• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!



    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

    [ bericht aangepast door een moderator op 23 okt 2013 - 17:48 ]


    'The best way to predict the future is to create it'.

    JamesPotter schreef:
    Nee! Sef mag er niet uit!:C hij en Géza waren zo grappig samen. Stomme Jan:C

    Wauw. Thanks for the spoiler.


    -

    De straatverlichting doet het al een tijdje niet en ik krijg er inspiratie door... hmm.

    JamesPotter schreef:
    Nee! Sef mag er niet uit!:C hij en Géza waren zo grappig samen. Stomme Jan:C

    Herken

    je

    deze

    knop

    nog

    ?


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Genius schreef:
    (...)
    Wauw. Thanks for the spoiler.


    Oops, sorry niet bij na gedachg. Ik ga hem nu wel even in een spoiler zetten. Sorry!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Can't stop listening. Maar ik moet nog douchen. Ugh.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Oops, sorry niet bij na gedachg. Ik ga hem nu wel even in een spoiler zetten. Sorry!

    Het kwaad is al geschied. Bij mij dan :')

    OT: Laat ik lekker oldschool Tokio Hotel gaan luisteren.

    OT1: Ik heb zin om met iemand te praten die ik niet ken. Gewoon een beetje praten over.. van alles.
    Maar het is al laat. Ik moet maar eens slapen.

    [ bericht aangepast op 24 okt 2013 - 22:52 ]


    -

    Laat mij je knuffelen zoals je anderen laat knuffelen, maar nee, dat gaat niet. -sigh-


    Take me to wonderland

    Ugh. Blijf van mijn liedje af.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Als je mij ook niets vertelt dan kan ik het ook niet goed doen, hè. --"


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Geer & Goor en Syndroom op de donderdagavond. Heerlijk zorgeloos genieten en heel hard lachen! Dit heb ik altijd zó nodig na een week universiteitsleven. :')


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Het is fijn om eindelijk weer eens goed met iemand te kunnen praten, over alles.


    De rustigste manier van zelfmoord is houden van een vreemdeling.

    Like a bird in a cage
    Zo voel ik me veel te vaak, zodra ik op school ben merk ik dat ik gewoon niet lekker in mijn vel zit
    Opvallend ook dat niemand het opmerkt
    Ik ben van nature een spontaan iemand, geen stil meisje
    Maar er kan een hele dag op school voorbijgaan zonder dat ik iets zeg tegen iemand
    Docenten uitgezonderd
    Er gaan nog vaker dagen voorbij zonder dat iemand iets aan mij vraagt of iemand iets tegen mij zegt op school
    Lullige opmerkingen uitgezonderd
    De moeder van mijn BFF merkte ook al op dat ik stiller was geworden


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    OH, BITCH. You crazy breed.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Iiieeeeee fangirling.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    I can't even.


    Some people are art and do art at the same time