• Merrow's Random Coverstock





    Het werkt heel simpel: ik maak zo nu en dan random covers en om ze nog enige nuttigheid te geven, plaats ik ze in dit topic.
    Elke random cover voorzie ik van een neppe titel en een watermerk in de hoek. Wanneer je één van de covers wilt gebruiken, hoef je dat enkel in dit topic – of via PB – door te geven, tezamen met de titel of eventueel andere tekst die erop moet komen. Ik pas het zo snel mogelijk voor je aan, stuur je de aangepaste cover door en haal de stockcover uit dit topic zodat niemand anders die kan gebruiken.
    Het staat tevens vrij om de neppe titels die op de stockcovers staan te gebruiken – al faal ik redelijkerwijs in titels verzinnen :’D Daarbij is het natuurlijk ook nog altijd mogelijk om de covers te gebruiken ter inspiratie voor een verhaal.

    Natuurlijk vind ik het supertof om een naamsvermelding te krijgen wanneer je een cover uit deze coverstock gebruikt, al is dat niet zozeer een vereiste en stel ik het dus ook zeker niet als een verplichting.




    Cover 1 II Cover 2








    Ook kan je een aanvraag doen voor een cover. Hier zitten echter wel twee voorwaarden aan vast, dus voordat je een aanvraag doet, lees eerst onderstaande tekst.

    Op de eerste plaats moet je geduld hebben. Je kan een aanvraag doen voor een cover, als je het niet erg vind om te moeten wachten. De ene keer ben ik namelijk al dan sneller met het maken van een cover dan de andere keer; zo heb je dezelfde dag al een cover, zo heb je pas een week tot zelfs enkele weken later een cover. Dit hangt gewoon echt af van m’n tijd en inspiratie.
    Ten tweede, ik gebruik enkel foto’s uit m’n eigen stock. Wil je een specifieke aanvraag doen, met eigen plaatjes, dan zijn er genoeg andere aanvraagtopics waar je dit kan doen ^_^ Uiteraard mag je altijd een korte beschrijving geven van wat er ongeveer op je cover moet komen, maar het zal dus voornamelijk een verrassing zijn van wat je krijgt. Ik heb namelijk gemerkt dat mensen veelal afbeeldingen meegeven van slechte kwaliteit of waar amper mee te werken valt in combinatie met andere foto’s, wat zich dus in het eindresultaat uit.

    Feitelijk hoef je dus alleen een korte beschrijving te geven van wat je ongeveer in gedachten hebt voor een cover. Moet er bijvoorbeeld iets speciaals op van een dier, voorwerp of plaats/locatie, dan schrijf je dat erbij. Wil je je hoofdpersoon erop, geef dan een beschrijving van het uiterlijk dat je zoekt of als je een play-by hebt, geef dan de naam van de acteur/actrice/zanger(es)/model door, en dan zoek ik zelf een passende afbeelding.
    Heb je een bepaalde sfeer in gedachten of een bepaald kleurenpalet, dan kan je dit ook bij je aanvraag doen. En vergeet natuurlijk ook niet erbij te zetten welke titel of eventuele tekst erop moet komen.
    Betreft het lettertype… Ik heb inmiddels een aardige fontcollectie op m’n computer en feitelijk probeer ik verschillende fonts uit op een cover, om te zien wat het beste past. Heb je nu zelf toch een bepaalde font in gedachten, dan mag je dit ook altijd laten weten in je aanvraag. Dan stuur ik je twee covers door, mocht ik die font iets minder goed vinden in vergelijking met een eigen gekozen font.

    Wat misschien als laatste ook nog handig is om te weten, is dat ik over het algemeen één formaat aanhou betreft de covers. Wanneer je toch een ander formaat wilt, dan kan je dit ook nog altijd aangeven bij je aanvraag.
    En uiteraard, je bent altijd vrij om een korte beschrijving van je verhaal mee te sturen, zodat ik een beetje een idee krijg van wat je zoekt.



    Lopende aanvragen: Ik neem tijdelijk geen aanvragen meer aan
    ~ Presence II pagina 9 II PB
    ~ Kyubey II pagina 9 II 6 aanvragen
    ~ Amnesiae II pagina 10
    ~ Zaiphon II pagina 10 II 5 aanvragen
    ~ Marcellus II pagina 12
    ~ Nikolaevna II pagina 12
    ~ StyIez II PB
    ~ Jace II pagina 13
    ~ Traitor II pagina 14









    [ bericht aangepast op 5 jan 2014 - 14:02 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Cenation en Rey: Ik ga in de loop van deze avond jullie gekozen stockcovers de juiste titels geven en zal ze dan via pb sturen, en natuurlijk verwijderen uit m'n stock!

    En ik moet dus dringend weer stockcovers maken, aangezien ze blijkbaar toch ook hun nut hebben :3
    Ik was wel in het idee om eventueel nog stockspecials erbij te doen, zoals HP en 1D, want ik denk dat ik daarbij ook wel wat mensjes een plezier mee kan doen :3
    Nahja, in de loop van de week als ik tijd vind, ga ik op m'n gemak nog wat aanvraagjes wegwerken en enkele stockcovers maken (:


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    Cenation en Rey: Ik ga in de loop van deze avond jullie gekozen stockcovers de juiste titels geven en zal ze dan via pb sturen, en natuurlijk verwijderen uit m'n stock!

    En ik moet dus dringend weer stockcovers maken, aangezien ze blijkbaar toch ook hun nut hebben :3
    Ik was wel in het idee om eventueel nog stockspecials erbij te doen, zoals HP en 1D, want ik denk dat ik daarbij ook wel wat mensjes een plezier mee kan doen :3
    Nahja, in de loop van de week als ik tijd vind, ga ik op m'n gemak nog wat aanvraagjes wegwerken en enkele stockcovers maken (:

    Ohmygosh :9~


    -

    Scorpia schreef:
    (...)

    Dit is niet mooi.. dit is ook niet prachtig ofzo. Ik kan er ook geen ''wauw'' over zeggen, want ik zeg er ''WWWWWWWWWWWWWWWAUW'' over!

    Omygod, zo onwijs verschrikkelijk prachtig! D: Hoe vaak heb je wel niet geoefend voordat je zulke toffe covers kon maken? Ik bedank je ontzettend!
    Zou de titel ''Lucid Truth' erop kunnen komen met een oud-lijkend lettertype, en de L en T in robot-achtige letters? :3

    Nogmaals dankjewel! Mijn co-auteur zou hier hartstikke blij mee zijn, net als ikzelf. Ik vind vooral dat eerste mooi, dus doe maar de titel maar op ^^

    Ook voor jou, zoals in m'n voorgaande post, in de loop van de avond ga ik de titel bijvoegen en zal hem dan ook doorsturen via PB (;
    En ik vind het dus echt super om te horen dat je er onwijs blij mee bent :3
    En tja, dat oefenen... ik prul toch zeker al vanaf m'n 16de ofzo met photoshop, en vanaf m'n 12de (tot 16de) was dat met paint shop pro, een beetje de voorganger op photoshop XD en inmiddels ben ik er alweer 25, dus tel maar uit :'D
    En het is dus ontzettend graag gedaan (K)


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Jemig Justine, deze zijn echt prachtig! Chapeau!

    Wil je er ook een maken voor mij?

    Amnesia, mysterieus, beetje donker en fantasy-achtig.
    Niet echt voorkeuren verder, leef je uit^^

    [ bericht aangepast op 8 okt 2013 - 16:28 ]


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    nog 2 persoontjes *O*


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Amnesiae schreef:
    Jemig Justine, deze zijn echt prachtig! Chapeau!

    Wil je er ook een maken voor mij?

    Amnesia, mysterieus, beetje donker en fantasy-achtig.
    Niet echt voorkeuren verder, leef je uit^^

    Natuurlijk wil ik ook iets voor jou maken :3 En ontzettend bedankt voor het compliment (bloos)
    Ik neem aan dat je gewoon een cover bedoeld, of iets speciaals? Sorry, ik ben niet helemaal mee, maar dat komt door de lange dag die ik achter de rug heb. Ben allang blij dat m'n schoonma de kleine een uurtje meeneemt naar de kermis zodat ik nog wat rust heb XD


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    (...)
    Natuurlijk wil ik ook iets voor jou maken :3 En ontzettend bedankt voor het compliment (bloos)
    Ik neem aan dat je gewoon een cover bedoeld, of iets speciaals? Sorry, ik ben niet helemaal mee, maar dat komt door de lange dag die ik achter de rug heb. Ben allang blij dat m'n schoonma de kleine een uurtje meeneemt naar de kermis zodat ik nog wat rust heb XD


    Geen dank, ze zijn echt heel erg mooi!
    Ja, ik bedoel gewoon een cover (; sterkte en geniet van je uurtje alleen =]


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Hehe, ik plaats gewoon nog een aanvraag aangezien ik jouw covers echt aanbid! _O_

    Ik zou graag een cover willen met deze titel; The Mutant Chronicles.

    Het gaat over 10 mutanten. Het is oorlog op een planeet hier ver vandaan, genaamd Irigion. Een chemische bom, een aanval van de rebellen op het koningshuis, heeft niet het paleis geraakt, maar de aangrenzende dorpjes. De meeste inwoners werden gedood door de bom. Tien tieners hebben het overleefd, maar zijn wel getekend voor het leven. Allemaal zijn ze door de chemicaliën aangetast. Sommigen hebben de maar al te bekende staart gekregen waarvan artsen claimen dat wij mensen ze hadden. Anderen hebben een extra ontwikkeld zintuig gekregen.
    Ze moeten overleven zonder de hulp van anderen, want iedereen kan mutanten gebruiken in de tijd van een oorlog.

    Dat is zeg maar het idee, alleen wilde ik het in 4 delen splitsen. Het eerste gaat echt over de oorlog en het mutantenleven. Er ontstaan vriendschappen en zelfs relaties, maar ook ontstaat er haat. Dit heet Paradise (What About Us?) aangezien ze niet echt in een Paradijs leven en het koningshuis niet aan hen denkt.

    Het tweede deel heet Let Us Burn. Het gaat hier eigenlijk over dat een aantal mutanten zich hebben aangesloten bij de rebellen. Hier vechten ze voor het leven van henzelf en dat van de rebellen en de burgers.

    Het derde deel heet Silver Moonlight. Hierin is de oorlog tijdelijk over en is het tijd om alles weer op te bouwen. De mutanten blijven zo veel mogelijk weg overdag en komen 's nachts naar buiten. Het maanlicht laat hen veilig voelen. De mutanten zijn hier bezig om een machine te bouwen om het land weer groen te maken etc.

    Het vierde deel heet Dog Days. Het wordt uitgesproken als Dark Days. Hierin is de oorlog weer bezig. De mutanten hebben de machine bijna af en wachten op het juiste moment om het aan te zetten. Nadat dit is gebeurd krijgen ze een keus. Of ze worden weer gewoon mensen zoals voorheen, of ze blijven mutant. Ze zijn erg gehecht geraakt aan de extra dingen die ze hadden, zullen ze dit dan opgeven?

    Ik zou het erg appreciëren als je voor alle vijf een cover kan maken. De cover voor The Mutant Chronicles hoeft niet al te moeilijk, gewoon heel simpel.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Je hebt het blijkbaar wel lekker druk he xp


    16 - 09 - '17

    Arme Justine xp


    -

    LacieChan schreef:
    Hehe, ik plaats gewoon nog een aanvraag aangezien ik jouw covers echt aanbid! _O_

    Ik zou graag een cover willen met deze titel; The Mutant Chronicles.

    Het gaat over 10 mutanten. Het is oorlog op een planeet hier ver vandaan, genaamd Irigion. Een chemische bom, een aanval van de rebellen op het koningshuis, heeft niet het paleis geraakt, maar de aangrenzende dorpjes. De meeste inwoners werden gedood door de bom. Tien tieners hebben het overleefd, maar zijn wel getekend voor het leven. Allemaal zijn ze door de chemicaliën aangetast. Sommigen hebben de maar al te bekende staart gekregen waarvan artsen claimen dat wij mensen ze hadden. Anderen hebben een extra ontwikkeld zintuig gekregen.
    Ze moeten overleven zonder de hulp van anderen, want iedereen kan mutanten gebruiken in de tijd van een oorlog.

    Dat is zeg maar het idee, alleen wilde ik het in 4 delen splitsen. Het eerste gaat echt over de oorlog en het mutantenleven. Er ontstaan vriendschappen en zelfs relaties, maar ook ontstaat er haat. Dit heet Paradise (What About Us?) aangezien ze niet echt in een Paradijs leven en het koningshuis niet aan hen denkt.

    Het tweede deel heet Let Us Burn. Het gaat hier eigenlijk over dat een aantal mutanten zich hebben aangesloten bij de rebellen. Hier vechten ze voor het leven van henzelf en dat van de rebellen en de burgers.

    Het derde deel heet Silver Moonlight. Hierin is de oorlog tijdelijk over en is het tijd om alles weer op te bouwen. De mutanten blijven zo veel mogelijk weg overdag en komen 's nachts naar buiten. Het maanlicht laat hen veilig voelen. De mutanten zijn hier bezig om een machine te bouwen om het land weer groen te maken etc.

    Het vierde deel heet Dog Days. Het wordt uitgesproken als Dark Days. Hierin is de oorlog weer bezig. De mutanten hebben de machine bijna af en wachten op het juiste moment om het aan te zetten. Nadat dit is gebeurd krijgen ze een keus. Of ze worden weer gewoon mensen zoals voorheen, of ze blijven mutant. Ze zijn erg gehecht geraakt aan de extra dingen die ze hadden, zullen ze dit dan opgeven?

    Ik zou het erg appreciëren als je voor alle vijf een cover kan maken. De cover voor The Mutant Chronicles hoeft niet al te moeilijk, gewoon heel simpel.

    Ik heb je in de lijst gezet en van zodra ik aan je covers ga beginnen, zal ik dus ook zeker m'n best doen om er een kinda geheel van te maken. Dus verschillende covers, maar wel zodanig dat je ze aan elkaar kan linken. Althans, dat is toch het idee wat ik zo'n beetje heb :'D

    [ bericht aangepast op 8 okt 2013 - 19:34 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Cenation schreef:
    Je hebt het blijkbaar wel lekker druk he xp

    Ik had inderdaad toen ik dit topic startte, niet verwacht dat ik nog zoveel werk zou krijgen XD En die lijst blijft maar groeien en groeien. Nahja, wel tof natuurlijk voor mij (en egostrelend) dat er toch nog zoveel mensen zijn die een cover van me willen :3

    Rey schreef:
    Arme Justine xp

    Momenteel, als ik die lijst zo zie, heb ik inderdaad zoiets van 'arme ikke' en van 'hoe krijg ik die lijst in hemelsnaam ooit bijgewerkt' :'D
    Maar goed, gaat wel goed komen en de mensen die hier een aanvraag doen, weten dat ze wat geduld moeten hebben :3
    En zeker nu met de verhuis, want uiteraard zit het wat tegen, want we krijgen niet deze week de sleutel (hadden gedacht aankomend wekend volledig te kunnen verhuizen) maar dat is dus alweer opgeschoven naar volgende week -.-


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    (...)
    Ik heb je in de lijst gezet en van zodra ik aan je covers ga beginnen, zal ik dus ook zeker m'n best doen om er een kinda geheel van te maken. Dus verschillende covers, maar wel zodanig dat je ze aan elkaar kan linken. Althans, dat is toch het idee wat ik zo'n beetje heb :'D


    Yush, je snapt me :)


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Merrow schreef:
    (...)
    Momenteel, als ik die lijst zo zie, heb ik inderdaad zoiets van 'arme ikke' en van 'hoe krijg ik die lijst in hemelsnaam ooit bijgewerkt' :'D
    Maar goed, gaat wel goed komen en de mensen die hier een aanvraag doen, weten dat ze wat geduld moeten hebben :3
    En zeker nu met de verhuis, want uiteraard zit het wat tegen, want we krijgen niet deze week de sleutel (hadden gedacht aankomend wekend volledig te kunnen verhuizen) maar dat is dus alweer opgeschoven naar volgende week -.-


    Awh, das jammer. Maar wel gelukkig dat iedereen weet dat ze wat geduld moeten hebben. Maar goed, jouw covers zijn echt het wachten waard :9~
    Okay, weer mijn zoveelste compliment: Ze zijn prachtig!!


    -

    Rey schreef:
    (...)

    Awh, das jammer. Maar wel gelukkig dat iedereen weet dat ze wat geduld moeten hebben. Maar goed, jouw covers zijn echt het wachten waard :9~
    Okay, weer mijn zoveelste compliment: Ze zijn prachtig!!

    Gehe je moet stoppen met al die complimenten, voor ik naast m'n schoenen ga lopen (bloos)
    En dat willen we niet, want dat loopt zo vervelend op straat :'D


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”