• One Direction, een van de bekendste boybands op dit moment. Alleen delen ze alle vijf een geheim met elkaar, wat niemand weet, zelfs niet hun vriendinnetjes. Namelijk, dat ze graag in vrouwenkleding rond lopen en het liefste een vrouw willen zijn. Ook vinden ze het fijn om onder elkaar –elkaar met een vrouwennaam aan te spreken. Wat zou er gebeuren als de fans erachter kwamen? Of nog erger, hun vriendinnetjes? Gaat het de jongens lukken om hun geheim veilig te houden?




    Rollen:

    Harry Edward Styles | Henriëtte | Script.
    Louis William Tomlinson | Louise | Spooklinson.
    Zayn Javadd Malik | Zwanetta | Walsh.
    Liam James Payne | Lianne | KiliOfDurin.
    Niall James Horan | Nianne | Aquari.

    Vriendin Harry | Clarisse Rye Greene | Averalda.
    Vriendin Louis | Evelynn Dianna Gabriëls | Raccoon.
    Vriendin Zayn | Kyara Alice Harrison | Depay.
    Vriendin Liam | Samelynin 'Sam' Madyn Jareau | Days.
    Vriendin Niall | Deirdre Niamh Buckley | Number.

    Regels:
    - Minimaal rond de 130 woorden per stukje.
    - Geen perfecte personage's!
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Naamverandering en afwezigheid doorgeven.
    - 16+ is toegestaan.
    - Alleen Spooklinson en Script openen de nieuwe topics.

    Het begin:
    De jongens zijn net even hun alter ego's geweest, maar moeten nu weer heel snel terug switchen want ze hebben een afspraak met hun "vriendinnetjes".

    [ bericht aangepast op 27 okt 2013 - 17:56 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Styles | Henriëtte.

    Opnieuw glimlachte ze. "Wandelen lijkt me leuk. Ik heb mijn muts bij me. Je weet wel die grote roze muts die ik voor winter heb." Glimlachte ze, waarna ik knikte. Die muts stond haar altijd heel schattig. "En jij, jij moet je bivakmuts op, tenzij je aangevallen wilt worden." Zei ze. Een grinnik verliet mijn mond en ik tikte haar zachtjes tegen haar wang aan. "Alsof je mijn gedachten kan raden, dat dacht ik dus ook. Maar nee, straks denken ze dat we een bank gaan overvallen en dat ik je gegijzeld heb." Een grinnik verliet mijn mond en met een grijns rond mijn lippen keek ik haar aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Samelynin Madyn Jareau.

    "Het maakt mij niet uit, maar je weet hoe erg ik in Disney wordt gezogen en als ik weer eens aan het janken ben heb je echt niet meer aan me." Hij drukt een kusje op mijn ene wang en aait even over de andere. "Maar het is jou keuze. Ik heb nog andere films onder mijn bed liggen, maar dezen lagen bovenop."
    "Ehm." Twijfelend speel ik met mijn handen, bang om iets verkeerds te zeggen. "Kies jij maar," zucht ik uiteindelijk.
    Eigenlijk vind ik alle films wel leuk, zolang er maar iets van inhoud inzit. Romantische films vind ik dan wel snel saai worden, maar met Liam vind ik het allemaal prima. Dan kijk ik graag een romantische film. Horror is mijn favoriet, ik heb niet veel tijd, maar als ik dan een avondje voor mezelf heb kijk ik graag in het donker een goede horrorfilm. En Disney vind ik gewoon lief en meestal vrolijk. Komedies verschillen per film, al ben ik nu ook wel voor een komedie in. Makkelijk gezegd: Ik vind alles best.


    Reality's overrated.

    Liam Payne
    Ik zag haar twijfelen en wat met haar vingers speelde. Ik pakte haar handen en glimlachte. "Ik stop gewoon grease erin." Ik kuste haar kort en liep weer naar de tv toe om de dvd erin te stoppen. Ik plofte weer naast haar neer en zette de film aan. Ik legde de afstandbedieningen en de doosjes op de grond voor ik haar op mijn schoot trok. Ik kroop wat naar achter en leunde met mijn schouder tegen de muur terwijl ik door haar haren aaide. Zacht zong ik het liedje mee. Ik kende hem echt van voor naar achter, maar het was gewoon ongecompliceerd. En dat had ik nu echt wel nodig in mijn leven. Even iets wat niet gecompliceerd was. Ik hield zo veel van mijn vriendin, maar dat ik mijn echte ik voor haar verborgen hield maakte het er echt niet makkelijk op.

    [ bericht aangepast op 20 okt 2013 - 13:26 ]


    Bowties were never Cooler

    Clarisse Rye Greene

    Een grinnik verliet zijn mond en tikte me zachtjes tegen mijn wang aan. "Alsof je mijn gedachten kan raden, dat dacht ik dus ook. Maar nee, straks denken ze dat we een bank gaan overvallen en dat ik je gegijzeld heb." Ik lachte zachtjes en schudde mijn hoofd. ''Heus niet, hoop ik tenminste. Al zou ik je best als gijzelaar willen. Nou, ik wil nooit gegijzeld worden - dan ga ik namelijk flippen en dat wil je niet echt.'' glimlachte ik breed. Hij keek me met een grijns op zijn lippen aan en ik schudde lachend mijn hoofd. ''Wat wil je dan doen om even rustig door het park te lopen? Zonnebrillen? Lijkt me vaag in oktober, weet je.'' Dan zouden ze ons wel zien. Het kon mij niet meer zoveel schelen. Ik wilde iets doen en niet niets doen thuis.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Harry Styles | Henriëtte.

    Ze lachte zachtjes en schudde haar hoofd. ''Heus niet, hoop ik tenminste. Al zou ik je best als gijzelaar willen. Nou, ik wil nooit gegijzeld worden - dan ga ik namelijk flippen en dat wil je niet echt.'' Glimlachte ze, waarop ik knikte. "Ik ben namelijk een hele lieve gijzelaar," een zachte grinnik verliet mijn mond. ''Wat wil je dan doen om even rustig door het park te lopen? Zonnebrillen? Lijkt me vaag in oktober, weet je." Ik knikte en tuitte bedenkelijk mijn lippen. Misschien een van de vrouwen trekjes die ik had. "Tja. Het moet dan maar, je kan altijd zeggen dat je last hebt van je ogen, toch?" Een grinnik verliet mijn mond. Al wist ik dat fans me toch wel zouden herkennen...


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Samelynin Madyn Jareau.

    Als ik twijfelend met mijn vingers speelt pakt hij mijn handen en glimlacht. "Ik stop gewoon Grease erin." Kort kust hij mijn lippen en loopt weer naar de televisie toe om de dvd erin te stoppen, waarna hij weer naast me komt zitten en de film aanzet. Na het wegleggen van de afstandsbedieningen en de doosjes trekt hij me op zijn schoot. Hij gaat wat naar achteren en aait door mijn haar, ik kruip dicht tegen hem aan. Zachtjes zingt hij het liedje mee en ik glimlach, waarna ik een zacht kusje op zijn wang druk en me weer terugdraai naar het beeldscherm om me op de film te richten, met mijn hoofd op zijn borstkas. Dit voelt zo goed, dit soort momenten koester ik, voel ik me intens gelukkig.


    Reality's overrated.

    Liam Payne
    Ik voelde haar fijn dicht tegen me aan kruipen. Ik werd van dit soort momenten heel erg gelukkig. Ik zong zacht het introliedje mee en glimlachte bij het kusje op mijn wang. Mijn vingers gleden rustig door haar haren. De film rolde rustig verder en ik zong bij de liedjes elke keer rustig mee. Het was een soort automatisme geworden. Ik had deze film echt te vaak gezien. Ik duwde met mijn vrije hand het licht uit voor de sfeer en sloeg toen die arm om haar heen. Ik leunde met mijn hoofd wat op die van haar. Zo kon ik echt nog wel de hele film zitten. Echt romantisch was het niet, maar hopelijk kwam het goed genoeg in de buurt. Romantiek was niet mijn sterkste punt, maar zo samen zijn was wel iets wat ik echt heel erg fijn vond. Dit waren de speciale momenten die echt telde, hoe onschuldig en schijnbaar onbelangrijk ze ook waren.


    Bowties were never Cooler

    Samelynin Madyn Jareau.

    Zijn vingers glijden rustig door mijn haren, het geeft me een ontspannen gevoel. Met de liedjes zingt hij keer op keer mee. Met zijn vrije hand doet hij het licht uit en ik zucht zachtjes en gelukzalig. Met zijn hoofd leunt hij wat op die van mij en ik kijk even op in zijn ogen om hem een glimlach toe te zenden. Onbewust begin ik met mijn vinger zachtjes over zijn been te strelen. Ook ik heb deze film al vaak gezien, maar ik denk niet zo vaak als Liam, die de film echt van binnen en van buiten kent. Het zou me niet verbazen als hij zelfs de tekst weet te voorspellen. Zelf heb ik af en toe de slechte gewoonte dat als ik films al ken ik het einde ga verklappen of mezelf niet stil kan houden. Maar meestal valt dat wel mee, gelukig.

    [ bericht aangepast op 20 okt 2013 - 15:09 ]


    Reality's overrated.

    Liam Payne
    Ik voelde hoe haar vingers over mijn been gaan. Ik glimlachte naar haar en drukte mijn lippen kort op haar kruin. Ik hield zo veel van haar. Rustig begon ik haar prachtige haren te vlechten in lange losse vlechten. Als ze het vreemd zou vinden kon ik het altijd nog afschuiven op het feit dat ik twee zussen had. Ik vond deze film best leuk, al kende ik de meeste teksten nu wel. Met You're The One That I Want trok ik haar iets omhoog. Bij de laatste noot trok ik haar dicht tegen me aan en kuste haar. Ik wilde zo graag dat ze voor altijd bij me bleef, hoe lastig dat misschien ook zou zijn als ze de waarheid eenmaal wist. Mijn ene hand vlocht zich door haar haren, die zichzelf ontvlochten, de ander legde ik op haar wang. Ik hield zoveel van dit meisje. Dat ik zelf graag als meisje rondliep deed daar niets aan af. "Ik hou van je" mompelde ik zacht tegen haar lippen terwijl ik de film totaal negeerde.


    Bowties were never Cooler

    Samelynin Madyn Jareau.

    Kort drukt hij zijn lippen op mijn kruin en rustig begint hij mijn haren te vlechten. Ik geniet van zijn aanrakingen en glimlach als hij me omhoogtrekt bij het liedje You're The One That I Want. Als hij me bij de laatste noot dicht tegen zich aantrekt en me kust word mijn glimlach nog breder. Zijn ene hand vlecht zich in mijn haren, waardoor de door hem gemaakte vlechten verdwijnen. Zijn andere hand legt hij op mijn wang. Ik leg mijn armen om zijn nek en streel de kleinste haartjes waarna ik met mijn duim rondjes draai.
    "Ik hou van je," mompelt hij zacht tegen mijn lippen, de film negerend.
    "Ik hou ook van jou," fluister ik waarna ik mijn lippen weer met die van hem laat versmelten.


    Reality's overrated.

    Liam Payne
    Toen ik haar kuste voelde ik haar armen om mijn nek en haar vingers rond de kleinste haartjes in mijn nek. Ik glimlachte tegen haar lippen en mompelde zacht toen dat ik van haar hield. Zij mompelde terug dat ze ook van mij hield en toen versmolten onze lippen weer. Ik hield haar wat dichter tegen me aan. Mijn tong gleed zacht over haar onderlip. We zouden wel zien hoe het zou lopen. Ik kriebelde zacht over haar hoofd. Ze was mijn dame en ik wilde graag die van haar zijn, maar nu was ik nog gewoon haar heer. Dat kon ik voor nu nog wel aan, maar voor altijd... Ik wist niet of ik dat aan zou kunnen. Maar die zorgen had ik nu even niet. Nu was het gewoon zij en mij en niemand meer.


    Bowties were never Cooler

    Clarisse Rye Greene

    Na mijn opmerking over het gijzelen, knikte hij en zei, "Ik ben namelijk een hele lieve gijzelaar," Ik lachte even en woelde door zijn krullen. ''Dat wil ik graag geloven, maar ik zie niet echt het idee voor me dat iemand me gaat gijzelen.'' lachte ik. Hij knikte weer en tuitte zijn lippen, waarna ik mijn wenkbrauwen fronste. Ik tikte hem op zijn lippen en keek hem met een stralende glimlach aan. ''Jij met je rare trekjes.'' Mijn mondhoeken krulden weer omhoog voor een glimlach en grinnikte. "Tja. Het moet dan maar, je kan altijd zeggen dat je last hebt van je ogen, toch?" Ik beet op mijn lip en schudde langzaam mijn hoofd. ''Oké. Mij best, maar het is jouw fout als iemand in mijn oor gilt en ik doof word.'' zei ik en pakte mijn jas van de kapstok en deed die aan. De felroze muts haalde ik uit de jaszak en deed 'm op. ''Ik ben klaar voor vertrek.'' zei ik met een grijns.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Harry Styles | Henriëtte.

    Ze lachte even en woelde daarna met haar hand door mijn krullen. Ik slaakte een zacht kreetje en keek haar met een pruillipje aan. ''Dat wil ik graag geloven, maar ik zie niet echt het idee voor me dat iemand me gaat gijzelen.'' Lachte ze en ik knikte. "Daar kan ik wel inkomen, ja." Ik kneep heel even mijn ogen dicht toen ze met haar vinger op mijn lippen tikte, dat was zeker omdat ik ze tuitte. Hm. ''Jij met je rare trekjes.'' Haar mondhoeken krulden omhoog en een grinnik rolde over haar lippen. Gelukkig nam ze het niet verkeerd op, mooi zo. Ze beet op haar lip en schudde langzaam haar hoofd. "Mij best, maar het is jouw fout als iemand in mijn oor gilt en ik doof word.'' zei ze en pakte haar jas van de kapstok, om die aan te doen. De felroze muts haalde ze uit haar jaszak en deed deze op. Hoofdschuddend keek ik haar aan, dat ging sowieso opvallen ''Ik ben klaar voor vertrek.'' zei ze met een grijns. Ik sprong van de kruk en viste een zonnebril uit de la, om deze op te zetten. Mijn jas deed ik eveneens aan en glimlachend keek ik haar aan. "Nah, waar wil je heen?"


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Samelynin Madyn Jareau.

    Als onze elkaar weer vinden nadat we beiden hebben gezegd dat we van elkaar houden, houdt hij me nog dichter tegen zich aan. Zijn tong glijd zacht over mijn onderlip en glimlachend geef ik maar al te graag toestemming. Mijn tong laat ik tegen dat van hem aantikken als begroeting, om daarna met die van hem te versmelten. Zachtjes kriebelt hij over mijn hoofd en ik ga verder met het soort van masseren van zijn nek. Of hoe je het rondraaien van mijn duimen ook wil noemen. Liam kussen, zoenen, voelt geweldig, zo goed. Zo vertrouwd. En ik verlang intens naar zijn aanrakingen. Naar zijn liefde.


    Reality's overrated.

    Liam Payne
    Ik kreeg al erg snel toestemming en voelde haar tong tegen de mijne tikken. Ik grijnsde speels tegen haar lippen en wikkelde mijn tong om die van haar. Mijn vingers kriebelden over haar hoofd en ik voelde haar duimen heerlijk over mijn nek gaan. Ik had dit zo gemist. De kleine aanrakingen, de liefde van haar, haar in het algemeen. Ik sloeg een been om haar dij om haar echt goed tegen me aan te trekken. Om onze lichamen samen te laten smelten, ondanks dat we alles nog aan hadden. Ik wilde haar gewoon dicht bij me houden en nooit meer loslaten. We wisten bijden dat dat niet kon, dat een afscheid vroeg of laat toch weer onvermeidelijk was, maar nu niet, echt niet, of een van de anderen moest z'n handboeien terug willen. Maar dan was het maar voor een paar seconden. Vandaag zou ik haar echt niet meer loslaten. Even trok ik mijn tong terug. "Blijf je slapen?" mompelde ik tegen haar lippen. Ik hoopte heel erg van wel, want dan zou ik haar echt niet meer loslaten vandaag, hoe lastig dat misschien ook kon worden.


    Bowties were never Cooler