• Ik had het laatste bericht in het vorige topic, dus ik dacht; laat ik maar meteen even een nieuwe aanmaken. ^^

    Topic 1
    Topic 2

    "Several hundred years ago, humans were nearly exterminated by titans. Titans are typically several stories tall, seem to have no intelligence, devour human beings and, worst of all, seem to do it for the pleasure rather than as a food source. A small percentage of humanity survived by walling themselves in a city protected by extremely high walls, even taller than the biggest of titans.

    Flash forward to the present and the city has not seen a titan in over 100 years. Teenage boy Eren and his foster sister Mikasa witness something horrific as the city walls are destroyed by a colossal titan that appears out of thin air. As the smaller titans flood the city, the two kids watch in horror as their mother is eaten alive. Eren vows that he will murder every single titan and take revenge for all of mankind."


    Best openings since mankind:




    AMV's:

    [ bericht aangepast op 24 sep 2013 - 23:03 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Rivaille schreef:
    Het hele gedoe na de credits was in de manga veel beter neergezet.


    Dat is heel erg waar. Het is echt ontzettend vaag in de anime, wat waarschijnlijk ook de bedoeling is, maar goed...


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik denk serieus dat ik een van de enige ben die de episode wel leuk vond :')

    Komt waarschijnlijk ook omdat ik gewoon een tweede seizoen verwacht, gezien de cliffhanger na de credits, en de manga toch al gelezen heb.

    Ik hoop op een season 2 en volgens mij komt er geen life action (of in ieder geval is er geen bekend gemaakt) dat was een gerucht omdat iemand een fanmade poster had gemaakt ofz. Maar dat is wat ik gehoord heb.

    [ bericht aangepast op 29 sep 2013 - 19:38 ]


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Incedunt schreef:
    Ik hoop op een season 2 en volgens mij komt er geen life action (of in ieder geval is er geen bekend gemaakt) dat was een gerucht omdat iemand een fanmade poster had gemaakt ofz. Maar dat is wat ik gehoord heb.

    Ja, iemand op Tumblr had alleen een post gemaakt van "Everybody cheer up, there's a season 2 and live action movie coming up" en ik reblogde dat met reactie "dat is niet waar dat was een gerucht dankzij fanmade poster" en ik kreeg een bericht dat het wel bevestigd was

    I don't know what to believe anymore

    @Jaeger ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet denken. Aan de ene kant vond ik hele goede dingen in de episode zitten, maar aan de andere kant was het gewoon een rot eind. Vooral als je de manga niet hebt gelezen, wat ik gelukkig wel heb gedaan, nog een paar dagen voor de laatste episode. (':
    En omg, ik dacht dat jij iemand anders was dan rainbowjaeger op tumblr, hahaha. Ik schaam me dood nu. (':


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Het gevecht was zo awesome o-o


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Wisten jullie al dat Eren tegenwoordig een vampier is? (cat)
    Het herkennen van de stemmen van seiyuu's gaat nog een keer mijn dood worden. :'D


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Kanato,
    Right? (A).. Vind hem eng.. XD

    [ bericht aangepast op 30 sep 2013 - 23:22 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Heeeuj you guessed it right! *O*
    Hij is ook eng... Iedereen is eng daar... Die anime is eng... En ik maar denken dat ik een soort Vampire Knight zou krijgen ofzo. (':
    Ik heb pas één ep gezien, though.
    Maar het is echt raar om Erens stem daarbij te horen. XD


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik ga nu 3 kijken.. Zo vaag en verfcked.. Ik hoopte ook op een Vampire Knight xd. In plaats daarvan krijg ik een anime waar de maker te veel tijd had of zo en daarom iedereen andere ogen gaf...

    Ik vind niet iedereen eng.. sommige vallen wel mee... Denk ik.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Hehe, die 'Denk ik.' doet het 'm. XD
    Tot nu toe vind ik ze wel bijna allemaal eng... Alleen die ene met die 'I don't care'-attitude niet, want die doet niet zo veel. (':
    Maar ik ga zo eens even twee en drie kijken, want ik ben toch wel nieuwsgierig naar alles enzo.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ghehe ik vind ze meer vaag.. De 1 roept alleen Little bitch.. De ander heeft zijn ogen aldoor dicht.. De ander trouwt nog eens met zijn beer.. De rooie is gewoon raar.. Brillendude.. weet ik niet.. en dan heb je nog diegene met een kort lontje xd.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Parachutes schreef:
    Wisten jullie al dat Eren tegenwoordig een vampier is? (cat)
    Het herkennen van de stemmen van seiyuu's gaat nog een keer mijn dood worden. :'D

    Seiyuu's gaan sowieso mijn dood worden. Ik herken Break en Natsu's seiyuu's overal, like holy shit die zijn in veel animes. Dan heb je nog de yaoi tapes van Eren en Levi. I don't even know man.
    Kaji Yuki can you not

    Jaeger schreef:
    (...)
    Seiyuu's gaan sowieso mijn dood worden. Ik herken Break en Natsu's seiyuu's overal, like holy shit die zijn in veel animes. Dan heb je nog de yaoi tapes van Eren en Levi. I don't even know man.
    Kaji Yuki can you not


    Die twee zitten echt OVERAL in ja. Die van Eren ook hoor, trouwens. Ik kende die seiyuu al voordat hij Eren was; hij sprak ook de stem van Satoru (schrijf ik z'n naam goed) in Shinsekai yori in. En nog wel meer maar daar kom ik nu even niet op. (':


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Oh and I still don't ship Levi/Eren. Won't ever happen. (cat)


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)