• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!



    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

    [ bericht aangepast door een moderator op 23 okt 2013 - 17:48 ]


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Blijf nou maar sterk jo. Dat kun je wel. Dat ben je ook.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik ben nog steeds een beetje in shock door wat ik vandaag heb gehoord.. ik kan het gewoon niet geloven.


    -

    Jep, ik heb een eigen mening en laat die niet zomaar veranderen door zo'n zielige individu, zoals jij. Verder nog vragen?


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Laat ik ook net een gaaf bandje vinden. :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Moet. Hebben. :9~

    Genius schreef:
    Ik ben nog steeds een beetje in shock door wat ik vandaag heb gehoord.. ik kan het gewoon niet geloven.


    Wanna talk?


    26 - 02 - '16

    Wat zijn die vliegtuigen luidruchtig vandaag.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Jullie zouden tussen negen uur en half tien thuis zijn. Ik moet nog in bad en ik moet morgen al om zes uur op. Daarbij maak ik me ook nog zorgen, want jullie zijn normaal vrijwel op tijd. Als ik morgen doodop ben, is het jullie schuld.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik haat mezelf, ik haat school, ik haat het leven.. Nee.. Ik haat MIJN leven..


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Felidae schreef:
    Ik haat mezelf, ik haat school, ik haat het leven.. Nee.. Ik haat MIJN leven..


    Wil je er misschien over praten?

    OT: Kom nou terug. D:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Presence schreef:
    (...)

    Wil je er misschien over praten?

    OT: Kom nou terug. D:


    Zeik moment
    Mijn ouders hebben mijn kat gisteren naar een verzorgingsboerderij gebracht omdat hij eigenlijk niet meer bij ons kon blijven, doordat ik alleen nog maar aan mijn kat kan denken kan ik me niet concentreren op mijn huiswerk terwijl ik middenin een toetsweek zit. Met andere woorden: Ik ben een emotioneel, stresserig en jankerig wrak :[


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Expeditie Robinson spoiler

    Nee! Sef mag er niet uit!:C hij en Géza waren zo grappig samen. Stomme Jan:C

    [ bericht aangepast op 24 okt 2013 - 22:42 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Fucked. Up.


    De rustigste manier van zelfmoord is houden van een vreemdeling.

    Orianna schreef:
    (...)

    Wanna talk?

    Haha nee hoor, maar lief aangeboden. Het is niets ernstigs verder.. ging over een collega van mij die op staande voet is ontslagen vandaag door iets wat ik nooit van die man verwacht had.


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Haha nee hoor, maar lief aangeboden. Het is niets ernstigs verder.. ging over een collega van mij die op staande voet is ontslagen vandaag door iets wat ik nooit van die man verwacht had.


    Ah, wat lullig..


    26 - 02 - '16