• Ik had het laatste bericht in het vorige topic, dus ik dacht; laat ik maar meteen even een nieuwe aanmaken. ^^

    Topic 1
    Topic 2

    "Several hundred years ago, humans were nearly exterminated by titans. Titans are typically several stories tall, seem to have no intelligence, devour human beings and, worst of all, seem to do it for the pleasure rather than as a food source. A small percentage of humanity survived by walling themselves in a city protected by extremely high walls, even taller than the biggest of titans.

    Flash forward to the present and the city has not seen a titan in over 100 years. Teenage boy Eren and his foster sister Mikasa witness something horrific as the city walls are destroyed by a colossal titan that appears out of thin air. As the smaller titans flood the city, the two kids watch in horror as their mother is eaten alive. Eren vows that he will murder every single titan and take revenge for all of mankind."


    Best openings since mankind:




    AMV's:

    [ bericht aangepast op 24 sep 2013 - 23:03 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik heb de live action van Death Note nog nooit gezien, trouwens. Maar ik ben ook nu pas met de anime bezig, shame on me. (':


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    Ik heb de live action van Death Note nog nooit gezien, trouwens. Maar ik ben ook nu pas met de anime bezig, shame on me. (':


    Ach ik moet die ook nog steeds verder zien.. Heb 1 episode gezien, toen ben ik alweer soort van gekapt...
    Komt misschien omdat ik elk seizoen stuk of 10 volg omdat ik te veel dingen leuk vind xd

    [ bericht aangepast op 28 sep 2013 - 23:14 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    asfbhasuifjkasmfopaskfaslp[f

    EPISODE 25
    ik ga nu kijkennnnnnnnnnnnnnnnn


    I live for the applause, you will die for it.

    wtf
    wtf
    wtf
    omg eren
    wtf


    tip: kijk NA de credits ook even.


    I live for the applause, you will die for it.

    Omg nu wil ik echt kijken, maar er is ook iets op TV wat ik wil zien... Ok, ik ga over een uur kijken. Dat houd ik nog wel vol... hoop ik.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Shion schreef:
    (...)

    Ach ik moet die ook nog steeds verder zien.. Heb 1 episode gezien, toen ben ik alweer soort van gekapt...
    Komt misschien omdat ik elk seizoen stuk of 10 volg omdat ik te veel dingen leuk vind xd


    Ik ben bij ep30, maar ik vind het na ep25 niet heel leuk meer... Ik ben het verhaal een beetje zat eigenlijk. xd Het was echt een gruwelijk goed plot enzo maar op een gegeven moment werd het een beetje teveel van hetzelfde.
    Plus ik heb niks met geen enkel personage en dan vind ik het altijd wel moeilijker om te blijven kijken.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Ik ben bij ep30, maar ik vind het na ep25 niet heel leuk meer... Ik ben het verhaal een beetje zat eigenlijk. xd Het was echt een gruwelijk goed plot enzo maar op een gegeven moment werd het een beetje teveel van hetzelfde.
    Plus ik heb niks met geen enkel personage en dan vind ik het altijd wel moeilijker om te blijven kijken.


    Oh iemand heeft mij gewoon gespoiled.. ineens PATS BOEM.. en nu weiger ik gewoon half te kijken...


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Parachutes schreef:
    (...)

    Ik ben bij ep30, maar ik vind het na ep25 niet heel leuk meer... Ik ben het verhaal een beetje zat eigenlijk. xd Het was echt een gruwelijk goed plot enzo maar op een gegeven moment werd het een beetje teveel van hetzelfde.
    Plus ik heb niks met geen enkel personage en dan vind ik het altijd wel moeilijker om te blijven kijken.
    RYUK THO.


    I live for the applause, you will die for it.

    Damn. Wat een kut einde. Het is helemaal geen einde.
    Oh, en volg het advies van Rivaille op en kijk na de credits ook nog eventjes. Dat maakt het einde namelijk nog erger. :'D
    Ik vind wel dat ze Eren als een afschuwelijk agressief monster neer zetten, vooral in de laatste paar episodes, terwijl dat echt niet het enige is wat hij is...


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    That Eren/Mikasa moment though. T.T


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Nu de anime is afgelopen, ga ik mij op de soundtracks storten. Aanschouw mijn eerste project:


    Moet lukken toch? (cat)


    From these ashes, I will rise

    Het hele gedoe na de credits was in de manga veel beter neergezet.


    I live for the applause, you will die for it.

    Leonhardt schreef:
    Nu de anime is afgelopen, ga ik mij op de soundtracks storten. Aanschouw mijn eerste project:

    Moet lukken toch? (cat)
    EASY.


    I live for the applause, you will die for it.

    Leonhardt schreef:
    Nu de anime is afgelopen, ga ik mij op de soundtracks storten. Aanschouw mijn eerste project:

    Moet lukken toch? (cat)


    Piece of cake


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Een vriendin van me wil de tweede ending op de piano leren. Can't wait c: