• Whoepwhoep, topic 3! We gaan lekker.



    Het is 21 jaar later nadat Harry Potter Voldermort heeft verslagen. Iedereen leeft weer vredig. Zo krijgen Harry en Ginny drie kinderen, Albus, James en Lily. Deze gaan ook naar Hogwarts, samen met hun 9 neefjes en nichtjes. Het jaar lijkt rustig te verlopen, toch heeft iedereen zijn eigen problemen. Albus baalt er nog steeds ontzettend van dat hij in Zwadderich zit en dat hij maar niet beter word met zwerkbal.
    Er ontstaan liefdes, vriendschappen en vijanden. En natuurlijk is er weer een zwerkbalcompititie!

    Ik had een jaar geleden ook zo'n RPG, die helaas al vrij snel dood ging. Dus ik besloot om hem te vernieuwen.

    Rollen:

    Eerste jaar
    Hugo Wemel // -
    Lily Potter // Fortunatis
    Alexander Olgar Trädgårdsmästare // xBoselfje
    Cato Summerfield // Squirrelpaw
    -


    Tweede jaar
    Lucy Audrey Wemel // BarnOwl
    Fred Wemel // Wunjo
    Alys Joëlle Iftan // Lunalovesit
    Quinten Stan Accupacco // Lunalovesit
    -


    Derde jaar
    Albus Potter // Wunjo
    Roos Wemel // xBoselfje
    Scorpius Malfidus // xBoselfje
    Milan Robbert Wood // Chantilly
    Maerwynn Sarah Dacre // BarnOwl
    -


    Vierde jaar
    James Potter // JamesPotter
    Roxanne Wemel // Wunjo
    Mason Joe Stafler // Wunjo
    Eloise Clarette Dubois // Luminis
    Emma Anna Wood // Chantilly
    Olivia Rose Johnson // FennaFriend

    Vijfde jaar
    Louis Wemel // -
    Molly Wemel // -
    Alessandra Bella Catarina Romano // Benzema
    Cristiano Angelo Graziano Romano // Benzema
    Owl Margen // DePoepertjes
    Jared Colin Rhine // Lugano
    Maildre "Mimi" Estia Mcgonnal // Pwettyness


    Zesde jaar
    Domenique Wemel // DreamEater
    Nicholas Francis Richards-Puire // Fortunatis
    Drew Jay Quinn // Faisean
    Dawnelle Jay Quinn // Faisean
    Sadara Severus Sneep // Pwettyness
    Lizzy Ginny Lovegood // Lunalovesit

    Zevende jaar
    Victoire Wemel // Bronze
    Teddy Lupos // Inferno
    Mortensio Duran James Holmes // Pwettyness
    Catherine Gabriëlle Yorkwill // Timelesss
    Fay’den-river van den Heuvel tot Beichlingen // Timelesss
    Andreas Nikolaus Donovan // Inferno

    Nieuwe rollen mogen altijd! Vul dit even in en je krijgt van ons een samenvatting.


    Klassenoudste:
    Griffoendor
    Jongen:
    Meisje: Lizzy Ginny Lovegood // Lunalovesit

    Ravenklauw
    Jongen: Andreas Nikolaus Donovan // Inferno
    Meisje: Maildre "Mimi" Estia Mcgonnal // Pwettyness

    Zwadderich
    Jongen: Nicholas Francis Richards-Puire // Fortunatis
    Meisje:

    Huffelpuf
    Jongen: Mortensio Duran James Holmes // Pwettyness
    Meisje: Fay’den-river van den Heuvel tot Beichlingen // Timelesss


    Kleuren:
    Rood = Griffoendor
    Groen = Zwadderich
    Blauw = Ravenklauw
    Roze = Huffelpuf (omdat je geel niet zo goed kan zien.)


    Zelfbedachte personages mogen ook!

    Sorry dat de leeftijden in verhouding soms niet kloppen, maar zo zit iedereen te gelijk op Hogwarts

    Leraren
    Schoolhoofd: Embrico Portomeulis Stafler // Wunjo
    Toverdranken: Monarde Silliva Masquere // Pwettyness Afdelingshoofd Griffoendor
    Bezweringen: Arissa Howard // BarnOwl Afdelingshoofd Ravenklauw
    Gedaanteverwisseling: Gereserveerd // Ideas
    Verzorging van fabeldieren:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de toverkunst: Cuthbert Kist // -
    Kruidenkunde: Marcel Lubbermans // -
    Leer der oude runen:
    Verweer tegen de zwarte kunsten // -
    Voorspellend rekenen:
    Waarzeggerij:
    Congiërge: Aris Plaetbek // xBoselfje
    Ziekenzaal: James Mikealson // Benzema


    Zwerkbalteams:
    Griffoendor
    Aanvoerder: James Potter // JamesPotter

    Wachter: Mason Joe Stafler // Wunjo
    Zoeker: Eloise Clarette Dubois // Luminis
    Jager: Lucy Audrey Wemel // BarnOwl
    Jager: James Potter // JamesPotter
    Jager: Emma Anna Wood // Chantilly
    Drijver: Domenique Wemel // DreamEater
    Drijver: Alys Joëlle Iftan // Lunalovesit


    Zwadderich
    Aanvoerder: Cristiano Angelo Graziano Romano // Benzema

    Wachter: Gereserveerd // Faisean
    Zoeker: Cristiano Angelo Graziano Romano // Benzema
    Jager: Scorpius Malfidus // xBoselfje
    Jager: Nicholas Francis Richards-Puire // Fortunatis
    Jager:
    Drijver: Alessandra Bella Catarina Romano // Benzema
    Drijver: Gereserveerd // Faisean


    Ravenklauw
    Aanvoerder: Catherine Gabriëlle Yorkwill // Timelesss

    Wachter: Andreas Nikolaus Donovan // Inferno
    Zoeker: Fred Wemel // Wunjo
    Jager: Catherine Gabriëlle Yorkwill // Timelesss
    Jager: Victoire Wemel // Bronze
    Jager: Quinten Stan Accupacco Lunalovesit
    Drijver: Jared Colin Rhine // Lugano
    Drijver:


    Huffelpuf
    Aanvoerder: Roxanne Wemel // Wunjo

    Wachter: Milan Robbert Wood // Chantilly
    Zoeker: Mortensio Duran James Holmes // Pwettyness
    Jager: Fay’den-river van den Heuvel tot Beichlingen // Timelesss
    Jager:
    Jager:
    Drijver: Roxanne Wemel // Wunjo
    Drijver:

    Zo bepaal ik wie er wint:
    Ik kies van de twee teams die tegen elkaar spelen 1 of 2 mensen uit de online zijn, dan neem ik een getal in mijn hoofd onder de 10, en die mogen ze dan omstebeurt gaan raden in het praattopic.

    Wedstrijden:
    Griffoendor - Ravenklauw
    Zwadderich - Huffelpuf
    Griffoendor - Zwadderich
    Ravenklauw - Huffelpuf
    Ravenklauw - Zwadderich
    Huffelpuf - Griffoendor

    Om de twee topics word een wedstrijd gehouden.



    Stamboom:


    Als je het niet goed kan lezen druk dan op ctrl+ + om in te zoomen.

    En anders:
    Harry + Ginny= James, Albus en Lily.
    Hermelien + Ron= Roos en Hugo.
    Bill + Fleur= Victoire, Domenique en Louis.
    Percy + Audrey= Molly en Lucy.
    George + Angelique= Fred en Roxanne.
    Draco + Asteria = Scorpius.
    Tops + Remus= Teddy (woont/woonde bij de potters.)


    Regels
    * Maximaal 3 bekende personages per persoon. Zelfbedachte mag je zoveel je wilt als je ze maar niet verwaarloost.
    * Minimaal 90 woorden regels per post.
    * Alleen je eigen personage('s) besturen.
    * OOC tussen haakjes () [] {}
    * Schelden mag in IC maar hou het netjes.
    * Naamveranderingen graag doorgeven.
    * Reserveringen blijven 48 uur staan.
    * Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk wel.
    * 16 + mag, maar hou het netjes.
    * Geen Mary sue's of Gary sue's.
    * Zorg dat de leerlingen een beetje over de afdelingen verspreid worden, dus niet iedereen in Zwadderich.
    * Hou het realitisch.
    * Samenvattingen geven als daar om gevraagd word.
    * En de belangrijkste; heb plezier.


    Invullijstje


    Naam:
    Bijnaam:
    Rol:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Beste vakken:
    Slechtste vakken:
    Functie in het Zwerkbalteam (hoeft niet):
    Klassenoudste(ja of nee):
    Huisdier:
    Extra:


    Veel Plezier!

    Samenvatting:
    Iedereen is met zweinsteinexpres naar de koetsen gegaan. De koetsen zijn ondertussen aangekomen en iedereen zit nu te eten. Teddy en Victoire hebben ondertussen een diner met zijn tweeën in de kamer van hoge nood.


    praattopic
    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 30 okt 2013 - 16:15 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    [Ik heb Mason of anders Roxanne.]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Wunjo schreef:
    [Ik heb Mason of anders Roxanne.]


    (Maakt mij niet uit wie je stuurt. Lois is opweg naar de grote zaal, dus kijk maar wat het handigst is voor jou c; )


    Happy Birthday my Potter!

    [Sorry voor mijn lange afwezigheid. Kan ik mijn tweeling nog ergens heen sturen?]


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Teddy Lupin
    Vandaag was het zaterdag, wat betekende dat de leerlingen naar Hogmead konden. Teddy was opgelucht. Hij moest wel toegeven dat hij het boterbier van de Drie Bezemstelen had gemist in de vakantie en op zijn werk. Teddy kleedde zich vliegensvlug om en liep de Huffelpuff Common Room uit met Jason. Ze begaven zich naar de Grote Zaal en gingen aan tafel zitten bij de andere Huffelpuffers.

    Andreas Nikolaus Donovan
    Andreas stond op en kleedde zich aan. Hij was pas midden in de nacht aangekomen omdat hij problemen had met familie en andere privézaken. Gelukkig leek het schoolhoofd het te begrijpen en aangezien school nog niet zo lang was begonnen en Andreas een goede leerling was, werd hij zonder verdere problemen toegelaten. Andreas liep naar de Grote Zaal en in plaats van meteen naar de Ravenclaw tafel te gaan, ging hij eerst langs bij Teddy Lupin, een goeie vriend van hem. "Hé man, ga je straks mee naar Hogsmeade?" Teddy stemde in en vroeg hem waar hij de eerste paar weken was gebleven. Na een ingekorte versie van het verhaal spraken ze af om naar Hogsmeade te gaan en plofte Andreas neer aan de Ravenclaw tafel.


    kindness is never a burden.

    Benzema schreef:
    [Sorry voor mijn lange afwezigheid. Kan ik mijn tweeling nog ergens heen sturen?]


    [Ik heb Teddy en Andreas? ]


    kindness is never a burden.

    Inferno schreef:
    (...)

    [Ik heb Teddy en Andreas? ]


    [Ik ga wel naar Andreas :] ]


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Benzema schreef:
    (...)

    [Ik ga wel naar Andreas :] ]


    [Is goed (; ]


    kindness is never a burden.

    Alessandra Bella Catarina Romano

    Ik haal snel nog een keer de lippenbalsem over mijn lippen en kijk in de spiegel. Zo kon ik wel de dag door. Ik laat mijn lange lokken over mijn rechterschouder hangen en ik verlaat mijn kamer. Cristiano kennende sliep hij nog, dus dat werd even alleen ronddwalen. Mhm, wie zou ik eens opzoeken. Natuurlijk had ik wel een paar mensen in andere afdelingen die ik mocht, kom op. Ik heb geen hart van steen dat ik alleen mijn broer toe laat. En een typische Slytherin ben ik ook niet altijd. Ik kon aardig zijn, als ik er zin in had. Al snel loop ik nonchalant de grote zaal in en mijn ogen scannen de omgeving even. Mijn blik blijft al snel hangen op Andreas aan de tafel van Ravenclaw en ik loop naar hem toe. 'Andreas.. Ik heb je de laatste twee weken hier gemist.' grinnik ik en ik stop met lopen zodra ik naast hem sta.


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Andreas Nikolaus Donovan
    De jongeman keek op toen de Italiaanse schone Alessandra Romano naast hem verscheen. Veel wist hij niet over het meisje, want zij en haar broer liepen meestal samen of bij hun eigen afdeling. Ze waren ook nogal mysterieus en Cristiano kon soms wel beschermend over tegenover zijn zusje. "Andreas.. Ik heb je de laatste twee weken hier gemist," sprak met grinnikend. Andreas legde zijn broodje met pindakaas neer en knikte instemmend. "Ja, ik moest wat privézaakjes afhandelen, maar gelukkig werden die twee weken van mijn afwezigheid over het hoofd gezien door het schoolhoofd." Hij glimlachte beleefd.


    kindness is never a burden.

    Roxanne Wemel
    Ik open mijn ogen en schiet gelijk overeind. Zaterdag! We mogen naar zweinsveld, eindelijk. Ik spring uit mijn bed en loop naar het bed van Zoey. 'Opstaan!' Brul ik in haar oor. Ze kreunt. 'Rot op.' Bromt ze en ze draait haar hoofd naar de muur. Ik grinnik en loop naar de badkamer. Daar douche ik snel en kleed me dan aan. Ik kijk in de spiegel, mijn haar krult nog steeds een beetje, ondanks het douchen. Ik maak een vlecht en doe die over mijn schouder. Daarna loop ik weer vrolijk naar de slaapzaal. Zoey zit op de rand van haar bed, aangekleed en alles. 'Kom je?' Vraag ik. Ze knikt en gaapt. Ze staat op en we lopen naar de grote zaal. Zoey kreunt als ze naar de tafel van Hufflpuf heeft gekeken. 'Bah, daar zit dat joch dat je uitschold omdat hij niet in het team zat.' Ik knik en zucht. 'Daar wil ik niet naast zitten.' Gaat Zoey verder. 'Veel plek is er niet.' Zeg ik schouderophalend. 'Dan gaan we aan een andere tafel zitten.' Zegt Zoey vastbesloten en ze trekt me mee naar de tafel van Griffoendor, nog voordat ik de kans krijg om te protesteren. Ik ga zitten naast een meisje en naast Zoey. 'We zijn Huffelpufs.' Zeg ik tegen het meisje voor het geval ze dat aan ons wou gaan vragen. 'Maar ik denk niet dat we van school gestuurd worden nu we hier zitten.' Zoey en ik zitten wel vaker aan een andere tafel, behalve bij het avondeten. Zo leer je ook weer nieuwe mensen kennen en niemand heeft er tot nu een probleem van gemaakt. 'Ik ben Roxanne trouwens,' zeg ik tegen het meisje nadat ik mijn glas heb vol geschonken met pompoensap. 'Maar noem me maar Roxy of Rox. En dat is Zoey.' Ik wijs met mijn duim naar Zoey. 'Goedemorgen.' Zegt die vrolijk.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    [iemand voor Albus of Mason?]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Alessandra Bella Catarina Romano

    Hij legde zijn broodje al snel weg en knikte vervolgens instemmend. "Ja, ik moest wat privézaakjes afhandelen, maar gelukkig werden die twee weken van mijn afwezigheid over het hoofd gezien door het schoolhoofd." zei hij met een beleefde glimlach en ik knik ook even. 'Kan gebeuren.. veel heb je trouwens niet gemist.' zeg ik en neem dan plaats naast hem op de bank. Ik vis een van de glazen water van de tafel en neem een slok. Opeens herinner ik me weer de zwerkbalwedstrijd van vanavond. Ik kijk weer naar Andreas. 'Jij speelt toch vanavond?' vraag ik aan hem en neem ondertussen nog een slok.


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Wunjo schreef:
    [iemand voor Albus of Mason?]


    (Ik heb Roos?)


    -

    Andreas Nikolaus Donovan
    Alessandra knikte en nam vervolgens plaats naast Andreas op de bank. Ze pakte een glas van de tafel en dronk er van. Ook Andreas besloot verder te gaan met zijn ontbijt. Hij nam zijn broodje terug vast en beet er een groot stuk van, waar hij traag op knabbelde. "Jij speelt toch vanavond?" vroeg Alessandra na een minuut stilte. Andreas wist eerst niet wat ze bedoelde, maar dan drong het tot hem door dat ze doelde op de Zwerkbalwedstrijd. Hij slikte zijn eten door en dronk toen even van zijn beker voor hij antwoord gaf. "Klopt. Ravenclaw speelt vanavond tegen Gryffindor. En even tussen ons gezegd; ik denk dat Ravenclaw meer kans maakt." Hij knipoogde naar Alessandra. "Gryddindor heeft namelijk veel jonge leerlingen in hun team, terwijl wij wat meer gevorderde spelers hebben."


    kindness is never a burden.

    xBoselfje schreef:
    (...)

    (Ik heb Roos?)


    [Waar is ze?]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''