• Merrow's Random Coverstock





    Het werkt heel simpel: ik maak zo nu en dan random covers en om ze nog enige nuttigheid te geven, plaats ik ze in dit topic.
    Elke random cover voorzie ik van een neppe titel en een watermerk in de hoek. Wanneer je één van de covers wilt gebruiken, hoef je dat enkel in dit topic – of via PB – door te geven, tezamen met de titel of eventueel andere tekst die erop moet komen. Ik pas het zo snel mogelijk voor je aan, stuur je de aangepaste cover door en haal de stockcover uit dit topic zodat niemand anders die kan gebruiken.
    Het staat tevens vrij om de neppe titels die op de stockcovers staan te gebruiken – al faal ik redelijkerwijs in titels verzinnen :’D Daarbij is het natuurlijk ook nog altijd mogelijk om de covers te gebruiken ter inspiratie voor een verhaal.

    Natuurlijk vind ik het supertof om een naamsvermelding te krijgen wanneer je een cover uit deze coverstock gebruikt, al is dat niet zozeer een vereiste en stel ik het dus ook zeker niet als een verplichting.




    Cover 1 II Cover 2








    Ook kan je een aanvraag doen voor een cover. Hier zitten echter wel twee voorwaarden aan vast, dus voordat je een aanvraag doet, lees eerst onderstaande tekst.

    Op de eerste plaats moet je geduld hebben. Je kan een aanvraag doen voor een cover, als je het niet erg vind om te moeten wachten. De ene keer ben ik namelijk al dan sneller met het maken van een cover dan de andere keer; zo heb je dezelfde dag al een cover, zo heb je pas een week tot zelfs enkele weken later een cover. Dit hangt gewoon echt af van m’n tijd en inspiratie.
    Ten tweede, ik gebruik enkel foto’s uit m’n eigen stock. Wil je een specifieke aanvraag doen, met eigen plaatjes, dan zijn er genoeg andere aanvraagtopics waar je dit kan doen ^_^ Uiteraard mag je altijd een korte beschrijving geven van wat er ongeveer op je cover moet komen, maar het zal dus voornamelijk een verrassing zijn van wat je krijgt. Ik heb namelijk gemerkt dat mensen veelal afbeeldingen meegeven van slechte kwaliteit of waar amper mee te werken valt in combinatie met andere foto’s, wat zich dus in het eindresultaat uit.

    Feitelijk hoef je dus alleen een korte beschrijving te geven van wat je ongeveer in gedachten hebt voor een cover. Moet er bijvoorbeeld iets speciaals op van een dier, voorwerp of plaats/locatie, dan schrijf je dat erbij. Wil je je hoofdpersoon erop, geef dan een beschrijving van het uiterlijk dat je zoekt of als je een play-by hebt, geef dan de naam van de acteur/actrice/zanger(es)/model door, en dan zoek ik zelf een passende afbeelding.
    Heb je een bepaalde sfeer in gedachten of een bepaald kleurenpalet, dan kan je dit ook bij je aanvraag doen. En vergeet natuurlijk ook niet erbij te zetten welke titel of eventuele tekst erop moet komen.
    Betreft het lettertype… Ik heb inmiddels een aardige fontcollectie op m’n computer en feitelijk probeer ik verschillende fonts uit op een cover, om te zien wat het beste past. Heb je nu zelf toch een bepaalde font in gedachten, dan mag je dit ook altijd laten weten in je aanvraag. Dan stuur ik je twee covers door, mocht ik die font iets minder goed vinden in vergelijking met een eigen gekozen font.

    Wat misschien als laatste ook nog handig is om te weten, is dat ik over het algemeen één formaat aanhou betreft de covers. Wanneer je toch een ander formaat wilt, dan kan je dit ook nog altijd aangeven bij je aanvraag.
    En uiteraard, je bent altijd vrij om een korte beschrijving van je verhaal mee te sturen, zodat ik een beetje een idee krijg van wat je zoekt.



    Lopende aanvragen: Ik neem tijdelijk geen aanvragen meer aan
    ~ Presence II pagina 9 II PB
    ~ Kyubey II pagina 9 II 6 aanvragen
    ~ Amnesiae II pagina 10
    ~ Zaiphon II pagina 10 II 5 aanvragen
    ~ Marcellus II pagina 12
    ~ Nikolaevna II pagina 12
    ~ StyIez II PB
    ~ Jace II pagina 13
    ~ Traitor II pagina 14









    [ bericht aangepast op 5 jan 2014 - 14:02 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    (...)
    Momenteel, als ik die lijst zo zie, heb ik inderdaad zoiets van 'arme ikke' en van 'hoe krijg ik die lijst in hemelsnaam ooit bijgewerkt' :'D
    Maar goed, gaat wel goed komen en de mensen die hier een aanvraag doen, weten dat ze wat geduld moeten hebben :3
    En zeker nu met de verhuis, want uiteraard zit het wat tegen, want we krijgen niet deze week de sleutel (hadden gedacht aankomend wekend volledig te kunnen verhuizen) maar dat is dus alweer opgeschoven naar volgende week -.-


    Vooral ik ben erg, he >< sorry :3


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Kizuna schreef:
    (...)

    Vooral ik ben erg, he >< sorry :3

    Jij bent gewoon geobsedeerd :W


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    (...)
    Jij bent gewoon geobsedeerd :W


    Is toch alleen maar een compliment :3


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Kizuna schreef:
    (...)

    Is toch alleen maar een compliment :3

    Dat is het zeker (bloos)


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Gosh Justine, je krijgt het wel druk. Ik heb het net even geteld en Aiaiaiai, sorry voor het werk XD
    Maar, je kan wel erg goede covers maken, echt waar. En tattoos ook (:


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Merrow schreef:
    (...)
    Gehe je moet stoppen met al die complimenten, voor ik naast m'n schoenen ga lopen (bloos)
    En dat willen we niet, want dat loopt zo vervelend op straat :'D

    Hahaha Lol!
    Nou, uhm, oke dan, ik ga proberen. Ach, who am I kidding? Ik kan het vast nooit valhouden xp


    -

    LacieChan schreef:
    Gosh Justine, je krijgt het wel druk. Ik heb het net even geteld en Aiaiaiai, sorry voor het werk XD
    Maar, je kan wel erg goede covers maken, echt waar. En tattoos ook (:

    Ik zal me de komende periode niet snel vervelen, nee :'D
    En thnx voor de complimenten (bloos)


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    (...)
    Ik zal me de komende periode niet snel vervelen, nee :'D
    En thnx voor de complimenten (bloos)


    Haha, no problem en ik geloof zeker dat je je niet hoeft te vervelen XD
    Als je je eigen tattooshop hebt, ik kom zeker langs (;


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    LacieChan schreef:
    (...)

    Haha, no problem en ik geloof zeker dat je je niet hoeft te vervelen XD
    Als je je eigen tattooshop hebt, ik kom zeker langs (;

    Van zodra dat ooit van de baan komt, ga je één van de eerste zien die het gaat weten (;


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    20 aanvragen haha, succes Justine xp


    Some people are art and do art at the same time

    Scorpia schreef:
    20 aanvragen haha, succes Justine xp

    Gehe die succes kan ik inderdaad wel gebruiken :'D
    Nah gaat goedkomen. Ik heb vandaag geen tijd gehad, gezien m'n ma vanmiddag al op bezoek kwam en zojuist pas is vertrokken, en voor vanavond heb ik de fut niet meer. Morgenmiddag heb ik toch alle tijd - normaal gezien - dus dan ga ik enkele aanvragen proberen weg te werken :3


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Kizuna --> Mugen


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Mugen schreef:
    Kizuna --> Mugen

    Bedankt voor het doorgeven :3
    Heb het ook meteen aangepast (;


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    (...)
    Bedankt voor het doorgeven :3
    Heb het ook meteen aangepast (;


    Vind ik alleen maar normaal en vanzelfsprekend. Ik weet dat het voor andere mensen niet vanzelfsprekend is, maar voor mij wel :3


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Scorpia schreef:
    Wow! Je maakt ze zo cool! :3 Ik hoop niet dat je het erg vindt dat ik twee verzoeken ga aanvragen, maar ik wil jouw skills gewoon hebben! D: Onwijs prachtig! Als je een tutorial zal maken, maak je een hoop mensen blij :3
    Titels heb ik niet.

    First one: Zou je iets kunnen doen met een meisje en een soort van half robot waarvan je kunt zien dat die ooit een mens is geweest? Fantasy, beetje drama, en mysterieuze sfeer.

    Second one: Iets met een prinses tussen de 14-19 jaar die een beetje down kijkt en een paleis? Koninklijk-achtig sfeer en een beetje mysterieus en verdrietig.

    Ik ben totaal niet tevreden, maar beter iets dan niets. Waarschijnlijk dat ik in de loop van de week nog iets probeer, maar het zit momenteel echt vies tegen hier met van alles, waardoor ik in een enorme dip zit. Nahja, ik heb het in ieder geval geprobeerd. Is het nu niet goed, plaats ik hem gewoon in m'n stockcovers XD
    Is het wel goed, dan is dat alleen maar mooi meegenomen. Ik hoor het wel (;


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”