• De stelling van deze week luidt:
    Niet-rokers moeten voorrang krijgen op de wachtlijst van mensen met longkanker.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    RavensMoon schreef:
    (...)lol want ja want zonder rokers bestaat kanker niet meer xD


    Dat noem ik echt onzin aangezien ik ook niet rook en toch kanker heeft gehad. Mijn zus- nooit gerookt toch kanker gehad. Het spijt mij als je dit op een andere manier heb bedoeld maar hier kan ik mij zo kwaad om maken.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Father schreef:
    (...)
    Sigarretten afschaffen? En wat lost dat op? Niks. Dan krijg je straathandel, halen mensen het in onze buurlanden en mist de overheid heel veel geld van accijns. Ja, dat helpt echt :'D


    Misschien niet aan gedacht, maar als het zou worden afgeschaft, kunnen ze uiteindelijk met de wet die al jaren in conclave licht, eindelijk die regel erdoor drukken!!!!!!!
    Want daar kunnen ook weer wetten voor komen zoals vuurwerk, enzo is ook verboden...
    Waarom denk je dat buurlanden naar NL komen, (Drugs)!!
    Waarom denk je dat de WIETPAS nu verplicht is!!!
    Mensen registreren, zien wie der rookt en wat rookt!!!
    Hoeveel, zodat ze de handel er op een gegeven moment uit kunnen gooien VERBODEN kunnen maken.
    tuurlijk blijft er dan straat handel ect, maar dan betaal je daar ook dik aan..
    Nu betaal je 5 euro dan betaal je bijna 30 euro!! dan denken ze echt wel even na!!!


    Enjoy the little things in life, because one day you wi

    Sonyara schreef:
    (...)

    Misschien niet aan gedacht, maar als het zou worden afgeschaft, kunnen ze uiteindelijk met de wet die al jaren in conclave licht, eindelijk die regel erdoor drukken!!!!!!!
    Want daar kunnen ook weer wetten voor komen zoals vuurwerk, enzo is ook verboden...
    Waarom denk je dat buurlanden naar NL komen, (Drugs)!!
    Waarom denk je dat de WIETPAS nu verplicht is!!!
    Mensen registreren, zien wie der rookt en wat rookt!!!
    Hoeveel, zodat ze de handel er op een gegeven moment uit kunnen gooien VERBODEN kunnen maken.
    tuurlijk blijft er dan straat handel ect, maar dan betaal je daar ook dik aan..
    Nu betaal je 5 euro dan betaal je bijna 30 euro!! dan denken ze echt wel even na!!!

    5 euro? Hahahahaha.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Father schreef:
    (...)
    Sigarretten afschaffen? En wat lost dat op? Niks. Dan krijg je straathandel, halen mensen het in onze buurlanden en mist de overheid heel veel geld van accijns. Ja, dat helpt echt :'D

    Jammer genoeg draait de wereld inderdaad niet op die manier. Dan hadden we onze problemen allemaal veel sneller opgelost (cat)


    From these ashes, I will rise

    Caffeine schreef:
    (...)
    5 euro? Hahahahaha.


    Ja, sommige pakjes kosten 5 euro.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Sonyara schreef:
    (...)

    Misschien niet aan gedacht, maar als het zou worden afgeschaft, kunnen ze uiteindelijk met de wet die al jaren in conclave licht, eindelijk die regel erdoor drukken!!!!!!!
    Want daar kunnen ook weer wetten voor komen zoals vuurwerk, enzo is ook verboden...
    Waarom denk je dat buurlanden naar NL komen, (Drugs)!!
    Waarom denk je dat de WIETPAS nu verplicht is!!!
    Mensen registreren, zien wie der rookt en wat rookt!!!

    Hoeveel, zodat ze de handel er op een gegeven moment uit kunnen gooien VERBODEN kunnen maken.
    tuurlijk blijft er dan straat handel ect, maar dan betaal je daar ook dik aan..
    Nu betaal je 5 euro dan betaal je bijna 30 euro!! dan denken ze echt wel even na!!!


    hahahahahaaha- sorry mag ik even ? - hahaahahahaha

    1. denk je nou echt dat dit nog te maken heeft met de stelling ?
    2. wietpas is al lang niet meer verplicht en gaat er ook weer uit *so check your facts*
    3. oohja want dingen 'verboden' maken makes them magically dissapear.. verboden is voor jongeren alleen maar 1 groot uithang bord van 'Jaaa dat moeten we doen want het is verboden'
    4 5 euro indeed ? haha.. okee kan je dan netzogoed neit meteen de prijs van de medische handelingen die nodig zijn gewoon 100.000.000 euro duurder maken ? dan 'denken ze echt wel even na voordat ze opeens ziek zijn' :')
    5. offtopic; Suiker is het grootste gevaar voor je gezondheid níét roken !

    edit: Ooops vergeten
    7. over dat registreren 'zien wie er blowt en wat blowt ' ? bedoel je denk ik, ik kan je vertellen dat dit niet het geval is en deze gegevens puur en alleen voor de coffee shops zelf is, de gemeente mag deze gegevens niet zien zonder toestemming !

    [ bericht aangepast op 29 sep 2013 - 20:10 ]


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Ik zit er een beetje tussenin.... Geen mening dus.


    -

    Lasaraline schreef:
    (...)

    Ja, sommige pakjes kosten 5 euro.

    Dat snap ik, ja. Sómmige.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nee, het is wel zo dat rokers het deels aan zichzelf te danken hebben, maar ze hebben evenveel recht als een niet-roker


    Love you once

    Aan de ene kant ben ik ermee eens omdat mensen die roken hun longen kapot maken en dat is hun eigen schuld, maar aan de andere kant zijn het ook maar mensen en hebben ze ook recht om geholpen te worden.


    My eyes were sweating - Harry Styles

    Lasaraline schreef:
    (...)

    Ja, sommige pakjes kosten 5 euro.


    Dat is lang geleden de meeste wel meer dan 5 euro


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Hell No. Ieder persoon heeft dezelfde rechten, ook op het gebied van gezondheidszorg.
    Je mening over of roken slecht is (ik vindt dit persoonlijk ook) moet je hierbij buiten beschouwing laten.


    Aan niets denken is ook denken.

    Sivan schreef:
    (...)

    Dat noem ik echt onzin aangezien ik ook niet rook en toch kanker heeft gehad. Mijn zus- nooit gerookt toch kanker gehad. Het spijt mij als je dit op een andere manier heb bedoeld maar hier kan ik mij zo kwaad om maken.


    Ik geef je groot gelijk. Had er ook al neergezet.
    Op eerdere pagina.

    Nogsteeds vind ik dat iedereen gelijke kansen heeft!!
    Roker of niet!!


    Enjoy the little things in life, because one day you wi

    Op zich ben ik het er wel mee eens, aangezien rokers het zichzelf aandoen. Mensen die wel roken hebben natuurlijk ook recht op een longtransplantatie, maar het zou niet oneerlijk zijn als niet-rokers voorrang kregen.


    A person who never made a mistake never tried anything new

    Onzin, complete onzin. Dan zou je ook kunnen zeggen dat mensen die graag een glaasje alcohol drinken minder recht hebben op behandeling van kanker in de lever of nieren.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)