• Fans kunnen rare dingen doen, en soms gaan ze te ver, dat is niet onbekend. Maar wat nou als ze écht te ver gaan. Als ze je gaan bedreigen. Schakel je de politie in? Dan maken ze waar waarmee ze gedreigd hebben. Vertel je het aan iemand? Dan is het het einde van die persoon. Probeer je het te negeren... Dan wordt het je eigen dood.

    Vijf gestoorde fans hebben een plan bedacht om de aandacht van One Direction te krijgen. Het probleem is dat ze echt tot alles in staat zijn. Hun plan gaat als volgt: Ze ontvoeren het gezin van alle leden van One Direction. Daarna maken ze een mooie video, met beelden waarin ze uitleggen wat de spelregels zijn, en die zijn simpel. Ze moeten gewoon doen wat hun wordt opgedragen, en dan gebeurt hun familie niets. Als dat niet het geval is... Dan gaat de jongste als eerste.

    Regels:
    #Geen one-liners. Ik ben hier niet al te streng in, maar als ik iemand erop aanspreek, moet diegene wel langere stukken schrijven
    # OOC in het praattopic
    #Voordat je post, moeten er minstens 2 post tussen je vorige post en je nieuwe post inzitten. Dit voorkomt dat er twee mensen de rest buiten sluiten.
    #Niet zomaar een tijdsprong maken, dit is niet te overzien voor anderen


    De kamer

    Rollen: ER ZIJN NOG 2 ROLLEN OVER
    One Direction:
    Louis Tomlinson: Script
    Niall Horan: Reservatie || MinimuisBeta
    Zayn Malik: xAlways
    Harry Styles: Styles
    Liam Payne:


    De ontvoerders: ER IS NOG 1 ROL OVER!!!
    - Ryanne Lucy McGurr || Pirouette - bedreigt Zayn Malik
    - Kathy Rose Jones || Dobreva - Bedreigt Harry Styles
    - Tyler Joël Valentino || Casiramos - Bedreigt Niall Horan
    - Jacelyn Aimee Everald || Daddario - Bedreigt Louis Tomlinson
    -


    Vrienden en familie:
    Zusje Niall || Lysan Ashlyn Rose Horan || IrishNialler
    Zusje Louis || Megan Jade Tomlinson || Evolution
    Vriendin Zayn || Lina Vermear || MinimuisBeta
    Zusje Liam || Kyra Rose Payne ||Casiramos
    Vriendin Harry || Georgia Madison Jaspers || xAlways
    Zusje Zayn || Daenerys Sansa Malik || KiliOfDurin
    (maximaal 5 per lid)


    Rollentopic
    Praattopic

    Begin:
    Alle familieleden/vrienden van de band worden wakker, in een donkere kamer, waar ze erachter komen dat ze ontvoerd zijn. De ontvoerders maken op dit moment alle vijf een filmpje met hun eis erin. bijvoorbeeld dat ze nu het nieuwe vriendinnetje van dat 1D lid zijn. De leden van 1D hebben net een tour achter de rug, en ze kunnen er misschien al achter komen dat er iemand mist.

    [ bericht aangepast op 6 nov 2013 - 17:32 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    [Is mogelijk... 6 weken te vroeg]


    Bowties were never Cooler

    (Ja of de dokter zat er een of twee weken naast)


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Lysan Horan

    Ik knik tevreden naar Lina. Langzaam val ik in slaap. Al snel ben ik weer wakker. Ik kruip uit bed en loop met de deken naar Lina. Ik tik haar aan ' Denk je dat ze als ik vraag of ze een zwangerschapstest willen kopen en dat ze dat voor me doen of denk je dat van niet' vraag ik zacht


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Kan ook. En mensen slapen allemaal wel erg kort hier... Just saying]


    Bowties were never Cooler

    (Doen we dat)


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Lina

    De krampen waren weer een beetje begonnen en ik zag Lysan op mij aflopen.'Denk je dat ze als ik vraag of ze een zwangerschapstest willen kopen en dat ze dat voor me doen of denk je dat van niet.'.
    Vraag ze met een serieuze blik. 'Ik denk' zeg ik rustig, 'dat jij je niet zo zorgen moet maken'. Zeg ik en ik vertrek mijn gezicht door een kramp. 'Jet komt allemaal goed' zeg ik er nog even snel achteraan


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Lysan

    ' ik denk...dat je je niet zoveel zorgen moet maken.... Het komt wel goed" bezorgd kijk ik haar aan. ' gaat het wel Lina?'vraag ik haar bezorgd en zachtjes


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Alle offtopic berichten in het praattopic)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lina

    'Ja, ja het gaat wel' zeg ook met een nepglimlach. Ik had weer pijn. Waar kwam dit toch vandaan. Altijd ik weer die pijn had. Ik was er echt klaar mee. Ik draai me een beetje en ga overeind Zitten. 'Ken je nog een leuk spel?' Vraagik haar. Voor afleiding.

    (Sorry, maar daar krijg ik soms niet ddirect antwoord)


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Daenerys Sansa Malik
    Ik bleef vastberaden en vrij vijandig staan tegenover het oudere en langere meisje. Ik ging me echt niet op mijn kop laten zitten door zo iemand. Ik had wel grotere tegenstanders gehad, al was mijn knie nu wel erg lastig, want trappen uitdelen kon ik op dit moment niet. Vanuit mijn ooghoek viel mijn aandacht toch op iets glinsterends. Ik focuste me er heel kort op, om zeker te weten wat het was, voor ik mijn aandacht snel weer op het meisje in de deuropening richtte. "Lina?" vroeg ik zonder om te kijken. "Kan het zijn dat je water net is gebroken toen je lag te slapen?" Ik sprak kalm en duidelijk, maar met mijn eigen hoge onschuldige stem, die erg tegensprak met mijn karakter en reputatie. Mijn oren waren nu gespitst op een antwoord van Lina, terwijl mijn ogen elke minime beweging van het meisje voor me opnamen.


    Bowties were never Cooler

    Lina

    Ik kijk naar Doet die tegen mij praat. Als door is gedrongen wat ze zei kijk ik snel omlaag. Was het echt? Ik kijk beter en zie ook een plasje water. Nu? Maar ik moest nog zoveel weken. Dit kan niet? 'Is het niet gewoon water?' Vraag ik met een over slaande stem. Ik word een beetje bang e. Ga ik rechter opzitten. Alsof ik als ik er van weg zou kruipen het niet waar zou zijn. 'Dit kan toch niet?'Zeg ik rustiger dan ik ddacht. Ik kijk met een bezorgde blik naar Faey die duidelijk haar ogen op Ryanne heeft gericht.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Georgia Madison Jaspers

    Op de een of andere manier val ik weer helemaal weg. De tijd dat ik hier zit heb ik dat de hele tijd in korte stukjes. Ik ben me erg bewust van het feit dat er een pijl uit mijn rug steekt, en dat die eruit moet. Naar de kamer dus. Ik stop mijn mobiel diep in mijn zak, en sta op. Dat doet pijn. Maar met al mijn kracht lukt het me om naar de kamer te komen. 'Help me, alsjeblieft. Haal dit ding eruit, het doet pijn!' Ze ik, en ik zie meteen dat Lina ook pijn heeft. ' Lina? Wat is er? Is het de baby?' Vraag ik.


    Spoiler alert: you will save yourself

    lina

    ik kijk weer naar de deuropening. op de een of andere mnier dacht ik dat als ik er lang genoeg naar keek er iemand uit zou komen die me kon helpen, of misschien zayn wel. als ik iemand zie zucht ik even, gelukkig, het was Georgia, niet een van die vreselijke mensen. 'Help me ,alsjeblieft. Haal dit ding eruit,het doet pijn!' hoor ik haar zeggen. als ze zich een beetje naar mij draait snap ik waar ze het over heeft. er steekt een pijl uit haar rug. als ze mij ziet zegt ze'Lina?Wat is er?Is het de baby?' 'rustig maar,' zeg ik tegen Georgia en ik trek haar aan haar hand naar mij toe. ik draai haar om en probeer de pijl eruit te trekken. het lukt me niet zo, maar als ik nog een keer kracht zet is hij er toch uit. Ik scheur een stukje van mijn broek af en doe het op de wond. ookal had ik pijn, ik kon het gewoon niet zien om anderen ook pijn te zien lijden. ik voel me ineens wel weer wat beter. 'het gaat goed.' zeg ik met een bezweet hoofd en ik aai over mijn voorhoofd.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    ER ZIJN ROLLEN VRIJGEKOMEN!!


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lysan Horan.

    Ik kijk nog steeds bezorgt naar Lina en kijk op van wat Sansa zegt. Ik kijk op het bed wat inderdaad nat geworden is en mijn ogen vergroten. Ik zie Georgia binnen komen en Lina trekt een pijl uit haar rug terwijl ze zweet van denk ik de pijn. Ik sta voorzichtig en rustig op en loop naar haar toe. 'Ga maar liggen op je bed. Ik ehm kan je wel helpen. Ik heb grotendeels al geleerd heo dat moet allemaal' zeg ik zacht tegen haar en help haa rnaar bed. Ja dit jaar zou ik afstuderen als Kraamverzorgster. Ik hield namelijk kapot veel van kleine kindjes enzo. Ik was nog erg jong omdat ik mijn studie vervroegd kon afronden. 'Als je slim bent trek je je broek en onder broek uit. Ik zal wel een deken over je benen leggen zodat je niet helemaal bloot ligt als je dat niet wilt' zeg ik en ik kijk haar aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan