• Het is 26 mei 2013. Het is een oproer van jewelste in [naam stad], want de tunnel die de trein naar [naam stad] zal leiden is eindelijk klaar. Na vijf jaar lang bouwen, is het de werklieden toch gelukt om een mooie tunnel te maken die dwars door een groot gebergte gaat.

    Deze tunnel scheelt mensen een dikke twee uur aan reistijd. Ook een groep van zo’n [aantal] studenten trekt dit wel. Zij zien het wel zitten dat ze s’ochtends later hun bed uit kunnen doordat ze reistijd kunnen besparen.

    Vandaag wordt ook de trein getest die van [naam stad] naar [naam stad] via de tunnel zal moeten rijden. De studenten besluiten het erop te wagen en gewoon te gaan. Zo gezegd zo gedaan. Ze kopen eerste klas kaartjes en gaan er voor. Toch lijken heel veel mensen zich terug te trekken, ze durven het niet aan, willen eerst dat het getest wordt.

    Uiteindelijk blijven de studenten en enkele andere mensen over. De jongeren gaan met hun zwaar bepakte tassen in de trein zitten, rustig in de eersteklas cabine aan de achterkant van de trein. Het lijkt op het eerste gezegd goed te gaan en de jongeren voelen zich gezegend dat ze het er toch op gewaagd hebben.

    Maar niets lijkt minder waar. Na zo’n vijftien minuten beginnen zich rare dingen voor te doen. Het personeel dat in de trein was, zoals de conducteur en de machinist, zijn ineens in rook opgegaan. De trein is tot stilstand gekomen en het lijkt erop dat ze middenin de donkere tunnel gestrand zijn.

    In de groep waar heel wat rivaliteit heerst, beginnen de emoties op te lopen. Al helemaal als ze erachter komen dat de berg waarin ze zitten op instorten staat. Sommige jongeren worden gek, anderen proberen uit wanhopige poging nog hun ouders te bellen en anderen staan er maar een beetje bij. Zal het helemaal goed komen en zullen de jongeren dan ook kunnen ontsnappen? Of zal hun nieuwsgierigheid hun fataal zijn?


    De regels! [Lees deze alsjeblieft éérst door, voordat je de rest doorleest.]
    • Er is een minimum van 10 regels, ik controleer. Meer mag altijd. (Entertjes bij elke regel tellen niet mee)
    • OOC is altijd alleen in het praattopic.
    • 16+ is toegestaan, houd het netjes.
    • Bespeel alleen je eigen personage.
    • Personages mogen niet Mary Sue of Gary Stu zijn. Hieronder valt ook dat wanneer je een personage maakt dat bitchy is, hij/zij dat de hele RPG wel moet blijven.
    • Naamsveranderingen en afwezigheden altijd doorgeven.
    • Let op spelling en interpunctie.
    • Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    • Denk goed na voor je meedoet.
    • Max. 2 Personages per persoon. (Man en vrouw)
    • Alleen ik maak de topics aan! Tenzij ik daar iemand anders voor vraag.
    • Houd bij het aanmaken van rollen het aantal mannen en vrouwen een beetje gelijk.
    • Van te voren wordt er niet besproken wie een relatie krijgt met wie.
    • Als je je niet aan deze regels houd, zal ik je moeten kicken uit deze RPG.

    Invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd: Minimaal 18
    Geslacht:
    Opleiding:
    Uiterlijk mét foto: (Niet iedereen is perfect)
    Innerlijk: (Probeer te varïeren. Niet iedereen is bitchy en/of lief.)
    Geschiedenis: (Vertel wat over het verleden van je personage)
    Extra: (Eventueel extra dingen over je personage, hieronder kunnen vallen: fobiën, huisdieren etc.)

    Rollen: [Maximaal twintig. Tien meisjes en tien jongens]
    Raven Ariana McCalley 1;9 - Aislynn
    Evelynn Mariah Grey 1;2 - Cult
    Riley Jade Oath 1;3 - Roth
    Liv Jackson 1;2 - Kendizzzzle
    Indigo Gemma Lockwood 1;4 - Sequence
    Ash Dave Demon 1;2 - Wolfheart
    Matthew Hartnett 1;6 - Malafide
    Matthew Jared Tommo 1;2 - Styles
    Laurens Oliver 1;2 - LyraPhoenix
    Ethan Benjamin Reid 1;4 - VladiFerr
    Munro Valentiné Mitchell Montgomery 1;5 - Dumbledore

    Belangrijke topics:
    Praattopic
    Speeltopic

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 3 okt 2013 - 21:49 ]


    26 - 02 - '16

    Aeternitatem schreef:
    (...)
    De 1 staat voor het rollentopic, dat je personage staat in rollentopic 1 staat en 5 staat voor de pagina waar je personage staat c:
    Dan kan je hem makkelijker terugvinden.


    Aah okee. Thanks!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Aah okee. Thanks!


    Graag gedaan (:


    That is a perfect copy of reality.

    Mensen, kunnen jullie je rollen afmaken?


    26 - 02 - '16

    Cult schreef:
    (...)

    Sorry, maar dit is in strijd met de regels van de rpg. Er zou niet worden besproken wie verliefd wordt op elkaar voordat de rpg begint.


    Tuurlijk, sorry. Ik was het helemaal vergeten. Ik pas hem zo snel mogelijk aan. Komt helemaal goed.


    "Rebellion's are build on hope"

    VladiFerr schreef:
    (...)

    Tuurlijk, sorry. Ik was het helemaal vergeten. Ik pas hem zo snel mogelijk aan. Komt helemaal goed.


    Oke (;


    26 - 02 - '16

    Beginnen we als iedereen zijn rol afheeft, of al eerder? (:


    I'd rather have flowers in my hair, than diamonds around my neck.

    Sequence schreef:
    Beginnen we als iedereen zijn rol afheeft, of al eerder? (:


    Ik wou eigenlijk beginnen als iedereen z'n rol af heeft.


    26 - 02 - '16

    Als het goed is moet die van mij nu goed zijn.


    Vampire + Servant = Servamp

    LyraPhoenix schreef:
    Als het goed is moet die van mij nu goed zijn.


    Ik zet je er later bij, oke? Ik ga nu even een spel doen.


    26 - 02 - '16

    Cult schreef:
    (...)

    Ik wou eigenlijk beginnen als iedereen z'n rol af heeft.


    Dat lijkt me inderdaad beter! Hopen nu maar dat iedereen snel zijn rol afmaakt dan (:


    I'd rather have flowers in my hair, than diamonds around my neck.

    Sequence schreef:
    (...)

    Dat lijkt me inderdaad beter! Hopen nu maar dat iedereen snel zijn rol afmaakt dan (:


    Ik hoef alleen nog maar even de geschiedenis in te vullen en dan is hij klaar. Ik probeer dat vanavond nog gedaan te hebben.:Y)


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Wolfheart schreef:
    Naam: Ash Dave Demon
    Leeftijd: 21 - kan nog verandert worden -
    Geslacht: Mannelijk
    Opleiding: Fotografie
    Uiterlijk mét foto:



    Ash is een lange jongen, hij is rond de 1.90 m lang en is redelijk gespierd. Hij is niet bokser gespierd, maar je kunt toch wel zien dat hij spieren heeft. Ash heeft bruin haar wat bijna altijd wel in de war zit. Zijn ogen hebben een groen bruinige kleur en staan mooi in contrast met zijn neus en lippen.
    Hij draagt de kleren die hij lekker vindt zitten en die hem over het algemeen wel goed staan. Ash heeft een tattoo op zijn linkerarm. Het is een chinees letter en het betekent loyaal. Iets wat hij wel is.
    Innerlijk: Ash is over het algemeen een aardige, lieve jongen die altijd voor zijn vrienden klaar staat. Zodra iemand zijn vrienden uitdaagt of uitscheldt is hij er altijd wel voor ze om ze te helpen. Hij krijgt liever de klappen dan hij moet aanzien hoe zijn vrienden ze krijgen.
    Alhoewel hij een aardige jongen is heeft hij ook zo zijn slechte kant. Ash kan redelijk snel boos worden en dan moet je met hem uitkijken. Hij kan woedeaanvallen hebben, maar toch kan hij ook heel rustig zijn.
    Door zijn stemmingswisselingen heeft hij niet veel vrienden. Als hij daaraan denkt doet dat soms wel pijn omdat hij denkt dat hij niet normaal is, maar hij is wel heel gelukkig met zijn vrienden. En net zoals Ash bij hun, staan zij ook altijd voor hem klaar. Iets waar hij heel blij mee is.
    Ash is dus echt niet naïef en denkt wel na voordat hij op een voorstel ingaat. Hij kan ook nog wel eens sarcastisch uit de hoek komen. Ash houdt er ook wel van om lol te maken, en is er niet vies van om een grap met iemand uit te halen.
    Hij is erg loyaal aan zijn vrienden, en als hij een vriendin heeft is hij al helemaal loyaal aan haar. Al heeft hij nog maar 1 keer eerder een vriendin gehad.
    Geschiedenis: Ash heeft geen geweldige jeugd gehad. Op zijn 12de scheidde zijn ouders en een jaar later overleed zijn moeder door een ongeluk. Hij was er kapot van en raakte voor een tijdje in depressie waardoor hij in therapie moest. Hij vatte de dood van zijn moeder zwaarder op dan zijn zusje die toen 11 was en niet helemaal begreep wat er aan de hand was.
    Zijn vader moest veel werken en had bijna geen tijd mee voor hem en zijn zusje. Vaak kwam zijn vader pas laat in de avond thuis. Zijn vader kwam ook bijna nooit naar een voorstelling op school van hem toe.
    Een paar jaar later kreeg hij een vriendin, hij werd weer helemaal vrolijk. Totdat Ash erachter kwam dat zijn vriendin vreemd ging met zijn beste vriend. Hij was er kapot van en raakt weer een tijdje depressief en moest weer in therapie.
    Nu is hij gelukkig niet meer zo depressief.
    Extra: -


    Done.:Y)


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    O hemel, ik ben dit vergeten. Vandaag was mijn beste vriendin er de hele dag. I'll be right on it! :Y).


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Moet het trouwens perse een student zijn?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Naam: Matthew Hartnett.
    Leeftijd: 22 jaar.
    Geslacht: Male.
    Opleiding: Hij doet een Game Art opleiding.
    Uiterlijk mét foto:


    Innerlijk: Hij kan erg verlegen en teruggetrokken overkomen, of zelfs saai voor mensen die hem niet begrijpen, maar hij heeft een erg rijk innerlijk leven en een creatieve geest. Matthew is huiselijk ingesteld en ziet zijn eigen huis als een soort veilige basis. Hij kan zich daar lekker terugtrekken en ooit wilt hij een groot gezin hebben. Maar dit betekend niet dat hij niet sociaal kan zijn. Hij heeft zijn momenten dat hij sociaal kan zijn en een tijd dat hij alleen wilt zijn.
    Op het eerste gezicht kan hij indrukwekkend overkomen, koppig, doelgericht en wijs, maar ook sluw. Degenen die hem beter kennen, weten dat hij ook een intiemere kant heeft die meevoelend en vriendelijk is voor mensen – zeker voor degenen van wie hij houd.
    Hij heeft een groot inlevingsvermogen en kan zich makkelijk inleven in situaties van anderen, omdat hij een groot verbeeldingskracht heeft. Het nadeel daaraan is dat hij soms iets te verbeeldingsvol kan zijn en dan neigt naar dagdromerij, waarin hij het leven soms smeed dat aan een of ander romantisch ideaal te voldoen.


    Matthew is dol op kunst, literatuur en toneel, maar een goede film spreekt hem ook erg aan – waarbij hij daar erg in op kan gaan en in kan leven in de actie en gevoelens van de personages.
    Hij komt misschien nuchter over, maar hij heeft een interesse in het buitengewone,het occulte en paranormale invloeden.
    Matthew is een interessante mengeling van stoerheid en zachtheid. Hij is romantisch ingedeeld en hij houd van zijn partner met heel zijn hart. Hij geeft veel, maar hij vraagt niks terug. Soms word hij beïnvloed door mensen van wie hij houd en die hij bewonderd, waardoor hij word overweldigd door de emotie van het moment. Hij is een loyale vriend, maar soms kan dit ook negatief werken. Hij kan de neiging hebben om nieuwkomers buiten te sluiten en kil te behandelen om zo zijn dierbaren te beschermen of versterken. Hij heeft een goed geheugen, zeker voor emotionele gebeurtenissen, en kan deze nog na jaren in kleurrijke details herinneren. Als hij bijv. iemand ontmoet, waarvoor hij een onbeantwoorde liefde voelde, dan zullen die gevoelens makkelijker naar boven komen – zelfs als hij dacht dat hij erover heen was. Hij kan moeilijk dierbaren loslaten.
    Echter, met al deze dingen, heeft Matthew ook negatieve dingen waar mensen zich behoorlijk aan kunnen irriteren. Hij is vaak rommelig, chagrijnig, sluw en humeurig. Ook heeft hij bovendien de neiging om te zwelgen in zijn zelfmedelijden (omdat hij een minderwaardigheidscomplex heeft).
    Hij is erg moeilijk in de omgang en omdat hij zo'n overtuigende romantiseerder is, is hij een succesvolle oplichter.

    Houdt van:
    • Hobby’s.
    • Romantiek.
    • Niet zulke bekende bands.
    • Vrienden.
    • Feestjes.

    Haat:
    • Bezwarende situaties.
    • Mislukkingen.
    • Tegenstand.
    • Rondgecommandeerd worden.
    • Advies (goed of slecht).


    Geschiedenis:
    Extra: (Eventueel extra dingen over je personage, hieronder kunnen vallen: fobiën, huisdieren etc.)

    [ bericht aangepast op 2 okt 2013 - 19:13 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.