• Fans kunnen rare dingen doen, en soms gaan ze te ver, dat is niet onbekend. Maar wat nou als ze écht te ver gaan. Als ze je gaan bedreigen. Schakel je de politie in? Dan maken ze waar waarmee ze gedreigd hebben. Vertel je het aan iemand? Dan is het het einde van die persoon. Probeer je het te negeren... Dan wordt het je eigen dood.

    Vijf gestoorde fans hebben een plan bedacht om de aandacht van One Direction te krijgen. Het probleem is dat ze echt tot alles in staat zijn. Hun plan gaat als volgt: Ze ontvoeren het gezin van alle leden van One Direction. Daarna maken ze een mooie video, met beelden waarin ze uitleggen wat de spelregels zijn, en die zijn simpel. Ze moeten gewoon doen wat hun wordt opgedragen, en dan gebeurt hun familie niets. Als dat niet het geval is... Dan gaat de jongste als eerste.

    Regels:
    #Geen one-liners. Ik ben hier niet al te streng in, maar als ik iemand erop aanspreek, moet diegene wel langere stukken schrijven
    # OOC in het praattopic
    #Voordat je post, moeten er minstens 2 post tussen je vorige post en je nieuwe post inzitten. Dit voorkomt dat er twee mensen de rest buiten sluiten.
    #Niet zomaar een tijdsprong maken, dit is niet te overzien voor anderen


    De kamer

    Rollen: ER ZIJN NOG 2 ROLLEN OVER
    One Direction:
    Louis Tomlinson: Script
    Niall Horan: Reservatie || MinimuisBeta
    Zayn Malik: xAlways
    Harry Styles: Styles
    Liam Payne:


    De ontvoerders: ER IS NOG 1 ROL OVER!!!
    - Ryanne Lucy McGurr || Pirouette - bedreigt Zayn Malik
    - Kathy Rose Jones || Dobreva - Bedreigt Harry Styles
    - Tyler Joël Valentino || Casiramos - Bedreigt Niall Horan
    - Jacelyn Aimee Everald || Daddario - Bedreigt Louis Tomlinson
    -


    Vrienden en familie:
    Zusje Niall || Lysan Ashlyn Rose Horan || IrishNialler
    Zusje Louis || Megan Jade Tomlinson || Evolution
    Vriendin Zayn || Lina Vermear || MinimuisBeta
    Zusje Liam || Kyra Rose Payne ||Casiramos
    Vriendin Harry || Georgia Madison Jaspers || xAlways
    Zusje Zayn || Daenerys Sansa Malik || KiliOfDurin
    (maximaal 5 per lid)


    Rollentopic
    Praattopic

    Begin:
    Alle familieleden/vrienden van de band worden wakker, in een donkere kamer, waar ze erachter komen dat ze ontvoerd zijn. De ontvoerders maken op dit moment alle vijf een filmpje met hun eis erin. bijvoorbeeld dat ze nu het nieuwe vriendinnetje van dat 1D lid zijn. De leden van 1D hebben net een tour achter de rug, en ze kunnen er misschien al achter komen dat er iemand mist.

    [ bericht aangepast op 6 nov 2013 - 17:32 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Jacelyn Aimee Everald

    Ik legde mijn telefoon op de dashboard voor alle instructies en keek regelmatig op de telefoon. 'Weetje, eigenlijk zouden we deze Lauren ookal wat zwakker moeten maken. Ik bedoel maar, als ze net zo is als haar zus, dan wordt dat nog erger als ze hoort van haar dood.' Ik glimlachte. ''Er zit een extra set pijl en boog in de achterbak, dat verdovend spul, een pistool en een paar messen. Ik heb wat voorraden gemaakt, ook in mijn eigen auto.'' grijnsde ik breed. Ik verveelde me vaak, dus ik stopte elke auto die we hadden met wapens. Voor het geval dat.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Tyler Joël Valentino

    ''Er zit een extra set pijl en boog in de achterbak, dat verdovend spul, een pistool en een paar messen. Ik heb wat voorraden gemaakt, ook in mijn eigen auto.'' grijnsde ze breed en ik knik kort. 'En voor de lange termijn?' zeg ik en kijk even naar de weg en vervolgens naar haar. 'Of ik moet weer een uitstapje maken naar de dealers..' mompel ik. Ik rits mijn vest dicht en stop mijn handen even in de zakken.


    El Diablo.

    Jacelyn Aimee Everald

    'En voor de lange termijn?' Ik haalde mijn schouders op. 'Of ik moet weer een uitstapje maken naar de dealers..' Ik schudde mijn hoofd en zuchtte. ''Nope, doe maar niet. Later tenminste. Dit is wel genoeg.'' mompelde ik. ''En kijk niet meer zo naar me. Is er iets mis met mijn gezicht of zo?'' lachte ik. Ik pakte mijn telefoon van de dashboard en scrolde naar het stipje. ''We zijn er bijna. Nog een paar minuutjes.'' zuchtte ik. Ik stopte de auto bij een vaag huisje en keek naar Tyler. ''Ben je er klaar voor?'' glimlachte ik zwakjes.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Tyler Joël Valentino

    ''Nope, doe maar niet. Later tenminste. Dit is wel genoeg.'' mompelde ze en ik knik begrijpend. ''En kijk niet meer zo naar me. Is er iets mis met mijn gezicht of zo?'' lachte ze vervolgens en ik grinnik zachtjes. 'Neh... Het is geen slecht uitzicht.' grinnik ik en kijk dan weer naar de weg. ''We zijn er bijna. Nog een paar minuutjes.'' zuchtte ze en binnen een paar minuten stonden we voor een huis. ''Ben je er klaar voor?'' glimlachte ze zwakjes en ik grijns. 'I was born ready.' grinnik ik en laat mijn telefoon in mijn zak glijden. 'En nu... Wachten tot ze voorbij komt ofwat.' mompel ik.


    El Diablo.

    Jacelyn Aimee Everald

    'Neh... Het is geen slecht uitzicht.' Ik rolde met mijn ogen. ''Moet ik dat als een compliment opvatten?'' lachte ik zachtjes. 'En nu... Wachten tot ze voorbij komt ofwat.' Ik knikte. ''Ik ben te lui om in te breken. Dus we wachten gewoon en dan sleep jij haar de auto in. Makkelijk, toch?'' glimlachte ik. Ik boog naar de achterbank en pakte de verdoving, de spuit en de set pijl en boog. Zuchtend zette ik alles op mijn schoot neer en haalde met de spuit wat van het verdovend spul en spoot het in een pijl. Ik gaf de verdovend spul aan Tyler. ''Pak maar een doekje.'' mompelde ik. Ik zette de pijl en boog klaar en rolde het raam wat naar beneden. ''Oké. Als je echt wanhopig was, met wie zou je naar bed gaan van de meiden? Buiten de gevangenen.'' grijnsde ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Tyler Joël Valentino

    ''Moet ik dat als een compliment opvatten?'' lachte ze en ik knik. 'Zeker.' grinnik ik. ''Ik ben te lui om in te breken. Dus we wachten gewoon en dan sleep jij haar de auto in. Makkelijk, toch?'' glimlachte ze en ik knik. 'Heel simpel.' zeg ik. Ik pak de verdoving aan en doe wat op een doekje. 'Oké. Als je echt wanhopig was, met wie zou je naar bed gaan van de meiden? Buiten de gevangenen.'' grijnsde ze en ik grinnik. 'Nou Kathy valt al af want die vermoord me dan...' begin ik en denk na. 'Mag een trio ook?' grinnik ik. Al te serieus was ik al niet, en dat kan je ook aan mij horen...


    El Diablo.

    Jacelyn Aimee Everald

    ''Zeker'' Ik rolde opnieuw met mijn ogen. Soms kon hij echt raar zijn. Hij deed wat verdoving op het doekje, waarna ik weer zuchtte. Dit duurde te lang voor mijn doen. 'Nou Kathy valt al af want die vermoord me dan…' Ik lachte eventjes en knikte. Kathy zou zeker flippen ja, dat kon ik me wel inbeelden namelijk. 'Mag een trio ook?' Ik schudde mijn hoofd en lachte wat harder. ''Nee, liever niet. Dat wil ik zeker niet zien. Gadverdamme.'' riep ik en verborg mijn gezicht achter mijn handen. Soms was ik ook echt een kind van vijf.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Klikserd


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Tyler Joël Valentino

    Ze lachte wat harder en ik bijt op mijn lip om mijn lachen een beetje in te houden. 'Nee, liever niet. Dat wil ik zeker niet zien. Gadverdamme.'' riep ze en ze verborg haar gezicht achter mijn handen. Ik lach zachtjes en schud mijn hoofd. 'Ik hoop maar dat dit niet een al te serieus gesprek is.' grinnik ik en kijk uit het raam. Mijn blik valt op een meisje en ik kijk naar Jace. 'Is zij het?' vraag ik en ik knik naar buiten..


    El Diablo.

    Jacelyn Aimee Everald

    Hij lachte zachtjes en ik haalde mijn gezicht weer tevoorschijn. 'Ik hoop maar dat dit niet een al te serieus gesprek is.' Ik lachte eventjes. "En toch wil ik het weten, sinds jij de enige mannelijke ontvoerder bent." Lachte ik. 'Is zij het?' Ik schudde mijn hoofd. "Nee. Dat is haar niet." Mompelde ik en keek naar mijn pijl en boog. Ik verveelde me nogal snel. "Man. Dit duurt echt te lang. Het kan me niet schelen dat ik te veel zeur. Het is een feit." Zei ik en zakte wat onderuit.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Tyler Joël Valentino

    "En toch wil ik het weten, sinds jij de enige mannelijke ontvoerder bent." Lachte ze en ik grinnik zachtjes. 'De enige, wat een geluk heb ik.' grijns ik. "Nee. Dat is haar niet." Mompelde ze en ik knik terwijl ik weer onderuit zak. "Man. Dit duurt echt te lang. Het kan me niet schelen dat ik te veel zeur. Het is een feit." Zei ze en ik knik instemmend. 'Come on Lauren... We don't have all night.' mompel ik. Oké, dat hebben we wel. Maar dan ga ik me vervelen.. 'Maargoed.. Wat jij me dus gaat vertellen... Je bent echt nog nooit verliefd geweest, nooit iemand leuk gevonden?' zeg ik en kijk naar Jace. Als we toch persoonlijk gaan doen...


    El Diablo.

    I'm back c:
    Lauren Alexia Tomlinson
    Ik vraag me nog steeds af waar Megan al die tijd is gebleven, waarom Louis zo gehaast wegging en wat er nou eigenlijk aan de hand is. Ik typ even een berichtje naar een vriendin dat ik haar kant op kom en verberg mijn mobiel dan in mijn broekzak. Ergens vertrouw ik het niet, het is hier te stil en ik heb op dit moment niks om me mee te beschermen. Ik rol even met mijn ogen. Lauren, chill, er is vast niks. Ik loop door, maar het voorgevoel blijft in mijn maag knagen. Ik zucht even en stop dan. Wat nou als het voorgevoel waar is?


    Ze staat nu dicht bij Tyler en Jace c:


    That is a perfect copy of reality.

    Elena Mary Styles

    Ze knikt even. 'Ehm van Zayn Lina zijn vriendin met haar pas geboren zoon Sam , Het zusje van Zayn, het zusje van Liam, de vriendin van Harry en ik dan met jou ' Ik knikte weer, nog steeds nadenkend. Wat moesten we? Ja, weg zien te komen, maar hoe? Ik greep naar mijn hoofd, aangezien de hoofdpijn weer in alle hevigheid terug kwam zetten.
    'Is er misschien een plek waar ik even kan liggen?' piepte ik pijnlijk.


    Because I love him, do I need another reason?

    Lysan Horan

    Ik ziehaar nadenken en naar haar hoofd grijpen. 'Is er misschien een plek waar ik even kan liggen? piept ze met pijn in haar stem en ik knik. 'Je kan wel even op mijn bed liggen, er is alleen geen deken aangezien die onder bloed zitten van de bevalling' Ik til haar zachtjes op en leg haar op mijn bed. 'Ga maar even lekker slapen, Het zal je goed zijn en ik zal op je letetn' beloof ik haar geruststellen.d


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    OVer 3 minuutjes komt het nieuwe topic ^^


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Spoiler alert: you will save yourself