• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!



    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

    [ bericht aangepast door een moderator op 23 okt 2013 - 17:48 ]


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Nee.


    Your make-up is terrible

    Interpunctie. Dan wil ik best debatteren.

    Poor Damon. :c

    Draculea schreef:
    Poor Damon. :c

    Welke episode ben je?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Welke episode ben je?

    S02E12. Hoewel ik eerst bij S03E19 was, maar ik had al zo lang niet meer gekeken dat ik opnieuw ben begonnen.

    Híj zat achter me! Joehoeeeeeeee! Hoe groot is die kans nou in zo'n groot gebouw? I'm soooo happy! Whieeeeeew!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    You made me curious.


    Some people are art and do art at the same time

    Ik heb zin in cola, maar dan moet ik eerst mijn luie reet van deze stoel af zien te krijgen en twee verdiepingen naar beneden slenteren. First world problems.

    Zijn mooie kop, zijn strakke kaaklijn, zijn atletische lichaam, zijn prachtige bruine ogen, zijn mooie stem, zijn heerlijke lach... Wel, ik denk dat ik mag zeggen dat ik verliefd ben!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Lolololol. Ik zocht 'Puss in boots' op google omdat ik een leuke gif wilde zoeken van de film. Krijg ik dit plaatje



    HAHAHA


    26 - 02 - '16

    Draculea schreef:
    (...)
    S02E12. Hoewel ik eerst bij S03E19 was, maar ik had al zo lang niet meer gekeken dat ik opnieuw ben begonnen.

    Momenteel ben ik nog bij het begin van S4, lol. Ik had even geen zin meer om verder te kijken, er zijn ook zoveel leuke series.
    En ja, dat vond ik ook al akelig voor Damon... Als je het bedoeld van Rose.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    LOOOOOOOOON :9~:9~:9~
    Okee, nu wil ik shoppen.


    -

    Ik krijs alsof ik vermoord ga worden als ik met de hond speel...


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ohmyyyyy deze band is echt zo adadlfjasdofjewlafjd goed, waarom kende ik hem niet eerder? D:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    Ohmyyyyy deze band is echt zo adadlfjasdofjewlafjd goed, waarom kende ik hem niet eerder? D:

    Hmmm?


    "I shut my eyes in order to see.'