• Fans kunnen rare dingen doen, en soms gaan ze te ver, dat is niet onbekend. Maar wat nou als ze écht te ver gaan. Als ze je gaan bedreigen. Schakel je de politie in? Dan maken ze waar waarmee ze gedreigd hebben. Vertel je het aan iemand? Dan is het het einde van die persoon. Probeer je het te negeren... Dan wordt het je eigen dood.

    Vijf gestoorde fans hebben een plan bedacht om de aandacht van One Direction te krijgen. Het probleem is dat ze echt tot alles in staat zijn. Hun plan gaat als volgt: Ze ontvoeren het gezin van alle leden van One Direction. Daarna maken ze een mooie video, met beelden waarin ze uitleggen wat de spelregels zijn, en die zijn simpel. Ze moeten gewoon doen wat hun wordt opgedragen, en dan gebeurt hun familie niets. Als dat niet het geval is... Dan gaat de jongste als eerste.

    Regels:
    #Geen one-liners. Ik ben hier niet al te streng in, maar als ik iemand erop aanspreek, moet diegene wel langere stukken schrijven
    # OOC in het praattopic
    #Voordat je post, moeten er minstens 2 post tussen je vorige post en je nieuwe post inzitten. Dit voorkomt dat er twee mensen de rest buiten sluiten.
    #Niet zomaar een tijdsprong maken, dit is niet te overzien voor anderen


    De kamer

    Rollen: ER ZIJN NOG 2 ROLLEN OVER
    One Direction:
    Louis Tomlinson: Script
    Niall Horan: Reservatie || MinimuisBeta
    Zayn Malik: xAlways
    Harry Styles: Styles
    Liam Payne:


    De ontvoerders: ER IS NOG 1 ROL OVER!!!
    - Ryanne Lucy McGurr || Pirouette - bedreigt Zayn Malik
    - Kathy Rose Jones || Dobreva - Bedreigt Harry Styles
    - Tyler Joël Valentino || Casiramos - Bedreigt Niall Horan
    - Jacelyn Aimee Everald || Daddario - Bedreigt Louis Tomlinson
    -


    Vrienden en familie:
    Zusje Niall || Lysan Ashlyn Rose Horan || IrishNialler
    Zusje Louis || Megan Jade Tomlinson || Evolution
    Vriendin Zayn || Lina Vermear || MinimuisBeta
    Zusje Liam || Kyra Rose Payne ||Casiramos
    Vriendin Harry || Georgia Madison Jaspers || xAlways
    Zusje Zayn || Daenerys Sansa Malik || KiliOfDurin
    (maximaal 5 per lid)


    Rollentopic
    Praattopic

    Begin:
    Alle familieleden/vrienden van de band worden wakker, in een donkere kamer, waar ze erachter komen dat ze ontvoerd zijn. De ontvoerders maken op dit moment alle vijf een filmpje met hun eis erin. bijvoorbeeld dat ze nu het nieuwe vriendinnetje van dat 1D lid zijn. De leden van 1D hebben net een tour achter de rug, en ze kunnen er misschien al achter komen dat er iemand mist.

    [ bericht aangepast op 6 nov 2013 - 17:32 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    [driedubbel]

    [ bericht aangepast op 25 okt 2013 - 19:09 ]


    Bowties were never Cooler

    Lysan Horan

    ''Ik kan niks voor jou of haar doen. Jullie zijn mijn zaken namelijk niet, alleen Megan is mijn werk.'' Ik kijk iets wat verlangend naar het chocolade waar ze uit hapte. Ik dacht niet dat megan het zou verdelen zo iemand was ze niet. Zelf had ik het wel gedaan, want als een ander wat kreeg kon je wel verwachten dat jij ook wel wat zou krijgen daarbij vond ik het ook niet kunnen tegenover de rest''Iemand zorgt voor jou en ik zorg niet voor jou. Dus ga ik weg.'' Met een zucht ga ik weer naar Lina."Lysan kappen! Dat je One Born Every Minute kijkt, zuster wil worden en je middelbare school stage op de kraamafdeling hebt gedaan betekent niet dat je hier goed in bent. Dat is wel duidelijk door je paniek. Dus kappen en kop dicht. Je bent nog niet eens klaar met je middelbare school. Je bent 16 verdomme."sist en snauwt Sansa naar me. 'Jemig zeg, waarom lijk je niet eens wat meer op je broer, je bent echt een bitch. Je bent niet de enigste die hier weg wilt en haar broer mist en je zult de komende tijd nog hier zitten' zeg ik pissig tegen haar


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Megan Jade Tomlinson
    'Ryanne.. Ik was maximaal een uur buiten en dan gebeurt er.. Dit?!' Ze gebaarde met haar hand richting de chaos en zuchtte gefrustreerd, voor deze keer was ik het maar eens, dat dit wel heel sneu was. Ik bleef echter achter staan, want ik had het gevoel dat ze elk moment een woede aanval kon krijgen. Dan loopt ze weg en komt ze terug zonder wapens. Ze pakte haar tas en haalde er twee chocolade repen uit. Een gaf ze aan mij en ik pakte het dankbaar aan, nooit gedacht dat ik dat van haar zou krijgen. 'Als je meewerkt, oké? Alleen omdat jij hun vriend niet bent' lacht Jacelynn en ik lach ook even. 'Oké, ik werk mee, tot op zekere hoogte, ik ga niet je slaaf zijn' zeg ik en ik lach nog een keer. Ik maak de chocolade reep open en dan komt oppeens Lysan erbij, ze zie/t er slecht uit, maar dat is niet mijn probleem, ik moet alleen Jacelynn te vriend houden, als ik dat al niet verpest heb. 'Jacelynn mag Lina niet naar het ziekenhuis ze is aan het bevallen en voor mijn part laat je hier weer een dokter heen komen. En mogen we alsjeblieft wat te eten?' vraagt Lysan zacht aan Jacelynn. Ik verberg mijn reep even, beetje oneerlijk vind je ook niet? Ik zie Jacelynn even fronsen en ze zegt dan 'Ik kan niks voor jou of haar doen. Jullie zijn mijn zaken namelijk niet, alleen Megan is mijn werk.' Ik lach even. Dan roep ik 'Hé, Lysan, vangen!' Ik gooi drie stukjes chocolade naar hun toe, voor elk een, ik bedoel, zij moeten ook in leven blijven.

    [ bericht aangepast op 25 okt 2013 - 19:19 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Daenerys Sansa Malik
    Zo zo, Lysan kreeg een grote bek. Alleen was dit niet de juiste tijd daarvoor. Ik draaide me om mijn as en greep haar bij haar kraag. Ik trok haar naar me toe en keek haar aan. Mijn ogen brandden met woede en irritatie. "Ja ik ben een bitch, so what? Jij bent een betweterig wicht. Als ik de enige ben die dat durft te zeggen doe ik dat graag. We willen hier inderdaad allemaal weg, maar dat is voor jou ook geen reden om te doen of je alles weet van een fucking bevalling. Je drijft me namelijk helemaal tot het uiterste en ik ben net dat ene persoon bij wie je dat niet wil doen. En nee, nee ik ben niet als mijn broer. Whatever. Dat kan ook niet. Jij bent ook niet zoals je jouwe. En nu klep dicht en ga huilend in een hoekje je chocola eten als je leven je lief is." Ik gooide haar met een harde knal tegen de muur. Dat deed me wel wat in elkaar krimpen van de pijn omdat ik teveel kracht op mijn knie zette. Ik negeerde Lysan voor de rest en richtte me weer op en draaide me terug naar de ontvoerders in de deuropening.


    Bowties were never Cooler

    [Oeh. Daenerys is such a bitch. Sansa kan nog wel is problemen krijgen met Megan, aangezien Megan een hekel heeft aan meiden zoals haar, hihi]


    That is a perfect copy of reality.

    [En Sansa kan het niets schelen. Die geeft maar al te graag een klap of een grote mond]


    Bowties were never Cooler

    KiliOfDurin schreef:
    [En Sansa kan het niets schelen. Die geeft maar al te graag een klap of een grote mond]


    [En Megan geeft maar al te graag een klap terug ^-^]


    That is a perfect copy of reality.

    [wat een bitch is het ahahha

    Lysan Horan.

    "Ja ik ben een bitch, so what? Jij bent een betweterig wicht. Als ik de enige ben die dat durft te zeggen doe ik dat graag. We willen hier inderdaad allemaal weg, maar dat is voor jou ook geen reden om te doen of je alles weet van een fucking bevalling. Je drijft me namelijk helemaal tot het uiterste en ik ben net dat ene persoon bij wie je dat niet wil doen. En nee, nee ik ben niet als mijn broer. Whatever. Dat kan ook niet. Jij bent ook niet zoals je jouwe. En nu klep dicht en ga huilend in een hoekje je chocola eten als je leven je lief is." Met een klap val ik tegen de muur en tranen springen in mijn ogen van pijn. 'He Lysan vangen' Megan gooit een stukje Chocolade naar me die ik in mijn mond stop en erop sabbelt en zuig. Het nadeel was wel dat ik altijd dorst kreeg van chocolade. Chagerijnig kijk ik Sansa aan. 'Dan help jij haar toch als jij het zo goed weet. Ik weet er tenmiste nog iets van af' mompel ik naar haar


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lina

    Ik zag iedereen boos doen tegen iedereen. 'Jongens!' Scgreeuw ik hard. 'Iedereen wil hier weg, iedereen heeft zijn problemen. Kunnen we nu even aardig doen, of tenminste een po ging tot.' Ik kon er echt niet tegen als iedereen boos was. Ik werd e. Behoorlijk pissig door. En dan al die chocola. Wat een rotstreek! Iedereen kon er wel wat gebruiken.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Klik


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ryanne Lucy McGurr


    Ik lette even een paar minuten niet op, en binnen een paar minuten is het één grote chaos. Ondertussen had ik wel weer een sms van Zayn gekregen. ALS JE MIJN ZUSJE OF LINA OOK MAAR ÍÉTS AANDOET GA JIJ ERAAN!
    Zo, zo, hoofdletters. Meneer had zeker lef. HOOFDLETTERS ZIJN NIET NODIG, BEN NIET BLIND HOOR. En wat dan nog? Hou je me tegen? Nee, want je weet niet waar ik ben. Oh, en als je die meisjes ooit nog terug wilt zien, zal ik toch maar anders bedenken dan iets met The Wanted. Hoe kwam je daar eigenlijk bij? Ik heb daar nooit iets over gezegd. Bedenk zelf maar wat vreselijks, en kom dan later terug. Dikke smakkerd van je nieuwe vriendin Ryanne.
    PS: Volgens mij gaat Lina binnenkort bevallen. Lekker voor je dat je er niet bij zal zijn.

    Dat lange bericht had ik hem terug gestuurd.
    'Ryanne.. Ik was maximaal een uur buiten en dan gebeurt er.. Dit?!' hoorde ik Jace zeggen.
    Ik schrik op. 'Ehm.. Ja, ehm.. Sorry?' Zei ik, 'Zo veel is er ook niet gebeurd hoor,' Ik somde wat dingen op in mijn hoofd. Nee toch?

    [Lalala, sorry als het niet helemaal klopt.]


    Do what people say you can't.

    Daenerys Sansa Malik
    Toen Lysan me nog een betweterig ding toegooide toen ik haar tegen de muur had gesmeten rolde er een grom over mijn lippen en stond ik in een paar stappen voor haar. Ik sloot mijn hand om haar nek en duwde haar zo tegen de muur omhoog. "Ik zei bek dicht, betweterige trut." grauwde ik naar haar gezicht. Toen Lina over proberen aardig te doen begon schoot mijn hoofd haar kant op, maar mijn grip rond Lysan's nek verminderde absoluut niet. "Met prinsesje ik-weet-alles-beter gaat dat vrij lastig, sister." hapte ik haar toe, maar toch met een licht vriendelijkere ondertoon. Ik was heel lastig uit mijn uitbarstingen te halen als de laatste druppel de emmer eenmaal had doen overlopen. Zayn lukte het eigenlijk altijd, mijn ouders en Lina lukten het aardig, maar ik was nu echt heel erg pissig, gestrest en heel diep ergens in mijn ziel gewoon bang en heel erg toe aan wat liefde. Dat zou ik alleen never nooit niet toegeven. Ik had teveel muren opgeworpen en een te dikke huid daarvoor. Al mijn emoties kwamen eruit in de ring, of eens in de zoveel tijd erbuiten, door de klappen en trappen die ik uitdeelde en de schade die ik aanrichtte aan mijn tegenstander of tegenstandster.


    Bowties were never Cooler

    Lina

    'Daey!' Riep ik nu iets harder. 'Laat Lysan met rust!' Ik vind dat ze nu wel even normaal kan doen. Ik weet dat ze soms heel kwaad kan worden en zichzelf niet onder controle heeft. Ik sta met moeite op en loop naar haar toe. Ik hou haar arm vast. 'Laat los' zeg ik op een normale toon. 'Alsjeblieft' plak ik er nog snel achteraan. Ikvever stevig mijn grip een beetje door weer een kramp. Gelukkig kon doet wel tegen een stootje.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Daenerys Sansa Malik
    Met grote ogen vol woede keek ik naar Lina die me bij mijn eerste naam noemde. "Noem me nooit zo. Het is gewoon Sansa." siste ik haar toe. Bij haar volgende woorden negeerde ik haar totaal. Als ze vervolgens mijn arm pakte, spande ik mijn spieren juist wat meer aan, strakker rond Lysan haar nek. Ik voelde haar grip verstrakken en ik zag hoe haar gezicht vertrok. Ik sloot mijn andere hand om haar pols en maakte voorzichtig haar vingers los. "Lina, hou je er buiten. Je kan beter gewoon gaan liggen ofzo. Niet met mijn zaken bemoeien. Daarbij kan ze zich vast wel zelf redden. Anders is ze nog hopelozer dan jou ongeboren baby." Ik kon haar echt geen pijn doen. Ze was familie. Toch was het zelfs voor haar niet slim om hiertussen te komen. Wel hoopte ik erg graag dat de baby een jongen zou zijn. Zowel voor Zayn als dat een neefje leuk zou zijn om mee te klooien. Ik ging met mijn vrije hand door mijn bruine haren. "Dus popje. Mondje dicht en laat me met rust." Ik sloot nog heel even mijn hand strak om Lysan's nek voor ik haar losliet en wegliep om tegen een muur aan te leunen.


    Bowties were never Cooler

    Lysan Horan

    Sansa word kwaad door mijn opmerking ennstormt op me af. Ze grijpt me bij mijn keel waardoor een een kreetje slaak. Lina zegt dat ze me met rust moet laten maar haar grip verstrakt alleen maar. Moeilijk hap ik naar adem. Ze drukt alleen maar harder en even krijg ik geen lucht meer binnen. Gelukkig laat ze me los en ik hap naar adem. De vlekjes verdwijnen en opgelucht zucht ik. Oke als ik eten kreeg zou iedereeb krijgen behalve de bitch Sansa


    Change is for weirdos ~ Niall Horan