• The First Day We Met ! ~ One Direction



    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?




    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn JavaddMalik:
    Louis William Tomlinson: Kraaijkamp- Lieke
    Harry Edward Styles:SecretlyMe - Jade
    Niall James Horan: IrishNialler- Yvonne
    Liam James Payne :Vipire- Anne
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): FlyWishes- Julian

    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !! Eventueel kunnen er ook familieleden en/of vrienden gespeeld worden)

    Zayn's vriendin Paige Bradley : Vipire- Anne
    Harry's vriendin Evelynn Willington: Inside-Melissa
    Louis's vriendin Gabriella Moore: MyxLoubear- Merle
    Liam's vriendin :Chelsey Alli Campbell -Depay- Amy



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon. Het liefst dan Jongen en Meisje
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen IrishNialler of FlyWishes maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.
    - Reserveringen blijven 24 uur staan

    [ bericht aangepast op 7 okt 2013 - 19:15 ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Al snel is het karretje vol met het gedeelte wat ik zocht. Ik had drie soorten prik gewoon een sixpack vepakt. Ook theesmaakjes heb ik erin gedinderd. Lachend volg ik Louis die rustig naar de groente loopt.qua snoep chips en koekjes zouden we niet meer om kunnen komen. Ik had ook wat zoutjes ingeslagen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    WAAIYOO ! Ik ben een paar uur weg direct 31 berichten xd Bedankt...

    Jim Hendrikson

    Mijn broer zucht en hij loopt naar zijn kamer. '' Bedankt pap.. '' zeg ik zachtjes en hij glimlacht. Ik giechel en hij komt bij me zitten. '' Dus heb je zin in vanavond ?'' vraagt hij. Ik schud mijn hoofd. '' ik ben bang.. Straks mogen ze me niet'' zeg ik . Hij kijkt me verbaasd aan . '' Dat zou wel heel raar zijn '' zegt hij. Ik giechel zachtjes. '' Waar is mama?'' vraag ik . '' Ja over mama gesproken.. Ze komt niet meer thuis vanaf nu.. '' zegt hij . Ik kijk hem verbaasd aan. Wat bedoelt hij hier mee ?. '' Ik en je moeder gaan scheiden. Omdat dit niet langer zo daar kan gaan '' zegt hij. Ik knik. '' Ik ga nog even naar de winkel '' glimlach ik . '' Neem voor mij een pak melk mee !'' zegt hij. Ik knik . Ik loop naar de winkel en ik ga direct naar het snoep. Maar net als ik wat wil pakken struikel ik en val ik op de grond. Alle snoepjes zijn verspreid en ik sta op. Ik veeg snel een traan weg en ik loop dan maar naar het groente waar ik WEER struikel


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    -Waaiyo. Ik heb nog niet eens gepost, lol. -


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Gabirella Moore:

    Opnieuw open ik mijn ogen. Wacht, opnieuw? Nee ik ben niet weer in slaap gevallen! Ach, laten we het maar beschouwen als een, te vroeg, schoonheidsslaapje. Alsof ik daar wat om geef... Ik kijk vrijwel meteen om me heen maar wat ik zocht is nergens te bekennen. Louis. Ik ga rechtop zitten en sla de dekens van me af. Daarna loop ik wat door de bus. Geen Louis. Misschien moet ik hem even belle- op dat moment zie ik zijn mobiel op de tafel liggen. Hij snapt zelf ook wel dat dat niet handig is. Ik zucht en plof neer op de bank. Ik zou de jongens misschien kunnen vragen waar hij zit maar de jongens die hier zijn liggen nog te slapen, en ik laat ze liever ook even slapen. Maar hun kan ik natuurlijk wel bereiken. Denk ik. Hoop ik. Ik sta maar weer op om wat kleding uit te zoeken voor de dag.

    [ bericht aangepast op 7 okt 2013 - 18:06 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Harry E. Styles:

    Ik wordt rustig wakker, en vrijwel meteen rolt er een geeuw over mijn geopende lippen. Ik breng daarom ook snel een hand naar mijn mond.
    Mijn andere hand verplaats ik naar iets achter mijn rug, om me vervolgens zelf omhoog te hijsen.
    Ik kijk opzij en daar ligt -zoals ik verwachtte- Evelynn vredig te slapen. Automatisch krullen mijn mondhoeken wat omhoog. Ik vind het altijd heerlijk om zo wakker te worden. Eerst uitslapen, vervolgens ben je meteen bij je geliefde, en je hebt de komende minuten of uren even geen zorgen aan je hoofd.
    Ik neem nog even een momentje om Evelynn te aanschouwen, om dan zo stil en voorzichtig mogelijk onder de dekens weg te kruipen en me te begeven naar het 'keukentje'. Ik zal wat eten voor ons beiden bereiden en wachten tot Evelynn wakker wordt.


    (Zodra ik de naam weet zal ik het zo snel mogelijk proberen in te vullen)

    [ bericht aangepast op 7 okt 2013 - 19:27 ]


    Dear heart, I know why you feel lonely. The people around you don't really know you, that's why they can't love you

    Louis Tomlinson.

    Ik zie dat Niall ook wat thee smaken in het karretje heeft gegooid en ik glimlach, altijd lekker. "Heb je nog wat meer nodig?" Zelf had ik alles al in het karretje gelegd, afwachtend keek ik naar Niall, terwijl ik rond in de winkel keek om te zien of we nog wat extra's konden hebben, maar op dit moment wist ik niet zo heel veel meer te bedenken.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Niall Horan

    Ik dacht even na en schud daarna mijn hoofd. 'NEe ik denk dat we de belangrijkste dingen wel hebben' gniffel ik. Ik zie een jongen hard er onder uit gaan en heb moeite mijn lach in te houden. 'You're ok?" vraag ik hem en help hem overeind en glimlach. 'zullen we gaan afrekenen?" vragend kik ik Louis aan. 'even kijken, snoep, chips, koek, drinken, groente, fruit dus ja we hebben alles' mompel ik inmezelf. 'zayn moet maar lekker zelf sigaretten shit halen als hij graag wilt roken'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    Ik knik en ik bedank hem . Ik loop naar het melk en ik bedenk dat het WEER Niall is. Ik pak snel de melk en ik ren naar de kassa . Ik ga achter hun staan . Ik bijt op mijn lip als ik het mooie lichaam van Niall zie. Ook al zat het verpakt in kleren het is als nog mooi. Ik grijns en ik zet mijn spullen op de toonbank. Ik betaal snel en ik loop naar buiten. Ik kijk hoe ze weggaan en ik grijns. Wou Niall me nou eigenlijk uitlachen ? Ach hij mag me uit lachen want ik hou van hem. Alleen is het niet wederzijds . Niall is 100% Hetero. ik grijns en ik stap op mijn fiets


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Vipire schreef:
    Liam James Payne.
    Hij zucht kort als hij Niall hoort zeggen dat de soundcheck over vijf minuten is. ''Klinkt alsof je moet gaan,'' hoort hij haar mompelen en hij kijkt haar even aan. ''Ik denk het, ja''. Met pijn en moeite gooit hij de deken van zijn lichaam en stapt uit het warme bed. Zo snel als hij kan grist hij wat kleding van de grond en wurmt zich er in. Tijd om zijn haar te doen heeft hij niet, hij was al te laat. ''Waarom zijn die verdraaide soundchecks altijd zo vroeg?'' hoort hij haar vragen. Hij werpt even een blik over zijn schouder naar haar toe. Onverschillig haalt hij zijn schouders op, ''Wist ik dat maar.''


    Chelsey Alli Campbell
    'Ik denk het ja.' hoorde ik hem zeggen toen hij uit het bed stapte. Hij grist wat simpele kleding van de grond en trekt het zonder te veel moeite aan. Ik draai me op mijn zij en bestudeer hem even op mijn gemak. Als ik vraag waarom die soundchecks altijd zo vroeg zijn werpt hij even een korte blik over zijn schouder naar me toe. Hij haalt zijn schouders op. 'Wist ik dat maar.' zegt hij en ik kijk hem even met een pruillipje aan. Ik herstel me echter snel en kijk hem even grijnzend aan. 'Ach, gelukkig hoef ik daar niet mee naartoe en kan ik nog lekker een uurtje doorslapen.' komt er plagend uit mijn mond.

    [ bericht aangepast op 7 okt 2013 - 18:36 ]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [Noooo, had ik een hele post, viel m'n internet weg. Ik type 'm straks overnieuw, heb nu dus even geen zin. :'D]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    -(name) staat al in het rollentopic ^^
    Evelynn. -


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Gabriella Moore:

    Na even twijfelen kies ik een jurkje. De panty en zo doe ik er meteen ook maar bij aan. Ik ben wel tevreden. Al snel pak ik toch mijn mobiel en sms gewoon alle jongens maar.
    Hey! Even een vraagje: Weet een van jullie toevallig waar Louis is? :$ Ik ben hem zeg maar kwijt...
    Ik bekijk het berichtje nog even maar vind het nog zo... in ieder geval niet af. ik dnek even en voeg er dan aan toe:
    En is het ook een idee als ik wat ga koken vanavond? Groetjes X
    ik knik en verstuur het berichtje. Koken, dat is toch wel goed? En ze zijn vast al blij met spaghetti. Laat ik eerst maar wachten op een reactie. Ik pak mijn oortjes en begin wat liedjes te luisteren en mee te neurieen.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Inside schreef:
    -(name) staat al in het rollentopic ^^
    Evelynn. -

    { O sorrie, ik zal het even aanpassen }


    Dear heart, I know why you feel lonely. The people around you don't really know you, that's why they can't love you

    Louis Tomlinson.

    Niall schud zijn hoofd. "Nee ik denk dat we de belangrijkste dingen wel hebben," gniffelt hij. Ik glimlach als ik zie hoe Niall een jongen overeind helpt die gevallen is. Dat ziet er best schattig uit. "Zullen we gaan afrekenen?" Vragend kijkt Niall me aan en ik knik. Ik hoor hoe hij iets in zichzelf mompelt, maar versta er niets van. "Zayn moet maar lekker zelf sigaretten shit halen als hij graag wilt roken," ik knikte kort, daar was ik het inderdaad wel mee eens.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    SecretlyMe schreef:
    Harry E. Styles:

    Ik wordt rustig wakker, en vrijwel meteen rolt er een geeuw over mijn geopende lippen. Ik breng daarom ook snel een hand naar mijn mond.
    Mijn andere hand verplaats ik naar iets achter mijn rug, om me vervolgens zelf omhoog te hijsen.
    Ik kijk opzij en daar ligt -zoals ik verwachtte- Evelynn vredig te slapen. Automatisch krullen mijn mondhoeken wat omhoog. Ik vind het altijd heerlijk om zo wakker te worden. Eerst uitslapen, vervolgens ben je meteen bij je geliefde, en je hebt de komende minuten of uren even geen zorgen aan je hoofd.
    Ik neem nog even een momentje om Evelynn te aanschouwen, om dan zo stil en voorzichtig mogelijk onder de dekens weg te kruipen en me te begeven naar het 'keukentje'. Ik zal wat eten voor ons beiden bereiden en wachten tot Evelynn wakker wordt.


    (Zodra ik de naam weet zal ik het zo snel mogelijk proberen in te vullen)


    Evelynn Willington.
    Ik knipperde met mijn ogen toen ik eindelijk wakker werd door de constante warmte naast me die was verdwenen. Ik keek op en zag inderdaad dat Harry's plek leeg was. Gapend rekte ik me uit, en liep naar de keuken, wat me het meest waarschijnlijk leek. Inderdaad zag ik dat de krullenbol daar een ontbijtje aan het maken was. Niet alleen voor zichzelf, maar ook voor mij. Van achteren sloeg ik mijn armen om hem heen, en glimlachte. "Heey love. Lekker geslapen?"


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.