• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!



    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

    [ bericht aangepast door een moderator op 23 okt 2013 - 17:48 ]


    'The best way to predict the future is to create it'.

    ik dacht dat ik de wonden wel kon likken, ik dacht echt dat ik je kon vergeven maar je hebt me te hard geraakt.
    ik kan niet meer naar je kijken zonder die foto te zien en te denken... hoe kon je...
    ik zie dat je het probeert en ik hoop dat tijd zal helpen. anders zal ik het echt uit moeten maken.
    je was mn soulmate... ik vertrouwde je.
    en het stomme is ik voelde het, maar steeds ontkende je... ik ging twijfelen aan mijzelf en uiteindelijk bleek mn gevoel waarheid te zijn.
    het doet gewoon verdomd pijn, zeker omdat je wist dat mn ex mij het zelfde heeft geflikt. je riep altijd het hardst dat jij dat nooit zou doen...

    en ik geloofde je... i guess that one is on me.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ik ben blij dat je het weet en ik weet dat je het me niet zal verwijten, maar toch had ik alles liever voor mezelf gehouden.

    Oh God, ik heb echt geen zin in vandaag. Kon ik maar verder slapen.


    Take me to wonderland

    Veel te vroeg, te weinig slaap.


    You are beautiful, you are love.

    Weer een vage droom. Ik wou dat ik ze kon onthouden.

    Aaaargh, broertjes!


    Stenenlikker

    Wow, het is het fijn.

    Om op de wc van de school te zitten Quizletten. :'D

    [ bericht aangepast op 25 okt 2013 - 10:14 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Het is toch niet zoveel moeite om even te reageren? Hier kan ik ook niets mee. --"


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ff de afleiding zoeken. Met mn zus naar de efteling.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ik ben echt verslaafd geworden aan die band. :Y)


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    Ik ben echt verslaafd geworden aan die band. :Y)


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Crap! Ik moet nog een Engels boek lezen + daar een leesverslag van maken! Oepsie...


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Waarom heb ik het album nu al als het maandag pas uit is?:')


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Nog drie dagen... :C Zo zenuwachtig, terwijl ik keihard leer. Pfoeeh. Volgens mij ben ik gewoon zenuwachtig om niks, tot nu toe gaat het leren echt goed!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    En ik moet ophouden met dat oordelen over mensen, terwijl ik ze niet eens ken. Dat meisje kijkt en praat nu eenmaal heel verveeld, blijkbaar kan ze er niets aan doen. Ze zei ook gewoon heel aardig 'hoi' tegen me toen ik haar tegenkwam.


    "Well, well. Look who we've got here!"