• Merrow's Random Coverstock





    Het werkt heel simpel: ik maak zo nu en dan random covers en om ze nog enige nuttigheid te geven, plaats ik ze in dit topic.
    Elke random cover voorzie ik van een neppe titel en een watermerk in de hoek. Wanneer je één van de covers wilt gebruiken, hoef je dat enkel in dit topic – of via PB – door te geven, tezamen met de titel of eventueel andere tekst die erop moet komen. Ik pas het zo snel mogelijk voor je aan, stuur je de aangepaste cover door en haal de stockcover uit dit topic zodat niemand anders die kan gebruiken.
    Het staat tevens vrij om de neppe titels die op de stockcovers staan te gebruiken – al faal ik redelijkerwijs in titels verzinnen :’D Daarbij is het natuurlijk ook nog altijd mogelijk om de covers te gebruiken ter inspiratie voor een verhaal.

    Natuurlijk vind ik het supertof om een naamsvermelding te krijgen wanneer je een cover uit deze coverstock gebruikt, al is dat niet zozeer een vereiste en stel ik het dus ook zeker niet als een verplichting.




    Cover 1 II Cover 2








    Ook kan je een aanvraag doen voor een cover. Hier zitten echter wel twee voorwaarden aan vast, dus voordat je een aanvraag doet, lees eerst onderstaande tekst.

    Op de eerste plaats moet je geduld hebben. Je kan een aanvraag doen voor een cover, als je het niet erg vind om te moeten wachten. De ene keer ben ik namelijk al dan sneller met het maken van een cover dan de andere keer; zo heb je dezelfde dag al een cover, zo heb je pas een week tot zelfs enkele weken later een cover. Dit hangt gewoon echt af van m’n tijd en inspiratie.
    Ten tweede, ik gebruik enkel foto’s uit m’n eigen stock. Wil je een specifieke aanvraag doen, met eigen plaatjes, dan zijn er genoeg andere aanvraagtopics waar je dit kan doen ^_^ Uiteraard mag je altijd een korte beschrijving geven van wat er ongeveer op je cover moet komen, maar het zal dus voornamelijk een verrassing zijn van wat je krijgt. Ik heb namelijk gemerkt dat mensen veelal afbeeldingen meegeven van slechte kwaliteit of waar amper mee te werken valt in combinatie met andere foto’s, wat zich dus in het eindresultaat uit.

    Feitelijk hoef je dus alleen een korte beschrijving te geven van wat je ongeveer in gedachten hebt voor een cover. Moet er bijvoorbeeld iets speciaals op van een dier, voorwerp of plaats/locatie, dan schrijf je dat erbij. Wil je je hoofdpersoon erop, geef dan een beschrijving van het uiterlijk dat je zoekt of als je een play-by hebt, geef dan de naam van de acteur/actrice/zanger(es)/model door, en dan zoek ik zelf een passende afbeelding.
    Heb je een bepaalde sfeer in gedachten of een bepaald kleurenpalet, dan kan je dit ook bij je aanvraag doen. En vergeet natuurlijk ook niet erbij te zetten welke titel of eventuele tekst erop moet komen.
    Betreft het lettertype… Ik heb inmiddels een aardige fontcollectie op m’n computer en feitelijk probeer ik verschillende fonts uit op een cover, om te zien wat het beste past. Heb je nu zelf toch een bepaalde font in gedachten, dan mag je dit ook altijd laten weten in je aanvraag. Dan stuur ik je twee covers door, mocht ik die font iets minder goed vinden in vergelijking met een eigen gekozen font.

    Wat misschien als laatste ook nog handig is om te weten, is dat ik over het algemeen één formaat aanhou betreft de covers. Wanneer je toch een ander formaat wilt, dan kan je dit ook nog altijd aangeven bij je aanvraag.
    En uiteraard, je bent altijd vrij om een korte beschrijving van je verhaal mee te sturen, zodat ik een beetje een idee krijg van wat je zoekt.



    Lopende aanvragen: Ik neem tijdelijk geen aanvragen meer aan
    ~ Presence II pagina 9 II PB
    ~ Kyubey II pagina 9 II 6 aanvragen
    ~ Amnesiae II pagina 10
    ~ Zaiphon II pagina 10 II 5 aanvragen
    ~ Marcellus II pagina 12
    ~ Nikolaevna II pagina 12
    ~ StyIez II PB
    ~ Jace II pagina 13
    ~ Traitor II pagina 14









    [ bericht aangepast op 5 jan 2014 - 14:02 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    (...)
    Ik ben totaal niet tevreden, maar beter iets dan niets. Waarschijnlijk dat ik in de loop van de week nog iets probeer, maar het zit momenteel echt vies tegen hier met van alles, waardoor ik in een enorme dip zit. Nahja, ik heb het in ieder geval geprobeerd. Is het nu niet goed, plaats ik hem gewoon in m'n stockcovers XD
    Is het wel goed, dan is dat alleen maar mooi meegenomen. Ik hoor het wel (;



    Hoe kom je erbij dat hij niet goed is? Hij is fantastisch, maar al jouw meesterwerken zijn dat altijd :3
    Maar een mini dingetje, je ziet een streepje bij het plaatje van het paleis/kasteelding.

    Voor het geval dat ik onduidelijk ben (like always)

    als het mogelijk is zou ik dat graag verwijderd willen of minder zichtbaar. Misschien zal het helpen om de titel Dheanië eroverheen te zetten, in mooie sierletters. (Als je geen trema kan doen, kopieer je het maar :3) Niet dat ik zo'n miezerig lijntje super erg vind, hoor!


    Some people are art and do art at the same time

    Scorpia schreef:
    (...)

    Hoe kom je erbij dat hij niet goed is? Hij is fantastisch, maar al jouw meesterwerken zijn dat altijd :3
    Maar een mini dingetje, je ziet een streepje bij het plaatje van het paleis/kasteelding.

    Voor het geval dat ik onduidelijk ben (like always)

    als het mogelijk is zou ik dat graag verwijderd willen of minder zichtbaar. Misschien zal het helpen om de titel Dheanië eroverheen te zetten, in mooie sierletters. (Als je geen trema kan doen, kopieer je het maar :3) Niet dat ik zo'n miezerig lijntje super erg vind, hoor!

    Dat lijntje was me ook al opgevallen, maar te laat toen het al af was :'D En ik had dus echt geen zin om het aan te passen en te veranderen :'D
    Later vanavond zal ik eens proberen het wat weg te werken en zal ik de titel toevoegen (;
    Ik ben in ieder geval echt blij om te horen dat je hem fantastisch vind (bloos)


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    (...)
    Dat lijntje was me ook al opgevallen, maar te laat toen het al af was :'D En ik had dus echt geen zin om het aan te passen en te veranderen :'D
    Later vanavond zal ik eens proberen het wat weg te werken en zal ik de titel toevoegen (;
    Ik ben in ieder geval echt blij om te horen dat je hem fantastisch vind (bloos)


    Dankjewel! En dat mensen je covers super vinden is geen suprise. (krul)

    [ bericht aangepast op 11 okt 2013 - 18:28 ]


    Some people are art and do art at the same time


    Sorry dat er nog een dag bij is gekomen, maar ik had gisteren de fut niet meer. Nahja, bij deze dus de aangepaste cover met titel. Ik vond de titel niet mooi op die plek boven, dus heb het alsnog volledig kunnen aanpassen, maar goed, hij is toch al meer naar m'n zin nu. Hopelijk ben je zelf ook tevreden. Ik hoor het wel.
    xxx


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Zou je ook iets voor mij kunnen maken?

    Ik zoek eigenlijk iets wat een hele vampier-achtige sfeer uitstraald. De klassieke vampieruitstraling (hoektanden, bloed, ouderwets, mistig, donker, et cetera) en als het kan -alleen als het kan, want wie weet lukt het niet- zou je dan iets kunnen doen met een meisje in een korset en een masker voor haar gezicht? Een soort ouderwetse maskerade dus, en als het kan; zou dat meisje dan vampiertanden kunnen hebben? Dus dat je haar ogen niet ziet door het masker, maar dat ze wel lacht waardoor je die vampiertanden ziet.

    Qua sfeer en wat ik bedoel, denk aan zo iets (enkel en alleen voorbeeld hoor ! )

    [ bericht aangepast op 14 okt 2013 - 22:09 ]


    Chaos is a ladder.

    Merrow schreef:


    Sorry dat er nog een dag bij is gekomen, maar ik had gisteren de fut niet meer. Nahja, bij deze dus de aangepaste cover met titel. Ik vond de titel niet mooi op die plek boven, dus heb het alsnog volledig kunnen aanpassen, maar goed, hij is toch al meer naar m'n zin nu. Hopelijk ben je zelf ook tevreden. Ik hoor het wel.
    xxx


    Hopelijk? Absoluut! Het is fantastisch alweer, Justine! I like it so much en ik zal wel vaker bij jou aankloppen voor covers! Dankjewellll!! :'D


    Some people are art and do art at the same time

    Gula: Ik zal je ook op de lijst zetten, en ik lief je onderwerp, dus je cover ga ik echt met heel veel plezier maken :3

    Scorpia: Je weet m'n covertopic wel te vinden, en anders staat m'n inbox ook nog altijd voor je open (;


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik bekeek de laatste cover uit je stock, en kreeg opeens een idee.
    Mag ik die dus hebben? Precies zoals ie is, alleen zonder watermerk ^^


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Avarosa schreef:
    (...)
    Foto's:
    http://data.whicdn.com/images/63274738/large.png
    http://upload.inven.co.kr/upload/2013/05/08/bbs/i2676015285.png
    http://images.twitrounds.com/holiday-backgrounds/snow-crystals.jpg (optioneel)

    Bij voorkeur in een koude sfeer, maar als je de voorkeur aan iets anders geeft, mag dat zeker. Ik laat je vrij in je doen, want jou gevoel voor dit is veel beter dan de mijne.
    Het is de bedoeling dat deze op mijn profiel komt, dus het is voornamelijke een plaatje om mijn naam te 'promoten'. Avarosa moet er dus opkomen en liefst redelijk groot. Ik dacht aan een beetje een sierlijk lettertype. Niet te overdreven, maar ook niet te houterig.
    Daar onder wil ik in een kleiner lettertype 'One tribe, one people, one Freljord.'
    Het lettertype van dit mag anders zijn van het lettertype van Avarosa.

    Ja mag er een beetje mee spelen hoe je zelf wilt, ik heb de indruk dat je het best werkt aan je eigen wensen dan aan die van een ander, dus ik laat je wat experimenteren. Al moet Ashe en het Avarosan teken er wel in want dat is essentieel. De achtergrond interesseert mij niet echt.

    Alvast bedankt.


    Ik heb hem eigenlijk heel simpel gehouden, aangezien ik dat het best vond passen. Misschien dat ik in de loop van de week nog wat prul met textures enzo, om er een meer coverachtige blend van te maken, al vond ik dit beter bij je aanvraag passen, gezien het voor je profiel is. En tja, met je gegeven plaatjes vond ik dit ook het best uitkomen zo.

    Ik hoor wel wat je ervan vind. Klik op het plaatje voor de vergroting.



    Met het maken heb ik geen rekening gehouden met de verkleining, waardoor de tekst dus te klein wordt hier op Q. Hier ga ik van de week nog even aan prullen, aangezien ik nu m'n bed op ga zoeken, maar ik wilde je toch alvast het resultaat laten zien ^_^

    [ bericht aangepast op 12 okt 2013 - 23:29 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ziet er al heel leuk uit. Ik laat je nog even experimenteren.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Eigenlijk wilde ik nogmaals een cover aanvragen, maar je hebt er al zoveel. :x.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    Eigenlijk wilde ik nogmaals een cover aanvragen, maar je hebt er al zoveel. :x.

    Als je geduld hebt, wil ik hem er gerust nog bij zetten hoor XD


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    (...)
    Als je geduld hebt, wil ik hem er gerust nog bij zetten hoor XD

    Ah, dat is geweldig, want ik heb sowieso wel geduld. Eerst maar mijn andere verhalen (waarvan je er al ééntje een cover voor hebt gemaakt) afschrijven.
    Heb je nogmaals een verhaalplot nodig, of meer steekwoorden?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Ah, dat is geweldig, want ik heb sowieso wel geduld. Eerst maar mijn andere verhalen (waarvan je er al ééntje een cover voor hebt gemaakt) afschrijven.
    Heb je nogmaals een verhaalplot nodig, of meer steekwoorden?

    Wat jijzelf het fijnste vind om neer te schrijven, zowel het plot als steekwoorden zijn ook goed. Je moet maar even bezien (;


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Zo jammer dat die cover met ballerina al in was gepikt.

    [ bericht aangepast op 13 okt 2013 - 16:34 ]


    -