• We will never dance in the spotlight.
    We will never kiss by the moonlight.
    I can’t hold your hand in the daylight.
    Love will lighten the dark.
    We will never sleep in the sunlight.
    We will never touch in the streetlight.
    You can’t hold my hand in the daylight,
    but love will lighten the dark.
    ~Only Seven Left


    Verliefd zijn is het meest geweldige gevoel wat er is, zeker als degene op wie je verliefd bent ook verliefd op jou is. Je wil het van de daken schreeuwen, maar wat als dat niet kan? Om welke reden dan ook. Misschien wordt het niet geaccepteerd dat je op hetzelfde geslacht valt, of is het de beste vriendin van je ex, of ga je vreemd met het kleine broertje of zusje van degene met wie je een relatie hebt. Wat doe je dan? Je houd het geheim. Maar hoe lang zal dat goed gaan?

    De jongens hebben allemaal zo'n 'geheime relatie'. Elk van hem heeft zijn eigen probleem waarom hij het geheim moet houden. Zelfs van elkaar weten ze het niet. De spanningen kunnen hierdoor hoog oplopen. Zou het allemaal goed komen?

    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Edward Styles - Lothian - Verliefd op zijn vriendin en de broer van zijn vriendin - Evana[Aedan] - 1,2
    - Liam James Payne - KiliOfDurin - Gay maar heeft een vriendin - Marniered]?[/red - 1,1
    - Niall James Horan - ZiallLilo - Verliefd op de een en aangetrokken tot de ander - Louis[Zayn] - 1,1
    - Zayn Javadd Malik - Walsh - Gay maar heeft een vriendin en durft er niet voor uit te komen - ?[Niall] - 1,2
    - Louis William Tomlinson - Beanies - Verliefd op Niall en de vriendin van Harry - Niall[Evana] - 1,1
    - Aedan Tomas Iones - KiliOfDurin - Vriend van Niall en broer Evana[Harry] - 1,1

    Meisjes:
    - Evana Bella Iones - JustLovegood - Harry[Louis] - 1,1
    - Marnie Aisha de la Charlembrué - Lothian - Liamred]?[/red - 1,1
    - - - Zaynred]?[/red -
    - Jacelyn Cassandra Payne - Averalda - Zusje van Liam - 1,1
    - - xAlways - -

    Regels:
    - Minimaal 4 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Het blijft zo lang herfst als dat deze RPG duurt, misschien dat het rond Kerst verandert in zoiets, maar voorlopig niet
    - Als je een week niet hebt gereageerd zonder te laten weten waarom lig je er zonder pardon uit.
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorlooft.
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Alleen ik, KiliOfDurin, maak nieuwe speel, rollen en kletstopics aan.
    Op het overtreden van al deze regels staatna 2 waarschuwingen het verwijderen van je personage(s).

    Veel plezier!


    Het begin:
    De jongens zijn net terug van de tour en hebben een aantal weken vrij voor ze weer de studio in duiken. Elk van hen heeft andere plannen en de spanningen onderling zijn duidelijk merkbaar na zo'n lange tijd op elkaar's lip. Tijdens de tour zijn voor elk van hen dingen duidelijk geworden ten aanzien van hun relaties, maar hoe ze dit oplossen is aan hen zelf, want niemand weet er nog van.
    Het is theetijd en ze hangen nu allemaal wat in de woonkamer van Louis's appartement in London.

    [ bericht aangepast op 7 nov 2013 - 17:24 ]


    Bowties were never Cooler

    Liam Payne
    Ik glimlachte naar haar. Ik wist dat ze hield van losse kleren, maar ik vond die wat strakkere ook fijn zitten. "Dank je." Ik liep terug en trok haast met tegenzin de laatste aan. Ik keek in de spiegel en zuchtte. Ik vond het mezelf echt niet staan. Ik zag er echt uit , zoals gevreesd, als een clown. Al die kleurtjes en hij wapperde als ik bewoog. Ik voelde me er ook echt niet lekker bij. Ik liep het hokje uit en draaide voor haar braaf een rondje."Dus? Deze ook?" vroeg ik aan haar. Ik voelde me er niet helemaal lekker in en zou waarschijnlijk Loki hem aandoen of hem erop laten slapen. Hem zou het goed staan, maar ik vond het echt niets voor mezelf. Te opvallend en echt te wijd. Ik plukte wat aan het kraagje. Dat zat ook raar en schuurde in mijn nek. Nee, deze werd het niet als het aan mij lag.


    Bowties were never Cooler

    Marnie Aisha de la Charlembrué.

    Een kleine glimlach speelde rond mijn lippen en voor de vierde keer deze middag verdween Liam het pashokje in. Deze keer duurde het volgens mij wat langer, maar ik heb ook niet echt op de klok gekeken. Toen Liam er weer uit kwam draaide hij voor mij opnieuw een rondje. Een grinnik verliet mijn mond en ik schudde lachend mijn hoofd. "Dus? Deze ook?" Vroeg Liam aan mij en opnieuw schudde ik mijn hoofd. "Nee, die staat je absoluut niet. Toen ik hem voor je hield zag het er véél leuker uit, dus die gaat niet mee." En volgens mij kon ik al Liam gezicht zien dat hij daar ontzettend blij mee was want hij vond deze blouse sowieso al helemaal niets.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Styles
    ‘Ik ben bezig aan een muur schildering in mijn kamer ik ben nog maar bezig met de potlood schets maar wil je het misschien zien?’ Zei Evana. 'Ja natuurlijk!' Riep ik opgewonden. Ik wist dat Evana goed kon tekenen en ik vond het zeker interessant om te kijken wat ze gemaakt had. Ik keek vanuit m'n ooghoeken naar Aedan. ‘De wanden zijn hier erg dun.' Zei hij. Nu draaide ik mijn hoofd helemaal naar hem om en trok mijn wenkbrauwen op. Ik smirkte even en schudde m'n hoofd zacht. 'Jaloers?' Vroeg ik als een grapje. 'Kom Evana, we gaan.' Zei ik met de nadruk op 'we'. Ik keek nog even naar Aedan maar die was alweer aan het playstationen. Ik stond op en liep naar de deur, wachtend totdat Evana me zou volgen en mij naar haar kamer zou begeleiden.


    Don't cry because it's over, smile because it happened.

    Evana Bella Iones

    'Ja natuurlijk!' Zij Harry op gewonden waar ik een grote grijns van kreeg. Het was leuk om te denken dat hij er echt geïnteresseerd in was.‘De wanden zijn hier erg dun.' Hoorden ik Aeden zegen waardoor ik met mijn ogen rolde maar toch naar de grond keek. 'Jaloers?' Vroeg Harry met een grappende ondertoon in zijn stem. Ik keek verbaasd naar Aeden zou dat kunnen zou hij jaloers zijn ik weet dat hij op jongens valt maar nee dat zal wel niet. 'Kom Evana, we gaan.' Zij hij terwijl hij op stond en naar de deur liep. Ik knikte verlegen en liep naar de gang waar ik voorzicht op de trap liep zodat ik er niet af zou vallen mij kenende. Ik stond voor mijn deur waar ik in sierlijke letters mijn naam had op geschilderd in het zwart en deed de deur open. Gelukkig was mijn kamer bijna altijd netjes er lag alleen wel een potlood hier en daar maar die raakte ik gewoon vaak kwijt. Ik naar Harry terwijl jij binnen kwam maar toen dat hij het door had keek ik snel naar mijn muur waar ik tot nu toe een grote wilg op had getekend met een schommel aan met een klein meisje op. Ik weet ik niet waarom maar het was 1 van de blije herinneringen uit mijn jeugd die ik nooit was vergeten. En omdat ik me de laatste tij slechter en slechter voel dacht ik waarom schilder ik niet iets op de muur dat me een goed gevoel gaf. ‘Nou eum wat vind je er van ik weet dat het niet echt op veel trekt maar het is nog niet echt af.’ Zei ik verlegen terwijl ik naar de muur bleef kijken.


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Aedan Tomas Iones
    Toen Harry mij aankeek met zijn woorden voelde ik mijn bleke wangen rood worden, maar toch rolde ik nonchalant mijn ogen. "Mocht je willen." zei ik naar hem voor ik weer de playstation opstartte en verder ging met mijn spel. Evana nam hem mee naar boven en ik had weer wat privacy. Ik speelde heel geconcentreerd en had al snel de missie klaar. Ik sloeg het spel op en sloot weer af. ik had nog een uurtje of wat. Dan kon ik ook nog douchen voor ik vanavond moest werken en zo de ukkies mocht ophalen. Lekker bier schenken in een lokaal zaaltje... Ons mam kookte gelukkig, dus daar hoefde ik me geen zorgen om te maken. Ik liep naar boven naar mijn kamer en pakte daar schoon ondergoed, schone sokken, mijn bloes en zwarte skinnyjeans. Ik liep ermee door naar de badkamer. De deur deed ik nooit op slot, er kwam toch nooit iemand binnen. ik legde mijn kleren op de wastafel. Ik zette de douche aan en stelde de juiste tempratuur in. Daarna ontdeed ik me van mijn kleren en stapte eronder. Om mezelf vervolgens fijn te wassen.


    Bowties were never Cooler

    Liam Payne
    ik was erg opgelucht toen zij het er ook mee eens was dat deze me niet stond. Ik liep terug naar het hokje en trok deze uit. Mijn t-shirt en vest gingen weer aan en ik trok mijn beanie veer ver over mijn wilde krullen. Daarna liep ik het hokje weer uit. Het verkeerde overhemd hing ik in het rek en toen liep ik terug naar Marnie. "Zullen we gaan afrekenen?" Ondanks dat het zo erg nog niet was geweest zou ik hier ook graag weer weg gaan. Shoppen deed ik gewoon niet graag en dat schoof ik ook niet onder stoelen of banken. Ik hield mijn arm uit voor haar om hem erdoor te haken. Als ik had afgerekent konden we naar mijn appartement, of naar het hare, maar dan konden we in elk geval wel stoppen met winkelen. Als het goed is kwam vanmiddag de tesco en hoefde ik dus ook geen boodschappen te doen. Ik was niet perse een huismuis, maar het was fijn dat dat soort dingen bestonden.

    [ bericht aangepast op 8 okt 2013 - 18:06 ]


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan

    Op het moment zaten we in het appartement van Louis. Ik kreeg thee in mijn handen geduwd en ik glimlachte even naar de persoon die dat deed. Toen nam ik voorzichtig een slokje. Voor een seconde liet ik mijn ogen door de kamer heen glijden. Mijn ogen hielden even stil bij Louis en even glimlachte ik om me toen weer op mijn thee te richten om dat niet te laten opvallen. Ik voelde hoe mijn maag begon te rommelen en zette voorzichtig zette ik mijn thee op de tafel neer. Snel ging ik naar de keuken toe om die toen te doorzoeken naar eten. Toen ik een zak ships vond grijnsde ik en maakte die open. Louis zou het vast niet erg vinden.
    Snel ging ik even terug naar de woonkamer om mijn thee te pakken om vervolgens weer terug naar de keuken te lopen en met de zak ships en mijn kop thee aan de keukentafel te zitten. Gelijk begin ik te eten om mijn honger te bestrijden en nam af en toe een slok van mijn thee die wat meer afkoelde. Maar toch verbrandde ik mijn tong en snel ging ik naar de kraan toe om mijn tong eronder te houden. Dat was een beetje raar, maar wat moet ik anders doen? Bij verbrandingen toch onder de kraan houden?


    "Niall was about to hug a fan, but she said she wanted to hug me but I said I wanted to hug Niall." ~ Louis

    Louis Tomlinson
    De glimlach van Liam bleef niet onopgemerkt na mijn woorden, maar zeggen dat het overtuigend overkwam kon ik niet. Niet dat ik er verder op in zou gaan, want het zou vast de vermoeidheid zijn die ook bij de jongen had toegeslagen. Mijn gevoel zei dat iedereen het nu begon te merken. Het was een tijd doorgaan met touren en dan had je het niet snel door, maar zodra je thuis kwam toen sloeg de vermoeidheid toch als een bom in. Dat zou ook nooit meer veranderen, al wilde je soms toch anders zien.
    Mijn blik ging langzaam weer naar de andere en bleef uiteindelijk hangen bij een paar blauwe ogen, die ook mijn kant opkeken. Ik had de neiging om op te staan en dicht tegen Niall aan te kruipen. Alleen dat was niet mogelijk, niet mogelijk tot de andere jongens weg waren, want het was nog altijd niet bekend hoe het nu tussen ons zat. Mijn mondhoeken krulde dan ook ietwat hoger toen het niet heel lang meer duurde voor de drie andere jongens waren vertrokken, maar ergens vond ik het ook wel jammer. Ach, ik begreep het ook wel.
    Ik gooide mijn benen van de rugleuning waarna het niet heel lang duurde voor ik met beide benen op de grond stond en mijn thee weer op tafel stond. Op mijn tenen liep ik in de richting van de keuken, om mijn armen rond de middel van Niall heen te slaan, die blijkbaar zijn tong had verbrand. 'Heel soms--' ik viel na die twee woorden al stil, want ik had geen idee hoe ik deze zin zou vervolgen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Styles
    We liepen naar haar kamer toe. Met mooie sierlijke letters zie ik haar naam op de deur staan. Als we in haar kamer zijn is de muurtekening het eerste wat me opvalt. Een grote wilg met een schommel die aan een van de grote takken hangt. Op de schommel zit een meisje. ‘Nou eum wat vind je er van ik weet dat het niet echt op veel trekt maar het is nog niet echt af.’ Hoorde ik Evana zeggen. Ik liep naar haar toe en stak mijn armen rond haar middel. 'Het is echt mooi Evana, echt waar. Ik wist dat je goed kon tekenen maar dit slaat alles.' Zeg ik terwijl ik naar de tekening kijk. Ik draai mijn hoofd naar haar om en kijk recht in haar ogen. Even glimlach ik en dan geef ik haar een kus. Ik laat haar langzaam los en loop weer naar de tekening op de muur. 'Moet jij dit voorstellen?' Vraag ik geïnteresseerd.


    Don't cry because it's over, smile because it happened.

    Evana Bella Iones

    'Het is echt mooi Evana, echt waar. Ik wist dat je goed kon tekenen maar dit slaat alles.' Zegt hij terwijl hij zijn armen om me heen slaat en naar mijn tekening kijkt. Ik bloos terwijl hij dat zegt vind hij het echt mooi het geeft een goed gevoel dat hij dat zegt. Hij draait zijn hoofd naar me om en kijkt recht in mijn ogen. Even glimlacht hij en dan geeft hij me een kus. Waar door de vlinders in mijn buik weer wakker worden. Hij laat me langzaam los en loopt weer naar mijn tekening op de muur. 'Moet jij dit voorstellen?' Vraagt hij geïnteresseerd. Ik bloos en ga naast hem staan. ‘Ik denk het.’ Zei ik zacht. ‘Nou ja dat is toch een beetje de bedoeling dit is een van mijn goede herinneringen die ik graag voor altijd bij me wil houden. Zei ik zacht terwijl ik richting mijn bed loop. ‘Ik weet dat het misschien stom is weet je misschien is het wel stom.‘ Zei ik nog zachter terwijl ik me op mijn bed laat vallen. Ik weet niet wat die jongen met me doet maar als ik probeer mijn gevoelens voor me zelf te houden wat ik meestal altijd doe glippen ze er soms gewoon uit zonder dat ik het zelf wil. En dan voel ik me echt zo dom en stom. Maar misschien is het wel goed volgens mij vertrouw ik hem gewoon maar het is zoon vreemd gevoel.

    [ bericht aangepast op 8 okt 2013 - 21:11 ]


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    [Kraaijkamp -> Ramazzotti.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Marnie Aisha de la Charlembrué.

    Ik zeer zeker aan Liam's gezicht afmerken dat hij er blij mee was dat ik de blouse ook afkeurde. Opnieuw verdween Liam weer het pashokje in, om deze keer weer zijn gewonen kleding aan te trekken. Met het omkleden ging het nu veel sneller dan daarnet, ook omdat dit gewoon zijn eigen kleren zijn. Liam hing het paars blauwe overhemd in het rek, om vervolgens weer terug naar mij te komen. "Zullen we gaan afrekenen?" Vroeg hij en ik knikte. Ik duwde mezelf omhoog, hing mijn tas rond mij arm en pakte de het tasje met daarin de stijltang stevig vast. Liam hield zijn arm uit en glimlach stak ik die van mij erdoor. "Weet jij waar hier de kassa's zijn?" Ik beet op mijn lip en keek richting Liam. Ik zelf kwam namelijk nooit op heren afdeling natuurlijk.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Liam Payne
    Al snel stond ik in mijn eigen kleren weer voor haar. het verkeerde overhemd hing netjes terug en ik was klaar om af te rekenen. Zij blijkbaar ook, want ze haakte met gemak haar arm door de mijne. Ik knikte bij haar vraag. "Volgens mij wel." Ik was hier wel eens met de jongens heen gegaan. Niet dat het erg leuk was, vond ik dan, maar ik wist nog wel hoe het lag. Ik nam haar mee naar de kassa en sloot aan in een van de rijen. Misschien moest ik vaker mijn baard laten staan. Niemand die me aansprak of lastig viel als ik rust wilde. Iets om te onthouden dus. de rij schoof langzaam op. Uiteindelijk stonden we vooraan. Ik legde de overhemden op de balie en werd netjes behandelt. Ik deed beleefd terug en betaalde met mijn pinpas en al snel waren we klaar. Ik glimlachte naar haar en liep met haar het warenhuis uit. "Kom, dan gaan we lekker naar huis." Huis! het klonk als muziek in mijn oren. Niet dat ik touren en de fans niet ook geweldig vond, begrijp me niet verkeerd, maar thuis zijn en rust hebben waren ook echt geweldig.


    Bowties were never Cooler

    Marnie Aisha de la Charlembrué.

    "Volgens mij wel." Hoorde ik Liam zeggen en ik knikte, ergens ook best logisch dat hij dat wist, maar goed. We sloten aan in een van de vele rijen in de kassa en ik had zo'n ontzettende hekel aan al die slome cassières, sommige waren net slakken, dat die meiden dan ook nog aan warden genomen. Hmm. Heel langzaam schoof de rij vooruit en uiteindelijk, na een heel uur leek het wel, konden we Liam's blousen afrekenen. Liam betaalde de blousen en kreeg ze netjes mee in een tasje. Dat was nog wel het minste. "Kom, dan gaan we lekker naar huis." Ik glimlachte naar Liam en knikte. "Ja, eindelijk weg van al die slome cassières, dat je -je daar zo kan beheersen. Ik word al helemaal gek als ik er naar kijk..." Ik zou blij zijn als ik over een half uurtje lekker op de bank zou zitten met een glas wijn, of een andere drankje met wat alcohol erin.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Liam Payne
    Ik zuchtte toen ze begon te bitchen over de caissières. "Ze doen hun best." zei ik als antwoord. "Maak je geen zorgen. Het is gelukt." Ik liep rustig met haar richting mijn appartement. Ik had volgens mij ook een kratje bier en een fles wijn bestelt bij Tesco. Ik floot een rustig deuntje. Het was druk op straat, maar ik werd voor de verandering niet aangesproken. Lang leven de baard. De fans werden soms echt heel erg brutaal, dus dit was echt een heerlijke verandering. Bij mijn appartement zag ik mijn boodschappen al staan met mijn alias erop: Leroy James. "Help even." zei ik tegen haar terwijl ik het kratje bier in de hand met ook het tasje kleren nam en twee andere tassen in de ander. Gelukkig was er wel een lift. Mijn plek lag namelijk helemaal bovenin. Wat wel betekende dat ik een appartement met twee verdiepingen had: Een met woonkamer, studeerkamer en keuken en op het dak een dakterras en mijn slaapkamer. Ik vond het heerlijk. Met mijn kont drukte ik de knop van de lift vast in.


    Bowties were never Cooler