• Ik had het laatste bericht in het vorige topic, dus ik dacht; laat ik maar meteen even een nieuwe aanmaken. ^^

    Topic 1
    Topic 2

    "Several hundred years ago, humans were nearly exterminated by titans. Titans are typically several stories tall, seem to have no intelligence, devour human beings and, worst of all, seem to do it for the pleasure rather than as a food source. A small percentage of humanity survived by walling themselves in a city protected by extremely high walls, even taller than the biggest of titans.

    Flash forward to the present and the city has not seen a titan in over 100 years. Teenage boy Eren and his foster sister Mikasa witness something horrific as the city walls are destroyed by a colossal titan that appears out of thin air. As the smaller titans flood the city, the two kids watch in horror as their mother is eaten alive. Eren vows that he will murder every single titan and take revenge for all of mankind."


    Best openings since mankind:




    AMV's:

    [ bericht aangepast op 24 sep 2013 - 23:03 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Op Tumblr zijn ze niet erg positief over de laatste epi, schijnt toch wel weer een hoop fillers te zijn. :/


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Rivaille schreef:
    (...)Half 2.


    Ooooh, dan ben ik nog wel op. Thanks. ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    Op Tumblr zijn ze niet erg positief over de laatste epi, schijnt toch wel weer een hoop fillers te zijn. :/
    Weten ze dat door de manga?
    Ik heb de manga ook gelezen en als ik zo denk lijkt het me echt een kut einde te zijn :')
    Er komen meer vragen bij die onbeantwoord blijven

    .____.


    I live for the applause, you will die for it.

    Rivaille schreef:
    (...)Weten ze dat door de manga?
    Ik heb de manga ook gelezen en als ik zo denk lijkt het me echt een kut einde te zijn :')
    Er komen meer vragen bij die onbeantwoord blijven

    .____.

    Ja, mensen die de manga gelezen hebben. Blijkbaar hebben ze een paar scènes eruit geknipt, o.a. wat met Eren en Armin.
    ik tag ze niet met spoiler omdat ik zelf ook even niet weet welke scènes dat zijn

    Jaeger schreef:
    (...)
    Ja, mensen die de manga gelezen hebben. Blijkbaar hebben ze een paar scènes eruit geknipt, o.a. wat met Eren en Armin.
    ik tag ze niet met spoiler omdat ik zelf ook even niet weet welke scènes dat zijn


    Ja, maar volgens mij hadden ze ook wel het één en ander toegevoegd. Ook iets met Jean ofzo. I'm not sure. Maar nu ben ik echt te benieuwd en wil ik zelf de epi zien. :'D
    Ik vraag me echt af waar ze het verhaal gaan afkappen, want nu ik de manga heb gelezen, kan ik me niet echt een goed moment in beelden waarop ze gaan stoppen...

    Spoiler niet openen als je de manga niet hebt gelezen... (':
    Misschien op dat moment waarop ze ontdekken dat die Colossal titans in de Wall staan? En dat het dan met een enorme cliffhanger eindigt? Dat is echt het enige wat ik kan bedenken.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    We zullen in de anime vast niks meer gaan zien over Reiner en Bertholdt of wel? Echt jammer. :/ Er moet echt een seizoen twee komen. (':


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Ja, maar volgens mij hadden ze ook wel het één en ander toegevoegd. Ook iets met Jean ofzo. I'm not sure. Maar nu ben ik echt te benieuwd en wil ik zelf de epi zien. :'D
    Ik vraag me echt af waar ze het verhaal gaan afkappen, want nu ik de manga heb gelezen, kan ik me niet echt een goed moment in beelden waarop ze gaan stoppen...

    Spoiler niet openen als je de manga niet hebt gelezen... (':
    Misschien op dat moment waarop ze ontdekken dat die Colossal titans in de Wall staan? En dat het dan met een enorme cliffhanger eindigt? Dat is echt het enige wat ik kan bedenken.
    Ja, dat einde dacht ik dus ook.


    I live for the applause, you will die for it.

    Parachutes schreef:
    (...)

    Ja, maar volgens mij hadden ze ook wel het één en ander toegevoegd. Ook iets met Jean ofzo. I'm not sure. Maar nu ben ik echt te benieuwd en wil ik zelf de epi zien. :'D
    Ik vraag me echt af waar ze het verhaal gaan afkappen, want nu ik de manga heb gelezen, kan ik me niet echt een goed moment in beelden waarop ze gaan stoppen...

    Spoiler niet openen als je de manga niet hebt gelezen... (':
    Misschien op dat moment waarop ze ontdekken dat die Colossal titans in de Wall staan? En dat het dan met een enorme cliffhanger eindigt? Dat is echt het enige wat ik kan bedenken.

    Oh, ofcourse.
    Ik was dat stuk helemaal vergeten.
    Prob eindigen ze het daarmee :\

    Ik denk wel dat we nog het hele Berthold/Reiner gedoe te zien gaan krijgen in seizoen 2, aangezien er ook al naar Reiner gepand werd met de camera toen Eren over de Armored Titan begon te praten in episode 3

    Jaeger schreef:
    (...)
    Oh, ofcourse.
    Ik was dat stuk helemaal vergeten.
    Prob eindigen ze het daarmee :\

    Ik denk wel dat we nog het hele Berthold/Reiner gedoe te zien gaan krijgen in seizoen 2, aangezien er ook al naar Reiner gepand werd met de camera toen Eren over de Armored Titan begon te praten in episode 3


    Ja maar... ja maar... Komt er wel een seizoen twee? En hoe snel? Ik wil echt bevestigingen voordat ik geloof dat er een tweede seizoen komt. (':


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Ja maar... ja maar... Komt er wel een seizoen twee? En hoe snel? Ik wil echt bevestigingen voordat ik geloof dat er een tweede seizoen komt. (':

    Ik geloof dat er wel een seizoen twee komt, en die komt dan waarschijnlijk rond dezelfde tijd volgend jaar.
    Apparently they confirmed the live action movie in 2014 too

    Jaeger schreef:
    (...)
    Ik geloof dat er wel een seizoen twee komt, en die komt dan waarschijnlijk rond dezelfde tijd volgend jaar.
    Apparently they confirmed the live action movie in 2014 too


    Whut? Live action? Seriously? Omg.

    [ bericht aangepast op 28 sep 2013 - 22:53 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik bedoel... Hoe gaan die titans er uit zien? (':


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    Ik bedoel... Hoe gaan die titans er uit zien? (':
    Probably fucked up :')
    Ik hou er sowieso niet van als games/series etc worden verfilmd.
    En animes ook.. Ik bedoel kijk naar Death Note.

    OF ze moeten t maken zoals de film Wrath of the Titans. Dan is het wel echt dik.


    I live for the applause, you will die for it.

    Parachutes schreef:
    Ik bedoel... Hoe gaan die titans er uit zien? (':

    Ik hoop dat het geen Last Airbender, Dragonball en Death Note herhaling wordt

    Oh god no

    [ bericht aangepast op 28 sep 2013 - 22:56 ]

    Jaeger schreef:
    (...)
    Ik hoop dat het geen Last Airbender, Dragonball en Death Note herhaling wordt

    Oh god no


    I don't want that. Better no movie than a movie like that...
    Want dan ga ik me serieus gewoon schamen. (':
    En de persoontjes moeten ook wel een beetje knap zijn. D:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)