• Ik had het laatste bericht in het vorige topic, dus ik dacht; laat ik maar meteen even een nieuwe aanmaken. ^^

    Topic 1
    Topic 2

    "Several hundred years ago, humans were nearly exterminated by titans. Titans are typically several stories tall, seem to have no intelligence, devour human beings and, worst of all, seem to do it for the pleasure rather than as a food source. A small percentage of humanity survived by walling themselves in a city protected by extremely high walls, even taller than the biggest of titans.

    Flash forward to the present and the city has not seen a titan in over 100 years. Teenage boy Eren and his foster sister Mikasa witness something horrific as the city walls are destroyed by a colossal titan that appears out of thin air. As the smaller titans flood the city, the two kids watch in horror as their mother is eaten alive. Eren vows that he will murder every single titan and take revenge for all of mankind."


    Best openings since mankind:




    AMV's:

    [ bericht aangepast op 24 sep 2013 - 23:03 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Jinxed schreef:
    Haha ja, dat is waar. Maar ik weet niet, je minder belangrijke personages een beetje aantrekkelijker maken mag wel. :'D


    Haha klopt, maar als je iedereen dezelfde kwaliteit aan art zeg maar geeft, dan letten sommigen ook op de andere bij-personages en denken ze miss dat die nog vaker voor gaan komen, terwijl die miss maar 1 scene hebben. Ook is het onnodig veel werk. Je kunt beter die focus dan leggen op je hoofdpersonages, zodat mensen meer daarop letten en zien van: ja, ze kunnen het wel. Dan iedereen hetzelfde maken qua kwaliteit, hoewel dat misschien er mooier uitziet alleen verhaaltechnisch misschien de focus op bepaalde personages wegneemt. Ik begrijp wel waarom schrijvers daarvoor kiezen om het zo te doen.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Ja, je hebt wel gelijk hoor. Ik snap ook wel waarom ze het zouden doen. (:


    Let the Night embrace you

    Hij is uit!
    En deprimerend dat we nog zo weinig weten.. Komt er een season 2?


    Let the Night embrace you

    Jinxed schreef:
    Hij is uit!
    En deprimerend dat we nog zo weinig weten.. Komt er een season 2?


    Op dit moment zijn we nog steeds aan het hopen... Volgens mij is er nog niets officieel bekend over een tweede seizoen, maar eigenlijk zouden ze wel gek zijn als ze er geen zouden maken, gezien de enorme populariteit van de serie.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ja, dat zou ik ook denken. Het eindigt ook met nog enorm veel onbeantwoorde vragen.. De manga gaat wel verder dan de anime, als ik de reacties hier zo lees, hé? In dat geval zou een tweede seizoen nog wel mogelijk zijn. Yay.


    Let the Night embrace you

    Jinxed schreef:
    Ja, dat zou ik ook denken. Het eindigt ook met nog enorm veel onbeantwoorde vragen.. De manga gaat wel verder dan de anime, als ik de reacties hier zo lees, hé? In dat geval zou een tweede seizoen nog wel mogelijk zijn. Yay.


    Jep, klopt, en de manga is nog ongoing, maar komt niet echt snel/regelmatig uit. Dus ik denk wel dat het even kan duren voor er een (eventueel) tweede seizoen komt, omdat ze anders de manga half gaan inhalen en dat is nooit goed. (':


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Okay, wtf is er met dat nieuwe chapter? O_____o

    Eren is een meisje? D: Of zo? D: Of eeeh, wat moet ik concluderen uit dat hij zo'n rare flashback krijgt waarin hij in de spiegel kijkt en een meisje is? D:
    EN WAT DOEN ZE MET ARME ARMIN D: JESUS IK WIL ZE SLAAN D: Maar serieus, wat was het nut van Armin en Jean te laten ontvoeren ipv Eren en Historia? Nu hebben ze mijn twee favoriete personages ontvoerd, damnit. D: Of ja, Jean is niet echt mijn favo character, maar Armin wel en ik mag Jean ook graag.


    Ugh, ik wil antwoorden... En dus een nieuw chapter... Maar dat duurt zo laaaaang. T^T


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Yoite schreef:
    Okay, wtf is er met dat nieuwe chapter? O_____o

    Eren is een meisje? D: Of zo? D: Of eeeh, wat moet ik concluderen uit dat hij zo'n rare flashback krijgt waarin hij in de spiegel kijkt en een meisje is? D:
    EN WAT DOEN ZE MET ARME ARMIN D: JESUS IK WIL ZE SLAAN D: Maar serieus, wat was het nut van Armin en Jean te laten ontvoeren ipv Eren en Historia? Nu hebben ze mijn twee favoriete personages ontvoerd, damnit. D: Of ja, Jean is niet echt mijn favo character, maar Armin wel en ik mag Jean ook graag.


    Ugh, ik wil antwoorden... En dus een nieuw chapter... Maar dat duurt zo laaaaang. T^T

    Maybe, zijn moeder?


    I live for the applause, you will die for it.