• Fans kunnen rare dingen doen, en soms gaan ze te ver, dat is niet onbekend. Maar wat nou als ze écht te ver gaan. Als ze je gaan bedreigen. Schakel je de politie in? Dan maken ze waar waarmee ze gedreigd hebben. Vertel je het aan iemand? Dan is het het einde van die persoon. Probeer je het te negeren... Dan wordt het je eigen dood.

    Vijf gestoorde fans hebben een plan bedacht om de aandacht van One Direction te krijgen. Het probleem is dat ze echt tot alles in staat zijn. Hun plan gaat als volgt: Ze ontvoeren het gezin van alle leden van One Direction. Daarna maken ze een mooie video, met beelden waarin ze uitleggen wat de spelregels zijn, en die zijn simpel. Ze moeten gewoon doen wat hun wordt opgedragen, en dan gebeurt hun familie niets. Als dat niet het geval is... Dan gaat de jongste als eerste.

    Regels:
    #Geen one-liners. Ik ben hier niet al te streng in, maar als ik iemand erop aanspreek, moet diegene wel langere stukken schrijven
    # OOC in het praattopic
    #Voordat je post, moeten er minstens 2 post tussen je vorige post en je nieuwe post inzitten. Dit voorkomt dat er twee mensen de rest buiten sluiten.
    #Niet zomaar een tijdsprong maken, dit is niet te overzien voor anderen


    De kamer

    Rollen: ER ZIJN NOG 2 ROLLEN OVER
    One Direction:
    Louis Tomlinson: Script
    Niall Horan: Reservatie || MinimuisBeta
    Zayn Malik: xAlways
    Harry Styles: Styles
    Liam Payne:


    De ontvoerders: ER IS NOG 1 ROL OVER!!!
    - Ryanne Lucy McGurr || Pirouette - bedreigt Zayn Malik
    - Kathy Rose Jones || Dobreva - Bedreigt Harry Styles
    - Tyler Joël Valentino || Casiramos - Bedreigt Niall Horan
    - Jacelyn Aimee Everald || Daddario - Bedreigt Louis Tomlinson
    -


    Vrienden en familie:
    Zusje Niall || Lysan Ashlyn Rose Horan || IrishNialler
    Zusje Louis || Megan Jade Tomlinson || Evolution
    Vriendin Zayn || Lina Vermear || MinimuisBeta
    Zusje Liam || Kyra Rose Payne ||Casiramos
    Vriendin Harry || Georgia Madison Jaspers || xAlways
    Zusje Zayn || Daenerys Sansa Malik || KiliOfDurin
    (maximaal 5 per lid)


    Rollentopic
    Praattopic

    Begin:
    Alle familieleden/vrienden van de band worden wakker, in een donkere kamer, waar ze erachter komen dat ze ontvoerd zijn. De ontvoerders maken op dit moment alle vijf een filmpje met hun eis erin. bijvoorbeeld dat ze nu het nieuwe vriendinnetje van dat 1D lid zijn. De leden van 1D hebben net een tour achter de rug, en ze kunnen er misschien al achter komen dat er iemand mist.

    [ bericht aangepast op 6 nov 2013 - 17:32 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    [Niemand heeft door dat Meg en Sans aan het vechten zijn :3]
    Megan Jade Tomlinson
    'Ow, dus jij vind jezelf ook zwakker dan ik. Mooi, want dat ben je ook.' zegt Daenerys en ze komt op me af met het zakmes dat ik daar net had laten vallen. Ik zucht even, en probeer weg te lopen om zo nog een trap te geven als ze mijn arm stevig vastpakt en een diepe wond over mijn arm maakt. Ook gaat ze met volle snelheid met het mes langs mijn jukbeen, waardoor er ook daar een snee ontstaat. Ik kijk even naar links en zie dat Tyler zich er ook weer bijgevoegd heeft. Ik rol met mijn ogen en kijk dan Daenerys kil aan. 'Daar krijg je nog spijt van' sis ik tegen haar en ik trap met volle kracht tegen haar geblesseerde knie aan, op de plek waar haar pees is. Ik kijk glimlachend naar het resultaat en zeg dan tegen haar 'En nee, ik zeg niet dat ik zwakker ben dan jij, maar voordat ik in gevecht ging met jou, dat je alleen maar zwakkere kon verslaan. Nu heb je tenminste een waardige tegenstander. Alhoewel, ik ben sterker' sis ik tegen haar en ik spuug weer tegen haar gezicht.


    That is a perfect copy of reality.

    Lysan Horan

    Lina schuift mijn armen omhoog en ik metk dat het ademen wat makkelijker gaat. Ze mompeltdat ik het zo moet houdrn en daarna legt ze me voorzichtig op het bed en mijn ademhaling word langzaam weer normaal. " dankje" fluisterik schoor. Mjnhele keel deedpijn omdathet droog heeft gestaan.daarna krul ik me wat op terwijlmijn hoofd akelig bonkt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Georgia Madison Jaspers

    Ik voel dat Lina naast me komt zitten, en glimlach even. Mensen geven nog om me en laten me niet doodgaan. Wat jammer. Ik wrijf constant door mijn ogen in de hoop dat ik weer beter kan zien. Op de een of andere manier werkt het, want ik kan Lina onderscheiden van de rest. 'Ik kan je zien, Lina. Je bent geen vage schim meer.' Zeg ik. Het is nog niet het normale blikveld, want alles wat niet dichtbij is, kan ik niet zien. Ik schrik als ik mijn stem zachtjes hoor. 'En ik kan mezelf heel zachtjes horen.' Zeg ik, en ik besluit dat ik de hoop nog niet opgeef. Voor Harry.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lina

    Ik glimlach als ik hoor dat het goed gaat met georgia. 'Blijf toch nog maar even zitten.' Zeg ik zodat ze niet op stond. 'Wil jij anders Sam even vasthouden?' Vraag ik haar, mischien werd het beter als ze haar aandacht even Lo iets anders zou vestigen.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Daenerys Sansa Malik
    Ik grijnsde bij haar woorden, maar al snel kwam er een hoge piep van pijn uit mijn keel toen ze tegen mijn knie trapte en ik mijn al ingescheurde pees voelde afscheuren. Ik vloekte luid en liet mijn been toen hangen voor wat het was. "Daar krijg je spijt van, teef." siste ik. Bij haar woorden gaf ik haar een sarcastische grijns. Ik veegde haar spuug van mijn gezicht en veegde het mes af aan mijn kleren. "Jij bent een vieze spugende llama, dat is wat je bent. En jij kan alleen tegen me op omdat ik verdomme neit kan lopen. Zullen we eens zien hoe jij dat vind." Ik dook omlaag en haalde eerst uit naar haar ene been, waar ik een grote wond op haar dijbeen maakte, waarna ik het mes diep in haar andere knie stak en die ronddraaide voor ik hem er weer uit haalde. "Zo, nu is het in elk geval 'eerlijk'" Ik maakte de luchthaken naast mijn hoofd terwijl ik opkrabbelde. Dat was nog lastig met een werkend been. Mijn ademhaling was oppervlakking door mijn zere ribben en luchtpijp, mijn hoofd lichter dan normaal door het bloedverlies, maar ik stond nogsteeds klaar. Echt vermoorden zou ik haar waarschijnlijk niet, maar tot het randje, tot daar zou ik zeker gaan.


    Bowties were never Cooler

    [Averalda went Daddario]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Lina

    Als het beter gaat met de twee meiden zie ik de andere twee op de grond. Het was echt een bloedbad. Sam was aan het huilen, iedereen had pijn en dan had je ook nog die twee. Mijn hoofd werd zo vol dat ik er hoofdpijn van kreeg. Sam had ik aan Geo gegeven en ik loop op de twee af. 'En nu kappen' scvreeuw ik zo hard als ik kan. Mijn stem slaat een beetje over maar mijn hoofd zat helemaal vol. Een traan rolde over mijn wang van de stress.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Lysan

    Ik val langzaam weg in slaap maar ik schrik wakker van geschreeuw. Ik zie dat Lina helemaal van slag is en met moeite kruip ik naar haar toe en sla mn arm om haar heen. 'shhh rustig maar negeer iedereen maar en richt je op Sam.' sus ik haar. Langzaam aan raak ik misselijk en kreunend grijp ik naar mijn buik. ' Lien is er water' vraag ik met een pijnlijke stem


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lina

    'Nee, niet rustig. We willen hier allemaal uit komen en allemaal levend, als hier straks twee dode meisjes liggen is dat jullie schuld. We zouden goed met elkaar om moeten gaan.' En dan had ik het over de gevangenen. Als de ontvoerders ons gingen bedreigen vond ik dat, echt stom, maar logisch. Wat nou aks ze een mes laten vallen en zo een van ons er ook in meenamen. In alle drujte had ik niet door waar Lysan mee bezig was.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Lysan

    Nee, niet rustig. We willen hier allemaal uit komen en allemaal levend, als hier straks twee dode meisjes liggen is dat jullie schuld. We zouden goed met elkaar om moeten gaan'rateld ze. ' Lien' kreun ik pijnlijk. Ik hap naar adem van de pijn en begin te kokhalzen. Tranen beginnen te stromen maar er kwam niks eruit

    [ bericht aangepast op 31 okt 2013 - 9:28 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Ik dacgt dat van dat ik het logisch vond van de ontvoerders (sorry maar anders klopt het verhaalniet echt) kijk maar naar de aanhalingstekens. En ik post wel als ik tijd heb moet nu weg ><}


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Lina

    Lysan hangt aan mijn arm en ik vind het vervelend. Iedereen leek wel iets van mij te willen. Sam was ook nog steeds niet gestopt met huilen. Even keek ik om en zag hem in de aren van Georgia liggen. 'Wat is er?!' vraag ik geergerd terwijl ik mijn ogen strak op de twee meisjes houd.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Lysan Horan

    'Wat is er?!" hoor ik Lina geergerd vragen, een steek gaat door me heen. Niet alleen van pijn maar ook eenzaamheid. Fijn ze was me dus nu al beu. Ondanks de pijn laat ik haar los, dan niet. Op school had ik geen vrienden, in de buurt had ik niemand helemaal nergens. Nu ik al zo opgesloten was voelde ik me alleen maar nu Lina dit deed terwijl ik haar zo veel geholpen heb met Sam valt me dat aardig tegen. Ik bedoel ik had haar ook lekker zelf de bevalling kunnen laten doen zonder hulp, dat heb ik toch ook niet gedaan. Nu had ik iemand nodig en nu liet ze me gewoon keihard vallen. Nog steeds kokhalzend raak ik duizelig en nog misselijker. Na een poosje houd het kokhalzen op. Een zwaar gewicht drukt op mijn schouder. Mijn lichaam is uitgeput en moe. Ik heb amper een kwart flesje water op en een klein blokje choco. Langzaam maar zeker voel ik hoe ik op het bed val en levenloos bljif ik liggen. Misschien was het maar beter dat ik flauw viel. Dan had Lina geen last van me en ik had geen last van alle ellende om me heen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Georgia Madison Jaspers

    Ik hoor dat Lina tegen me praat, maar mijn gehoor is nog niet goed genoeg om te weten wat ze zegt. Opeens voel ik dat ze Sam aan mij geeft. Ik glimlach en knuffel Sam even. Dan begint hij te huilen. Ik probeer hem te sussen, maar dat gaat niet helemaal goed. 'Rustig maar, jongen. Alles komt goed. Zal ik anders een liedje voor je zingen?' Vraag ik zachtjes, terwijl ik bedenk welk liedje hij leuk zal vinden. Dan bedenk ik me opeens iets. 'Ik denk dat ik een liedje van je vader ga zingen.' Zeg ik, en ik zing zachtjes Little things voor Sam. Bij het tweede refrein valt hij in slaap, en dat is maar goed ook, want verder ken ik hem niet uit mijn hoofd. Ik wieg Sam een beetje heen en weer, en geniet van het kleine jongetje dat hier nu ligt.


    Spoiler alert: you will save yourself

    lysan Horan

    Langzaam knipper ik mijn ogen op en zie dat ik nog steeds op bed lig. Ik zie dat Geo met Sam op bed vlak naast me ligt en ik glimlach zwakjes. Het was stiekem best lekker om er even tussen uit te zijn zo. Gewoon even zwart en niets. Verstand op nul, geen pijn, geen angst gewoon even rust en dat was iets wat mijn lichaam wel nodig had. Ik kruip wat richting Sam en ik glimlach doordat hij slaapt. 'Hij is lief' mompel ik half tegen meezelf half tegen iemand anders die het horen wilt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan