• The First Day We Met ! ~ One Direction



    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?




    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn JavaddMalik:
    Louis William Tomlinson: Kraaijkamp- Lieke
    Harry Edward Styles:SecretlyMe - Jade
    Niall James Horan: IrishNialler- Yvonne
    Liam James Payne :Vipire- Anne
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): FlyWishes- Julian

    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !! Eventueel kunnen er ook familieleden en/of vrienden gespeeld worden)

    Zayn's vriendin Paige Bradley : Vipire- Anne
    Harry's vriendin Evelynn Willington: Inside-Melissa
    Louis's vriendin Gabriella Moore: MyxLoubear- Merle
    Liam's vriendin :Chelsey Alli Campbell -Depay- Amy



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon. Het liefst dan Jongen en Meisje
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen IrishNialler of FlyWishes maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.
    - Reserveringen blijven 24 uur staan

    [ bericht aangepast op 7 okt 2013 - 19:15 ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    one direction word wakker in hun tourbus. Na een lange rit door europa zijn ze in Nederland. Ze moeten zelf voor ontbijt zorgen maar hun dag in vrij. In de avond is het concert waar iedereen heen gaat


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Jim Edward Hendrikson

    Ik word wild wakker en ik ren naar mijn kast waar ik een Oranje kleding set pak. Ik grijns en ik trek het aan . Ik hield van dit setje en dan mag ik het ook nog eens aan doen naar een One Direction concert. Vandaag ga ik namelijk met mijn beste vriendin daar heen. Ik grijns en zo snel als ik kan spring ik onder de douche. Met kleding uit natuurlijk . Ik doe snel mijn haar en ik droog me af. Ik trek de kleren weer aan en ik zet mijn Oranje One Direction cap op . Ik grijns en ik loop naar beneden


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    [Zijn de vriendinnen mee op tour?]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    (M.t)


    Dear heart, I know why you feel lonely. The people around you don't really know you, that's why they can't love you

    [ Ja [


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Ja

    Niall Horan

    Met een hoop lawaai word ik wakker en rek me uit. Gisteravondwas echt saai. Iedereen zat als stelleje hier en ik was alleen. Als het goed was waren we in Nederland. Ik stap eruit en trek simpele kledinf aan en vermon me eem beetje. ' ben ontbijt halen tegen half tien terug x N' schrijf ik op het briefje. Met een jas en capuchon op gris ik mijn mobiel en portmonee mee en loop op mijn gemakje naar buiten. Het was fris maar het was wel grappig. Al snel was ik blijkbaar in dw stad. Er lag wat water met bruggetjes. Ik zie een bakker en koop alles waarna ik weer in de goede richting terug loop


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    Ik loop naar mijn fiets en ik stop mijn portomonee in mijn zak. Ik steek de sleutels in de fiets en ik fiets naar de stad. Ik koop een muffin en een koffie en ik glimlach . Ik loop naar een van de bruggetjes maar ik knal tegen iemand aan waar door de koffie over hem heen gaat. '' Omg i'm so sorry !'' zeg ik . '' Het spijt me echt'' zeg ik zachtjes . Ik help hem met schoon maken en ik glimlach even. Ik herken hem .. Maar waar van ?


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    [Mijn topics.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Chelsey Alli Campbell
    Ik voelde mijn ogen langzaam open gaan en ik probeerde me om te draaien. Helaas lukte dit niet want ik voelde hoe twee armen zich om mijn bovenlichaam gewikkeld hadden. Ik wreef even met mijn hand door mijn ogen en voelde de warmte van Liam's lichaam tegen mijn eigen lichaam aan. Een lichte glimlach sierde mijn gezicht toen ik mijn kersverse vriend naast me zag liggen. We hadden pas drie weken een relatie. Het was nog pril maar toch had ik besloten om mee op tour te gaan. Ik wilde er niet aan denken dat ik hem zo lang moest missen. Even dacht ik na over waar we waren, aangezien ik totaal geen benul van tijd, plaats of datum had. Uiteindelijk besloot ik om er maar niks om te geven en sloeg ik mijn arm voorzichtig om Liam heen. Mijn hand tekende zachtjes dingen op Liam's buik die zich onder de dekens bevond. Ik drukte zachtjes een kusje op zijn kaak in de hoop dat hij wakker werd.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Niall

    Fluitend kijk ik rond. Ze hadden grappige huizen hier. Ik bots tegen iemand op en voel wat warme vloeistof maar gelukmig niet pijnlijk. Omg i'm so sorry !'' . '' Het spijt me echt'' rateld de jongen. ' It's ok' glimlach ik naar de jongen. Ik kijk op mijn horloge. ' I've gotta go bye' glimlach ik en loop weer terug. Ik start mijn navigatie en al snel ben ik weer bij de bus. Iedereen sliep nog en ik grijnns even. Ik trek het gorijntje bij het bed van Liam open en zie Liam met Chelsey liggen. ' wakkeeeeer worden' roep ik vrolijk en trek de gordijntjes allemaal open


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Edward Hendrikson

    Ik glimlach en ik neem afscheid . Ik eet snel mijn muffin op en ik stap weer naar mijn fiets. Wait.. Die jongen praat engels met een iers accent. OMG DAT WAS NIALL HORAN!!! Ik stap snel op mijn fiets en ik fiets naar huis. Ik struikel over mijn tas en ik knal met mijn hoofd tegen de trap. Mijn broer komt er aan gesneld en loopt weer weg als hij ziet dat ik het ben. Ik zucht en ik loop naar mijn kamer. Ik doe een diamanten oranje oorbel in en ik grijns breed


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Louis Tomlinson.

    Ik werd wakker van een kleine streepje zonnenstraal dat op mijn gezicht scheen en ik glimlachte toen ik Gabriella naast me zag liggen. We waren pas een paar dagen samen en iedere keer als ik haar zag of aan haar denkte voelde ik de vlinders in mijn buik hevig opspelen. Zo als ze daar nu lag te slapen, god, ze lag er zo mooi bij, bijna veel te mooi om haar uberhaupt wakker te maken. Ik drukte zachtjes een kusje op haar wang en glimlachend ging ik op zij liggen, om haar veel beter te kunnen bekijken. Met mijn wijs en middelvinger streek ik rustig over haar arm heen. Het voelde goed.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Ik schrijf in de hij vorm, als dat goed is?]

    Liam James Payne.
    Langzaam opent hij zijn ogen, als hij een vlinderlicht gevoel op z'n kaak voelt. Het felle licht van de ochtendzon laat hem even verblinden. Een paar vloekwoorden verlaten als een fluistering zijn mond, waarna hij een paar keer knippert met zijn ogen. Dat vervloekte licht. Hij draait zijn bovenlichaam bij en kijkt recht in de ogen van Chelsey, zijn vriendin. Een zwakke glimlach verschijnt op zijn gezicht waarna hij een zachte ''Goedemorgen'' mompelt. Hij drukt zijn lippen even op die van haar en trekt haar lichaam nog iets dichter tegen de zijne aan. ''Goed geslapen?''


    De rustigste manier van zelfmoord is houden van een vreemdeling.

    Chelsey Alli Campbell
    Ik voel hoe zijn bovenlichaam draait onder mijn arm en mijn ogen schieten naar Liam's gelaat waar een zwakke glimlach op verschijnt. Zachtjes hoor ik hem 'Goedemorgen' mompelen. Ik voel zijn zachte lippen meteen om de mijne en zijn armen verstrakken om me heen om me nog iets dichter tegen hem aan te trekken. 'Goed geslapen?' hoor ik hem vragen en net op het moment dat ik antwoord wil geven worden de gordijntjes van ons bed opengetrokken. Het vrolijke gezicht van Niall staat in mijn beeld en ik hoor zijn schelle stem. 'Wakker worden!' roepen waarna ik hem in mijn gedachten vervloek. 'Wij zijn al wakker.' mompel ik waarna ik me over Liam buig en het gordijntje weer dicht trek. Ik had echt even tijd nodig om wakker te worden en te genieten van mijn tijd met Liam aangezien we die al niet veel hadden. Ik zuchtte en ging weer terug in Liam's armen liggen waarna ik een kusje op zijn lippen drukte. 'Ik heb goed geslapen ja, hoe heb jij geslapen?' vroeg ik zachtjes.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Niall

    Ik begin zacht te lachen om Chelsey
    ' Loubear wake up honey" zeg ik met een vrouwenstem en begin te lachen. ' nah dan eet ik het ontbijt wat ik voor jullue gehaald heb zelf wel' ze ik met een zielig stemmetje. Ik loop naar de tafel met banken en leg wat beleg neer. Ik snijd mijn broodje open en beleg hem dik met hagelsslag en al snel is hij op. Ik sta op en schenk wat thee in en glimlach breed


    Slapen voel me niet goed


    Change is for weirdos ~ Niall Horan