• Merrow's Random Coverstock





    Het werkt heel simpel: ik maak zo nu en dan random covers en om ze nog enige nuttigheid te geven, plaats ik ze in dit topic.
    Elke random cover voorzie ik van een neppe titel en een watermerk in de hoek. Wanneer je één van de covers wilt gebruiken, hoef je dat enkel in dit topic – of via PB – door te geven, tezamen met de titel of eventueel andere tekst die erop moet komen. Ik pas het zo snel mogelijk voor je aan, stuur je de aangepaste cover door en haal de stockcover uit dit topic zodat niemand anders die kan gebruiken.
    Het staat tevens vrij om de neppe titels die op de stockcovers staan te gebruiken – al faal ik redelijkerwijs in titels verzinnen :’D Daarbij is het natuurlijk ook nog altijd mogelijk om de covers te gebruiken ter inspiratie voor een verhaal.

    Natuurlijk vind ik het supertof om een naamsvermelding te krijgen wanneer je een cover uit deze coverstock gebruikt, al is dat niet zozeer een vereiste en stel ik het dus ook zeker niet als een verplichting.




    Cover 1 II Cover 2








    Ook kan je een aanvraag doen voor een cover. Hier zitten echter wel twee voorwaarden aan vast, dus voordat je een aanvraag doet, lees eerst onderstaande tekst.

    Op de eerste plaats moet je geduld hebben. Je kan een aanvraag doen voor een cover, als je het niet erg vind om te moeten wachten. De ene keer ben ik namelijk al dan sneller met het maken van een cover dan de andere keer; zo heb je dezelfde dag al een cover, zo heb je pas een week tot zelfs enkele weken later een cover. Dit hangt gewoon echt af van m’n tijd en inspiratie.
    Ten tweede, ik gebruik enkel foto’s uit m’n eigen stock. Wil je een specifieke aanvraag doen, met eigen plaatjes, dan zijn er genoeg andere aanvraagtopics waar je dit kan doen ^_^ Uiteraard mag je altijd een korte beschrijving geven van wat er ongeveer op je cover moet komen, maar het zal dus voornamelijk een verrassing zijn van wat je krijgt. Ik heb namelijk gemerkt dat mensen veelal afbeeldingen meegeven van slechte kwaliteit of waar amper mee te werken valt in combinatie met andere foto’s, wat zich dus in het eindresultaat uit.

    Feitelijk hoef je dus alleen een korte beschrijving te geven van wat je ongeveer in gedachten hebt voor een cover. Moet er bijvoorbeeld iets speciaals op van een dier, voorwerp of plaats/locatie, dan schrijf je dat erbij. Wil je je hoofdpersoon erop, geef dan een beschrijving van het uiterlijk dat je zoekt of als je een play-by hebt, geef dan de naam van de acteur/actrice/zanger(es)/model door, en dan zoek ik zelf een passende afbeelding.
    Heb je een bepaalde sfeer in gedachten of een bepaald kleurenpalet, dan kan je dit ook bij je aanvraag doen. En vergeet natuurlijk ook niet erbij te zetten welke titel of eventuele tekst erop moet komen.
    Betreft het lettertype… Ik heb inmiddels een aardige fontcollectie op m’n computer en feitelijk probeer ik verschillende fonts uit op een cover, om te zien wat het beste past. Heb je nu zelf toch een bepaalde font in gedachten, dan mag je dit ook altijd laten weten in je aanvraag. Dan stuur ik je twee covers door, mocht ik die font iets minder goed vinden in vergelijking met een eigen gekozen font.

    Wat misschien als laatste ook nog handig is om te weten, is dat ik over het algemeen één formaat aanhou betreft de covers. Wanneer je toch een ander formaat wilt, dan kan je dit ook nog altijd aangeven bij je aanvraag.
    En uiteraard, je bent altijd vrij om een korte beschrijving van je verhaal mee te sturen, zodat ik een beetje een idee krijg van wat je zoekt.



    Lopende aanvragen: Ik neem tijdelijk geen aanvragen meer aan
    ~ Presence II pagina 9 II PB
    ~ Kyubey II pagina 9 II 6 aanvragen
    ~ Amnesiae II pagina 10
    ~ Zaiphon II pagina 10 II 5 aanvragen
    ~ Marcellus II pagina 12
    ~ Nikolaevna II pagina 12
    ~ StyIez II PB
    ~ Jace II pagina 13
    ~ Traitor II pagina 14









    [ bericht aangepast op 5 jan 2014 - 14:02 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik vind de tweeden anders wel heel leuk, al zou ik voor een ander lettertype gaan. (bloos)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik wil graag een aanvraag doen voor een cover. Ik zal je wat informatie in een pb'tje sturen. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Avarosa schreef:
    Ik vind de tweeden anders wel heel leuk, al zou ik voor een ander lettertype gaan. (bloos)

    Dat lettertype was nog het lastigste om erbij te vinden, aangezien ik al m'n fonts geprobeerd heb en deze weliswaar nog het best eruit kwam :'D Ik had er nog wel aan gedacht om evt een nieuwe font te zoeken op internet die er beter bij zou passen, maar gezien de drukte hier heb/had ik daar dus echt de fut niet voor XD

    @Presence: Ik zal je op de lijst zetten en heb inmiddels ook je PB gelezen. Morgen zal ik erop reageren, want ben er voor nu mee door (:


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    (...)
    Dat lettertype was nog het lastigste om erbij te vinden, aangezien ik al m'n fonts geprobeerd heb en deze weliswaar nog het best eruit kwam :'D Ik had er nog wel aan gedacht om evt een nieuwe font te zoeken op internet die er beter bij zou passen, maar gezien de drukte hier heb/had ik daar dus echt de fut niet voor XD

    @Presence: Ik zal je op de lijst zetten en heb inmiddels ook je PB gelezen. Morgen zal ik erop reageren, want ben er voor nu mee door (:


    Het heeft geen haast, neem alle tijd die je nodig hebt. Nogmaals bedankt, overigens. (:

    [ bericht aangepast op 6 okt 2013 - 23:13 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Okay, ik ga toch mijn aanvraagjes alvast droppen. Gewoon omdat het kan :3

    1. Taragonia - Kingdom of Magic.

    Dit is een Arthur Pendragon lovestory. De hoofdpersoon heeft rood haar, wat erg belangrijk is in het verhaal. Taragonia is een eiland, heuvelachtig, met veel bos. Draken en allerlei andere wezens zijn compleet normaal daar en het is eigenlijk raar daar als je geen magie kan gebruiken. De hoofdpersoon is de prinses en in staat de elementen te "besturen"...dan kun je eigenlijk een beetje aan Avatar denken (A)
    Behalve in het punt dat de hoofdpersoon rood haar heeft en het een Arthur Pendragon Lovestory is, laat ik je verder compleet vrij :3


    2. Kidnapped and Chained
    Deze story draait om een meisje, wat ontvoerd wordt. In de tijd dat ze ontvoerd is, leert ze daar een andere jongen kennen die ook ontvoerd is door die bende en ze sluit vriendschap met hem en wordt zelfs verliefd. Punt is, is dat hij seksueel misbruikt werd door één van de bendeleden, mannelijk. Wat ik zelf dus een beetje voor ogen had, was iets met handboeien. Het gaat een 18+ story worden.
    Ik laat je bij deze compleet vrij :3


    3. Telepathic - The Tale of the Girl, that couldn't speak.
    Hoofdpersoon heeft zwart haar. Liefste golvend, maar stijl is ook geen probleem. Het is een Draco Malfoy Lovestory. De hoofdpersoon heeft een afwijking aan haar stembanden, waardoor praten altijd erg moeilijk was voor haar en ze het in het begin niet kon. Nu spuugt ze als ze veel praat bloed, dus is nog steeds niet aan te raden. Daarnaast draagt ze nog een mentale gave met zich mee. Mentaal kunnen communiceren met mensen. Gedachtes horen van mensen kan ze niet meer, omdat ze een muur om zich heen gebouwd heeft. Ze moet een mentale verbinding hebben met de andere persoon.
    Het verhaal start in het 4de jaar. De hoofdpersoon heeft nog een tweelingszus. Ze zijn een eeneiige tweeling. Origineel hebben ze rood haar, Arianna Grande-rood, de hoofdpersoon verft het telkens. Ik weet niet of het te doen is, maar ik zou het leuk vinden als je hen als spiegelbeeld zou kunnen verwerken in de cover, samen met Draco.


    4. Eternity
    Een Damon Salvatore Lovestory. De hoofdpersoon is een vampier, maar een rare vampier. Ik ga je niet vragen om haar in haar "echte" vorm erin te verwerken, maar ik zou het fijn vinden als duidelijk is dat ze een vampier is. Echte vorm is trouwens dat ze over haar hele lichaam donkere strepen heeft, zoals eigenlijk een tijger.
    De hoofdpersoon is de tweelingszus van Katherine. Zij zijn een eeneiige tweeling. Zou je wel het haar van de hoofdpersoon blond kunnen photoshoppen? De hoofdpersoon verft haar haar telkens, omdat ze een haat op Katherine heeft...


    5. The Forgotten Child
    Wederom een Draco Malfoy Lovestory. Wederom begint dit verhaal in het 4de boek. Hoofdpersoon heeft bruin haar. Is verder normaal. Bij deze ben je compleet vrij. Leef je uit :3 beschrijving gaat nog een beetje aangepast worden, maar dit is wel de essentie van het verhaal :3


    6. Between Two Worlds
    Deze is misschien wel de lastigste die ik ga vragen. Verhaal speelt zich af in Japan. Filmplot staat in de story, misschien dat je daar wat aan hebt. De beschrijving is dat waar het verhaal om draait, veranderd niets aan, behalve misschien dat ik het anders ga verwoorden. Mijn hoofdpersoon is dus japanse, heeft donker haar en is een vechter-ninja-samuraiachtigiets. Ik hoop dat je er iets mee kunt.


    Als je nog vragen hebt, dan hoor ik het graag :3


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik wil graag een aanvraag voor een cover doen. Het titel van me verhaal is 'Fairytale Winter'. Het speelt zich grotendeels af in Rusland tijdens de tweede wereldoorlog. Hopelijk is dat genoeg informatie? Ik wil dat het op deze cover lijkt. Ach, weetje? Geef me die cover maar. Het is prachtig :9~ Kan je aub het titel wel naar 'Fairytale Winter' veranderen?? *puppyeyes*

    [ bericht aangepast op 7 okt 2013 - 4:27 ]


    -

    @Kizuna: Gehe je doet me wat aan zeg :W
    Gehe wel supertof dat je zo'n fan bent van m'n covers :3

    @Rey: Ik zal straks de titel aanpassen van die cover, het watermerk eraf halen en dan stuur ik hem je door, om hem daarna dus uit de coverstock te halen (;


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    @Kizuna: Gehe je doet me wat aan zeg :W
    Gehe wel supertof dat je zo'n fan bent van m'n covers :3

    (...)


    Oh oh, ik was vergeten erbij te vermelden dat ik ze het liefste wat donkerder heb qua sfeer :3 maar je weet ze toch altijd perfect te treffen, dus maak ik me absoluut geen zorgen :3

    Ach, ik zal nog wel vaker bij jou komen voor mijn covers :3 me loves them ^_^


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Scorpia schreef:
    Wow! Je maakt ze zo cool! :3 Ik hoop niet dat je het erg vindt dat ik twee verzoeken ga aanvragen, maar ik wil jouw skills gewoon hebben! D: Onwijs prachtig! Als je een tutorial zal maken, maak je een hoop mensen blij :3
    Titels heb ik niet.

    First one: Zou je iets kunnen doen met een meisje en een soort van half robot waarvan je kunt zien dat die ooit een mens is geweest? Fantasy, beetje drama, en mysterieuze sfeer.

    Second one: Iets met een prinses tussen de 14-19 jaar die een beetje down kijkt en een paleis? Koninklijk-achtig sfeer en een beetje mysterieus en verdrietig.

    Ik heb een probeersel gedaan, al was deze echt een enorme uitdaging. Op de eerste plaats om al een bruikbare cyborg te vinden :'D En ik heb nog steeds geen idee of de twee covers die ik heb gemaakt, geslaagd zijn, maar dat hoor ik wel :'D Want ook met het meisje wist ik niet echt wat je in gedachten had, dus vandaar dat ik er twee heb gemaakt.


    Zelf vind ik ze allebei erg goed gelukt, maar je moet zelf maar bezien of één van de twee überhaupt bruikbaar is voor je... en als er nog een titel moet komen, dan laat je het me maar weten (;
    En dan in de loop van de week zal ik je andere aanvraag doen (;


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    ^ Zelf vind ik die tweede zo mooi!
    But then again: I suck at this shizz rofl.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Oh. God.
    Heb net de pérfecte afbeelding voor een cover gezien. Ik heb wel al een cover, maar dan zet ik er lekker 2 op de voorpagina. Zou je de titel van cover 6 voor mij naar "Battles are ugly affairs" kunnen veranderen?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Lasaraline schreef:
    Oh. God.
    Heb net de pérfecte afbeelding voor een cover gezien. Ik heb wel al een cover, maar dan zet ik er lekker 2 op de voorpagina. Zou je de titel van cover 6 voor mij naar "Battles are ugly affairs" kunnen veranderen?

    Ik zal de titel voor je aanpassen en hem doorsturen (;


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Lieve Justine, mogen JustinAndJoy en ik alsjeblieft cover 1 van je? Zou je dan wel de titel kunnen changen naar Dance the night away? Alvast bedankt!


    16 - 09 - '17

    Merrow schreef:
    (...)
    Ik heb een probeersel gedaan, al was deze echt een enorme uitdaging. Op de eerste plaats om al een bruikbare cyborg te vinden :'D En ik heb nog steeds geen idee of de twee covers die ik heb gemaakt, geslaagd zijn, maar dat hoor ik wel :'D Want ook met het meisje wist ik niet echt wat je in gedachten had, dus vandaar dat ik er twee heb gemaakt.


    Zelf vind ik ze allebei erg goed gelukt, maar je moet zelf maar bezien of één van de twee überhaupt bruikbaar is voor je... en als er nog een titel moet komen, dan laat je het me maar weten (;
    En dan in de loop van de week zal ik je andere aanvraag doen (;


    Dit is niet mooi.. dit is ook niet prachtig ofzo. Ik kan er ook geen ''wauw'' over zeggen, want ik zeg er ''WWWWWWWWWWWWWWWAUW'' over!

    Omygod, zo onwijs verschrikkelijk prachtig! D: Hoe vaak heb je wel niet geoefend voordat je zulke toffe covers kon maken? Ik bedank je ontzettend!
    Zou de titel ''Lucid Truth' erop kunnen komen met een oud-lijkend lettertype, en de L en T in robot-achtige letters? :3

    Nogmaals dankjewel! Mijn co-auteur zou hier hartstikke blij mee zijn, net als ikzelf. Ik vind vooral dat eerste mooi, dus doe maar de titel maar op ^^


    Some people are art and do art at the same time

    Hello Justine^^ Ik heb weer inspiratie gehad voor een story (bloos)
    Mag ik dan alsjeblieft alsjeblieft cover 3 hebben? Maar met als titel "Breaking Chains"?


    -