• We will never dance in the spotlight.
    We will never kiss by the moonlight.
    I can’t hold your hand in the daylight.
    Love will lighten the dark.
    We will never sleep in the sunlight.
    We will never touch in the streetlight.
    You can’t hold my hand in the daylight,
    but love will lighten the dark.
    ~Only Seven Left


    Verliefd zijn is het meest geweldige gevoel wat er is, zeker als degene op wie je verliefd bent ook verliefd op jou is. Je wil het van de daken schreeuwen, maar wat als dat niet kan? Om welke reden dan ook. Misschien wordt het niet geaccepteerd dat je op hetzelfde geslacht valt, of is het de beste vriendin van je ex, of ga je vreemd met het kleine broertje of zusje van degene met wie je een relatie hebt. Wat doe je dan? Je houd het geheim. Maar hoe lang zal dat goed gaan?

    De jongens hebben allemaal zo'n 'geheime relatie'. Elk van hem heeft zijn eigen probleem waarom hij het geheim moet houden. Zelfs van elkaar weten ze het niet. De spanningen kunnen hierdoor hoog oplopen. Zou het allemaal goed komen?

    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Edward Styles - Lothian - Verliefd op zijn vriendin en de broer van zijn vriendin - Evana[Aedan] - 1,2
    - Liam James Payne - KiliOfDurin - Gay maar heeft een vriendin - Marniered]?[/red - 1,1
    - Niall James Horan - ZiallLilo - Verliefd op de een en aangetrokken tot de ander - Louis[Zayn] - 1,1
    - Zayn Javadd Malik - Walsh - Gay maar heeft een vriendin en durft er niet voor uit te komen - ?[Niall] - 1,2
    - Louis William Tomlinson - Beanies - Verliefd op Niall en de vriendin van Harry - Niall[Evana] - 1,1
    - Aedan Tomas Iones - KiliOfDurin - Vriend van Niall en broer Evana[Harry] - 1,1

    Meisjes:
    - Evana Bella Iones - JustLovegood - Harry[Louis] - 1,1
    - Marnie Aisha de la Charlembrué - Lothian - Liamred]?[/red - 1,1
    - - - Zaynred]?[/red -
    - Jacelyn Cassandra Payne - Averalda - Zusje van Liam - 1,1
    - - xAlways - -

    Regels:
    - Minimaal 4 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Het blijft zo lang herfst als dat deze RPG duurt, misschien dat het rond Kerst verandert in zoiets, maar voorlopig niet
    - Als je een week niet hebt gereageerd zonder te laten weten waarom lig je er zonder pardon uit.
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorlooft.
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Alleen ik, KiliOfDurin, maak nieuwe speel, rollen en kletstopics aan.
    Op het overtreden van al deze regels staatna 2 waarschuwingen het verwijderen van je personage(s).

    Veel plezier!


    Het begin:
    De jongens zijn net terug van de tour en hebben een aantal weken vrij voor ze weer de studio in duiken. Elk van hen heeft andere plannen en de spanningen onderling zijn duidelijk merkbaar na zo'n lange tijd op elkaar's lip. Tijdens de tour zijn voor elk van hen dingen duidelijk geworden ten aanzien van hun relaties, maar hoe ze dit oplossen is aan hen zelf, want niemand weet er nog van.
    Het is theetijd en ze hangen nu allemaal wat in de woonkamer van Louis's appartement in London.

    [ bericht aangepast op 7 nov 2013 - 17:24 ]


    Bowties were never Cooler

    ZaynNiall >> ZiallLilo


    "Niall was about to hug a fan, but she said she wanted to hug me but I said I wanted to hug Niall." ~ Louis

    KLAINEISBACK schreef:
    (Helluw everybodyyy
    Soo what happened 'till now ?
    Aangezien ik nu moet inspringen ergens ofzo?)


    Casiramos schreef:
    Chantelle 'Chantie' Madrid Valentino

    Al snel had ik weer een berichtje terug en snel open ik hem. Starbucks? klinkt goed, zie ik je daar? x Z lees ik en ik tik gelijk iets terug. Okii, ben er over zo'n tien minuten xxx C verstuur ik en ik strik snel de veters van mijn laarsjes. Mijn telefoon glijdt in de zak van mijn short en ik gooi zo'n twintig pond in mijn zak. Ik trek het vest wat ondertussen tot mijn ellebogen was gezakt over mijn schouders en loop naar de deur van mijn huis. Ik vis mijn sleutels van het haakje en doe de deur open. Ik sluit hem achter me en ik begin met lopen. Op naar de Starbucks.. Het was niet heel ver, dus ik zou er binnen zo'n tien minuten wel zijn. Ik trek het vest nog wat dichter als ik wat wind voel en stap snel door...


    Camp schreef:
    Zayn Javadd Malik
    Langzaam ontgrendel ik mijn mobiel en bekijk haar laatste bericht. Okii, ben er over zo'n tien minuten xxx C Voor ik naar Starbucks ga, besluit ik eerst nog even naar de tabakzaak om de hoek te lopen voor sigaretten. Ik loop richting de balie en laat het pakje sigaretten zien. "Nog maar een pakje'zeg ik kortaf en de vrouw trekt arrogant haar wenkbrauw omhoog. Ze geeft me een pakje en ik betaal het met korte twijfel. Was het niet beter om niks te kopen? Naja, nu al te laat... Handig steek ik er een aan en neem een aantal hijzen. De wolkjes dwarrelen rond mijn gezicht terwijl ik mijn zonnebril mijn ogen laat bedekken. Vlot loop ik door de straten richting de starbucks om daar Chantelle weer te ontmoeten.


    Bowties were never Cooler

    Louis Tomlinson
    Ik genoot onder de aanrakingen van Niall en blijkbaar was het andersom precies hetzelfde verhaal. Niet heel vreemd als je de zwakke plekken van elkaar wist en daar graag gebruik van maakte. Al kon je de ander soms erom vervloeken ook en dan had je gewild dat de ander je niet zo goed kende.
    "Hit me with your best shot," murmelde hij uitdagend in mijn oor, net na het woord straf gevallen was. Om vervolgens zijn lippen snel in mijn nek te plaatsen en een zuigzoen te plaatsen. En me daarna weer net zo uitdagend aan te kijken.
    Ik zette mijn tanden in mijn onderlip terwijl ik de heldere blauwe ogen van Niall weer opzocht, om er vervolgens door gevangen te worden. Ik wilde hem plagen, maar wist dat ik het straks dubbel zo hard weer terug zou krijgen. Mijn handen haalde ik onder zijn shirt vandaan, om daarna de zijne op te zoeken, om deze uiteindelijk vast te pakken en onze vingers te verstrengelen. Ik trok de jongen dichter naar me toe en drukte heel zacht een kusje op zijn lippen.
    'You don't know what you say, Leprechaun.' murmelde ik zachtjes, om me vervolgens onschuldig om te draaien en weg te lopen, hem meetrekkend naar de woonkamer. Die jongen ging ng wel spijt krijgen van de woorden die zijn mond verlieten. Of ik ging spijt krijgen..


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Ik verveelde me dus ik heb maar weer gereageerd.:'D Het is niet echt een geweldige post. Ik hoop dat je er wat aan hebt.(:]

    Niall Horan

    Louis zette zijn tanden in zijn onderling en zocht mijn ogen op. Zijn mooie ogen keken in de mijne en hij haalde zijn handen onder mijn shirt vandaan. Waarna hij de mijne opzocht en deze uiteindelijk vast te pakken en onze vingers te verstrengelen. De jongen trok me dichter naar hem toe en drukte heel zachtjes een kusje op mijn lippen.
    'You don't know what you say, Leprechaun.' murmelde hij zachtjes, om zich vervolgens onschuldig om te draaien en weg te lopen, mij meetrekkend naar de woonkamer. Ik had hem nu op de bank drukken, maar dat deed ik niet. Ik was wel nieuwsgierig naar wat hij ging doen al zou daar waarschijnlijk spijt van krijgen.
    Even liet ik zijn hand los en trok mijn shirt uit om die vervolgens ergens achteloos neer te gooien. Toen keek ik hem weer uitdagend aan en trok hem mee op de bank. Zodat hij op me lag. Ik drukte een kus op zijn lippen en liet mijn tong over zijn onderlip glijden. Ik haalde mijn lippen weer van de zijne en grijnsde.
    "I would say: bring it on." Fluisterde ik uitdagend in zijn oor en sabbelde even op zijn oorlel. Mijn handen liet ik over zijn borstkas glijden en zachtjes maakte ik er met mijn vingers allemaal tekeningen op.


    "Niall was about to hug a fan, but she said she wanted to hug me but I said I wanted to hug Niall." ~ Louis

    ( Ok , en ik vervang Chantelle? )


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    [Ja]


    Bowties were never Cooler

    Welke rollen zijn er nog open?

    [Familie leden/ vrienden]


    Bowties were never Cooler

    (Humh, waar kan ik inspringen?)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Ze kan naar Liam en Marnie komen in Liam's appartement.]


    Bowties were never Cooler

    Louis Tomlinson
    De lichtelijk nieuwsgierigheid was van de jongen zijn gezicht af te lezen en dat was waarschijnlijk ook de reden dat hij mij nu gewoon rustig mijn gang liet gaan. Toch kon hij het niet laten om mijn hand voor een moment los te laten en zijn shirt uit te trekken, om die vervolgens ergens achteloos neer te gooien. Mijn ogen gleden over zijn lichaam, om daarna zacht te fluiten en zijn heldere blauwe ogen weer op te zoeken.
    Zeker toen zijn uitdagend blik me weer opviel en ik niet veel later bovenop hem lag op de bank, zijn lippen kort voelende op de mijne.
    "I would say: bring it on." Fluisterde hij uitdagend in mijn oor en sabbelde even op mijn oorlel. Heel zacht zette ik mijn tanden daardoor weer in mijn onderlip, want het leek erop dat ik nu eerder spijt zou krijgen van mijn actie, dan dat hij zou krijgen. Toch duurde het niet heel lang voor ik mijn lippen weer tegen zijn lippen, om heel langzaam mijn handen te volgen, die langzaam weer een weg naar beneden te zochten, m deze keer niet te stoppen. Zijn handen voelde ik ondertussen over mijn borstkas glijden en zachtjes met zijn vingers allemaal tekeningen maken en brandde plekken achterlatende.

    ( Ik blijf bij mijn eerdere standpunt :Y) En srry voor het korte stukje, maar ik mag gezellig naar de tandarts.)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ramazzotti schreef:
    Marnie Aisha de la Charlembrué.

    Ik begon het langzamer hand wel kouder te krijgen, dat kon er ook aan liggen omdat ik een t-shirtje aanhad, maar goed. "Wat zal ik zeggen. Voor Zayn zijn er geen meiden in de buurt, ik ga niet vreemd en Harry... Tja. Louis is bezet en niemand laat het zover komen. Daarnaast lijkt hij echt heel erg veel om Evana te geven. Misschien dat hij zijn wilde haren toch een keertje verliest." Zei hij en ik knikte. "Hm, Zayn kan elke meid krijgen. Net als jullie allemaal trouwens." Ik kon een kleine grinnik niet onderdrukken toen hij over Harry en Louis begon. "Dus het is echt zo, ze zijn met elkaar naar bed geweest?" Wat ik me eerlijk gezegd best kon voorstellen, ze zijn best leuk samen. "Het is maar bier, Nini. Ik weet echt wel wat ik doe. Tot nu toe heb ik nog nooit gekotst." Ik fronste mijn wenkbrauwen. "Nog nooit gekotst, dat lijkt me sterk." Een grinnik verliet mijn mond. "En serieus, Li, die bijnaam?!" Liam nam nog een slok van zijn bier, waarna hij deze op tafel zette en zo zijn andere arm ook om heen sloeg. Automatisch krulde ik mezelf nog wat meer tegen hem aan, als iemand dit zo zou zien zouden ze denken dat het een heel gelukkig stelletje zou zijn.


    Liam Payne
    Ik haalde mijn schouders op bij haar opmerking over Zayn en ons allemaal. "Tja, maar ze zijn niet in de buurt kan je ze ook niet krijgen en volgens mij is hij best happy met zijn vriendin." Niet veel later begon ze te gniffelen. Natuurlijk ging dat over Hazza en Lou. "Twee keer, maar toen waren ze allebei wel flink lazerus en single. Het is al erg lang geleden." Ik nam nog een slok bier en stelde haar gerust dat ik echt niet zo snel lam was en zeker dat ik niet ging kotsen. Ik schudde grinnikend mijn hoofd toen ze het niet leek te geloven en wat beledigd leek door de bijnaam. "Echt niet. Wel bijna knock out gegaan, maar niet gekotst. Niet van de alcohol ten minste. En met die bijnaam mag je blij zijn, want zo genant ofzo is die echt nog niet." Ik nam nog een slok bier en zette toen toch maar het flesje weg. Ik sloeg mijn nu vrije arm ook om haar heen en voelde haar dicht tegen me aan kruipen. Dit voelde nogsteeds heel fijn, maar verliefdheid was het niet. het was gewoon een sterke vriendschap. Al zou de rest van de wereld daar waarschijnlijk anders over denken als ze ons zo zouden zien liggen.

    [ bericht aangepast op 21 okt 2013 - 13:58 ]


    Bowties were never Cooler

    Jacelyn Cassandra Payne

    Ik haalde mijn borstel voor de laatste keer door mijn haar en keek ik de spiegel, ik had zojuist mijn haar geverfd in donkerbruin. Met een glimlach stond ik op en streek mijn outfit glad - zwarte skinny jeans, een overhemd, mijn vertrouwde All-Stars en mijn leren jas, die ritste ik niet dicht. Zuchtend keek ik op mijn telefoon en besloot Liam maar lastig te gaan vallen. Ik wist niemand anders op het moment. 'Hey, ik kom nu naar je toe x Jace', typte ik snel in op mijn telefoon en verzond het bericht. Ik deed mijn haar weer goed en dacht na. Ik verfde mijn haar meestal donkerbruin - bijna zwart, dit dus, of blond. Het kon ook zo zijn dat ik mijn haar weer terug verfde naar bruin, de haarkleur die Liam ook had. Ik woonde gelukkig al op mezelf en dat gaf me eindelijk een gevoel van vrijheid. Op het moment studeerde ik Engels en Rechten en in mijn vrije tijd oefende ik mijn hobby's uit. Dit is pas leven. Vrolijk liep ik over de straten naar Liam's flat en begroette de portier vriendelijk. Vandaag was ik blijkbaar in een goede bui. Ik drukte op de goede etage en wachtte totdat de welbekende 'ping' mijn oren drong. Neuriend drukte ik op de bel en wachtte geduldig. Voor zover ik geduldig kon zijn.

    (Het is een wonder als de link werkt :') )

    [ bericht aangepast op 21 okt 2013 - 14:20 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam Payne
    Ik lag net zo lekker rustig met Marnie toen eerst mijn mobiel en toen de deurbel ging. Ik zuchtte en ging rechtop zitten. "Wacht hier. Misschien is het belangrijk." Ik aaide nog even door haar haren voor ik onder haar uit schoof en naar de deur liep. Ik zag er nogsteeds zo charmant uit als een zwerver, dus als iemand wilde dat ik iets publiekelijks ging doen kon die opzouten. Ik opende de deur en zag daar mijn kleine zusje staan. Ik glimlachte en trok haar in een knuffel. Ze rook zoals wel vaker naar een combinatie van haarverf en parfum. "Hey, kleine. Kom binnen." Ik liet haar los om haar binnen te laten. Haar haar had weer een andere kleur dan de vorige keer dat ik haar zag. 'Wat wil je drinken? Thee, fris, wijn, bier?" vroeg ik terwijl ik naar de keuken liep. ik liep nog perfect recht, dus Marnie had niets te zeuren over mijn alcohol inname.

    [Sorry kort]

    [ bericht aangepast op 21 okt 2013 - 14:57 ]


    Bowties were never Cooler

    Marnie Aisha de la Charlembrué.

    Hij haalde zijn schouders op en ik ging iets verliggen. "Tja, maar ze zijn niet in de buurt kan je ze ook niet krijgen en volgens mij is hij best happy met zijn vriendin." Ik knikte en een kleine glimlach speelde rond mijn lippen. "Klopt, volgens mij is hij nog niet vreemd gegaan." En eigenlijk vond ik hem daar ook niet echt een type voor. "Twee keer, maar toen waren ze allebei wel flink lazerus en single. Het is al erg lang geleden." Mijn mond viel letterlijk open van verbazing, eigenlijk was het meer als grapje bedoeld. Ik kon het me nou niet zo goed voorstellen. "Dus het is echt serieus? Je maakt geen grapje?" Ik beet zachtjes op mijn lip en sloeg mijn vrije arm om mijn benen heen zodat deze niet van de bank afviel. "Echt niet. Wel bijna knock out gegaan, maar niet gekotst. Niet van de alcohol ten minste. En met die bijnaam mag je blij zijn, want zo genant ofzo is die echt nog niet." Nog een slok bier volgde en ik knikte. "Oké, ik geloof je. Je bent best braaf, ja." Maar eigenlijk was dat gewoon schattig. Uiteindelijk volgde hij toch mijn raad op en zette hij het flesje op de tafel, waarna ik zijn andere arm ook om me heen voelde. Dat was in ieder geval een stuk warmer.
    We lagen een vijftal minuutjes, volgens mij, rustig en stil op de bank, toen eerst Liam's mobiel ging en niet veel later ook de deurbel. Hij zuchtte en ging rechtop zitten, waardoor ik automatisch van hem afviel. "Wacht hier. Misschien is het belangrijk." Hij aaide nog even door mijn haar en ik slaakte een kreetje, haast onhoorbaar en keek toe hoe hij naar de deur liep.


    stay safe because I like being alive at the same time as you