• Merrow's Random Coverstock





    Het werkt heel simpel: ik maak zo nu en dan random covers en om ze nog enige nuttigheid te geven, plaats ik ze in dit topic.
    Elke random cover voorzie ik van een neppe titel en een watermerk in de hoek. Wanneer je één van de covers wilt gebruiken, hoef je dat enkel in dit topic – of via PB – door te geven, tezamen met de titel of eventueel andere tekst die erop moet komen. Ik pas het zo snel mogelijk voor je aan, stuur je de aangepaste cover door en haal de stockcover uit dit topic zodat niemand anders die kan gebruiken.
    Het staat tevens vrij om de neppe titels die op de stockcovers staan te gebruiken – al faal ik redelijkerwijs in titels verzinnen :’D Daarbij is het natuurlijk ook nog altijd mogelijk om de covers te gebruiken ter inspiratie voor een verhaal.

    Natuurlijk vind ik het supertof om een naamsvermelding te krijgen wanneer je een cover uit deze coverstock gebruikt, al is dat niet zozeer een vereiste en stel ik het dus ook zeker niet als een verplichting.




    Cover 1 II Cover 2








    Ook kan je een aanvraag doen voor een cover. Hier zitten echter wel twee voorwaarden aan vast, dus voordat je een aanvraag doet, lees eerst onderstaande tekst.

    Op de eerste plaats moet je geduld hebben. Je kan een aanvraag doen voor een cover, als je het niet erg vind om te moeten wachten. De ene keer ben ik namelijk al dan sneller met het maken van een cover dan de andere keer; zo heb je dezelfde dag al een cover, zo heb je pas een week tot zelfs enkele weken later een cover. Dit hangt gewoon echt af van m’n tijd en inspiratie.
    Ten tweede, ik gebruik enkel foto’s uit m’n eigen stock. Wil je een specifieke aanvraag doen, met eigen plaatjes, dan zijn er genoeg andere aanvraagtopics waar je dit kan doen ^_^ Uiteraard mag je altijd een korte beschrijving geven van wat er ongeveer op je cover moet komen, maar het zal dus voornamelijk een verrassing zijn van wat je krijgt. Ik heb namelijk gemerkt dat mensen veelal afbeeldingen meegeven van slechte kwaliteit of waar amper mee te werken valt in combinatie met andere foto’s, wat zich dus in het eindresultaat uit.

    Feitelijk hoef je dus alleen een korte beschrijving te geven van wat je ongeveer in gedachten hebt voor een cover. Moet er bijvoorbeeld iets speciaals op van een dier, voorwerp of plaats/locatie, dan schrijf je dat erbij. Wil je je hoofdpersoon erop, geef dan een beschrijving van het uiterlijk dat je zoekt of als je een play-by hebt, geef dan de naam van de acteur/actrice/zanger(es)/model door, en dan zoek ik zelf een passende afbeelding.
    Heb je een bepaalde sfeer in gedachten of een bepaald kleurenpalet, dan kan je dit ook bij je aanvraag doen. En vergeet natuurlijk ook niet erbij te zetten welke titel of eventuele tekst erop moet komen.
    Betreft het lettertype… Ik heb inmiddels een aardige fontcollectie op m’n computer en feitelijk probeer ik verschillende fonts uit op een cover, om te zien wat het beste past. Heb je nu zelf toch een bepaalde font in gedachten, dan mag je dit ook altijd laten weten in je aanvraag. Dan stuur ik je twee covers door, mocht ik die font iets minder goed vinden in vergelijking met een eigen gekozen font.

    Wat misschien als laatste ook nog handig is om te weten, is dat ik over het algemeen één formaat aanhou betreft de covers. Wanneer je toch een ander formaat wilt, dan kan je dit ook nog altijd aangeven bij je aanvraag.
    En uiteraard, je bent altijd vrij om een korte beschrijving van je verhaal mee te sturen, zodat ik een beetje een idee krijg van wat je zoekt.



    Lopende aanvragen: Ik neem tijdelijk geen aanvragen meer aan
    ~ Presence II pagina 9 II PB
    ~ Kyubey II pagina 9 II 6 aanvragen
    ~ Amnesiae II pagina 10
    ~ Zaiphon II pagina 10 II 5 aanvragen
    ~ Marcellus II pagina 12
    ~ Nikolaevna II pagina 12
    ~ StyIez II PB
    ~ Jace II pagina 13
    ~ Traitor II pagina 14









    [ bericht aangepast op 5 jan 2014 - 14:02 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Misschien kan je er ook een voor mij maken?
    Titel: Letters and Lies
    Hoofdpersonages: The Big Four (Merida, Jack Frost, Hiccup and Rapunzel)
    Plek: Hogwarts
    Extra: Doe maar rustig aan =)

    Alvast bedankt!


    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams.

    Oh my... Je wachtlijst is echt gigantisch lang geworden. (x


    Chaos is a ladder.

    Klayley schreef:
    Oh my... Je wachtlijst is echt gigantisch lang geworden. (x


    16 - 09 - '17

    Klayley schreef:
    Oh my... Je wachtlijst is echt gigantisch lang geworden. (x


    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams.

    Haha, whoops. :x Sorry? Hopelijk krijg je er geen stress van of iets als je die lijst ziet. [a']


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Traitor, ik had je gisteren er al bij op de lijst gezet, maar had even de fut niet om verder te reageren.

    Het was de bedoeling dat ik al enkele covers gemaakt zou hebben, maar het enige wat ik gepresteerd heb is een niet zo heel goede stockcover (waarvan ik nog niet weet of ik hem hier ga neerzetten of niet :'D) De drukte is killing me, maar goed, dat gaat wel goedkomen. De verhuis is bijna helemaal achter de rug. Een woensdag nog de sleutel inleveren van het oude appartement, en dan is dat stuk helemaal afgerond :3

    En Malafide; die lijst lijkt momenteel eindeloos, maar goed, iedereen die een coveraanvraag doet hier, weet dat er een wachtperiode aan vast zit en dat het dus niet meteen voor direct is dat de cover klaar is. Dat is voor mezelf ook wel een geruststelling, gewoon dat iedereen op voorhand weet dat ze wat geduld moeten hebben ^_^

    [ bericht aangepast op 21 okt 2013 - 18:10 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Zet misschien gewoon even een stop op de aanvragen? (behalve bij de stockcovers, omdat ik zo het idee heb dat je daar stukken minder lang aan bezig bent om de titel te veranderen.)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Lasaraline schreef:
    Zet misschien gewoon even een stop op de aanvragen? (behalve bij de stockcovers, omdat ik zo het idee heb dat je daar stukken minder lang aan bezig bent om de titel te veranderen.)

    Goed plan om de aanvragen even te sluiten, dit omdat ik vrijdag ook met m'n gat in Turkije zit voor een week. Echt bedankt voor de tip (;


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Maven = Orianna, ik dacht, ik meld 't maar even.


    26 - 02 - '16

    Orianna schreef:
    Maven = Orianna, ik dacht, ik meld 't maar even.

    Thnx, dat is altijd handig, ja (;


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Voor de nieuwsgierigen: Er staan 2 nieuwe covers in m'n coverstock!
    Deze had ik dus van het weekend gemaakt, althans, het waren 'restjes' voor een andere cover, die ik dus vandaag gesplitst/aangepast heb. Dus in plaats van één 'slechte' cover, heb ik nu twee goeie covers die eventueel voor een ander bruikbaar kunnen zijn :3


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    Voor de nieuwsgierigen: Er staan 2 nieuwe covers in m'n coverstock!
    Deze had ik dus van het weekend gemaakt, althans, het waren 'restjes' voor een andere cover, die ik dus vandaag gesplitst/aangepast heb. Dus in plaats van één 'slechte' cover, heb ik nu twee goeie covers die eventueel voor een ander bruikbaar kunnen zijn :3


    Die cover 2 zou ik wel graag willen gebruiken :x


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Dallis schreef:
    (...)

    Die cover 2 zou ik wel graag willen gebruiken :x

    Die wordt al snel geclaimd :'D
    Moet er nog een titel op, of wil je enkel het watermerk verwijderd zien? Dan pas ik het meteen voor je aan (:


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    (...)
    Die wordt al snel geclaimd :'D
    Moet er nog een titel op, of wil je enkel het watermerk verwijderd zien? Dan pas ik het meteen voor je aan (:


    Haha, ja, ik zag dit topic opeens en vond 'm wel goed passen bij mijn verhaal. Ik wil er wel graag een titel op ja: 'Het meisje met de pauwenveren'. (:


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Wauw, ze zijn weer mooi zoals altijd :"D
    Oh en Rey is nu Minions ;)


    -