• The First Day We Met ! ~ One Direction



    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?




    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn JavaddMalik:
    Louis William Tomlinson: Kraaijkamp- Lieke
    Harry Edward Styles:SecretlyMe - Jade
    Niall James Horan: IrishNialler- Yvonne
    Liam James Payne :Vipire- Anne
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): FlyWishes- Julian

    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !! Eventueel kunnen er ook familieleden en/of vrienden gespeeld worden)

    Zayn's vriendin Paige Bradley : Vipire- Anne
    Harry's vriendin Evelynn Willington: Inside-Melissa
    Louis's vriendin Gabriella Moore: MyxLoubear- Merle
    Liam's vriendin :Chelsey Alli Campbell -Depay- Amy



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon. Het liefst dan Jongen en Meisje
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen IrishNialler of FlyWishes maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.
    - Reserveringen blijven 24 uur staan

    [ bericht aangepast op 7 okt 2013 - 19:15 ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall horan

    Mijn mobieltje gaat af en ik lees het sms'je. 'Nawhh je vriendinnetje maakt zich zorgen. Ze wilt vanavond gaan koken. Zal ik haar even vragen wat ze wilt, dan kopen we dat gelijk' zonder antwoord te wachten begin ik te typen. Heey Gab, Liam is met mij naar de winkels voor inkopen te doen dus maak maar geen zorgen. Weet je al wat je wilt koken? Dan nemen we het gelijk voor je mee. X N Ik deed altijd X N naar de jongens en zonder dat ik het eigenlijk doorhad deed ik dat bij iedereen zo ongeveer


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    '' Ik ben weer thuis !'' roep ik en ik grinnik . Opeens hoor ik iemand kreunen . Ik zie mijn vader in de keuken staan en ik glimlach . '' Is Tim weer bezig ?'' vraag ik . Hij knikt. Ik zucht even en ik geef mijn vader de melk. '' Wat eten we?'' vraag ik . '' Pannenkoeken '' zegt hij. '' Pap ik eet niet mee'' zeg ik . Hij kijkt me verbaasd aan . '' Jij gaat wel eten ! Ik heb je al een maand haast niks zien eten !'' roept hij . '' Ik ben te dik dus daarom eet ik niks '' zeg ik en ik draai me om. Hij pakt mijn arm vast. '' Hoe kom je daar nou weer bij ?'' vraagt hij. Ik haal mijn schouders op . '' Ik heb gewoon geen zin in eten okay?'' zeg ik en ik loop naar boven . '' Kun je de deur dicht doen als je aan het neuken bent ?'' schreeuw ik naar mijn broer en ik sla mijn deur dicht


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Harry E. Styles:

    Ik was redelijk geconcentreed bezig met het ontbijtje, dat ik zowat bijna schrikte van twee armen die van achteren om me heen geslagen werden.
    Door die armen zelf, haar warmte, en de manier hoe ze haar armen om me heen geslagen had kon ik opmaken dat het Evelynn was. Ik had het ook gewoon kunnen gokken natuurlijk, maar om haar (in het algemeen) te analyseren is gewoon leuker.
    "Heey love. Lekker geslapen?" vraagt ze al glimlachend -wat ik vanuit mijn ooghoek kan zien- aan mij.
    "Heerlijk schat" antwoord ik om me vervolgens om te draaien en mijn handen op haar heupen te plaatsen.
    Ik plaatste een kusje op haar haren en keek haar met een lichte grijns aan.
    "En jij?" vroeg ik simpel, maar het is wel effectief. Gewoon om te laten blijken dat ik om haar geef.


    Dear heart, I know why you feel lonely. The people around you don't really know you, that's why they can't love you

    Gabriella Moore:

    Voor ik het weet heb ik al een berichtje. Ik ga naar mijn berichten en zie dat het van Niall is. Ik open het en lees:
    Heey Gab, Liam is met mij naar de winkels voor inkopen te doen dus maak maar geen zorgen. Weet je al wat je wilt koken? Dan nemen we het gelijk voor je mee. X N Met een glimlachje op mijn gezicht typ ik terug:
    Oh gelukkig maar, dan is mijn mannetje wel veilig ;) Ehmm doe maar wat spullen voor spaghetti, thanks. X Ik begin weer muziek te luisteren en wacht geduldig tot ze terugkomen.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Evelynn Willington.

    "Heerlijk schat." Hij draaide zich om en plaatste zijn handen op zijn heupen, wat best goed voelde. Ik voelde zijn lippen even op mijn hoofd, en hij keek me aan. "En jij?" Ik glimlachte breed, en grinnikte. "Ik sliep met jou, dus heerlijk." Ik legde mijn armen in zijn nek, en drukte mijn lippen op de zijne.

    -Meh, kort sorry.-


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    { Niet erg hoor }
    Harry E. Styles:

    Ik zag een brede glimlach rond haar gesicht verschijnen. Ook hoorde ik een grinnik van haar die mijn gehoorgang binnendrong, of beter gezegd 'streelde'.
    "Ik sliep met jou, dus heerlijk" antwoordde ze.
    Een van de vele redenen dat ik van haar houdt: haar lieve opmerkingen. Ze laat me weten dat zij ook van mij houdt.
    Haar zachte, lieflijke handen legde ze vervolgens in mijn nek. Daarop volgde een kus.
    Ik kantelde meteen mijn hoofd. Mijn lippen beweegden ritmisch op de hare, maar het bleef wel rustig. Het was gecontroleerd, maar fijn.
    Uiteindelijk verbrak ik toch de kus, tegen mijn zin in. Rustig haalde ik mijn lippen van haar roze exemplaren, en drukte een vluchtig kusje op haar schattige kleine neus.
    "Sorry babe, maar straks zijn onze eitjes te hard" verontschuldigde ik me.
    Ik ging naar het gasstel en draaide de gastoevoer naar het pitje uit. Terwijl ik de eitjes in een schaaltje plaatste vroeg ik:
    "Gekookt is goed toch?" Ik was plots niet zo zeker meer.
    Ik liet het maar van mijn schouders glijden en zette het schaaltje neer op de tafel naast de andere spullen die ik al klaargezet had.
    "We kunnen eten" deelde ik mee
    .

    [ bericht aangepast op 7 okt 2013 - 20:41 ]


    Dear heart, I know why you feel lonely. The people around you don't really know you, that's why they can't love you

    Louis Tomlinson.

    Niall's mobiel gaat af en ik zie dat hij een sms'je heeft. "Nawhh je vriendinnetje maakt zich zorgen. Ze wilt vanavond gaan koken. Zal ik haar even vragen wat ze wilt, dan kopen we dat gelijk." Gelijk als hij het over Gabriella heeft voel ik hoe er een warm gevoel zich in mijn buik verspreid en een glimlach rond mijn lichaam verschijnt. "Dat is goed," mompel ik, terwijl ik opnieuw de winkel door kijk en Niall hoor tikken op z'n telefoon. Na een paar minute hoor ik Niall's telefoon opnieuw gaan. "Ni, je hebt weer een sms'je." Grinnikend prik ik de jongen in zijn wang.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Nil

    "Ni, je hebt weer een sms'je.ik gniffel ' heey mijn oren werken echt nog wel' zeg ik nep verontwaardigend. Oh gelukkig maar, dan is mijn mannetje wel veilig  Ehmm doe maar wat spullen voor spaghetti, thanks. X. Aandachtig lees ik het en gniffel even. ' ze gaat spaghetti maken' ik loop de wonkel in en pleur alles erin ' zo nu zijn we echt klaar' vrolijk loop ik vpoe het karretje uit doe Lou maar moest duwen want daar had ik geen zin in


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    Ik pak mijn mobiel en ik kijk of ik nog een nieuwe tweet heb. Helaas niemand tweet iets wat leuk is. Ik pak mijn jas. En mijn tickets en ik ga naar buiten. Ik loop alvast naar het Ziggo Dome en ik blijf rustig wachten. Het was al aardig druk. Ik glimlach en ik ga in de rij staan. Ik wacht tot dat we naar binnen mogen en ik keek op mijn mobiel


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Louis Tomlinson.

    "Heey, mijn oren werken echt nog wel." Zegt Niall en ik grinnik. "Ze gaat spaghetti maken." Ik knik en kijk toe hoe Niall alle spullen pakt voor spaghetti. "Zo nu zijn we echt klaar." Vrolijk loopt Niall voor de het karretje uit. Ik schud lachend mijn hoofd als hij zo het karretje vergeet, of hij wilde hem gewoon niet duwen. Ik pakte het karretje en liep achter Niall aan, om vervolgens in de rij aan te sluiten.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Gabriella Moore:

    Ik heb even gezocht naar wat boxen en heb ze ook gevonden. Ik sluit ze aan op mijn mobiel en scroll door de lijst. Ach waarom ook niet? Ik zet simpel Kiss You op van jaja One Direction. Ik kan het nog steeds niet geloven. Dat Louis gewoon mijn vriendje is. En ik ben gewoon mee op toer! Louis is echt het meest perfecte vriendje. Hij maakt bijvoorbeeld tijd voor me en ik snap dat dat lastig kan zijn met zijn schema. Ik laat de gedachte maar voor wat het is en druk op play. Ik hups al neurieend naar een kastje waar ik een kruisvoordpuzzeltje uit haal. Uit een laatje haal ik een pen en ik sla het boekje open. Ik hups gewoon door terwijl ik probeer de puzzel te maken. Ja, dat heet multitasken.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Evelynn Willington.
    Hij kuste vrijwel meteen terug, wat fijn voelde. Na een tijdje verbrak hij de kus, en drukte snel een kusje op mijn neus. "Sorry babe, maar straks zijn onze eitjes te hard" Zei hij verontschuldigend. Ik probeerde over zijn schouder mee te kijken, maar hij was veel groter dan mij. "Gekookt is goed, toch?" Ik knikte. "Heerlijk." Hij zette het schaaltje op tafel, bij de andere spullen. "Wat lief dat je een ontbijtje hebt gemaakt! Je bent een schat." En voordat ik ging zitten drukte ik nog een kusje op zijn wang, waarna ik een eitje pakte en deze rustig begon open te breken.

    [ bericht aangepast op 8 okt 2013 - 14:54 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Niall

    Lachend help ik alles ip dr band te leggen en reken snel af. Ik gooi alles in de tassen en pak er twee en laat de anfere twee voor Loy liggrn. Snel open ik een zak snoepjes en begin hongerig te etrn


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Harry E. Styles:

    "Wat lief dat je een ontbijtje hebt gemaakt! Je bent een schat." Zei ze blij voordat ze haar lippen voor een enkele seconde op mijn wang plaatste wat een warm gevoel bij mij veroorzaakte.
    Ik zag dat ze vervolgens zich begaf naar de tafel, ik volgde haar voorbeeld en zette me neer op de stoel tegenover haar.
    Ik bestudeerde haar bewegingen grondig, maar zelf had ik het niet echt door.
    Zo'n prachtige meid, fascinerend wat ze met me deed. Ik was dan ook erg trots om haar de mijne te noemen. Ik zou haar niet snel loslaten, dat wist ik nu al zeker.
    Ik besloot om ook maar te beginnen met mijn ontbijt en nam een paar simpele broodjes op mijn bord.
    "Dus, wil je voor het optreden ook iets samen doen?" Vroeg ik aan haar terwijl ik beleg op mijn broodjes plaatste.
    "Zullen we de stad in ofzo?" Stelde ik voor, het idee dat de fans ons 'lastig zouden kunnen vallen' liet ik er maar even buiten.

    [ bericht aangepast op 8 okt 2013 - 16:43 ]


    Dear heart, I know why you feel lonely. The people around you don't really know you, that's why they can't love you

    Depay schreef:
    (...)


    Chelsey Alli Campbell
    'Ik denk het ja.' hoorde ik hem zeggen toen hij uit het bed stapte. Hij grist wat simpele kleding van de grond en trekt het zonder te veel moeite aan. Ik draai me op mijn zij en bestudeer hem even op mijn gemak. Als ik vraag waarom die soundchecks altijd zo vroeg zijn werpt hij even een korte blik over zijn schouder naar me toe. Hij haalt zijn schouders op. 'Wist ik dat maar.' zegt hij en ik kijk hem even met een pruillipje aan. Ik herstel me echter snel en kijk hem even grijnzend aan. 'Ach, gelukkig hoef ik daar niet mee naartoe en kan ik nog lekker een uurtje doorslapen.' komt er plagend uit mijn mond.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.