• Fans kunnen rare dingen doen, en soms gaan ze te ver, dat is niet onbekend. Maar wat nou als ze écht te ver gaan. Als ze je gaan bedreigen. Schakel je de politie in? Dan maken ze waar waarmee ze gedreigd hebben. Vertel je het aan iemand? Dan is het het einde van die persoon. Probeer je het te negeren... Dan wordt het je eigen dood.

    Vijf gestoorde fans hebben een plan bedacht om de aandacht van One Direction te krijgen. Het probleem is dat ze echt tot alles in staat zijn. Hun plan gaat als volgt: Ze ontvoeren het gezin van alle leden van One Direction. Daarna maken ze een mooie video, met beelden waarin ze uitleggen wat de spelregels zijn, en die zijn simpel. Ze moeten gewoon doen wat hun wordt opgedragen, en dan gebeurt hun familie niets. Als dat niet het geval is... Dan gaat de jongste als eerste.

    Regels:
    #Geen one-liners. Ik ben hier niet al te streng in, maar als ik iemand erop aanspreek, moet diegene wel langere stukken schrijven
    # OOC in het praattopic
    #Voordat je post, moeten er minstens 2 post tussen je vorige post en je nieuwe post inzitten. Dit voorkomt dat er twee mensen de rest buiten sluiten.
    #Niet zomaar een tijdsprong maken, dit is niet te overzien voor anderen


    De kamer

    Rollen: ER ZIJN NOG 2 ROLLEN OVER
    One Direction:
    Louis Tomlinson: Script
    Niall Horan: Reservatie || MinimuisBeta
    Zayn Malik: xAlways
    Harry Styles: Styles
    Liam Payne:


    De ontvoerders: ER IS NOG 1 ROL OVER!!!
    - Ryanne Lucy McGurr || Pirouette - bedreigt Zayn Malik
    - Kathy Rose Jones || Dobreva - Bedreigt Harry Styles
    - Tyler Joël Valentino || Casiramos - Bedreigt Niall Horan
    - Jacelyn Aimee Everald || Daddario - Bedreigt Louis Tomlinson
    -


    Vrienden en familie:
    Zusje Niall || Lysan Ashlyn Rose Horan || IrishNialler
    Zusje Louis || Megan Jade Tomlinson || Evolution
    Vriendin Zayn || Lina Vermear || MinimuisBeta
    Zusje Liam || Kyra Rose Payne ||Casiramos
    Vriendin Harry || Georgia Madison Jaspers || xAlways
    Zusje Zayn || Daenerys Sansa Malik || KiliOfDurin
    (maximaal 5 per lid)


    Rollentopic
    Praattopic

    Begin:
    Alle familieleden/vrienden van de band worden wakker, in een donkere kamer, waar ze erachter komen dat ze ontvoerd zijn. De ontvoerders maken op dit moment alle vijf een filmpje met hun eis erin. bijvoorbeeld dat ze nu het nieuwe vriendinnetje van dat 1D lid zijn. De leden van 1D hebben net een tour achter de rug, en ze kunnen er misschien al achter komen dat er iemand mist.

    [ bericht aangepast op 6 nov 2013 - 17:32 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Zayn Javvad Malik

    HOOFDLETTERS ZIJN NIET NODIG, BEN NIET BLIND HOOR. En wat dan nog? Hou je me tegen? Nee, want je weet niet waar ik ben. Oh, en als je die meisjes ooit nog terug wilt zien, zal ik toch maar anders bedenken dan iets met The Wanted. Hoe kwam je daar eigenlijk bij? Ik heb daar nooit iets over gezegd. Bedenk zelf maar wat vreselijks, en kom dan later terug. Dikke smakkerd van je nieuwe vriendin Ryanne.
    PS: Volgens mij gaat Lina binnenkort bevallen. Lekker voor je dat je er niet bij zal zijn.

    Ik begin zachtjes te huilen. Lina...
    Ik geef je alles wat je maar wilt, als je Lina, Daenerys en de baby maar met rust laat. Het maakt me niet uit wat, zeg het maar, en je krijgt het. Echt waar. Laat me alsjeblieft praten met Lina, ik ben we de vader van de baby, en ik mag dus ook mee beslissen hoe die gaat heten. Alsjeblieft, ik smeek je. Stuur ik wanhopig, en ik begin harder te huilen. Er wordt op de deur geklopt. Niall? Nee, het is een halfuur fietsen. Toch is het Niall. Ik schaam me niet voor mijn tranen en kijk hem aan.
    'Ze hebben Lina en Daenerys en Lina is zwanger en ze gaat bevallen en ik mag er niet bij zijn.' Zeg ik in tranen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Megan Jade Tomlinson
    Ik kijk hoe Daenerys Lysan bij haar kraag pakt. Ik zucht, ze moet echt is beter haar woede onder controle te leren houden. Ik geef mijn overige chocolade terug aan Jace en pak haar zakmes af. 'Krijg je later terug' mompel ik nog. Ik loop Daeys kant op en druk haar tegen de muur. Ik hou mijn zakmes gereed voor een aantal klappen die ik kan verwachten. 'Hé Daenerys, gedraag je niet als een stoer wijf, want dat ben je niet. Het enigste wat je kan is meiden die minder sterk zijn als jou pijn doen, en weetje, dat is een zwakte tonen. Laat Lysan de volgende keer met rust of je hebt een nog groter probleem met mij' sis ik tegen haar en ik loop weer weg.

    [ Okay, here we go ]


    That is a perfect copy of reality.

    Daenerys Sansa Malik
    Toen ik weg wilde lopen werd ik opeens in mijn kraag gegrepen en tegen de muur gedrukt. Ik wilde worstelen, maar zag een mes, dus ik hield me stil en probeerde te bedenken wat ik bij messen moest doen, maar hand to knife combat was lang geleden voor me. Toen ze mijn eerste naam zei moest ik heel veel moeite doen haar niet direct te slaan in haar gezicht. Haar volgende woorden maakten het zeker niet beter. "Ik sla uit tegen mensen die het verdienen." grauwde ik naar haar toe. Toen deed ze iets wat niet slim was: haar rug naar me toe draaien. Ik greep haar bij haar haren en trok haar naar me toe. "Je speelt een gevaarlijk spelletje popje. Je moet blij zijn dat ik geblesseerd, anders had je nog een groter probleem." Mijn ogen rolden wat terug in hun kassen. Ik trok nog een keer aan haar haren en draaide toen mijn arm zo om haar heen dat ik mijn handje om haar nek kon sluiten. Je moest mij echt geen Daenerys noemen. Alleen Zayn mocht dat. Mijn ouders opzich ook, maar meestal noemde mijn moeder me lieverd. Voor de rest wilde ik het echt niet hebben.


    Bowties were never Cooler

    Niall

    Ik schrik op van mijn mobiel als de deur open gaat. Er staat een huilende Zayn in de deuropening. Hier schrik ik nog erger van. Zayn huilt nooit, misschien wel maar dan niet bij ons in de buurt. 'Ze hebben Lina en Daenerys en Lina is zwanger en ze gaat bevallen en ik mag er niet bij zijn.' komt er snikkend uit. Wacht wat? Zwanger? Sinds wanneer was dit bekend? 'Wat?' vraag ik verbaasd. Ik kijk Zayn aan. 'Zwanger? Lina?' Ik zie Zayns tranen en besluit dat we even moeten gaan zitten. Ik draai hem om en duw hem zachtjes richting de woonkamer. ik loop terug en doe de deur dicht. Als ik binnen kom kan ik het niet laten meteen te gaan vragen. 'Vertel me alles alsjeblieft.' Ik ga zitten op een bank op het plekje waar ik altijd zit. 'Ik bedoel, alles, van de ontvoering en van ' ik moest even nadenken voordat ik het zei. 'van jullie baby?' het kwam er vragender uit dan het bedoeld was. 'Wanneer is het gebeurt?' ik knapte bijna uit elkaar van nieuwscgierigheid en veranderde om de paar seconden van positie.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Megan Jade Tomlinson
    Al snel voelde ik dat ze me aan mijn haren terug trok. Aangezien ik al vijf pijlen in mijn lichaam had gekregen, voelde ik de pijn niet eens meer. 'Je speelt een gevaarlijk spelletje popje. Je moet blij zijn dat ik geblesseerd, anders had je nog een groter probleem.' zei ze. Ik rol met mijn ogen. 'De enige die hier een probleem heeft, ben jij Daenerys' sis ik tegen haar en ik zorg ervoor dat ze los laat. Ik trek haar aan haar haar en duw haar met volle kracht tegen de muur aan, dan pak ik het zakmes van Jace en snij ik in haar gezicht over haar linker jukbeen, om haar oog, tot aan haar wenkbrauw. Er komt gelijk heel wat bloed uit. 'Ben je nu nog zo stoer, zielig wijf' sis ik in haar gezicht en ik spuug even. Dan gooi ik haar hard op de grond en blijf ik staan, als ik nu weer wegloop weet ik toch wel dat ze achter me aankomt.

    [ bericht aangepast op 26 okt 2013 - 18:41 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Daenerys Sansa Malik
    Toen ik haar aan mijn haar voelde trekken liet ik noodgedwongen mijn grip op haar nek gaan. Dat ze weer mijn eerste naam gebruikte was ik van binnen om aan het koken. Ik werd met volle kracht tegen de muur aan geduwd, maar liet niets merken. Ik had erger gehad. Toen ze het mes in mijn huid zette moest ik wel echt hard op mijn wang bijten om geen kik te geven. Ik voelde het bloed stromen. Ik ving me op op de grond en sprong snel overeind. Met een haal veegde ik haar spuug van mijn gezicht. "Kleintjes pesten en met een mes een ongewapende tegenstander aanvallen. Heet eerlijk hoor. Volgens mij ben jij degene die hier zielig is, niet ik." beet ik haar terug. Ik zag haar weglopen en zag bebloede plekken in haar shirt op haar rug. Kassa. Ik liep lichtvoetig achter haar aan en duwde mijn vingers recht in een van de gaten van haar shirt, waardoor ze nog verrassend diep in haar vlees verdwenen. Ik draaide om haar heen, waardoor mijn vingers nog wat in haar wond rondgingen, voor ik ze er ruw uit trok en haar een hele harde linkse hoek verkocht recht op haar neus, gevolgd door een rechtse op haar oogkas. Rechts was ik niet zo goed, dus dat was waarschijnlijk alleen een kneuzing, maar ik had haar neus voelen kraken onder mijn knokkels. Ik grijnsde naar haar vol kilte. "Zo, nu staan we gelijk, kreng." zei ik voor ik in haar gezicht tufte.


    Bowties were never Cooler

    Lysan Horan.

    Sansa gaat helemaal door het lint omdat Megan haar met haar voornaam aanspreekt en ze beginnen half te knokken. Megan bedreigt haar met een mes maar al snel heeft Sansa haar terug gepakt. 'Nu kappen oke, jullie hebben elkaar genoeg pijn gedaan' zeg ik zacht. ik wou niet nogmaals ruzie met Sansa eigenlijk. Ik had namelijk al gemerkt dat ze in staat was om me dood te slaan als ze dit wou en als ze toestemming van Tyler zou krijgen zou ze het zo ook nog doen dan. Ik vroeg me af wat Niall nu zou doen en waar hij was. Zou hij nog rustig slapen? Denken dat ik wat later van stage ben? Of was hij me aan het zoeken en hadden ze door dat ze met zijn vijven hun familie kwijt waren.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Megan Jade Tomlinson
    Ik voelde al snel haar vingers in mijn wonden. Ik deed moeite om het niet uit te gillen van de pijn. 'Kleintjes pesten en met een mes een ongewapende tegenstander aanvallen. Heet eerlijk hoor. Volgens mij ben jij degene die hier zielig is, niet ik' beet ze me toe. 'Ja, weet ik. Maar jij bent geen kleintje lieve schat. Jij bent een monster. Die mogen worden aangevallen' beet ik haar toe. Al snel voelde ik haar vuist tegen me oog, en bijna direct daarna tegen me neus. Ik gilde het nog net niet uit van de pijn. 'Zo, nu staan we gelijk, kreng' zei ze tegen me en toen tufte ze in mijn gezicht. Ik negeerde Lysan en veegde haar spuug uit mijn gezicht. Nu was ze te ver gegaan. Ik sprong op haar af en duwde haar weer op de grond. Toen zag ik haar geblesseerde knie. Ik lachte even gemeen en stak toen de mes hard in haar knie. Ik maakte de snee tot haar scheenbeen en ik zag bloedspetters van mij op haar gezicht belanden. 'Dit vind je vast niet zo fijn hé' siste ik tegen haar.

    [ bericht aangepast op 26 okt 2013 - 19:52 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Zayn Javvad Malik

    'Wat? Zwanger? Lina?' Vraagt Niall, en hij duwt me richting de woonkamer. 'Vertel me alles alsjeblieft.' Ik laat mezelf op de bank vallen. 'Ik bedoel, alles, van de ontvoering en van ' Hij denkt even na voor hij het zegt. 'van jullie baby? Wanneer is het gebeurt?' Vraagt Niall. Ik kijk hem met een betraand gezicht aan. 'Nou, ik kwam dus naar Lina's huis, en daar vond ik een briefje waarin alles stond van de zwangerschap enzo, en ik kreeg een videoboodschap van ene Ryanne die wou dat ik groot fan zou zijn van The Wanted, en de toekomstige baby naar een van hen zou vernoemen en anders zou ze Lina en de baby vermoorden, en toen ging ik dus naar het huis van mijn ouders en toen kwam ik er achter dat ze ook Daenerys hadden ontvoerd. En nu moet ik dus nog iets bedenken wat die Ryanne met de Wanted gaat doen om te zorgen dat ze Lina, Daenerys en de baby niks aan doet. Over de zwangerschap weet ik bijna niets, alleen dat Lina bijna gaat bevallen, en ik daar niet bij mag zijn.' De tranen beginnen garder te stromen, en ik leun tegen Niall aan.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Daenerys Sansa Malik
    Haar woorden deden me alleen wat grijnzen. Maar haar gezicht, vertrokken in pijn, deed dat pas echt. Ja, ik was een klein monster. Wat maakte dat nou weer uit? Als ik je mocht was ik het zeker niet. Ik tufte in haar gezicht en zo stonden we voor mij kiet. Toen Lysan weer begon wilde ik echt haar kop eraf rukken. "Niet met mijn zaken bemoeien, slet, anders ben jij echt de volgende." gromde ik naar haar. Ik had me alleen iets te laat terug gefocussed op Megan en het feit dat ik niet kon rennen of goed hele zware klappen kon opvangen en zij een aantal kilo en centimeters op mij over had zorgde dat ik languit op de grond lag toen ze op me sprong. Een piep van mijn verliet mijn mond toen ze haar mes in mijn knie stak. De pijn was echt verschrikkelijk, maar ik moest door. ik kon haar gewoon niet laten winnen. Ik trok snel en hard mijn knie omhoog om haar daarna ermee van me af te kunnen drukken. Met moeite krabbelde ik onder haar vandaan en ging zo goed mogelijk weer klaar staan. Ik veegde het bloed van mijn gezicht, ik had niet eens meer enig idee waar het vandaan kwam, en het kon me weinig schelen. Ik wilde gewoon niet verliezen.


    Bowties were never Cooler

    Jacelyn Aimee Everald

    'Oké, ik werk mee, tot op zekere hoogte, ik ga niet je slaaf zijn' Ik lachte even en schudde langzaam mijn hoofd. ''Nee, dat namelijk ook weer niet.'' Megan gooide drie stukjes chocolade naar Lysan toe, waarna ik even grinnikte. ''Je hoefde dat niet te doen.'' zei ik. Waarna ik het tafereel opnieuw bekeek, mensjes die elkaar pijn deden - het was aan de andere kant nogal vermakelijk. Opeens pakte Megan mijn zakmes af, die aan de strip van mijn bh was verbonden en mompelde nog wat dat ik 'm later terug zou krijgen. Ik rolde met mijn ogen en keek toe hoe ze het zusje van Malik flink te grazen nam. Ik leunde tegen de muur aan en zuchtte diep. ''Megan.. Zo is het wel genoeg.'' Maar nee, ze bleef Malik steken en het begon erg bloederig te worden. ''Megan!' schreeuwde ik en langzaamaan begon ik iets gefrustreerd te raken. Ze mocht Malik niet pijn doen, helaas was dat Ryanne's taak en ik moest toegeven dat zij niet de slimste was. Ik rende naar mijn kamer en pakte mijn pistool en laadde het. ''Hou op. Beiden.'' gromde ik en had mijn pistool firm aan mijn zijde. ''Megan, je bent nor hun vriend, nor hun vijand. Stop het.''


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Niall

    Als Zayn praat over de ontvoering knik ik begrijpelijk en vertel over Tyler. Over de videoboodschap waarin stond dat hij in de spotlights wou staan. ALs Zayn verder gaat over Lina kijk ik hem bezorgd aan. 'Jij wist er ook niks van? Maar als ze al bijna gaat bevallen is ze al wel heel ver. De laatste keer dat ik haar zag was ze niet dik, toch?' Ik voel dat HIj tegen me aan leun en ik frons mijn wenkbrauwen omdat ik zo hard aan het nadenken ben hoe Lina er uit zag wanneer ik haar voor het laatst zag. "Heb je haar al gesproken over de baby?' vraag ik dan.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Zayn Javvad Malik

    Hij verteld me over Tyler. 'Ja, Lina stuurde een sms waarin wel iets over een Tyler stond, ja.' Zeg ik, en hij gaat verder. Die Tyler wil dus in de spotlight? En hij kan daar neit zelf voor zorgen? Wat zielig zeg. 'Jij wist er ook niks van? Maar als ze al bijna gaat bevallen is ze al wel heel ver. De laatste keer dat ik haar zag was ze niet dik, toch?' Ik kijk hem verdrietig aan. 'Dat dacht ik dus ook al. En dat was vorige maand nog, dus dan zou ze toen al acht maanden achter de rug hebben, maar zo zag ze er niet uit. Niet dat ik er veel van weet.' Ik denk even na, aan hoe ze er de vorige keer uitzag. Oke, iets dikker dan normaal, maar niet zó dik 'Heb je haar al gesproken over de baby?' Vraagt Niall, en ik schud mijn hoofd. 'Nee, nog niet. Alleen dat briefje dat ik vond, en wat Ryanne me erover heeft verteld. Maar hoe erg ze de waarheid spreekt... Ik weet het niet. Misschien zit ze gewoon wat te lullen en heeft ze echt geen idee waar ze het over heeft.'


    Spoiler alert: you will save yourself

    Megan Jade Tomlinson
    ''Megan.. Zo is het wel genoeg.' zei Jace oppeens, ik negeerde haar en ik ging gewoon door, dan schreeuwt Jacelynn oppeens mijn naam. Ik geef haar een blik van dat ze zich er niet mee moet bemoeien. Ik hoor haar weglopen en dan terug komen. ''Hou op. Beiden.'' gromde Jace toen. ''Megan, je bent nor hun vriend, nor hun vijand. Stop het.'' zei ze toen tegen mij. 'Jacelynn, hou je erbuiten' schreeuw ik tegen haar, en ik sla het pistool uit haar handen. Dan maak ik een diepe snee in de rechter arm van Daenerys. Ik ga door tot dat de snee ongeveer haar hele arm inneemt en ik lach even sadistisch. 'Dat vind je wel fijn hé, stom wijf dat je bent' sis ik tegen haar.


    That is a perfect copy of reality.

    Niall

    'Okee.' ik stond op vol energie. 'We moeten iets doen.' We moesten gewoon iets doen. Wie weet hadden ze nog meer, wie weet deden ze hun pijn, wie weet vermoorden ze elkaar... Ik moest er niet aan denken. 'De politie kan je telefoon natrekken. Jij hebt toch met haar gebeld?' vraag ik en ik pak mijn mobiel, nog geen bericht. 'Ik weet dat we de politie er niet bij mogen halen, maar wat nou als ze een sneaky attack doen?' het had ook geen zin om hier te gaan zitten rouwen als we niks doen. We moesten in actie komen.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!