• Hoi iedereen,
    Er was vanmiddag iets gebeurd wat me aan het denken heeft gezet.
    Ik had me aangemeld op Ask.fm en er kwamen een paar rare figuren die dingen stuurde zoals; Vieze slet, Slut.... en Kill youself...
    Dit zette me aan het denken.
    Ik merkte op dat ik hier best wel gevoelig voor ben aangezien ik vorig jaar best wel ben gepest.
    Ik ben er sterker van geworden; Ik ben nu helemaal mezelf
    Maar ik trek me deze dingen toch best wel aan, Ik ben voor sommige dingen dus ook.. eh.. gevoeliger geworden, zeg maar.
    Ik vertrouw mensen ook minder snel en ik kan soms heel erg fel op dingen reageren :X

    nu mijn vraag aan jullie: Zijn jullie ooit gepest/worden jullie gepest en wat heeft het met je gedaan/wat doet het met je?


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Rivaille schreef:
    (...)Ik ben meer volwassen dan de meeste hier. Ik zelf heb ook mijn problemen die de meeste kinderen niet hebben. Maar ik gooi ook niet rond dat ik zo zielig ben.
    That's life. Deal with it.


    Dat je dezelfde dingen hebt mee gemaakt betekend niet dat je ze op dezelfde manier ervaart, en ik geef je gelijk er zijn genoeg meiden hier die dingen heel dramatisch opvatten. Maar dat betekend niet dat ze gevoelens en gedachtes die daarbij komen minder echt zijn.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Felidae schreef:
    (...)

    Good job! niemand heeft me ooit ZO snel kwaad gekregen, verwaand nest

    Oké, rustig, ik snap dat je boos word, maar dat is het gewoon niet waard. Ze zegt net zelf ook dat ze helemaal niet gepest is. Laten we er verder geen aandacht aan besteden, dit topic is er met een reden. :]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Deilia schreef:
    (...)

    Dat je dezelfde dingen hebt mee gemaakt betekend niet dat je ze op dezelfde manier ervaart, en ik geef je gelijk er zijn genoeg meiden hier die dingen heel dramatisch opvatten. Maar dat betekend niet dat ze gevoelens en gedachtes die daarbij komen minder echt zijn.
    Ja, klopt. Maar ik vind niet dat ze dan mogen praten over zelfmoord en die dingen.


    I live for the applause, you will die for it.

    Malafide schreef:
    (...)
    Oké, rustig, ik snap dat je boos word, maar dat is het gewoon niet waard. Ze zegt net zelf ook dat ze helemaal niet gepest is. Laten we er verder geen aandacht aan besteden, dit topic is er met een reden. :]


    Oke goed idee, Adem in... Adem uit...


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Felidae schreef:
    (...)

    Good job! niemand heeft me ooit ZO snel kwaad gekregen, verwaand nest
    Verwaand? Waar de fuck heb je 't over. Ik ben verre weg van verwaand. Maar whatever. Jij bent degene die nu zo lekker mad wordt. Mij kan het geen reet boeien hoe je me ook noemt. Mij raak je niet en zo mad als jou word ik sowieso niet. lel.


    I live for the applause, you will die for it.

    Rivaille schreef:
    (...)Ja, klopt. Maar ik vind niet dat ze dan mogen praten over zelfmoord en die dingen.


    Ik ben.. Zo... dfhsoigho;g;dh;dhdfhghhihfdhgb.


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Felidae schreef:
    (...)

    Oke goed idee, Adem in... Adem uit...

    Haha, je kunt het. :]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Jesus Christ, kan het wat rustiger please?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Malafide schreef:
    (...)
    Haha, je kunt het. :]


    Oke, ik ga even offline.
    Geef me een paar minuten om af te koelen.. Oke, geef me een paar uur..


    'The best way to predict the future is to create it'.

    En wat doen we nu in dit topic?

    pesten, of iets wat daarop lijkt Ik haat vijandigheid, die heb ik al genoeg voor m'n kiezen gehad voor mijn hele leven.

    Rivaille schreef:
    (...)Ja, klopt. Maar ik vind niet dat ze dan mogen praten over zelfmoord en die dingen.

    Als mensen daar over na denken. ik vind het knap dat ze dat uberhaupt durven te zeggen. en jij zit ze dan gwn af te kraken? Grr.


    ~O2L and One direction are the best things that ever happened to me :)

    Het heeft me onzeker gemaakt. En dat was ik daarvoor al, kan je het je voorstellen? Ik ben verlegen en durf niet vaak de eerste stap te nemen naar vriendschap toe. Tot op de dag van vandaag. Hoewel ik al wat opener ben geworden en dat komt omdat iedereen rond mij ook volwassen geworden is, en dan komt zoiets al niet meer voor. Of toch niet in mijn omgeving.
    Al zal ik nooit het spontane type zijn dat voor iemands neus springt en roept: "HALLO! Hier ben ik dan..." Nee, echt niet, haha.


    to infinity and beyond

    Aniekjuuh schreef:
    (...)
    Als mensen daar over na denken. ik vind het knap dat ze dat uberhaupt durven te zeggen. en jij zit ze dan gwn af te kraken? Grr.
    o god :')


    I live for the applause, you will die for it.

    [ bericht aangepast op 14 okt 2013 - 7:14 ]


    A good book on your shelf is a friend that turns its back on you and remains a friend. ~Author Unknown

    Rivaille schreef:
    (...)Ja, klopt. Maar ik vind niet dat ze dan mogen praten over zelfmoord en die dingen.

    Waarom niet? Als dat bij hen één van de gevolgen van pesten was?
    Misschien spreekt niet iederee nin dit topic de waarheid of zijn er een paar die de waarheid wat uitvergroten, maar misschoen moet je degene die wel echt zo'n dingen hebben meegemaakt, niet afschrikken?


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.