• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!



    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

    [ bericht aangepast door een moderator op 23 okt 2013 - 17:48 ]


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Waag het niet om te doen alsof je The Beatles kent enkel omdat je Let It Be hebt geluisterd. Dan ga je er aan.

    [ bericht aangepast op 24 okt 2013 - 21:47 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Arratay schreef:
    Waag het niet om te doen alsof je The Beatles kent enkel omdat je Let It Be hebt geluisterd. Dan ga je er aan.

    Technisch gezien kent ze ze dan wel.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Lolol, het is zo awkward om te zien hoe twee mensen kussen en daarbij hun neuzen platdrukken tegen elkaars gezicht.

    Ik word zo chagrijnig van jou, eh!


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    My belly hurts : (


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Kwam ik op m'n werk net terug uit mijn pauze, beginnen er opeens twee pittbulls te vechten in het steegje die grenst aan mijn winkel. Ik hoorde honden piepen dus ik rende meteen naar buiten om te kijken of ik kon helpen. Mijn hond valt namelijk ook nog wel eens honden aan. Maar het waren dus pittbulls, daar heb ik geen ervaring mee. Het was echt verschrikkelijk om te zien. Er stond ook een hele menigte omheen. Uiteindelijk lukte het ze wel om de honden uit elkaar te halen, maar toen had de ene pittbull de oor van de ander vast. Hij liet niet los, wat de mensen ook deden. Dat ene hondje was helemaal bebloed het was echt vreselijk, ik stond bijna te huilen. Uiteindelijk was het eindelijk gelukt om ze volledig uit elkaar te halen. Echt jeetje, verschrikkelijk. Bah.


    Life is hard and then we die

    Orchard schreef:
    (...)
    Hmmm?


    Rags & Ribbons. Het album is gratis te downloaden op hun website. ^^




    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Orchard schreef:
    (...)
    Technisch gezien kent ze ze dan wel.


    Die technische kant van jou had ik nog nooit gezien!


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Parachutes schreef:
    (...)

    Rags & Ribbons. Het album is gratis te downloaden op hun website. ^^




    Klinkt goed, thanks. :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Orchard schreef:
    (...)
    Klinkt goed, thanks. :Y)


    Hehe, you're welcome. ;D


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ugh, ik weet het niet meer hoor. D:


    Your make-up is terrible

    Godverdomme! Ik haat mezelf!!! KutKutKutzooi!!!


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Deilia schreef:
    (...)

    Die technische kant van jou had ik nog nooit gezien!

    Nou, technisch gezien ben ik best technisch.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Michonne schreef:
    Ugh, ik weet het niet meer hoor. D:


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    What to do, what to do? Heel impulsief Laura. :Y)