• Merrow's Random Coverstock





    Het werkt heel simpel: ik maak zo nu en dan random covers en om ze nog enige nuttigheid te geven, plaats ik ze in dit topic.
    Elke random cover voorzie ik van een neppe titel en een watermerk in de hoek. Wanneer je één van de covers wilt gebruiken, hoef je dat enkel in dit topic – of via PB – door te geven, tezamen met de titel of eventueel andere tekst die erop moet komen. Ik pas het zo snel mogelijk voor je aan, stuur je de aangepaste cover door en haal de stockcover uit dit topic zodat niemand anders die kan gebruiken.
    Het staat tevens vrij om de neppe titels die op de stockcovers staan te gebruiken – al faal ik redelijkerwijs in titels verzinnen :’D Daarbij is het natuurlijk ook nog altijd mogelijk om de covers te gebruiken ter inspiratie voor een verhaal.

    Natuurlijk vind ik het supertof om een naamsvermelding te krijgen wanneer je een cover uit deze coverstock gebruikt, al is dat niet zozeer een vereiste en stel ik het dus ook zeker niet als een verplichting.




    Cover 1 II Cover 2








    Ook kan je een aanvraag doen voor een cover. Hier zitten echter wel twee voorwaarden aan vast, dus voordat je een aanvraag doet, lees eerst onderstaande tekst.

    Op de eerste plaats moet je geduld hebben. Je kan een aanvraag doen voor een cover, als je het niet erg vind om te moeten wachten. De ene keer ben ik namelijk al dan sneller met het maken van een cover dan de andere keer; zo heb je dezelfde dag al een cover, zo heb je pas een week tot zelfs enkele weken later een cover. Dit hangt gewoon echt af van m’n tijd en inspiratie.
    Ten tweede, ik gebruik enkel foto’s uit m’n eigen stock. Wil je een specifieke aanvraag doen, met eigen plaatjes, dan zijn er genoeg andere aanvraagtopics waar je dit kan doen ^_^ Uiteraard mag je altijd een korte beschrijving geven van wat er ongeveer op je cover moet komen, maar het zal dus voornamelijk een verrassing zijn van wat je krijgt. Ik heb namelijk gemerkt dat mensen veelal afbeeldingen meegeven van slechte kwaliteit of waar amper mee te werken valt in combinatie met andere foto’s, wat zich dus in het eindresultaat uit.

    Feitelijk hoef je dus alleen een korte beschrijving te geven van wat je ongeveer in gedachten hebt voor een cover. Moet er bijvoorbeeld iets speciaals op van een dier, voorwerp of plaats/locatie, dan schrijf je dat erbij. Wil je je hoofdpersoon erop, geef dan een beschrijving van het uiterlijk dat je zoekt of als je een play-by hebt, geef dan de naam van de acteur/actrice/zanger(es)/model door, en dan zoek ik zelf een passende afbeelding.
    Heb je een bepaalde sfeer in gedachten of een bepaald kleurenpalet, dan kan je dit ook bij je aanvraag doen. En vergeet natuurlijk ook niet erbij te zetten welke titel of eventuele tekst erop moet komen.
    Betreft het lettertype… Ik heb inmiddels een aardige fontcollectie op m’n computer en feitelijk probeer ik verschillende fonts uit op een cover, om te zien wat het beste past. Heb je nu zelf toch een bepaalde font in gedachten, dan mag je dit ook altijd laten weten in je aanvraag. Dan stuur ik je twee covers door, mocht ik die font iets minder goed vinden in vergelijking met een eigen gekozen font.

    Wat misschien als laatste ook nog handig is om te weten, is dat ik over het algemeen één formaat aanhou betreft de covers. Wanneer je toch een ander formaat wilt, dan kan je dit ook nog altijd aangeven bij je aanvraag.
    En uiteraard, je bent altijd vrij om een korte beschrijving van je verhaal mee te sturen, zodat ik een beetje een idee krijg van wat je zoekt.



    Lopende aanvragen: Ik neem tijdelijk geen aanvragen meer aan
    ~ Presence II pagina 9 II PB
    ~ Kyubey II pagina 9 II 6 aanvragen
    ~ Amnesiae II pagina 10
    ~ Zaiphon II pagina 10 II 5 aanvragen
    ~ Marcellus II pagina 12
    ~ Nikolaevna II pagina 12
    ~ StyIez II PB
    ~ Jace II pagina 13
    ~ Traitor II pagina 14









    [ bericht aangepast op 5 jan 2014 - 14:02 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik wil wel nog het één en ander aanpassen, but yeah, dit dus:

    De Mensenwereld. Rebekah Burke is een twintigjarig, jonge vrouw, die een mooi leven heeft, met goede vrienden omringd is en een familie die van haar houdt zoals ze is. Ze krijgt niets te kort. Dat verandert echter allemaal als een losgeslagen Demon door de barrière breekt van de Demonenwereld naar de Mensenwereld. De Demon neemt haar familie en vrienden mee naar het dodenrijk, omdat het wezen dan krachtiger kan worden.
    Rebekah is er kapot van en zweert wraak op alle Demonen, want ze beweert dat alle Demonen slecht zijn. Van een lief, aardig en onschuldig meisje, verandert ze naar een gemeen meisje met een kille, hardvochtige blik. Een mentor komt op haar pad om haar vechtkunsten te leren en sterker te worden, om als doel te hebben naar de Demonenwereld te gaan.
    Daar krijgt ze als eerste missie te moeten samenwerken met een spion, om iemand te vermoorden die allerlei wezens vasthoudt. De vrouw wordt opgeslokt door deze man die voor korte tijd haar partner zal zijn, maar als ze dan ook nog een groot geheim van haar familie ontdekt, weet ze het allemaal even niet meer…

    [ bericht aangepast op 13 okt 2013 - 19:50 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Amnesiae-->Calypse


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Ah, ik weet dat je mijn aanvraag leuk vond maar ik heb hem ondanks dat toch aangepast. Vind je dat erg? Dat het nu wat anders is?


    Chaos is a ladder.

    Oh, wauw. Het gaat helemaal goed hé! :3 Haha.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Gula schreef:
    Ah, ik weet dat je mijn aanvraag leuk vond maar ik heb hem ondanks dat toch aangepast. Vind je dat erg? Dat het nu wat anders is?

    Tuurlijk vind ik dat niet erg (;

    En voor iedereen: Ik zit deze week in een verhuis en ik zit dus op nu even na, zonder internet. Ik weet dus niet wanneer ik precies terug tijd om covers te maken.
    En dan voor Mugen: Ik heb de cover alvast weggehaald uit de coverstore, zodat je zeker bent dat je hem hebt, maar ik heb echt deze week geen tijd om de titel aan te passen, ik hoop tegen het weekend.

    Nu heb ik wel te horen gekregen dat ze morgen al telenet komen overzetten, whoopwhoop, maar goed, echt actief ga ik dus niet kunnen zijn.

    [ bericht aangepast op 15 okt 2013 - 11:57 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    (...)
    Tuurlijk vind ik dat niet erg (;

    En voor iedereen: Ik zit deze week in een verhuis en ik zit dus op nu even na, zonder internet. Ik weet dus niet wanneer ik precies terug tijd om covers te maken.
    En dan voor Mugen: Ik heb de cover alvast weggehaald uit de coverstore, zodat je zeker bent dat je hem hebt, maar ik heb echt deze week geen tijd om de titel aan te passen, ik hoop tegen het weekend.

    Nu heb ik wel te horen gekregen dat ze morgen al telenet komen overzetten, whoopwhoop, maar goed, echt actief ga ik dus niet kunnen zijn.


    Dat je daar geen tijd voor hebt, snap ik absoluut, maar ik was idd een beetje bang dat ie door een misverstand naar iemand anders zou gaan...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Merrow schreef:
    (...)
    Tuurlijk vind ik dat niet erg (;

    En voor iedereen: Ik zit deze week in een verhuis en ik zit dus op nu even na, zonder internet. Ik weet dus niet wanneer ik precies terug tijd om covers te maken.
    En dan voor Mugen: Ik heb de cover alvast weggehaald uit de coverstore, zodat je zeker bent dat je hem hebt, maar ik heb echt deze week geen tijd om de titel aan te passen, ik hoop tegen het weekend.

    Nu heb ik wel te horen gekregen dat ze morgen al telenet komen overzetten, whoopwhoop, maar goed, echt actief ga ik dus niet kunnen zijn.


    Neem je tijd en succes of course (;


    26 - 02 - '16

    Gula ---> Klayley


    Chaos is a ladder.

    Ik heb terug internet sinds gisteren, maar jammer genoeg geen photoshop tot m'n beschikking. Ik heb een nieuwe pc en moet m'n photoshop, wacomtablet, fonts, brushes en alles terug installeren, dus ergens deze week ga ik daar de kans toe krijgen. Dus tegen het weekend (en anders echt volgende week) ga ik er goed invliegen met covers maken :3


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Op je gemak meid. Ik heb tijd. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    ou je ook iets voor mij willen maken? (:

    Het verhaal waarvoor ik graag een cover wil is gebaseerd op The Originals. Ik wil een ietwat mysterieuze sfeer. Op de voorgrond wil ik een foto van Gabriella Wilde, het liefst een foto waarbij ze een ouderwetse jurk draagt. Ik heb een eventuele foto daarvan onder de spoiler gezet. (: Iets meer op de achtergrond wil ik Klaus Mikaelson (Joseph Morgan) en Marcel Gerard (Charles Michael Davis.)

    Ik hoop dat je er wat mee kunt! (:

    [ bericht aangepast op 17 okt 2013 - 22:00 ]


    To love is to destroy.

    Jace schreef:
    Zou je ook iets voor mij willen maken? (:

    Het verhaal waarvoor ik graag een cover wil is gebaseerd op The Originals. Ik wil een ietwat mysterieuze sfeer. Op de voorgrond wil ik een foto van Gabriella Wilde, het liefst een foto waarbij ze een ouderwetse jurk draagt. Als je geen goede foto daarvan kan vinden, dan kan ik er 1 zoeken als je wilt. (: Iets meer op de achtergrond wil ik Klaus Mikaelson (Joseph Morgan) en Marcel Gerard (Charles Michael Davis.)

    Ik hoop dat je er wat mee kunt! (:

    Ik zal m'n best doen, en als ik ergens op problemen stuit met het vinden van foto's dan laat ik het je direct weten (;


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Met die foto moet ik normaal gezien wel mee uit de voeten kunnen (: Zo niet, laat ik het je weten (;


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    Met die foto moet ik normaal gezien wel mee uit de voeten kunnen (: Zo niet, laat ik het je weten (;


    Is goed, heel erg bedankt! (:


    To love is to destroy.

    Faelan > Ezreal


    Sidera nostra contrahent solem lunamque