• Merrow's Random Coverstock





    Het werkt heel simpel: ik maak zo nu en dan random covers en om ze nog enige nuttigheid te geven, plaats ik ze in dit topic.
    Elke random cover voorzie ik van een neppe titel en een watermerk in de hoek. Wanneer je één van de covers wilt gebruiken, hoef je dat enkel in dit topic – of via PB – door te geven, tezamen met de titel of eventueel andere tekst die erop moet komen. Ik pas het zo snel mogelijk voor je aan, stuur je de aangepaste cover door en haal de stockcover uit dit topic zodat niemand anders die kan gebruiken.
    Het staat tevens vrij om de neppe titels die op de stockcovers staan te gebruiken – al faal ik redelijkerwijs in titels verzinnen :’D Daarbij is het natuurlijk ook nog altijd mogelijk om de covers te gebruiken ter inspiratie voor een verhaal.

    Natuurlijk vind ik het supertof om een naamsvermelding te krijgen wanneer je een cover uit deze coverstock gebruikt, al is dat niet zozeer een vereiste en stel ik het dus ook zeker niet als een verplichting.




    Cover 1 II Cover 2








    Ook kan je een aanvraag doen voor een cover. Hier zitten echter wel twee voorwaarden aan vast, dus voordat je een aanvraag doet, lees eerst onderstaande tekst.

    Op de eerste plaats moet je geduld hebben. Je kan een aanvraag doen voor een cover, als je het niet erg vind om te moeten wachten. De ene keer ben ik namelijk al dan sneller met het maken van een cover dan de andere keer; zo heb je dezelfde dag al een cover, zo heb je pas een week tot zelfs enkele weken later een cover. Dit hangt gewoon echt af van m’n tijd en inspiratie.
    Ten tweede, ik gebruik enkel foto’s uit m’n eigen stock. Wil je een specifieke aanvraag doen, met eigen plaatjes, dan zijn er genoeg andere aanvraagtopics waar je dit kan doen ^_^ Uiteraard mag je altijd een korte beschrijving geven van wat er ongeveer op je cover moet komen, maar het zal dus voornamelijk een verrassing zijn van wat je krijgt. Ik heb namelijk gemerkt dat mensen veelal afbeeldingen meegeven van slechte kwaliteit of waar amper mee te werken valt in combinatie met andere foto’s, wat zich dus in het eindresultaat uit.

    Feitelijk hoef je dus alleen een korte beschrijving te geven van wat je ongeveer in gedachten hebt voor een cover. Moet er bijvoorbeeld iets speciaals op van een dier, voorwerp of plaats/locatie, dan schrijf je dat erbij. Wil je je hoofdpersoon erop, geef dan een beschrijving van het uiterlijk dat je zoekt of als je een play-by hebt, geef dan de naam van de acteur/actrice/zanger(es)/model door, en dan zoek ik zelf een passende afbeelding.
    Heb je een bepaalde sfeer in gedachten of een bepaald kleurenpalet, dan kan je dit ook bij je aanvraag doen. En vergeet natuurlijk ook niet erbij te zetten welke titel of eventuele tekst erop moet komen.
    Betreft het lettertype… Ik heb inmiddels een aardige fontcollectie op m’n computer en feitelijk probeer ik verschillende fonts uit op een cover, om te zien wat het beste past. Heb je nu zelf toch een bepaalde font in gedachten, dan mag je dit ook altijd laten weten in je aanvraag. Dan stuur ik je twee covers door, mocht ik die font iets minder goed vinden in vergelijking met een eigen gekozen font.

    Wat misschien als laatste ook nog handig is om te weten, is dat ik over het algemeen één formaat aanhou betreft de covers. Wanneer je toch een ander formaat wilt, dan kan je dit ook nog altijd aangeven bij je aanvraag.
    En uiteraard, je bent altijd vrij om een korte beschrijving van je verhaal mee te sturen, zodat ik een beetje een idee krijg van wat je zoekt.



    Lopende aanvragen: Ik neem tijdelijk geen aanvragen meer aan
    ~ Presence II pagina 9 II PB
    ~ Kyubey II pagina 9 II 6 aanvragen
    ~ Amnesiae II pagina 10
    ~ Zaiphon II pagina 10 II 5 aanvragen
    ~ Marcellus II pagina 12
    ~ Nikolaevna II pagina 12
    ~ StyIez II PB
    ~ Jace II pagina 13
    ~ Traitor II pagina 14









    [ bericht aangepast op 5 jan 2014 - 14:02 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Faelan schreef:
    (...)haha :Y) is dat niet logisch?

    Ik weet niet :'D
    M'n photoshops zijn redelijk goed, ja, opzicht, maar ik had dus niet verwacht dat mensen het zo geweldig zouden vinden XD Stukje grote onzekerheid ook wel van mijn kant, denk ik zo. Ik vind alles wat ik zelf maak nooit goed genoeg. Al moet ik zeggen dat ik inmiddels toch deze week enkele covers heb gemaakt waar ik echt trots op ben :3


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    (...)
    Ik weet niet :'D
    M'n photoshops zijn redelijk goed, ja, opzicht, maar ik had dus niet verwacht dat mensen het zo geweldig zouden vinden XD Stukje grote onzekerheid ook wel van mijn kant, denk ik zo. Ik vind alles wat ik zelf maak nooit goed genoeg. Al moet ik zeggen dat ik inmiddels toch deze week enkele covers heb gemaakt waar ik echt trots op ben :3
    Je zou trots moeten zijn op alles wat jij maakt


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Kizuna schreef:
    (...)

    Geen probleem. Ken het zelf wel. Heb in 3 weken tijd gehele inboedel verhuist (met z'n 2en) EN mijn toetsen gemaakt EN een beetje voorbereid voor examens. Dat was me een stress zeg. Wens ik niemand toe. Dus doe gewoon lekker rustig aan. Alles op zijn tijd. Als mensen geen geduld hebben, moeten ze maar de verleiding weerstaan om jou te vragen voor een cover.
    Zodra je verhuist bent, ga ik een paar aanvraagjes doen voor wat covers voor mijn stories, dus als je dan een seintje wilt geven :3
    Van mij mag je ook wat gelijkaardigs maken :3 waarschijnlijk dat het dan nog beter komt te passen bij de story, ook al past deze ook al goed bij de story.
    Titel is Heavenly Hell & Hellish Heaven. Beschrijving staat in de story. Ik laat je compleet vrij, zoals altijd ;)

    Ik heb achter je naam 2 aanvragen gezet, aangezien ze allebei op pagina 7 staan ^_^
    En van zodra de verhuizing achter de rug is, laat ik je wel iets weten. Al ben ik wel vanaf 25 oktober met m'n gat in Turkije, heerlijk weekje vakantie :3 1 november ben ik dan weer terug, maar dit laatste laat ik ook zeker even hier in het topic weten ^_^
    Ik probeer in ieder geval deze en volgende week nog zoveel mogelijk aanvragen weg te werken, aangezien het daarna pas weer vanaf november zal zijn dat ik de tijd heb.


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Faelan schreef:
    (...)Je zou trots moeten zijn op alles wat jij maakt

    Dat is zo lief van je, thnx (bloos)


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik blijf dit topic volgen om de creaties te bekijken, haha


    16 - 09 - '17

    Merrow schreef:
    @Avarosa: Ik zal dan zo groot mogelijk proberen te werken voor je (;

    @Rey: Bedoel je het serieus of als compliment :W ik faal dus in zulke opmerkingen :'D

    @Faelan: Ja, je hebt me echt iets aangedaan, zeg (puh)
    Maar is niet erg, vind het supertof dat mensen m'n photoshop skills zo awesome vinden dat ze zelfs een bureaublad achtergrond willen hebben (bloos)

    @Kizuna: Ik neem er zeker m'n tijd voor, en vanaf volgende week zullen jullie allemaal nog ietsje meer geduld moeten hebben, aangezien ik dan met m'n gat middenin een verhuizing zit :'D
    En als Rey het echt serieus bedoel dat ze alles claimt, wil ik gerust iets gelijkaardigs maken... en anders moet je maar de titel doorgeven en dan pas ik het aan (;


    Hahaha. Het is als een compliment bedoeld.


    -

    Je had me even doorgelinkt naar dit topic. Heb je ergens een invullijst, of hoef ik alleen maar even wat informatie van het verhaal te geven?


    De rustigste manier van zelfmoord is houden van een vreemdeling.

    Vipire schreef:
    Je had me even doorgelinkt naar dit topic. Heb je ergens een invullijst, of hoef ik alleen maar even wat informatie van het verhaal te geven?

    Alleen wat informatie is meer dan voldoende, maar ik wil ook gerust een linkje van je topic in m'n beginpost zetten - zoals bij Lovina ^_^
    Vandaar ook dat ik in je topic reageerde, omdat ik dus heel wat vrijheid heb betreft het maken van een cover, en tja, dat werkt voor mij gewoon echt het best :3 en het beetje informatie dat je gaf in het topic, vond ik gewoon onwijs klinken om er iets mee te doen :3


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    (...)
    Alleen wat informatie is meer dan voldoende, maar ik wil ook gerust een linkje van je topic in m'n beginpost zetten - zoals bij Lovina ^_^
    Vandaar ook dat ik in je topic reageerde, omdat ik dus heel wat vrijheid heb betreft het maken van een cover, en tja, dat werkt voor mij gewoon echt het best :3 en het beetje informatie dat je gaf in het topic, vond ik gewoon onwijs klinken om er iets mee te doen :3


    Ik kan je via een privé bericht wel even wat informatie sturen, als jou dat handig uitkomt? Ik hoop dan echt dat je er wat mee kan, want je covers zijn geweldig! :Y) Ik heb verder ook geen eisen, dus ik laat je helemaal vrij c:


    De rustigste manier van zelfmoord is houden van een vreemdeling.

    Vipire schreef:
    (...)

    Ik kan je via een privé bericht wel even wat informatie sturen, als jou dat handig uitkomt? Ik hoop dan echt dat je er wat mee kan, want je covers zijn geweldig! :Y) Ik heb verder ook geen eisen, dus ik laat je helemaal vrij c:

    Je mag me altijd een pb sturen met handige informatie (;
    Ik zal je alvast in de lijst zetten, maar morgen doe ik pas reageren op je PB, want ik ga zo echt m'n bed opzoeken XD
    Dus alvast slaapwel en tot sprekens xxx


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    (...)
    Je mag me altijd een pb sturen met handige informatie (;
    Ik zal je alvast in de lijst zetten, maar morgen doe ik pas reageren op je PB, want ik ga zo echt m'n bed opzoeken XD
    Dus alvast slaapwel en tot sprekens xxx


    Ik zal je even een pb sturen met de informatie en daarna ga ik ook maar eens m'n bed opzoeken. M'n ogen vallen al dicht.
    Weltrusten x


    De rustigste manier van zelfmoord is houden van een vreemdeling.

    Woohoo! Alleen nog Lovina en dan ben ik aan de beurt!


    Some people are art and do art at the same time

    Cult = Maven om verwarring te voorkomen ^^


    26 - 02 - '16

    @Scorpia: Ja, het gaat nog best snel met de aanvragen wegwerken :3 Al zal het deze week minder snel gaan, aangezien ik midden in een verhuis zit en dus met m'n tijd zit :'D Maar goed, geduld is een schone zaak :3

    @Cult/Maven: Ik heb het aangepast, merci voor het melden (;


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    @Lovina: Tussendoor iets kunnen maken, al is het niet echt gemakkelijk met al die stress en ik ben dus ook niet helemaal tevreden met het eindresultaat. Enfin, je heb genoeg keus, dus dat scheelt (;

    [ bericht aangepast op 6 okt 2013 - 19:48 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”