• Fans kunnen rare dingen doen, en soms gaan ze te ver, dat is niet onbekend. Maar wat nou als ze écht te ver gaan. Als ze je gaan bedreigen. Schakel je de politie in? Dan maken ze waar waarmee ze gedreigd hebben. Vertel je het aan iemand? Dan is het het einde van die persoon. Probeer je het te negeren... Dan wordt het je eigen dood.

    Vijf gestoorde fans hebben een plan bedacht om de aandacht van One Direction te krijgen. Het probleem is dat ze echt tot alles in staat zijn. Hun plan gaat als volgt: Ze ontvoeren het gezin van alle leden van One Direction. Daarna maken ze een mooie video, met beelden waarin ze uitleggen wat de spelregels zijn, en die zijn simpel. Ze moeten gewoon doen wat hun wordt opgedragen, en dan gebeurt hun familie niets. Als dat niet het geval is... Dan gaat de jongste als eerste.

    Regels:
    #Geen one-liners. Ik ben hier niet al te streng in, maar als ik iemand erop aanspreek, moet diegene wel langere stukken schrijven
    # OOC in het praattopic
    #Voordat je post, moeten er minstens 2 post tussen je vorige post en je nieuwe post inzitten. Dit voorkomt dat er twee mensen de rest buiten sluiten.
    #Niet zomaar een tijdsprong maken, dit is niet te overzien voor anderen


    De kamer

    Rollen: ER ZIJN NOG 2 ROLLEN OVER
    One Direction:
    Louis Tomlinson: Script
    Niall Horan: Reservatie || MinimuisBeta
    Zayn Malik: xAlways
    Harry Styles: Styles
    Liam Payne:


    De ontvoerders: ER IS NOG 1 ROL OVER!!!
    - Ryanne Lucy McGurr || Pirouette - bedreigt Zayn Malik
    - Kathy Rose Jones || Dobreva - Bedreigt Harry Styles
    - Tyler Joël Valentino || Casiramos - Bedreigt Niall Horan
    - Jacelyn Aimee Everald || Daddario - Bedreigt Louis Tomlinson
    -


    Vrienden en familie:
    Zusje Niall || Lysan Ashlyn Rose Horan || IrishNialler
    Zusje Louis || Megan Jade Tomlinson || Evolution
    Vriendin Zayn || Lina Vermear || MinimuisBeta
    Zusje Liam || Kyra Rose Payne ||Casiramos
    Vriendin Harry || Georgia Madison Jaspers || xAlways
    Zusje Zayn || Daenerys Sansa Malik || KiliOfDurin
    (maximaal 5 per lid)


    Rollentopic
    Praattopic

    Begin:
    Alle familieleden/vrienden van de band worden wakker, in een donkere kamer, waar ze erachter komen dat ze ontvoerd zijn. De ontvoerders maken op dit moment alle vijf een filmpje met hun eis erin. bijvoorbeeld dat ze nu het nieuwe vriendinnetje van dat 1D lid zijn. De leden van 1D hebben net een tour achter de rug, en ze kunnen er misschien al achter komen dat er iemand mist.

    [ bericht aangepast op 6 nov 2013 - 17:32 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Zayn Javvad Malik

    'We moeten iets doen.' Zegt Niall, en ik glimlach zwak. 'Komop Niall, we zijn met zijn tweeën! Ga gewoon weer zitten.' 'De politie kan je telefoon natrekken. Jij hebt toch met haar gebeld?' Vraagt Niall. Ik schudt mijn hoofd. 'Nee, ik heb enkel met haar gepraat via Whatsapp.' Leg ik uit. 'Ik weet dat we de politie er niet bij mogen halen, maar wat nou als ze een sneaky attack doen?' Vraagt hij. Ik schud mijn hoofd. 'Nee joh, als het mis gaat zijn ze allemaal dood! En dat wil ik niet!' Zeg ik, nu boos. 'Ga gewoon zitten, oke? Ik wil niet dat Daenerys of Lina ook maar íéts gebeurt! Ik hou van ze en ik wil ze niet kwijt, oké? En jij moet je bek even houden met al die domme ideeën, zometeen is Lysan dood, door jou. Dat wil je toch niet op je geweten hebben?'


    Spoiler alert: you will save yourself

    Niall

    Daar had Zayn gelijk. ik wou ze niet dood hebben. Geen een, al helemaal Lysan niet. Ik woubgaar zo graag in mijn. Armen sluiten. Een grote knuffel geven. Ik ga weer zitten. 'Waar is derest? En kun je haar nu ook niet bereiken via whatsapp?' Ik blijf maar vragen. Er is toch iets dat we kunnen doen. Iets groots of iets kleins, als het maat iets is. Zodat we ze weer kunnen zien.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Lina

    Ik kijk toe en ik gruwel van al het geweld. Als ik een kramp op voel komen blijkt hij zwaarder te zijn dan ik denk. Ik gil heel hard en klam me vast aan het bed. Ik word helemaal bezweet en gil nog een keer. Kut. Waarom nu? Het kan gewoon niet. Weer een kramp en weer gil ik. Au.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Lysan Horan

    Niet met mijn zaken bemoeien, slet, anders ben jij echt de volgende." gromde ik naar haaschreeuwt Sansa kwaad en chagerijnig kijk ik haar aan ' ik ben geen slet' sis ik. Jace komt binnen met een pistool en angstig houd ik haar in de gaten. Megan trapt bem weg en snijd in Sansa. Niall ging het.niet leuk vinden als hij wist wat hier allemaal gebeurd was. Ik hoor een gil en ren naar Lina althans spring. 'Lina shh heb je geleerd hoe je moet puffen dat moet je nu wel doen' ratel ik. Eigenlijk had Sansa gelijk. Ik keek graag bevallingsprogammas en ik was er maar een of twre keer bij geweest maar dat was toch juist beter dam niets. ' lina ik wil niet betweterig of irritant doen maar je moet echt je broek uit doen. Wie weet komt het kind er zo een keer eruit dat lukt met broek niet' ratel ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Daenerys Sansa Malik
    De trien die daarnet chocola had gegooid kwam opeens aanzetten met een vuurwapen. Ook begon ze het meisje tegenover me, Megan blijkbaar, een hele speech te geven. Ik zag haar het pistool uit de handen van de ontvoerster slaan. Ik had haar bijna gefeliciteerd toen ik het mes weer op me af zag komen en me afweerde met mijn rechter arm, waardoor daar ook een gapende wond in kwam. Ik duwde haar met de verwondde arm naar achter, waardoor ik haar onder het bloed smeerde, maar mijn linker kant onbeschermd liet. Ik lette er niet op omdat ik zag dat de ontvoerster met zonder vuurwapen zo stond dat ze met pootjehaken met haar hoofd op een bedrand zou knallen. Een ijzig gegil vulde inmiddels de kamer, maar ik was er totaal doof voor. Ik stak mijn nu hele slechte been, hoe verschrikkelijk de pijn ook was, uit en maaide snel de benen van de ontvoerster onder haar lijf vandaan waarna ik weer moeilijk ging staan. In mijn gezicht was de pijn duidelijk af te lezen, maar ook mijn strijdlust. Als ik dat mes maar te pakken zou krijgen, dan zou ik in een klap de overhand kunnen hebben.


    Bowties were never Cooler

    Lina

    Als Lysan op me af komt lopen ben ik blij. Maar dan begint ze weer over mijn broek. Raar genoeg reageer ik nuchter. 'Dat lukt mij toch niet?' Zeg ik bozer dan bedoelt.mijn nagels staan zo langzame hand in het ijzer van de bedden. Ik kijk naar al het bloed en voel me niet goed. Waarom? Tranen begonnen zich op te hopen in mijn ogen. Ik gil nog een keer en besef me dat Lysan had gezegd dat ik moest pufgen. Zonder te weten wat ik moet adem ik raar in en uit hopen dat alles goed komt.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Lysan Horan

    Ik zucht ' doe mij maar na dan lukt het beter' ik doe het haar voor hoe je moet puffen. " ik leh een deken kijk het is niet fijn maar wat wil je sat jekind er straks niet uitkan omdat je je broek aanhoud of dat je je ingemakkelijk voelt. Je baby kan sikken LIna"flyister ik zacht


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lina

    'Tuurlijk wil ik niet dat mijn kind stikt, maar ik kan er niet bij, mijn buik zit in de weg!' Zeg ik haar. Zehad me duidelijk verkeerd begrepen
    Het feit dat ze een deken over mijn benen had gelegd stelde mij wel wat meer op mijn gemak. De pzijn werd er echter niet minder op. Ik kreeg hoofdpijn en zweette me dood. 'Jezus. Schiet alsjeblieft op.' Zeg ik tegen Lysan bozer dan bedoeld maar wat wil je met zo veel pijn. Ik doe haar na en voel mijn ademhaling wat makkelijkerworden.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Lizz

    ' oke ok kan jet niet beloven maar ik doe mijn best. Ik zal je broek en ondergoed uitdoen oke' ik trek alles zachtjes uit en leg de deken zo zodat ik de enigste was die alles zag. ' oke blijven puffen ik denk dat je intsluiting ehmmm zes centimeter ongeveer dus nog vier voor je moet persen' zeg ik haar. Ik geef haar een deken voor het zweet te vgen. ' ik kan alleen niet echt chexken of de nageboorte compleet is en fuck we kunnen de baby niet wassen. Die deken die je net gaf heb ik voor ke baby nodig dan om schoon te maken. Ik slik even. Het was toch anders alleen zo zonder alle spullen. ' ow en ik kan je baby straks niet losknippen dus ja de baby blijft dus aan je oke je bent er bijnavv


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Javvad Malik

    'Waar is de rest? En kun je haar nu ook niet bereiken via whatsapp?' Zit Niall de hele tijd te zeggen. Ik zucht. 'Niall, je moet echt eens rustig worden, oke? Ik probeer hier na te denken wat ik kan doen zodat Ryanne Lina, de baby en Daenerys niets aandoet, en ik kan niet goed nadenken met jouw gezeur aan mijn hoofd!' Zeg ik chagrijnig, en ik loop heen en weer door de kamer.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Niall

    Zayn zegt dat ik rustig aan koet doen maar het helpt niet echt. We moeten toch iets doen? Kan ik het helpen dat ik vaak hard op denk. Ik kijk zenuwachyig naar Zayn die allemaal rondjes maakt door de kamer.'okee, ik doe rustig. Nu jij nog. Ga alsjebliefy zitten!' Zeg ik. Ik werd er echt kriegel van. 'Waar zijn Liam, Harry en Louis?' Vraag ik. 'Heb Jij hen ook gesmset?' Vraag ik nog een keer. Ik pak weer mijn mobiel en begin te smsen.

    Kom alsjeblieft hierheen, voor degenen die dachten dat Zayn een grapje maakte nee!
    Er is een familielid van jullie ontvoerd. Kom naar Zayns huis.

    Er ik druk op verzenden en probeer weer een oplossing te bedenken


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Zayn Javvad Malik

    'okee, ik doe rustig. Nu jij nog. Ga alsjeblieft zitten!' Zegt Niall, en dat doe ik. 'Waar zijn Liam, Harry en Louis?' Vraagt hij. 'Heb Jij hen ook ge smst?' Ik knik. 'Ja, maar Harry geloofde het niet, maar die is er nu volgens mij wel achter, en van Lou en Liam heb ik nog geen reactie binnen.' Zeg ik, en ik open Twitter. 'Vindt je het heel erg als ik een paar leden van The Wanted hier uitnodig? Want ik moet even vriendjes met ze worden.' Zeg ik, en ik typ een nieuwe Tweet. De reacties stromen binnen. Ik glimlach even als ik leuke reacties krijg, maar dan zie ik opeens iets wat eruit springt. Iemand die hier Lina zit te bedreigen. Ze dreigt Lina te vermoorden. Nou, dan kan ze erg haar best gaan doen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Niall

    Ik lach als hij zegt dat hij een paar mensen van the wanted uit wil nodigen omdat hij er vriendjes mee moet worden. Dat kwam er raar uit. 'Het lijkt me eigenlijk best leuk ze te ontmoeten.' zeg ik als reactie op zijn vraag. Steeds weer kijk ik op mijn mobiel, geen reacties. Ik was aan het denken waar Lysan zou kunnen zijn, hoe ze het had. Genog eten, goed bed? ik gruwel van het idee dat ze mishandeld word.'Misschien kunnen wij ons nu beter richten op onze bedreiging.' zeg ik als ik zie dat Zyan daar al mee bezig is. ik ga naar twitter, tumblr en facebook en tag Taylor.

    dit is een goede vriend van mij die wat meer aandacht verdient, kijk alsjeblieft

    schrijf ik erbij. Na een paar seconden had ik al wat reacties. 'zo, en wat nu?'


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Lina

    Bijna? Ik was er bijna? ik moet toch nog 4 centimeter? ik zet kracht en voel een steek. Ik knijp hard in Lysans hand. Als ik haar maar geen pijn doe. Ik zie dat ze het kkleed nog wat breder legt, fijn. Ik haal de doek die ze me geeft over mijn voorhoof en laat hem daar liggen.Als dit maar snel over was, het was totaal geen pretje.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Lysan

    Ze kneep pijnlijk hard maar voor haar zou dit verreweg van prettug zijn. Ik schat in dat het ongeveer wel groot genoeg zal zijn. Ik dacht na,er was een ritme met persen maar die was ik kwijt' ik lijk Lina aan. ' begin maar te persen dit gaat pijn doen maar denk maar aan je kindje'zeg ik aanmiddigend.'als ik straks het hoofdje zie dan moet je zo hard mogelijk en lang mogelijk persen oke"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan