• Fans kunnen rare dingen doen, en soms gaan ze te ver, dat is niet onbekend. Maar wat nou als ze écht te ver gaan. Als ze je gaan bedreigen. Schakel je de politie in? Dan maken ze waar waarmee ze gedreigd hebben. Vertel je het aan iemand? Dan is het het einde van die persoon. Probeer je het te negeren... Dan wordt het je eigen dood.

    Vijf gestoorde fans hebben een plan bedacht om de aandacht van One Direction te krijgen. Het probleem is dat ze echt tot alles in staat zijn. Hun plan gaat als volgt: Ze ontvoeren het gezin van alle leden van One Direction. Daarna maken ze een mooie video, met beelden waarin ze uitleggen wat de spelregels zijn, en die zijn simpel. Ze moeten gewoon doen wat hun wordt opgedragen, en dan gebeurt hun familie niets. Als dat niet het geval is... Dan gaat de jongste als eerste.

    Regels:
    #Geen one-liners. Ik ben hier niet al te streng in, maar als ik iemand erop aanspreek, moet diegene wel langere stukken schrijven
    # OOC in het praattopic
    #Voordat je post, moeten er minstens 2 post tussen je vorige post en je nieuwe post inzitten. Dit voorkomt dat er twee mensen de rest buiten sluiten.
    #Niet zomaar een tijdsprong maken, dit is niet te overzien voor anderen


    De kamer

    Rollen: ER ZIJN NOG 2 ROLLEN OVER
    One Direction:
    Louis Tomlinson: Script
    Niall Horan: Reservatie || MinimuisBeta
    Zayn Malik: xAlways
    Harry Styles: Styles
    Liam Payne:


    De ontvoerders: ER IS NOG 1 ROL OVER!!!
    - Ryanne Lucy McGurr || Pirouette - bedreigt Zayn Malik
    - Kathy Rose Jones || Dobreva - Bedreigt Harry Styles
    - Tyler Joël Valentino || Casiramos - Bedreigt Niall Horan
    - Jacelyn Aimee Everald || Daddario - Bedreigt Louis Tomlinson
    -


    Vrienden en familie:
    Zusje Niall || Lysan Ashlyn Rose Horan || IrishNialler
    Zusje Louis || Megan Jade Tomlinson || Evolution
    Vriendin Zayn || Lina Vermear || MinimuisBeta
    Zusje Liam || Kyra Rose Payne ||Casiramos
    Vriendin Harry || Georgia Madison Jaspers || xAlways
    Zusje Zayn || Daenerys Sansa Malik || KiliOfDurin
    (maximaal 5 per lid)


    Rollentopic
    Praattopic

    Begin:
    Alle familieleden/vrienden van de band worden wakker, in een donkere kamer, waar ze erachter komen dat ze ontvoerd zijn. De ontvoerders maken op dit moment alle vijf een filmpje met hun eis erin. bijvoorbeeld dat ze nu het nieuwe vriendinnetje van dat 1D lid zijn. De leden van 1D hebben net een tour achter de rug, en ze kunnen er misschien al achter komen dat er iemand mist.

    [ bericht aangepast op 6 nov 2013 - 17:32 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Georgia Madison Jaspers

    'Rustig maar,' Zegt Lina, en ze loopt naar me toe. Als ze naast me neerknielt denk ik eerst dat ze me gerust gaat stellen, maar ze trekt de pijl eruit. Het lukt haar niet, maar het doet pijn. Ontzettend veel pijn. Meet pijn als toen de pijl erin ging. Ze trekt nog een keer hard, en ik gil zo hard als ik kan. Ik merk dat ze een stukje van haar broek afscheurt en dat op mijn wond ligt. Maar het doet pijn. Erg veel pijn. Zoveel pijn heb ik nog nooit in mijn leven gevoeld. De tranen stromen niet naar beneden, want ik heb sinds de ontvoering nog niets gedronken, en ik heb geen tranen meer over. Ik denk aan Harry, en terwijl ik dat doe begin ik van binnen te huilen. Te huilen om alles wat er gebeurt is. En ik gil niet meer. harry... Harry, harry, Harry. Op dit moment is hij even mijn alles, alles waar ik aan kan denken. Ik denk aan alle blije momenten die we samen hebben meegemaakt, en word daar vrolijk van. Ja, ik hou van Harry. Heel erg veel.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Jacelynn Aimee Everald

    'Jacelynn, als je nou is goed luisterde naar wat ik godverdomme net zei, dan wist je dat ze niet naar me zouden luisteren, zij luisteren naar niemand. Níemand.' Zei ze en stond op om weer terug te lopen naar het huis. ''Dan krijgen ze ook geen eten, mij best.'' zei ik en rolde met mijn ogen. Megan rolde opnieuw met haar open. 'Ik beloof niks schat' Ze liep langs me en gaf me een stomp op mijn schouder, waarna het mijn beurt was om mijn ogen te rollen. Leuk hoor, gevangenen die denken dat ze beter zijn dan jezelf. Ik verstrakte mijn grip op mijn boog wat meer en liep richting het huis, waarna ik de deur open deed. Mijn wenkbrauwen schoten omhoog door het tafereel. ''Wat is hier aan de hand?'' mompelde ik, ik had geen zin meer om mijn woede te verliezen. Nee, dank je.


    Megan Jade Tomlinson
    Jacelynn kwam achter me aangelopen en deed de deur open. Eenmaal binnen keek ik verbaasd naar wat er voor me gaande was. 'Wat is hier aan de hand?' mompelde Jacelynn. Ik weet niet of het voor mij bedoeld was, maar ik reageer toch lekker wel. 'Goeie vraag, weet ik geen antwoord op' mompel ik terug. Ik kijk even rond, hoe heeft het zo'n chaos kunnen worden toen ik maximaal een uur buiten was. Dan zie ik alleen Ryanne staan, wat een goede ontvoerder is ze als ze niet eens haar fucking gevangenen bij zich kan houden of intimideren. Ik kijk Jacelynn aan en geef haar een verbaasde blik. Ik kijk nog een keer, ik zie Lina, een nieuw iemand die ik niet eerder gezien heb, Lysan en volgens mij ook Georgia. 'Wat een chaos hier' zeg ik zachtjes tegen Jacelynn.


    That is a perfect copy of reality.

    [Zuster met 16? Sorry voor het gezeur... maar het lijkt me sterk. het kan misschien wel dat ze veel One Born Every Minute heeft gekeken ofzo...
    Het zou trouwens wel een goede TLC serrie kunnen zijn]


    Bowties were never Cooler

    (Ik volg het verhaal van de zwangerschap al niet meer..)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Lina

    ik word door Lysan naar een bed gebracht, maar wik eigenlijk Georgia helpen. Ik wil weer opstaan als Lysan begint over mijn broek uittrekken. 'Wat? Nee! dit kunnen toch niet de echte weeen zijn?' zeg ik, want dit kan niet zo zijn. ik moest nog sowieso 6 weken. ik wil wee oostaan maar ik denk toch dat ik maar beter gaan liggen. maar mijn broek uittrekken bij al deze mensen, niet nu. als het zeker was dat dit weeen waren, dan misschien.

    (ik snap ook niet alles, had gewoon zin in drama averalda XD)


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Niall

    Eindelijk is de tour afgelopen. Het is niet dat ik het niet leuk vind, maar ik word er altijd zo kapot van. Weinig slaap, kan ik niet tegen. Gelukkig kon ik naar huis, bij mijn ouders, waar ik me konaten verzorgen. Vooral mijn kleine zusje, Lysan, was altijd heel lief voor mij na zn tour. Ik liep naar de voordeur en hij vloog al open. Lysan, dacht ik, maar het bleek mama te zijn. Ik kreeg een warmekknuffel. Ik liep door en mijn vader zei zachtjes hoi en keek weer naar zijn krant. Hij was niet zo van de warme wel komsten. Ik liep naar boven en keek even naar de kamer van Lysan. Niets. Misschien komt ze vanavond pas, na stage. Ik gooi mijn tas en daarna ook mijzelf op bed en check mijn mobiel en email. Als ik zie dat ik niet veel bijzonders heb kijk ik naar mijn contacten. Wie zou ik nu weer gaan lastigvallen. Zayn was degene die ik voor het laatst had gebeld. Zayn it is. Ik bel hem en hoor hem overgaan. Als hij niet opneemt sms ik hem.

    He, zin om nog even na te chillen? Xxx

    Ik schreef expres kusjes zodat hij weet dat ik vrolijk ben. Ik ga liggen An wacht op antwoord, kijkend naar de poster van cameron diaz die aan het plafond hing.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Zayn Javvad Malik

    Ik krijg een smsje van Niall, waarin staat dat hij zin heeft om te chillen. Niall, Lysan is ontvoerd. Samen met nog een paar. Kom hier maar heen, ik leg je derest uit. Zayn. Ik klik op de verzendknop en kijk bezorgd uit het raam.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Jacelyn Aimee Everald

    'Goeie vraag, weet ik geen antwoord op' mompelde Megan en voor het eerst was ik het ook nog met haar eens. Ik keek naar Ryanne en schudde afkeurend mijn hoofd. ''Ryanne.. Ik was maximaal een uur buiten en dan gebeurt er.. Dit?!'' Ik gebaarde naar het tafereel en zuchtte gefrustreerd. Wat leuk zeg. Een totale chaos in een ontvoering. Dit ging tot nu geweldig. Noteer de sarcasme. 'Wat een chaos hier' zei Megan tegen me, waarna ik knikte. ''Ik dacht dat wij chaotisch waren, maar ik had het blijkbaar mis.'' mompelde ik. Ik haalde een hand door mijn haren en deed de deur achter me dicht, zo snel mogelijk liep ik naar mijn kamer en gooide mijn wapens neer. Zo te zien aan de situatie had ik ze niet meer nodig, mijn zakmes had ik nog aan mijn BH vastgemaakt en die hield ik toch voor de zekerheid bij me. Ik pakte twee chocoladerepen uit mijn tas en liep weer terug naar de chaos. Eén reep gaf ik aan Megan en keek haar aan. ''Als je meewerkt, oké? Alleen omdat jij hun vriend niet bent'' lachte ik, waarna ik tegen de muur leunde.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Lysan Horan

    Medelevend kijk ik haar aan ' Lina je moet me vertrouwen ik heb n mijn stage twee maal een bevalling mee gemaakt en wat geholpen en ik heb mijn lesstoffen altijd geleerd en geofend' zg ik zachr. De deur gaat open en ik zie dat Megan een reepnchoxolade krijgt. Ik loop naar Jacelynn toe. ' Jacelynn mag Lina niet naar het ziekenhuis ze is an het bevallen of mijn part laat je hier weer ee dokter heen komen. En mohen we alsjeblieft wat te eten" vraag ik zacht. Het schreeuwen en geweld lukte niet en ik had er te weinig energie voor. Smekend kijk ik jaar aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Georgia Madison Jaspers

    'Wat? Nee! dit kunnen toch niet de echte weeen zijn?' Vraagt Lina, ik kijk haar verschrikt aan. 'Wat? Maar je moest toch nog wel even? Dit kan toch niet?' Ik zie hoe Lysan haar helpt, en kijk even niet. Ik kan niet goed tegen dit soort dingen. heel lastig is het niet om niet te kijken, want het liefste zou ik nu slapen. Of dood zijn. Ook goed. Ik denk aan Harry, hoe zou hij zich nu voelen? Zou hij blij zijn dat hij nu eindelijk van me af is. Ik denk aan iedereen die ooit tegen me gezegd heeft dat ik dood moet. Het duurt erg lang voordat ik daar eindelijk klaar mee ben. Er zijn genoeg mensen die nu waarschijnlijk feest vieren omdat ik eindelijk ben opgehoepeld. Vroeger zou ik hierom gehuild hebben, maar nu maakt het me allemaal niet meer uit. Ik ga toch wel dood. Dat wil ik. Zelfs als ik hier uitkom. Maar niemand mag dat weten. Ik denk terug aan de dag waarop ik ontvoerd werd. Als ik Kathy had verteld dat ik op dat moment zelfmoord wou plegen, zou ze dan spijt hebben dat ze me heeft ontvoerd? Vast wel. Er zou niemand zijn die me echt zou missen. Aangezien mijn leven gewoon een hel is, met een engel die in deze hel terecht is gekomen. Hij mag dan wel geen vleugels hebben, maar Harry is mijn engel. Zonder hem zou ik nu niet meer leven. Al lang niet meer. Hij heeft echt geen idee hoeveel hij voor me betekend. Ik glimlach als ik aan hem denk, en dat is de eerste glimlach sinds ik ontvoerd ben. Ik kan me even blij voelen, maar dat gevoel is binnen een seconde weer weg. Mijn leven is vreselijk, en ik wil hier weg. Terug naar huis, terug in de auto. En daarna naar de trein. De trein zal me dood maken. En dat is mijn grootste wens.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Jacelyn Aimee Everald

    Ik keek Lysan fronsend aan, waarna ik mijn hoofd schud. ''Ik kan niks voor jou of haar doen. Jullie zijn mijn zaken namelijk niet, alleen Megan is mijn werk.'' zei ik, waarna ik een hap van mijn chocolade nam. Ik had te lang niet gegeten, ik had alleen maar chocolade en zo'n pak van ontbijtgranen meegenomen, geen goede zet van me, maar ja. Ik had tenminste wat te eten. ''Iemand zorgt voor jou en ik zorg niet voor jou. Dus ga ik weg.'' siste ik en keek haar geïrriteerd aan. Ik ging me namelijk niet bemoeien met andermans zaken.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Niall

    Ik krijg een sms en lees hem wel tien keer door. Ontvoerd?! Waar slaat dat nou weer op. Is dit eengrapje ofzo? Dit is niet grappig. Naar ik zal zeker naar hem toe gaan. Ik pak mijn jas van het haakje en zie dat ik een bericht heb. Het nummer is on bekent en ik herken het zo niet. Ik open het en er zit een videoboodschap in. Het was van een jongen. Hij had het over ontvoering. Dus toch? Ik kijk verder. Ik krijg Lysan alleen weer te zien als ik hem weer in de 'spotlight sa' zet. Wat is dat nou weer voor een ongelooflijk vies ventje. Omdat je weer niet zelf iets kan doen moet je het maar door iemand anders laten doen. Desnoods op deze manier.

    Wat heb ik jou ooit aangedaan? En lysan, waarom lysan? Laat haar met rust. Als je haar ook met een vjnger aanraakt zal ik je villen

    Schrijf ik boos terug. Uit woede druk ik hard op de toetsen. Ik loop de deur uit en smijt hem achter me dicht. Klootzakken. Maar wie waren de anderen die gekidnapped waren dan?

    Uk fiets harder dan ik eigenlijk kan en kom binnen tien minuten bij zayn aan wat ik nirmaal in een half uur doe. Ik klop vaak op de deur en ben erg ongeduldig. Ik pak mijn telefoon en kijk of ik al reactie heb.
    Niks.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Lina

    'Hoe weet je zo zeker dat dit weeën zijn?' Vraag ik haar met een harde stem. 'Het kan gewoon niet okee' ik voel weer een steek opkomen en grijp naar iets naast me. Het was de hand van georgia. Ik kijk naar het tafereel dat zich afspeelt in de deuropening. lysan die opstandig is tegen iedereen, alleen om mij te helpen.
    Ik vond het zo erg voor haar ik wist dat ze zich slecht voelde.we voelden ons allemaal slecht. Iedereen wou weg of tenminste eten. Maar er gebeurde niks. Niks behalve drama


    (Sorry weinig)


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Daenerys Sansa Malik
    Ik stond nogsteeds erg vijandig tegenover het meisje. Achter me was een hele hijsa een de gang, waardoor vanzelf mijn adrenaline wat ging stromen. Een ander kwam aan en de hijsa werd nog erger. Ik draaide me niet van de een weg, maar wel wat richting de ander. Lysan deed heel betweterig en druk. "Lysan kappen! Dat je One Born Every Minute kijkt, zuster wil worden en je middelbare school stage op de kraamafdeling hebt gedaan betekent niet dat je hier goed in bent. Dat is wel duidelijk door je paniek. Dus kappen en kop dicht. Je bent nog niet eens klaar met je middelbare school. Je bent 16 verdomme." snauwde ik haar toe. Ik had het echt met haar gehad. Vreemd wicht. Mijn ogen schoten even fel naar het meisje tegen wie ze had staan smeken. "En jij. Ga je hier nog wat nuttigs doen? Of moet ik de ambulance laten komen omdat je niet meer kan lopen?" siste ik haar toe. Een combinatie van adrenaline, beschermingsdrang en irritatie maakte me niet ongevaarlijker. In de ring was het alleen adrenaline en prestatiedrang. Dat was zwakker dan dit. Ik was nu echt bloed link, hoe geblesseerd ik ook was.


    Bowties were never Cooler

    [dubbel post]

    [ bericht aangepast op 25 okt 2013 - 19:08 ]


    Bowties were never Cooler