• The First Day We Met ! ~ One Direction



    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?




    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn JavaddMalik:
    Louis William Tomlinson: Kraaijkamp- Lieke
    Harry Edward Styles:SecretlyMe - Jade
    Niall James Horan: IrishNialler- Yvonne
    Liam James Payne :Vipire- Anne
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): FlyWishes- Julian

    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !! Eventueel kunnen er ook familieleden en/of vrienden gespeeld worden)

    Zayn's vriendin Paige Bradley : Vipire- Anne
    Harry's vriendin Evelynn Willington: Inside-Melissa
    Louis's vriendin Gabriella Moore: MyxLoubear- Merle
    Liam's vriendin :Chelsey Alli Campbell -Depay- Amy



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon. Het liefst dan Jongen en Meisje
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen IrishNialler of FlyWishes maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.
    - Reserveringen blijven 24 uur staan

    [ bericht aangepast op 7 okt 2013 - 19:15 ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Louis Tomlinson.

    Grijnzend loop ik achter Niall aan, terwijl hij op de pannen slaat. Lachend zet Niall de pannen terug. "Kom Lou we gaan naar binnen voordat we gezeik krijgen." Ik merk dat hij een stuk vrolijker is dan net, Niall pakt mijn hand vast en trekt me mee naar het golfkarretje. "Ik rijd." Hoorde ik Niall zeggen en ik schud lachend mijn hoofd, waarna ik naast hem ga zitten. "Succes," een grinnik verlaat mijn mond.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Niall

    Ik geef hem een pets ' ik heb mijn rijbewijs ook al hoor' zeg ik verontwaardigend. Als een diva zet ik mijn zonnebril op eb rijd vol gas ' Niall en Tommo melden zich' roep ik lahend en stap uit het karretje. ' als de rest even komt' moppert een man en ik grijns ' ze liggen nog in bed dus succes' ik neem mijn gitaat en speel wat akkoorden erop


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis Tomlinson.

    Niall geeft me een pets en ik slaak een geluidje. "Ik heb mijn rijbewijs ook al hoor." Zegt hij en ik grinnik eventjes. "Ja, dat weet ik wel, hoor..." Mompel ik zachtjes terwijl ik toe kijk hoe hij zijn zonnebril op zet en vervolgens weg rijd. Na een vijftal minuten zijn we er volgens mij al, ik heb niet zo op de tijd gelet. "Hadden we trouwens niet op de rest moeten wachten?" Wenkbrauw optrekkend kijk ik Niall aan, terwijl ik aan Gabriella denk, die zal zich wel afvragen waar ik in hemelsnaam gebleven ben.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Niall

    Ik schut mijn hoofd. ' nehh dat is lekker hun probleem. Zullen we vanavond met zijn vijfen eens wat doen dat is al zo lang geleden' ik zet grote pupoy ogen op en kijk hem zielig aan. ' jongens sorry maar jullie moeten wachten op de rest: ik knik eventjes en richt me weer op Louis. ' ik heb niks tegen jullie vriendinnen hoor maar ik wil gewoon eens wat met zijn vijven doen en niet dat ik helemaal alleen zit omdat jullie zitten te ronsellen snap je . Ik snap dat jullie verliefd zijn maar het is niet altijd leuk om dan als enigste single er tussen te moeten zitten' ratel ik en kijk blozend weg. Straks vons hij dat ik me aanstelde


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis Tomlinson.

    Niall schud zijn hoofd. "Nehh, dat is lekker hun problem. Zullen we vanavond met zijn vijfen eens wat doen, dat is al zo lang geleden." Met puppy ogen kijkt Niall me aan en ik weet van mezelf dat ik dat niet kan weigeren. Ik hoor iemand iets zeggen, maar luister en niet bepaald naar. "Ik heb niks tegen jullie vriendinnen hoor, maar ik wil gewoon eens wat met zijn vijven doen en niet dat ik helemaal alleen zien zit om jullie zitten te ronsellen snap je. Ik snap dat jullie verliefd zijn maar het is niet altijd leuk om dan als enigste single er tussen te moeten zitten," ratelt Niall aan een stuk door en ik bijt kort op mijn lip. Volgens mij moet hij zich de laatste tijd erg eenzaam gevoeld hebben, als ik dit zo hoor. "Oke, afgesproken. Ik ga sowieso mee." Glimlachend kijk ik Niall aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Niall Horan

    Oke, afgesproken. Ik ga sowieso mee. Glimlacht gij en ik glimlach breed terug. ' dankje Lou wat zullen we gaan doen?' ik begon na te denken en ik keek echt uit naar vanavobd dan. ' we kunnen gaan lasergamen of nee we gaan vanmiddag in zon fietsbootje net als die keer met de promotour' juih ik vrolijk. We waren toen bijna aangevaren door een rondvaartbootje. ' maar beter schiet de rest op want ehm anders moeten we blijven wacgten' ratel ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis Tomlinson.

    Niall glimlacht breed. "Dankje Lou, wat zullen we gaan doen?" Ik haal mijn schouders op, ik heb niet echt een idee om iets te gaan doen. "We kunnen gaan lasergamen of nee we gaan vanmiddag in zon fietsbootje net als die keer met de promotour," juicht Niall vrolijk. "Maar beter schiet de rest op want ehm anders moeten we blijven wachten," zegt Niall en ik knik. "Ja, dat lijkt me een goed idee..." Anders had ik net zo goed bij Gabriella in bed kunnen blijven liggen....


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Niall Horan

    Ja, dat lijkt me een goed idee... Ik grinnik ' zullen we zo ontbijt slash lunch even gaan halen en dan doen we gelijk voor de rest van de week inkopen" al het eten was op. Gisteravond had ik de laatste zak chips opggeten en naja we hadden nog maar een halve fles cola in de bus staan. ' en als ze dan nog niet wakker zijn dan ehmm gaan we ze naar buiten dragen en nat spuiten' grijns ik duivels


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis Tomlinson.

    "Zullen we zo ontbijt slash lunch even gaan halen en dan doen we gelijk voor de rest van de week inkopen?" Ik knikte, goed idee, ik had inderdaad ondertussen wel een beetje honger gekregen. "En als ze dan nog niet wakker zijn dan ehmm gaan we ze naar buiten dragen en nat spuiten." Ik grinnik zachtjes. "Ja, goed, laten we dat dan maar doen. Allebei. Want anders staan we hier over een half jaar nog, denk ik..."


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Niall

    Ik gniffel even. ' wacht hier' ik ren naar de bus en pak mijn portemonee,mobiel en drie boodschaptassen en loop weer terug. ' oke lets go' zrg ik vrolijjk. ' vanochtend hen ik een supermarkt gezien" zg ik vrolijk tegen hem. Ik eet het broodje wat ik verstopt had snel op en niffel.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis Tomlinson.

    "Wacht hier," zegt Niall en ik leun tegen het golfkarretje aan. Uiteindelijk komt Niall terug met zijn portemonnee, mobiel en drie boodschappentassen. "Oké, lets go." Zegt hij vrolijk. "Vanochtend heb ik een supermarkt gezien." Ik knik en volg Niall richting de supermarkt, wel stom dat ik mijn eigen mobiel vergeten ben. Straks maakte Gabriella zich echt veel te veel zorgen alleen omdat ik mijn telefoon in het de bus had laten liggen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Niall

    Vrolijk lopen we naar buiten en ik zet mijn zonnebril op. ' daar' ik wijs een winkel aan en pak een karrtletje. ' die jij maar ehm gezonde dingen' ik gniffel even en bgin drinken, chips, snoep en koekjes in het karretje te pleureb. Naar geld hoefde wd toch niet om te kijken


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis Tomlinson.

    Niall zet opnieuw zijn zonnebril op en ook daar heb ik spijt van dat ik die niet heb meegenomen. "Daar." Niall wijst een winkel aan en hij pakt al een karretje. "Doe jij maar ehm gezonde dingen," hij gniffelt even. Niall begint gelijk van alles in het karretje te pleuren terwijl ik eerst rustig op zoek ga naar de groentenafdelingen en dan van alles wat pak en dat in het karretje erbij leg.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Vipire schreef:
    [Ik ga slapen]

    Liam James Payne.
    Een gaap verlaat zijn mond waarna hij even in zijn ogen wrijft. Hij volgt haar beweging als ze het gordijntje dicht trekt. De kamer word een stuk donkerder, veel prettiger voor zijn ogen. Als ze weer terug is gaan liggen slaat hij zijn armen stevig om haar heen. ''Goed,'' is zijn simpele antwoord op haar vraag. Hij was nog niet helemaal wakker, dat duurt altijd even bij hem. Hij woelt door zijn haar dat warrig op zijn hoofd ligt, door het slapen. Hij wil nog lang niet uit bed, het liefst blijft hij de hele dag in bed, samen met haar. Hij bekijkt haar even vanonder zijn wimpers, ze is prachtig. Volmaakt. Hij trekt met één hand de deken nog wat verder over hun lichamen heen en hij sluit zijn ogen even. Als hij zijn ogen weer heeft open gedaan, werpt hij een blik op de klok. Het is nog veel te vroeg.


    Chelsey Alli Campbell
    'Goed.' antwoord hij kort waarna hij even door zijn haren woelt met zijn handen. Ik voel hoe hij de dekens nog wat verder over onze lichamen heen trekt en een blik op de klok werpt. Ik zucht wanneer de nagel van mijn wijsvinger over zijn borstkas zweeft en geniet van de stilte die er even hangt tussen ons. Soms was het goed om een stilte te hebben. Soms kon het ongemakkelijk zijn, maar nu was het goed. Net op het moment dat ik weer langzaam in slaap begin te vallen word het gordijntje van ons bed weer opnieuw open getrokken. Niall zegt iets over dat hij geen gezeik wil en dat de soundcheck over vijf minuten is. Ik grinnik en druk een zacht kusje op Liam's wang. 'Klinkt alsof je moet gaan..' mompel ik zachtjes waarna ik rechtop in het bed ga zitten en me half omdraai om hem aan te kijken. Ik haal een hand door mijn lange bruine haren en trek mijn knieën op tegen mijn lichaam met de deken er stevig tussen geklemd. 'Waarom zijn die verdraaide soundchecks altijd zo vroeg?'

    [ bericht aangepast op 7 okt 2013 - 13:27 ]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Liam James Payne.
    Hij zucht kort als hij Niall hoort zeggen dat de soundcheck over vijf minuten is. ''Klinkt alsof je moet gaan,'' hoort hij haar mompelen en hij kijkt haar even aan. ''Ik denk het, ja''. Met pijn en moeite gooit hij de deken van zijn lichaam en stapt uit het warme bed. Zo snel als hij kan grist hij wat kleding van de grond en wurmt zich er in. Tijd om zijn haar te doen heeft hij niet, hij was al te laat. ''Waarom zijn die verdraaide soundchecks altijd zo vroeg?'' hoort hij haar vragen. Hij werpt even een blik over zijn schouder naar haar toe. Onverschillig haalt hij zijn schouders op, ''Wist ik dat maar.''


    De rustigste manier van zelfmoord is houden van een vreemdeling.