• The First Day We Met ! ~ One Direction



    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?




    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn JavaddMalik:
    Louis William Tomlinson: Kraaijkamp- Lieke
    Harry Edward Styles:SecretlyMe - Jade
    Niall James Horan: IrishNialler- Yvonne
    Liam James Payne :Vipire- Anne
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): FlyWishes- Julian

    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !! Eventueel kunnen er ook familieleden en/of vrienden gespeeld worden)

    Zayn's vriendin Paige Bradley : Vipire- Anne
    Harry's vriendin Evelynn Willington: Inside-Melissa
    Louis's vriendin Gabriella Moore: MyxLoubear- Merle
    Liam's vriendin :Chelsey Alli Campbell -Depay- Amy



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon. Het liefst dan Jongen en Meisje
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen IrishNialler of FlyWishes maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.
    - Reserveringen blijven 24 uur staan

    [ bericht aangepast op 7 okt 2013 - 19:15 ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Gabriella Moore:

    Mijn oogleden bewegen wat voor ze zich openenden. Het licht werd minder en het eerste wat in mijn gezichtsveld komt is Louis, die ik sinds kort gelukkig mijn vriendje kan noemen. Een glimlachje komt rond mijn gezicht te staan.
    'Hey' zeg ik met een klein beetje een ochtendstem. Mijn handen brengen zich in beweging en gaan richting Louis' gezicht. Ik ga met mijn handen door zijn haren en trek hem vervolgens iets naar me toe. Mijn gezicht breng ik ook wat naar voren om hem vervolgens een vlug kusje op zijn mond te drukken. Zodra ik hem loslaat is een brede glimlach om mijn lippen verschenen. Mijn ogen blijven haken in de zijne.
    'Lekker geslapen?' vraag ik blij.

    (:$)

    [ bericht aangepast op 6 okt 2013 - 22:30 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    [Ik ga slapen]

    Liam James Payne.
    Een gaap verlaat zijn mond waarna hij even in zijn ogen wrijft. Hij volgt haar beweging als ze het gordijntje dicht trekt. De kamer word een stuk donkerder, veel prettiger voor zijn ogen. Als ze weer terug is gaan liggen slaat hij zijn armen stevig om haar heen. ''Goed,'' is zijn simpele antwoord op haar vraag. Hij was nog niet helemaal wakker, dat duurt altijd even bij hem. Hij woelt door zijn haar dat warrig op zijn hoofd ligt, door het slapen. Hij wil nog lang niet uit bed, het liefst blijft hij de hele dag in bed, samen met haar. Hij bekijkt haar even vanonder zijn wimpers, ze is prachtig. Volmaakt. Hij trekt met één hand de deken nog wat verder over hun lichamen heen en hij sluit zijn ogen even. Als hij zijn ogen weer heeft open gedaan, werpt hij een blik op de klok. Het is nog veel te vroeg.


    De rustigste manier van zelfmoord is houden van een vreemdeling.

    Louis Tomlinson.

    Ik zie een glimlach verschijnen rond Gabriella's lippen en merk dus dat ze wakker is. ''Hey,'' zegt ze met een lichte ochtendstem. Ik murmel een zacht geluidje als ze een vluchtig kusje op mijn mond drukt. ''Lekker geslapen?'' Vraagt ze en ik knik. "Sinds ik met jou samen ben heb ik nog nooit zo lekker geslapen." En misschien klonk dat als slijmen, maar dat was het absoluut niet. Ik trok Gabriella in mijn armen en drukte een kusje onder haar oorlelletje. "En jij? Heb jij goed geslapen?"


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Niall

    Ik hoorde de zachte stemmen en slaak een zucht. Waarom moest ik nou weer alleen zijn. Ik deed altijd alsof het me niets uitmaakte maar eigenlijk deed het wel. Als de vriendinnen mee mochten was ik veel vaker alleen en ik voelse me dan eenzaam maar ik wou niet dat ze dit wisten. Ik stap met mijn broodje uit de bus en ik kijk naar het kleine grasveldje achter het concertgebouw en begin wat te spelen op mijn gitaar. De jongens wisten niet eens dat ik op jongens viel. Maar dat was ook niet het enigste. Doordat ik niemand had voelde ik me ook altijd onzekerder , zeker omdat ze een tijd riepen dat ik weg moest en moest gaan gitaarspelen. Dat brak me maar zien liet ik nooit. Ik slaak weer een zucjt en loop langzaam terug. Ik had geen zin om de lads te moeten zien kleffen. ' jongens over tien minuten is het soundcheck' hoor ik van buiten. Aangezien ik toch al klaar was plog ik op mijn bed neer en sluit mijn gordijn terwijl ik de geluiden van de setjes probeer te negeren.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Gonna sleep :$)
    Gabriella Moore:

    'Sinds ik met jou samen ben heb ik nog nooit zo lekker geslapen' antwoordt hij. Ik kijk even verlegen weg door zijn opmerking, maar zodra hij me in zijn armen trok richtte ik mijn aandacht weer op hem. Hij had zijn aandacht vervolgens weer gericht op mijn oorlel waar ik tintelingen voelde op het moment dat hij er een kusje plaatste.
    'E jij? Heb jij goed geslapen?' Vraagt hij aan me.
    'Oh heerlijk. Ik heb de hele nacht gedroomd over een mega sexy vent. Hij was ook zanger, wat een toeval he? Hij was echt perfect en ik droomde dat hij me ten huwelijk vroeg' en ik zucht -zogenaamd- gelukzalig, met nog steeds een grijns op mijn gezicht.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Louis Tomlinson.

    "Oh heerlijk. Ik heb de hele nacht gedroomd over een mega sexy vent. Hij was ook zanger, wat een toeval he? Hij was echt perfect en ik droomde dat hij me ten huwelijk vroeg," zei ze en ik hoorde haar zuchten. Ik grinnikte zachtjes. "Wow, ja, dat was vast een hele prettige droom." Dat was sarcastisch, natuurlijk. Ik ben veel leuker in het dan in een droom. Met mijn voet kriebelde ik zachtjes aan de achterkant van haar been, misschien had ik koude voeten, maar dat wist ik niet en anders zou ze het me vast wel melden, toch?

    [Same. Welterusten. (:]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Jim Edward Hendrikson

    Ik grinnik en ik loop naar de kast waar ik nog een paar One Direction armbandjes om doe. Ik heb hier altijd het gevoel alsof ik niet bij deze familie hoor. Alsof ik geadopteerd ben ofzo. Maar dan zouden ze me het toch wel vertellen ? Ach ja. Ik praat alleen nog maar met mijn vader want hij is de gene die me overal er bij betrekt anders denken ze gewoon dat ik niet besta hoor. Ik snap niet waarom ze mij hebben gemaakt als ze toch geen aandacht voor me hebben. Een paar maanden geleden ben ik uit de kast gekomen en de enigste die een BEETJE blij voor me was is mijn vader. Hij zei dat hij het eigenlijk al wist en er geen problemen mee had. Mijn broer .. Nou laten we zeggen dat hij een vrouwenverslinder is.. Hij heeft elke avond wel een nieuw meisje die met hem het bed in duikt. Alleen de laatste tijd neemt hij heel vaak maar één meisje mee. Ene Lysan ofzo iets. Ik loop weer terug naar beneden en ik begroet mijn vader. Ik neem plaats aan de tafel en ik begin te eten. Dan komt mijn broer HALFNAAKT naar beneden en gaat ook zitten. '' Ugh'' mompelt hij en hij gaat op de bank zitten met zijn eten. '' Zeg ik heb geen een of andere besmettelijke ziekte !'' schreeuw ik . '' Jawel !!!'' schreeuwt hij terug. '' Je bent homo dat is besmettelijk '' roept hij. '' TIM GA ONMIDDELIJK NAAR JE KAMER !'' schreeuwt mijn vader.

    [ bericht aangepast op 7 okt 2013 - 7:30 ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Verveeld stap ik weer uit mijn bed " Jongens over vijf minuten hebben we soundcheck en ik heb geen zin om gezeik aan mijn hoofd te krijgen' zeg ik geïriteerd en trek alle gordijntjes open. ' dus stop met kleffen en kom uit je nest!' mopperend loop ik naar de keuken en werk nog wat eten naar binnen. Ik loop buiten een mini rondje en zie dat er al fans zijn. Ik ren terug maar de bus en pak de broodjes die ik voor de jongens gekocht hsd. Na pech voor hun dan moesten ze maar opschieten. Al snel hoor ik mijn naam en ik deel de broodjes uit.'niet echt slim he als je ziek wilt worden' mompel ik. Na wat fotos en handtekeningen loop ik het gebouw in en plof neer op het podium. ' de rest ligt nog in bed' mompel ik tegen Paul. Ik pak mijn gitaar uit het rek en begin wat te spelen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis Tomlinson.

    In de woonkamer, of wat het er moest voorstellen, hoorde ik Niall van alles roepen. "Ik kom zo terug," fluisterde ik tegen Gabriella, waarna ik over haar heen het bed uitstapte. Zin om een badjas of wat dan ook aan te doen had ik niet. "Ni?" Ik liep de keuken in en zag dat Niall op zijn gitaar aan het spelen. Een gaap verliet mijn mond en ik ging aan een van de stoelen zitten. "Heb je nog wat eten over of heb je alles net serieus staan uit te delen?" Een kleine grinnik verliet mijn mond en ik keek richting Niall.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Niall

    Ik kijk op naar Louis die blijkbaar toch uit zijn nest is gekomen. " ik heb het wegegeven. Maar beter schiet je op want Paul is aardig pissig en je hebt nog een minuut voor je er moet zijn" mompel ik naar hem.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis Tomlinson.

    Niall kijkt naar me op als hij ziet dat ik er toch ben. "Ik heb het wegegeven. Maar beter schiet je op want Paul is aardig pissig en je hebt nog een minuut voor je er moet zijn." Mompelt hij naar me. Ik frons kort mijn wenkbrauwen. "Een minuut?! God, dat meen je niet..." Dan had ik niet eens tijd om fatsoenlijk te eten, laat staan om me fatsoenlijk aan te kleden. "Nou, dan ga ik maar aankleden, hè..." Ik mompelde nog wat onverstaanbaars en stond op, om vervolgens weer terug naar het slaap gedeelte te verdwijnen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Niall

    " ik heb jullie eerder wakker gemaakt maar toen kreg ik alleen gechagerijn maar ik zal wel wachten op je' zeg ik tegen hem. Soms had ik echt de nijging om het ze te zeggen. Het was gek dat ze het niet door hadden omdat ze bijna alles wisten van me. Alles behalve dat ik gepest ben en homo ben maar ik denk dat het management me er dan gelijk uit zou trappen. Ook dacht ik dat we dan veel fans zouden verliezen maar ik vroeg me ook af of ik dan geen geluk mocht. Iemand die zei hoe mooi ik was en dat ik het dan geloofde.

    Was Glee kijkdn ahha


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    -Ik maak mijn rol nog ff aan.-


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Louis Tomlinson.

    Gabriella lag nog steeds op het bed, volgens mij was ze weer opnieuw in slaap gevallen, maar wakker maken wilde ik haar niet, daarvoor lag ze er te lief bij. Ik viste een simpele spijkerbroek en een t-shirt uit de kast, om dat aan te trekken. Mijn haar liet ik heel even voor het was, als we straks ergens heen moisten werden onze haren toch wel weer gefatsoeneerd. Al snel was ik weer terug bij Niall in de keuken. "Zullen we de rest gaan wakker maken?" Uit het onderste kastje pakte ik twee pannen en grijnzend keek ik Niall aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Niall Horan.

    Ik begin te grijnzen door Louis. ' maar daarna moeten we wel snel naar binnen voor ze gaan zeiken' zachtjes sluip ik het slaapgedeelte in en sein naar Louis. Ik bgin hard te schaterlachen als ik op de pannen ram. ' wakker wooooorden soundchrck timeeeeee' lachend gooi ik de pannen terug. ' kom Lou we gaan naar binnen voordat we gezeik krijgen" een stuk vrolijker dan tien minuten geleden pak ik Lou zijn hand en sleur hem mee naar een golfkarretje. ' ik rijd' ik wacht tot hij zit en rijd weg naar binnen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan