• Ik had het laatste bericht in het vorige topic, dus ik dacht; laat ik maar meteen even een nieuwe aanmaken. ^^

    Topic 1
    Topic 2

    "Several hundred years ago, humans were nearly exterminated by titans. Titans are typically several stories tall, seem to have no intelligence, devour human beings and, worst of all, seem to do it for the pleasure rather than as a food source. A small percentage of humanity survived by walling themselves in a city protected by extremely high walls, even taller than the biggest of titans.

    Flash forward to the present and the city has not seen a titan in over 100 years. Teenage boy Eren and his foster sister Mikasa witness something horrific as the city walls are destroyed by a colossal titan that appears out of thin air. As the smaller titans flood the city, the two kids watch in horror as their mother is eaten alive. Eren vows that he will murder every single titan and take revenge for all of mankind."


    Best openings since mankind:




    AMV's:

    [ bericht aangepast op 24 sep 2013 - 23:03 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Shion schreef:
    Ghehe ik vind ze meer vaag.. De 1 roept alleen Little bitch.. De ander heeft zijn ogen aldoor dicht.. De ander trouwt nog eens met zijn beer.. De rooie is gewoon raar.. Brillendude.. weet ik niet.. en dan heb je nog diegene met een kort lontje xd.


    Je zou er één moeten missen, aangezien ze met z'n zevenen zijn... Maar ik kom er even niet op. :'D
    Lol, die ene die met z'n beer trouwt is Eren seiyuu. XD
    Je hebt er toch ook nog één die d'r Pancake noemt...? Like, wtf. XD


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    Oh and I still don't ship Levi/Eren. Won't ever happen. (cat)

    Same. Een vriendin dwingt me steeds de nieuwe yaoi track van Ereri te beluisteren en ik doe het ook nog elke keer verdomme.
    Misschien had ik het wel geshipt als 95% van de Ereri op Tumblr geen steamy yaoi was.

    Jaeger schreef:
    (...)
    Same. Een vriendin dwingt me steeds de nieuwe yaoi track van Ereri te beluisteren en ik doe het ook nog elke keer verdomme.
    Misschien had ik het wel geshipt als 95% van de Ereri op Tumblr geen steamy yaoi was.


    Precies ja. Meh, ik weet niet. Ik vind ze gewoon niet bij elkaar passen of zo. Bovendien is Levi ook nog eens een jaar of tien?, vijftien? ouder dan Eren. Plus een ship moet bij mij wel altijd op iets gebaseerd zijn en dat vind ik bij Eren en Levi eigenlijk niet echt...


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Precies ja. Meh, ik weet niet. Ik vind ze gewoon niet bij elkaar passen of zo. Bovendien is Levi ook nog eens een jaar of tien?, vijftien? ouder dan Eren. Plus een ship moet bij mij wel altijd op iets gebaseerd zijn en dat vind ik bij Eren en Levi eigenlijk niet echt...

    Volgens de fandom is Levi 34 maar ik zou niet weten waar dat vandaan komt want het staat niet op de Wikia.

    Parachutes schreef:
    (...)

    Je zou er één moeten missen, aangezien ze met z'n zevenen zijn... Maar ik kom er even niet op. :'D
    Lol, die ene die met z'n beer trouwt is Eren seiyuu. XD
    Je hebt er toch ook nog één die d'r Pancake noemt...? Like, wtf. XD


    Pancake is Ayato die rooie, die had ik genoemd ;o
    en dat die met die beer Eren;s seiyuu is had ik toch al gezegd? xd.
    Zevenen ehm... -cheat- er zijn maar 6 broers? ;o
    Of bedoel je dat ik et meisje vergat? Die vergat ik expres.. She's pretty.. Maar ze is fcked.. Ze kan niet weg.. Mja, echt veel doet ze nou ook weer niet om het buiten tegen te houden..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    (...)

    Pancake is Ayato die rooie, die had ik genoemd ;o
    en dat die met die beer Eren;s seiyuu is had ik toch al gezegd? xd.
    Zevenen ehm... -cheat- er zijn maar 6 broers? ;o
    Of bedoel je dat ik et meisje vergat? Die vergat ik expres.. She's pretty.. Maar ze is fcked.. Ze kan niet weg.. Mja, echt veel doet ze nou ook weer niet om het buiten tegen te houden..


    Meh, ik heb er één te veel geteld, geen idee waarom. >< En Pancake is inderdaad die rooie, hehe, gomen, gomen. Ik kan ze nog niet uit elkaar houden. ><


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Jaeger schreef:
    (...)
    Volgens de fandom is Levi 34 maar ik zou niet weten waar dat vandaan komt want het staat niet op de Wikia.


    Dan is het zelfs bijna twintig jaar. (cat)

    Ik citeer: "Levi's age is one of several mysteries Isayama has hinted about in interviews. He has stated that Levi is "surprisingly old", but has declined to give an exact answer."

    Dus het is inderdaad een mysterie waar ze dat vandaan hebben, ja.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Haha maak niet uit ;d Ik ook niet.. Ik weet nu Ayato en Shu ... -waarschijnlijk omdat die in de 3e vaak tevoorschijn kwam-
    Ik geef ze bijnamen;
    Hoedenmans,
    Brillendude,
    Slaapdude,
    Dude met kort lontje
    Teddy dude.
    Rood haar dude
    Ook meer omdat ik een vriend ermee onderspam ;D en hij de namen nooit onthoud van animes.. Het was een wonder dat hij een aantal had onthouden van snk


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    Haha maak niet uit ;d Ik ook niet.. Ik weet nu Ayato en Shu ... -waarschijnlijk omdat die in de 3e vaak tevoorschijn kwam-
    Ik geef ze bijnamen;
    Hoedenmans,
    Brillendude,
    Slaapdude,
    Dude met kort lontje
    Teddy dude.
    Rood haar dude
    Ook meer omdat ik een vriend ermee onderspam ;D en hij de namen nooit onthoud van animes.. Het was een wonder dat hij een aantal had onthouden van snk


    Wow, zo weet ik ze wel allemaal, terwijl ik nog geen enkele naam weet XD. Ik weet alleen dat slaapdude de oudste is en dude met kort lontje de jongste. (':


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Toch?


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Wow, zo weet ik ze wel allemaal, terwijl ik nog geen enkele naam weet XD. Ik weet alleen dat slaapdude de oudste is en dude met kort lontje de jongste. (':


    Volgens mij klopt dat inderdaad ;o
    Ik weet dan alleen dat paarse dude of de middelste is of de ena jongste en dat slaap dude de oudste is..
    -gaat nu speaken- Oeh je hebt helemaal gelijk ;D

    1st son - Slaapdude - Shuu
    2nd son - Brillendude - Reiji
    3rd son - Hoedendude - Raito
    4th son - Teddy dude - Kanato
    5th son - Rood haar dude - Ayato
    6th son - Dude met kort lontje - Subaru


    Ik dacht laat ik de namen er even bij zetten xd.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    (...)

    Volgens mij klopt dat inderdaad ;o
    Ik weet dan alleen dat paarse dude of de middelste is of de ena jongste en dat slaap dude de oudste is..
    -gaat nu speaken- Oeh je hebt helemaal gelijk ;D

    1st son - Slaapdude - Shuu
    2nd son - Brillendude - Reiji
    3rd son - Hoedendude - Raito
    4th son - Teddy dude - Kanato
    5th son - Rood haar dude - Ayato
    6th son - Dude met kort lontje - Subaru


    Ik dacht laat ik de namen er even bij zetten xd.


    Jeeeeuj nu kan ik ze uit m'n hoofd leren! :Y) Neh. Laat maar. Komt vanzelf wel. (':


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Dan is het zelfs bijna twintig jaar. (cat)

    Ik citeer: "Levi's age is one of several mysteries Isayama has hinted about in interviews. He has stated that Levi is "surprisingly old", but has declined to give an exact answer."

    Dus het is inderdaad een mysterie waar ze dat vandaan hebben, ja.

    surprisingly old. omfg

    Ik gokte ergens rond de twintig.

    Jaeger schreef:
    (...)
    surprisingly old. omfg

    Ik gokte ergens rond de twintig.


    Toen ik hem voor het eerst zag ik ook ja, begin twintig. Maar toen ik dat van 'surprisingly old' las, ging ik rond de eind twintig zitten. In ieder geval heb ik nooit aan 34 gedacht. D:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Toen ik hem voor het eerst zag ik ook ja, begin twintig. Maar toen ik dat van 'surprisingly old' las, ging ik rond de eind twintig zitten. In ieder geval heb ik nooit aan 34 gedacht. D:

    Idek waar ze dat vandaan hebben. Misschien een fanfic en toen verspreidde het zich of zo.

    jfc i only draw snk fanart these days i don't even draw my oc's anymore