• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!



    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

    [ bericht aangepast door een moderator op 23 okt 2013 - 17:48 ]


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Als mensen jouw gevoel niet kunnen plaatsen, hoe moeten ze dan weten hoe jij echt bent.

    Damnit ik kijk echt te veel anime's. Ik moet er echt gaan droppen, maar ik wil niet droppen. Meh. T.T


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Reageer gewoon, ook als je boos bent. Nu weet ik niet of het berichtje wel is aangekomen.

    Mijn vriend is een knappe jongen. Ja, soms kom ik weer even tot die conclusie. (cat)


    -

    Eindelijk heb ik de beoordelingen klaar! o.o


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    En toen was het opeens bijna 12 uur

    [ bericht aangepast op 24 okt 2013 - 23:49 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    @Penthesilea; Dan kun je deze foto maar beter droppen in het Post een Foto-topic. (;


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Thank you nikki now i'm hooked on Super Natural :p xD


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Parachutes schreef:
    Damnit ik kijk echt te veel anime's. Ik moet er echt gaan droppen, maar ik wil niet droppen. Meh. T.T


    Te veel anime, bestaat dat? :P
    Ben trouwens begonnen aan Ef!


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Taka schreef:
    (...)

    Te veel anime, bestaat dat? :P
    Ben trouwens begonnen aan Ef!


    Nee. Maar mijn tentamens vinden van wel. ><
    Yay voor Ef~
    Ik stuur je even een GB, anders ga ik alleen maar off topic. :'D

    [ bericht aangepast op 24 okt 2013 - 23:58 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Sorry, not sorry.

    Als ik zo in slaap val hoop ik dat ik sterf en niet naar die internetloze, egoïstische en liefdeloze plek moet. D:


    Your make-up is terrible

    Oké. Ik ga nu mijn laptop afsluiten en mijn tanden poetsen enzo en naar bed. (cat)
    Op de één of andere manier lukt zoiets pas als ik het uittik in plaats van alleen maar zes keer in mijn hoofd bedenk...


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Na al die ruziënde koppeltjes om mij heen besluit ik lekker om alleen te blijven.. Ga wel later lekker in mijn uppie wonen met mijn kat ;d.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    ^ Zo herkenbaar... ;p Ik doe ook mee, maar dan wil ik zes katten en een boekenkast vol met manga. :Y)


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik wacht wel met 6 katten.. Weet je hoeveel voer dat kost o-o.. en kattengrind en zo o-o
    Ben het wel mee eens met de boekenkast vol met manga... Misschien wel meer dan 1 boekenkast..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you