• Whoepwhoep, topic 3! We gaan lekker.



    Het is 21 jaar later nadat Harry Potter Voldermort heeft verslagen. Iedereen leeft weer vredig. Zo krijgen Harry en Ginny drie kinderen, Albus, James en Lily. Deze gaan ook naar Hogwarts, samen met hun 9 neefjes en nichtjes. Het jaar lijkt rustig te verlopen, toch heeft iedereen zijn eigen problemen. Albus baalt er nog steeds ontzettend van dat hij in Zwadderich zit en dat hij maar niet beter word met zwerkbal.
    Er ontstaan liefdes, vriendschappen en vijanden. En natuurlijk is er weer een zwerkbalcompititie!

    Ik had een jaar geleden ook zo'n RPG, die helaas al vrij snel dood ging. Dus ik besloot om hem te vernieuwen.

    Rollen:

    Eerste jaar
    Hugo Wemel // -
    Lily Potter // Fortunatis
    Alexander Olgar Trädgårdsmästare // xBoselfje
    Cato Summerfield // Squirrelpaw
    -


    Tweede jaar
    Lucy Audrey Wemel // BarnOwl
    Fred Wemel // Wunjo
    Alys Joëlle Iftan // Lunalovesit
    Quinten Stan Accupacco // Lunalovesit
    -


    Derde jaar
    Albus Potter // Wunjo
    Roos Wemel // xBoselfje
    Scorpius Malfidus // xBoselfje
    Milan Robbert Wood // Chantilly
    Maerwynn Sarah Dacre // BarnOwl
    -


    Vierde jaar
    James Potter // JamesPotter
    Roxanne Wemel // Wunjo
    Mason Joe Stafler // Wunjo
    Eloise Clarette Dubois // Luminis
    Emma Anna Wood // Chantilly
    Olivia Rose Johnson // FennaFriend

    Vijfde jaar
    Louis Wemel // -
    Molly Wemel // -
    Alessandra Bella Catarina Romano // Benzema
    Cristiano Angelo Graziano Romano // Benzema
    Owl Margen // DePoepertjes
    Jared Colin Rhine // Lugano
    Maildre "Mimi" Estia Mcgonnal // Pwettyness


    Zesde jaar
    Domenique Wemel // DreamEater
    Nicholas Francis Richards-Puire // Fortunatis
    Drew Jay Quinn // Faisean
    Dawnelle Jay Quinn // Faisean
    Sadara Severus Sneep // Pwettyness
    Lizzy Ginny Lovegood // Lunalovesit

    Zevende jaar
    Victoire Wemel // Bronze
    Teddy Lupos // Inferno
    Mortensio Duran James Holmes // Pwettyness
    Catherine Gabriëlle Yorkwill // Timelesss
    Fay’den-river van den Heuvel tot Beichlingen // Timelesss
    Andreas Nikolaus Donovan // Inferno

    Nieuwe rollen mogen altijd! Vul dit even in en je krijgt van ons een samenvatting.


    Klassenoudste:
    Griffoendor
    Jongen:
    Meisje: Lizzy Ginny Lovegood // Lunalovesit

    Ravenklauw
    Jongen: Andreas Nikolaus Donovan // Inferno
    Meisje: Maildre "Mimi" Estia Mcgonnal // Pwettyness

    Zwadderich
    Jongen: Nicholas Francis Richards-Puire // Fortunatis
    Meisje:

    Huffelpuf
    Jongen: Mortensio Duran James Holmes // Pwettyness
    Meisje: Fay’den-river van den Heuvel tot Beichlingen // Timelesss


    Kleuren:
    Rood = Griffoendor
    Groen = Zwadderich
    Blauw = Ravenklauw
    Roze = Huffelpuf (omdat je geel niet zo goed kan zien.)


    Zelfbedachte personages mogen ook!

    Sorry dat de leeftijden in verhouding soms niet kloppen, maar zo zit iedereen te gelijk op Hogwarts

    Leraren
    Schoolhoofd: Embrico Portomeulis Stafler // Wunjo
    Toverdranken: Monarde Silliva Masquere // Pwettyness Afdelingshoofd Griffoendor
    Bezweringen: Arissa Howard // BarnOwl Afdelingshoofd Ravenklauw
    Gedaanteverwisseling: Gereserveerd // Ideas
    Verzorging van fabeldieren:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de toverkunst: Cuthbert Kist // -
    Kruidenkunde: Marcel Lubbermans // -
    Leer der oude runen:
    Verweer tegen de zwarte kunsten // -
    Voorspellend rekenen:
    Waarzeggerij:
    Congiërge: Aris Plaetbek // xBoselfje
    Ziekenzaal: James Mikealson // Benzema


    Zwerkbalteams:
    Griffoendor
    Aanvoerder: James Potter // JamesPotter

    Wachter: Mason Joe Stafler // Wunjo
    Zoeker: Eloise Clarette Dubois // Luminis
    Jager: Lucy Audrey Wemel // BarnOwl
    Jager: James Potter // JamesPotter
    Jager: Emma Anna Wood // Chantilly
    Drijver: Domenique Wemel // DreamEater
    Drijver: Alys Joëlle Iftan // Lunalovesit


    Zwadderich
    Aanvoerder: Cristiano Angelo Graziano Romano // Benzema

    Wachter: Gereserveerd // Faisean
    Zoeker: Cristiano Angelo Graziano Romano // Benzema
    Jager: Scorpius Malfidus // xBoselfje
    Jager: Nicholas Francis Richards-Puire // Fortunatis
    Jager:
    Drijver: Alessandra Bella Catarina Romano // Benzema
    Drijver: Gereserveerd // Faisean


    Ravenklauw
    Aanvoerder: Catherine Gabriëlle Yorkwill // Timelesss

    Wachter: Andreas Nikolaus Donovan // Inferno
    Zoeker: Fred Wemel // Wunjo
    Jager: Catherine Gabriëlle Yorkwill // Timelesss
    Jager: Victoire Wemel // Bronze
    Jager: Quinten Stan Accupacco Lunalovesit
    Drijver: Jared Colin Rhine // Lugano
    Drijver:


    Huffelpuf
    Aanvoerder: Roxanne Wemel // Wunjo

    Wachter: Milan Robbert Wood // Chantilly
    Zoeker: Mortensio Duran James Holmes // Pwettyness
    Jager: Fay’den-river van den Heuvel tot Beichlingen // Timelesss
    Jager:
    Jager:
    Drijver: Roxanne Wemel // Wunjo
    Drijver:

    Zo bepaal ik wie er wint:
    Ik kies van de twee teams die tegen elkaar spelen 1 of 2 mensen uit de online zijn, dan neem ik een getal in mijn hoofd onder de 10, en die mogen ze dan omstebeurt gaan raden in het praattopic.

    Wedstrijden:
    Griffoendor - Ravenklauw
    Zwadderich - Huffelpuf
    Griffoendor - Zwadderich
    Ravenklauw - Huffelpuf
    Ravenklauw - Zwadderich
    Huffelpuf - Griffoendor

    Om de twee topics word een wedstrijd gehouden.



    Stamboom:


    Als je het niet goed kan lezen druk dan op ctrl+ + om in te zoomen.

    En anders:
    Harry + Ginny= James, Albus en Lily.
    Hermelien + Ron= Roos en Hugo.
    Bill + Fleur= Victoire, Domenique en Louis.
    Percy + Audrey= Molly en Lucy.
    George + Angelique= Fred en Roxanne.
    Draco + Asteria = Scorpius.
    Tops + Remus= Teddy (woont/woonde bij de potters.)


    Regels
    * Maximaal 3 bekende personages per persoon. Zelfbedachte mag je zoveel je wilt als je ze maar niet verwaarloost.
    * Minimaal 90 woorden regels per post.
    * Alleen je eigen personage('s) besturen.
    * OOC tussen haakjes () [] {}
    * Schelden mag in IC maar hou het netjes.
    * Naamveranderingen graag doorgeven.
    * Reserveringen blijven 48 uur staan.
    * Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk wel.
    * 16 + mag, maar hou het netjes.
    * Geen Mary sue's of Gary sue's.
    * Zorg dat de leerlingen een beetje over de afdelingen verspreid worden, dus niet iedereen in Zwadderich.
    * Hou het realitisch.
    * Samenvattingen geven als daar om gevraagd word.
    * En de belangrijkste; heb plezier.


    Invullijstje


    Naam:
    Bijnaam:
    Rol:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Beste vakken:
    Slechtste vakken:
    Functie in het Zwerkbalteam (hoeft niet):
    Klassenoudste(ja of nee):
    Huisdier:
    Extra:


    Veel Plezier!

    Samenvatting:
    Iedereen is met zweinsteinexpres naar de koetsen gegaan. De koetsen zijn ondertussen aangekomen en iedereen zit nu te eten. Teddy en Victoire hebben ondertussen een diner met zijn tweeën in de kamer van hoge nood.


    praattopic
    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 30 okt 2013 - 16:15 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Wunjo schreef:
    (...)

    [Waar is ze?]


    (In bed. Zal ik haar naar de Grote Zaal sturen ofzo? Of de leerlingenkamer? (moet dit niet eigenlijk in het praattopic, bedenk ik me net? :X))


    -

    xBoselfje schreef:
    (...)

    (In bed. Zal ik haar naar de Grote Zaal sturen ofzo? Of de leerlingenkamer? (moet dit niet eigenlijk in het praattopic, bedenk ik me net? :X))


    [Stuur haar maar naar de grote zaal, want Albus mag niet in de leerlingenkamer van Griffoendor komen. Het praattopic is trouwens meer voor off topic, dit heeft met de rpg te maken.]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    [Mwuh, Tumblr leid me af xd]

    Alessandra Bella Catarina Romano

    "Klopt. Ravenclaw speelt vanavond tegen Gryffindor. En even tussen ons gezegd; ik denk dat Ravenclaw meer kans maakt." zei hij gevolgd door een knipoog. Ik grinnik even kort en neem nog een slok terwijl hij verder praat. "Gryddindor heeft namelijk veel jonge leerlingen in hun team, terwijl wij wat meer gevorderde spelers hebben." vervolgt hij en ik knik instemmend. 'Daar heb je een punt.. En gevorderde spelers hebben ook sneller de tactiek door, en dat ligt natuurlijk ook in je voordeel.' zeg ik. Ik kon het weten, dit werd ondertussen mijn vierde jaar in het team. En voor mijn broer ook nog zijn derde jaar als aanvoerder. 'Maargoed, ik kan altijd nog komen supporten.. Ik heb toch niks te doen.' lach ik.


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Roos Wemel ~ Griffoendor ~ 3e jaar

    'Kom op, Roos.'
    Ik kreun en duw mijn hoofd onder mijn kussen, wat het volgende moment weg wordt getrokken door Tess.
    'Kom op, we mogen naar Zweinsveld!'
    Overdreven vrolijk springt Tess door de verlaten slaapzaal en trekt ook de deken van mijn bed af.
    'Hé!' roep ik verontwaardigd en sta op. Tess kijkt me streng aan.
    'Je krijgt je deken pas terug als je je hebt aangekleed,' zegt ze met een gezicht dat veel lijkt op dat van mijn moeder als ze probeert streng te doen, wat nooit lukt. Ik schiet in de lach en trek een spijkerbroek aan.
    Even later lopen we helemaal aangekleed de Grote Zaal binnen. Ik plof neer bij de tafel van Griffoendor en pak een stuk toast, wat ik begin te besmeren met jam. Ik kijk op als Liam naast ons komt zitten en zachtjes met Tess begint te praten. Ik eet slaperig mijn toast op, niet echt luisterend naar het gesprek naast me, waarschijnlijk maar goed ook.
    Ik kijk even de Grote Zaal rond, op zoek naar een bekend gezicht. Na een tijdje zie ik Albus. Ik sta op en na nog een blik te hebben geworpen op Tess en Liam die geen oog hebben voor de rest van de wereld loop ik naar Albus toe.
    'Hey, neefje,' zeg ik met een vrolijk gezicht.


    -

    Emma Wood
    James komt naar beneden gelopen met een briefje in zijn hand. James komt naast me aan tafel zitten.
    'Goedemorgen', zei hij. 'Lekker geslapen?'
    Een bom van vlinders schoot door mijn buik. Blijf rustig Emma, blijf rustig.
    'O, hey! Goedemorgen James. Ja hoor, jij ook?'
    James grijnsde terwijl hij zijn brief las. Ik rolde mijn beide brieven op en deed er een lint omheen.
    James maakte een propje van het briefje.
    'Ouders maken het je soms zo gemakkelijk' zei James tegen me en grinnikte. Ik lachte kort.
    'Zullen we naar de Grote Zaal? Ik heb nogal honger en Eloise zal daar ook wel zijn', vroeg ik aan hem. Ik had Lois beloofd om James te vragen, maar na het incident met Jared..
    Ik stond op en wachtte tot James ook op stond.
    'Zeg James, heb jij al iemand voor het bal?' vroeg ik zo non-chalant mogelijk. Zo, dat was eruit.


    My mom says I'm pretty, so fuck you

    [ben ik nou gek of zijn die try-outs voor R al geweest?]


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    [Ja, alle try-outs zijn al geweest, toch?]


    My mom says I'm pretty, so fuck you

    [o, oke]


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Klopt^^


    I like my choices. I hope she likes hers.

    James Sirius Potter

    'O, hey! Goedemorgen James. Ja hoor, jij ook?' Zegt ze en ik knik vrolijk. 'Ja prima.' Antwoord ik.
    'Zullen we naar de Grote Zaal? Ik heb nogal honger en Eloise zal daar ook wel zijn', vraagt ze dan en ze staat op. Ik sta ook op en kijk haar aan. 'Ja is goed,' mompel ik.
    'Zeg James, heb jij al iemand voor het bal?' Oh nee, dat hele bal gedoe was ik al weer vergeten. Hoe dom kan ik zijn. Nu zijn er gewoon geen leuke meisjes meer.
    'Nee, nog niet. Heb jij al iemand dan?' Vraag ik terug. Als zij nog niemand had, kunnen we misschien samen gaan. Emma was wel leuk en aardig. Ik loop rustig naar de opening naar de gangen en wacht op Emma's antwoord.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Emma Anna Wood
    'Zeg James, heb jij al iemand voor het bal?'
    'Nee, nog niet. Heb jij al iemand dan?' vroeg James terwijl we richting de Grote Zaal liepen.
    Ik schudde mijn hoofd. 'Nee, nog niet. Misschien kunnen we samen gaan, als je dat wilt ten minsten', antwoordde ik luchtig. Van binnen juichte ik, het was eruit! Ik voelde me wel schuldig tegen over Jared. Maar hij wist hoe leuk in James vond, dus hij zal het wel begrijpen. Eloise zal wel trots op me zijn, zij heeft me er toe gezet om James te vragen.
    'O, hey James', klonk de scheinheilige stem van Lauren naast James. Ik zuchtte hoorbaar. Wat moest dat kreng nu weer? Lauren liep al weer door naar de Grote Zaal en ik kreeg nog een dodelijke blik toegeworpen. Je zou niet zeggen, dat zíj drie jaar mijn beste vriendin is geweest.

    [ bericht aangepast op 23 okt 2013 - 18:52 ]


    My mom says I'm pretty, so fuck you

    Albus Potter
    Ik zit aan de tafel van Zwadderich. Ik heb Maerwynn en Scorpius maar laten slapen want die gaan me hesu niet aardiger vinden als ik ze op Zaterdag wakker maak. Vandaag mogen we naar zweinsveld, waar ik heel erg zin in heb. Ik wil echt weer naar zonko's. Ik neem een hap van mijn toastje en zie dan hoe alle uilen binnen vliegen. Medeco vliegt hoog boven de rest, en maakt dan een snoekduik waardoor ik half naar achter val. Maar hij remt af en land keurig op mijn bord. Hij steekt zijn poot uit en ik zie een rolletje papier hangen. Ik bind het los en Medeco vliegt snel door naar de uilenvleugel. Ik rol de brief uit en begin te lezen.
    Lieve Albus,
    Wat fijn dat je iemand hebt gevonden voor het bal, en dat de lessen zo leuk zijn! Vertel me alles over je date. Hoe ziet ze eruit?
    Lily had ons al gelijk geschreven dat ze in Griffoendor zat, dat is heel fijn. Maar we hadden het natuurlijk niet erg gevonden als ze in een andere afdeling had gezeten. En van Hugo is het ook fijn. Vertel je het ons als je weet met wie James naar het bal gaat? Hij vertelt ons niks. We hebben hem wel een brief geschreven, met Degius. Hij ging te gelijk weg met Medeco. Kun je James vragen om een brief terug te sturen? Hij heeft misschien iets van je vader gestolen, een kaart. We weten het alleen niet zeker. Maar James kennende zou dat best kunnen.
    Hopelijk gaat het goed met je, met ons wel.
    Liefs, mam en pap.

    Ik zucht. Typisch James. E ook typisch mam op gelijk alles over mijn date te gaan vragen. Ik besluit maar gelijk een brief terug te schrijven. Ik haal een vel papier en mijn inktpot en veer uit de tas en begin te schrijven.
    Nee mam, ik vertel niks over mijn date. En over James' liefdesleven weet ik niks, en ik hoef er ook niks over te weten. Het is zaterdag en ik ga zo naar zweinsveld, vandaar deze korte brief. Ik zal James vragen om iets terug te schrijven.
    Liefs, Albus.

    'Hey, neefje.' Hoor ik achter me en ik draai me om. Daar staat Roos, met een vrolijk gezicht. 'Oh, hey.' Zeg ik terwijl ik het vel papier oprol en in mijn broekzak prop. 'Heb je zin om zo mee te gaan naar zweinsveld?' Vraag ik Roos dan.

    [ bericht aangepast op 23 okt 2013 - 18:24 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Andreas Nikolaus Donovan
    Alessandra grinnikte en knikte vervolgens instemmend. "Daar heb je een punt.. En gevorderde spelers hebben ook sneller de tactiek door, en dat ligt natuurlijk ook in je voordeel." Andreas glimlachte breed en zei,"Precies." Sinds Andreas een jaar had moeten overdoen met de dood van zijn grootmoeder -zo noemde hij de oude vrouw die hem opving na de dood van zijn ouders- had hij één jaar voorsprong op de andere laatstejaars. Niet dat dat zo veel was, maar hij moest toegeven dat hij een goede Wachter was. "Maar goed, ik kan altijd nog komen supporteren.. Ik heb toch niks te doen," vervolgende Alessandra lachend. Andreas lachte met haar mee en propte het laatste stukje brood in zijn mond. "Zoals het spreekwoord zegt: hoe meer supporters, hoe meer vreugd." Andreas wist zelf wel dat het spreekwoord zo niet ging, maar dat interesseerde hem niet. "Jij bent nu al drie jaar Drijver, niet? Of wat het vier jaar?"


    kindness is never a burden.

    Alys
    Ik rende de trap af om te gaan ontbijten. Toen ik net aan een donut was begonnen, kwam Sophocleous binnen. Ik heb die naam nooit goed kunnen uitspreken, maar hij herkende mij en landde netjes naast mijn bord. Hij stak zijn poot naar voren en ik glimlachte bij het zien van het rolletje perkament. Ik vouwde het open.
    Lieve Alys,
    Wat leuk dat je in het Zwerkbalteam zit! Ik wist wel dat je het kon! Heb je het naar je zin? Er was een hoop gedoe, maar pap heeft promotie gemaakt! Goed hè? Heb je al een date voor het bal? Of ideeën wie je gaat vragen? Ik hoop dat je snel weer iets terugstuurt!
    Liefs, mam.

    Ik glimlachte. Ik had geen idee met wie ik zou gaan. Ik zou zo wel iets terugschrijven. Sophocleous was ondertussen aan de cornflakes begonnen. 'Bedankt,' fluisterde ik naar hem. Hij kraste zacht en vloog weg, richting de Uilenvleugel.
    [voor de mensen die niks te doen hebben of interesse hebben; Sophocleous is de achternaam van mijn aangetrouwde oom ;)]

    [ bericht aangepast op 23 okt 2013 - 20:50 ]


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Roos Wemel ~ Griffoendor ~ 3e jaar

    'Heb je zin om zo mee te gaan naar Zweinsveld?' vraagt Albus.
    Ik knik.
    'Ja hoor. Ik weet niet of Tess met ons mee wil, of dat ze liever rond blijft hangen met Liam.' Ik werp nog een snelle blik op de tafel van Griffoendor en zie dat hun gezichten steeds dichter bij elkaar komen. Ik draai me weer naar Albus toe.
    'Die blijft zeker weten rondhangen met Liam,' grinnik ik. 'Mag ik er trouwens bij komen zitten?'
    Zonder een antwoord af te wachten ga ik op de lege plaats naast Albus zitten en pak nog een stuk toast.


    -