• Het is 26 mei 2013. Het is een oproer van jewelste in [naam stad], want de tunnel die de trein naar [naam stad] zal leiden is eindelijk klaar. Na vijf jaar lang bouwen, is het de werklieden toch gelukt om een mooie tunnel te maken die dwars door een groot gebergte gaat.

    Deze tunnel scheelt mensen een dikke twee uur aan reistijd. Ook een groep van zo’n [aantal] studenten trekt dit wel. Zij zien het wel zitten dat ze s’ochtends later hun bed uit kunnen doordat ze reistijd kunnen besparen.

    Vandaag wordt ook de trein getest die van [naam stad] naar [naam stad] via de tunnel zal moeten rijden. De studenten besluiten het erop te wagen en gewoon te gaan. Zo gezegd zo gedaan. Ze kopen eerste klas kaartjes en gaan er voor. Toch lijken heel veel mensen zich terug te trekken, ze durven het niet aan, willen eerst dat het getest wordt.

    Uiteindelijk blijven de studenten en enkele andere mensen over. De jongeren gaan met hun zwaar bepakte tassen in de trein zitten, rustig in de eersteklas cabine aan de achterkant van de trein. Het lijkt op het eerste gezegd goed te gaan en de jongeren voelen zich gezegend dat ze het er toch op gewaagd hebben.

    Maar niets lijkt minder waar. Na zo’n vijftien minuten beginnen zich rare dingen voor te doen. Het personeel dat in de trein was, zoals de conducteur en de machinist, zijn ineens in rook opgegaan. De trein is tot stilstand gekomen en het lijkt erop dat ze middenin de donkere tunnel gestrand zijn.

    In de groep waar heel wat rivaliteit heerst, beginnen de emoties op te lopen. Al helemaal als ze erachter komen dat de berg waarin ze zitten op instorten staat. Sommige jongeren worden gek, anderen proberen uit wanhopige poging nog hun ouders te bellen en anderen staan er maar een beetje bij. Zal het helemaal goed komen en zullen de jongeren dan ook kunnen ontsnappen? Of zal hun nieuwsgierigheid hun fataal zijn?


    De regels! [Lees deze alsjeblieft éérst door, voordat je de rest doorleest.]
    • Er is een minimum van 10 regels, ik controleer. Meer mag altijd. (Entertjes bij elke regel tellen niet mee)
    • OOC is altijd alleen in het praattopic.
    • 16+ is toegestaan, houd het netjes.
    • Bespeel alleen je eigen personage.
    • Personages mogen niet Mary Sue of Gary Stu zijn. Hieronder valt ook dat wanneer je een personage maakt dat bitchy is, hij/zij dat de hele RPG wel moet blijven.
    • Naamsveranderingen en afwezigheden altijd doorgeven.
    • Let op spelling en interpunctie.
    • Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    • Denk goed na voor je meedoet.
    • Max. 2 Personages per persoon. (Man en vrouw)
    • Alleen ik maak de topics aan! Tenzij ik daar iemand anders voor vraag.
    • Houd bij het aanmaken van rollen het aantal mannen en vrouwen een beetje gelijk.
    • Van te voren wordt er niet besproken wie een relatie krijgt met wie.
    • Als je je niet aan deze regels houd, zal ik je moeten kicken uit deze RPG.

    Invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd: Minimaal 18
    Geslacht:
    Opleiding:
    Uiterlijk mét foto: (Niet iedereen is perfect)
    Innerlijk: (Probeer te varïeren. Niet iedereen is bitchy en/of lief.)
    Geschiedenis: (Vertel wat over het verleden van je personage)
    Extra: (Eventueel extra dingen over je personage, hieronder kunnen vallen: fobiën, huisdieren etc.)

    Rollen: [Maximaal twintig. Tien meisjes en tien jongens]
    Raven Ariana McCalley 1;9 - Aislynn
    Evelynn Mariah Grey 1;2 - Cult
    Riley Jade Oath 1;3 - Roth
    Liv Jackson 1;2 - Kendizzzzle
    Indigo Gemma Lockwood 1;4 - Sequence
    Ash Dave Demon 1;2 - Wolfheart
    Matthew Hartnett 1;6 - Malafide
    Matthew Jared Tommo 1;2 - Styles
    Laurens Oliver 1;2 - LyraPhoenix
    Ethan Benjamin Reid 1;4 - VladiFerr
    Munro Valentiné Mitchell Montgomery 1;5 - Dumbledore

    Belangrijke topics:
    Praattopic
    Speeltopic

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 3 okt 2013 - 21:49 ]


    26 - 02 - '16

    Cult schreef:
    (...)

    Er zijn nog zat rollen. Dus ik zet je er wel bij dan (;


    Dankje! Ik vul haar zometeen in ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Naam: Raven Ariana McCalley
    Leeftijd: 20 jaar
    Geslacht: Vrouw
    Opleiding: Horeca
    Uiterlijk:


    Raven heeft een flinke bos rode haren, waar van haar zelf al een lichte slag in zit, maar wat ze zelf regelmatig aanzet met rollers. Meestal heeft ze haar lange lokken dan ook los hangen waardoor ze halverwege haar rug komen, iets waar ze erg trots op is. Haar ogen hebben een licht groene kleur en kunnen je zonder enige schaamte ongegeneerd opnemen, daar neemt ze op sommige momenten ook schaamteloos te tijd voor. Van haar gezichtsuitdrukking valt vaak al voldoende af te lezen, van afkeer tot walging en van vrolijkheid tot vriendelijkheid. Veel make-up draagt ze niet, voornamelijk alleen wat eyeliner, mascara en een zacht rode lippenglos, omdat ze daar niet altijd even veel tijd voor heeft. Omdat ze ondanks dat qua uiterlijk wel altijd netjes en verzorgt over wil komen, draagt ze in ieder geval dat kleine beetje.
    Raven is 1.73 lang en heeft een normaal slank postuur, iets wat ze in vorm houd door elke ochtend te gaan joggen, te veel snacken en goed te letten op haar eetpatroon.
    Karakter: Raven is een vrolijke jonge vrouw die barst van de energie. Zij het wel met de juiste mate. Vertrouwen en respect zijn de twee dingen die voor haar erg belangrijk zijn, mede doordat ze zelf op sommige momenten veel moeite heeft met het vertrouwen van nieuwe mensen. Iets wat soms natuurlijk erg tegenstrijdig kan zijn wanneer ze het wel van de ander eist, maar het zelf soms maar met moeite kan.
    Ondanks dat is wel altijd in voor een vrolijke babbel en een grapje op zijn tijd, en geniet ze toch veel van het contact met andere mensen en de dingen om haar heeft. Toch kan ze soms ook erg kort door de bocht komen, net als iedereen heeft ook Raven weleens haar dag niet, maar voornamelijk gebeurt dit wanneer ze op haar tenen is getrapt, of iemand haar gekwetst heeft. Haar doel op dat moment is diegene net zo hard terug te kwetsen, of gebukt te laten gaan onder haar slechte humeur. Ze let daar vaak niet bij op dat andere ook een grens hebben, en ze daar nog weleens over heen kan gaan.
    Gelukkig is dit iets wat niet al te vaak voorkomt en kan ze aardig wat hebben voordat je haar echt raakt.
    Geschiedenis: Raven komt uit een groot gezin, boven haar zit een 3 jaar oudere zus en een 5 jaar ouder broer. Onder haar heeft ze twee zusjes van 17 en nog een broertje van 14. Hoewel sommige vrienden van haar het niks vinden dat ze zoveel broers en zussen heeft, vind Raven zelf het heerlijk. Er is altijd iemand thuis wanneer ze terug komt van school, en vaak hebben ze met z’n zevenen de grootste lol.
    Toch is het voor Raven niet altijd even plezierig geweest in haar leven. Het gezin verloor 5 jaar geleden erg plots hun vader en dat heeft er diep ingehakt. In de periode van rouw is Raven zichzelf een beetje kwijt geraakt, iedereen om haar heen was verdrietig en zocht zijn of haar steun op een andere manier. Zij werd het dupe van een foute vriend, iemand die in het begin dag en nacht voor haar klaar stond, haar door de moeilijke periode van verlies heen hielp, maar uiteindelijk misbruikt van haar maakte.
    Bijna twee jaar heeft ze dit volgehouden, tot haar moeder en haar oudere broer ingrepen. Het slechte vertrouwen heeft ze overgehouden aan die relatie, en hoe hard ze ook haar best doet het terug te krijgen het werkt nog niet altijd even mee.
    Inmiddels heeft het gehele gezin zich weten neer te leggen bij het verlies van hun vader en zijn ze door alles wat er gebeurd is alleen maar nog hechter geworden. Toch missen ze hun vader elke dag, en iedere minuut.
    Extra: Raven is een echte tattoo freak, toch heeft ze er pas twee, maar ze is nu alweer druk bezig met een eventuele volgende. De eerste was die op haar bovenarm, die begint vanaf haar schouder tot net boven haar elleboog ( staat op foto bij uiterlijke ), deze heeft ze laten zetten toen ze net 18 werd. De tweede heeft ze pas laten zetten en siert haar linkerzijde ( dus andere kant dan op de foto) , van een deel van haar schouderblad tot haar heup. Klik.


    Ik hoop dat ze goed is, mijn inspiratie voor rollen laat me een beetje in de steek :')

    [ bericht aangepast op 2 okt 2013 - 17:03 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Aeternitatem schreef:
    Ik heb bij een rpg zes rollen, dat doe ik nooit meer :')

    Hahaha. Omg, respect voor jou! Lijkt me ook best moeilijk, aangezien het grootste gedeelte uit jouw personages bestaat ;p.
    Bestaat die RPG nog?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Malafide schreef:
    (...)
    Hahaha. Omg, respect voor jou! Lijkt me ook best moeilijk, aangezien het grootste gedeelte uit jouw personages bestaat ;p.
    Bestaat die RPG nog?

    Oh nee hoor, er waren meerdere met vijf/zes rollen, en het rpg bestaat nog wel, maar er wordt niet echt meer gereageerd c:
    Het was een HP RPG (:


    That is a perfect copy of reality.

    Aeternitatem schreef:
    (...)
    Oh nee hoor, er waren meerdere met vijf/zes rollen, en het rpg bestaat nog wel, maar er wordt niet echt meer gereageerd c:
    Het was een HP RPG (:

    Ooh, vandaar! Dan is het in ieder geval wel begrijpelijk, maar zelf zou ik zoveel rollen niet nemen. Mijn hoogste zijn er 3 volgens mij.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Malafide schreef:
    (...)
    Ooh, vandaar! Dan is het in ieder geval wel begrijpelijk, maar zelf zou ik zoveel rollen niet nemen. Mijn hoogste zijn er 3 volgens mij.

    Haha, ik had er daarvoor ook altijd een, maar om een of andere reden wou ik er toen zes, naja. Ik heb mijn les geleerd c:


    That is a perfect copy of reality.

    Aeternitatem schreef:
    (...)
    Haha, ik had er daarvoor ook altijd een, maar om een of andere reden wou ik er toen zes, naja. Ik heb mijn les geleerd c:

    Haha, ja indeed. Welke personages speel(de) je daar of had je ze zelf verzonnen?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Malafide schreef:
    (...)
    Haha, ja indeed. Welke personages speel(de) je daar of had je ze zelf verzonnen?

    Allemaal zelfverzonnen, en ze hadden allemaal minimaal vijfhonderd woorden aan beschrijving, man wat was ik lang bezig met die rollen ;D.


    That is a perfect copy of reality.

    Aeternitatem schreef:
    (...)
    Allemaal zelfverzonnen, en ze hadden allemaal minimaal vijfhonderd woorden aan beschrijving, man wat was ik lang bezig met die rollen ;D.

    Ja, dat kan ik wel snappen o: Wow, 6 rollen.. Haha, nu ga ik dat zeker niet doen. Of wel? Lijkt me wel een keer grappig om te doen. Nog tips voor me als ik het doe? :')


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Malafide schreef:
    (...)
    Ja, dat kan ik wel snappen o: Wow, 6 rollen.. Haha, nu ga ik dat zeker niet doen. Of wel? Lijkt me wel een keer grappig om te doen. Nog tips voor me als ik het doe? :')

    * Sowieso kijken of je er genoeg tijd voor hebt en dat je niet 5 van 6 gaat verwaarlozen (:
    * MAAK ZE NIET TE UITGEBREID! DAT DUURT UREN! - Ik kan het weten-


    En oh ja, maak geen zes personages bij RPGs waarbij je minimaal 10 zinnen moet schrijven ofzo, dan moet je VÉÉÉL schrijven!


    That is a perfect copy of reality.

    Ohja, kunnen we dit niet beter in het praattopic doen? Haha.


    That is a perfect copy of reality.

    Aislynn schreef:
    (...)

    Ik hoop dat ze goed is, mijn inspiratie voor rollen laat me een beetje in de steek :')


    Ze is erg goed. Ik zet haar erbij


    26 - 02 - '16

    Aeternitatem --> Roth


    That is a perfect copy of reality.

    Roth schreef:
    Aeternitatem --> Roth


    Aangepast


    26 - 02 - '16

    Wanneer beginnen we? :]


    Big girls cry when their hearts are breaking