• Fans kunnen rare dingen doen, en soms gaan ze te ver, dat is niet onbekend. Maar wat nou als ze écht te ver gaan. Als ze je gaan bedreigen. Schakel je de politie in? Dan maken ze waar waarmee ze gedreigd hebben. Vertel je het aan iemand? Dan is het het einde van die persoon. Probeer je het te negeren... Dan wordt het je eigen dood.

    Vijf gestoorde fans hebben een plan bedacht om de aandacht van One Direction te krijgen. Het probleem is dat ze echt tot alles in staat zijn. Hun plan gaat als volgt: Ze ontvoeren het gezin van alle leden van One Direction. Daarna maken ze een mooie video, met beelden waarin ze uitleggen wat de spelregels zijn, en die zijn simpel. Ze moeten gewoon doen wat hun wordt opgedragen, en dan gebeurt hun familie niets. Als dat niet het geval is... Dan gaat de jongste als eerste.

    Regels:
    #Geen one-liners. Ik ben hier niet al te streng in, maar als ik iemand erop aanspreek, moet diegene wel langere stukken schrijven
    # OOC in het praattopic
    #Voordat je post, moeten er minstens 2 post tussen je vorige post en je nieuwe post inzitten. Dit voorkomt dat er twee mensen de rest buiten sluiten.
    #Niet zomaar een tijdsprong maken, dit is niet te overzien voor anderen


    De kamer

    Rollen: ER ZIJN NOG 2 ROLLEN OVER
    One Direction:
    Louis Tomlinson: Script
    Niall Horan: Reservatie || MinimuisBeta
    Zayn Malik: xAlways
    Harry Styles: Styles
    Liam Payne:


    De ontvoerders: ER IS NOG 1 ROL OVER!!!
    - Ryanne Lucy McGurr || Pirouette - bedreigt Zayn Malik
    - Kathy Rose Jones || Dobreva - Bedreigt Harry Styles
    - Tyler Joël Valentino || Casiramos - Bedreigt Niall Horan
    - Jacelyn Aimee Everald || Daddario - Bedreigt Louis Tomlinson
    -


    Vrienden en familie:
    Zusje Niall || Lysan Ashlyn Rose Horan || IrishNialler
    Zusje Louis || Megan Jade Tomlinson || Evolution
    Vriendin Zayn || Lina Vermear || MinimuisBeta
    Zusje Liam || Kyra Rose Payne ||Casiramos
    Vriendin Harry || Georgia Madison Jaspers || xAlways
    Zusje Zayn || Daenerys Sansa Malik || KiliOfDurin
    (maximaal 5 per lid)


    Rollentopic
    Praattopic

    Begin:
    Alle familieleden/vrienden van de band worden wakker, in een donkere kamer, waar ze erachter komen dat ze ontvoerd zijn. De ontvoerders maken op dit moment alle vijf een filmpje met hun eis erin. bijvoorbeeld dat ze nu het nieuwe vriendinnetje van dat 1D lid zijn. De leden van 1D hebben net een tour achter de rug, en ze kunnen er misschien al achter komen dat er iemand mist.

    [ bericht aangepast op 6 nov 2013 - 17:32 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    [Is goed]

    Lysan Horan.

    Ik schrik even van het gehuil van Sam en Geo die daarna op staat en weg van me loopt. Ik zucht even hard en lik aan mijn opgedroogde lippen. Ik had echt nood aan water. Ik zie dat de deur open staat en twijfel even. Ik wou echt heel graag wat eten en ik ontsnapte niet want ik bleef netjes hier en volgens mij was Tyler niet in de buurt. Zachtjes zonder dat iemand het kan merken sluip ik naar de deur en ren snel het hoekje om. Zoekend kijk ik rond naar ergens een kraantje en begin maar wat te zoeken. Halverwege in de gang zie ik iemand en bang kruip ik weg als ik zie dat het Megan is. 'Heey ben jij ook op zoek naar drinken?" fluister ik zachtjes. Waarom ik fluisterde? Nee ik had geen idee want als ze me kwijt waren zouden ze dat wel zien. Ik open maar een deur en zie dat het de kamer is waar ik verkracht ben en doe de deur snel dicht. Nee daar bleef ik leiver weg. Ik sluip zachtjes verder en zie een woonkamer. 'Megan kom eens ik heb een woonkamer gevonden dus dan is er vast een keuken met voedsel en drinken' fluister ik opgewonden naar haar


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Megan Jade Tomlinson
    Ik schrik even als ik een stem achter me hoor, alsjeblieft, laat het geen Jace of Tyler zijn. 'Heey, ben jij opzoek naar drinken?' vraagt Lysan fluisterend aan me. Ik draai me om en zeg dan 'Niet persé naar drinken, ik moet gewoon even weg van die zeikerds daar.' Dan sluipt ze naar de woonkamer. 'Megan, kom eens, ik heb een woonkamer gevonden. Dus an is er vast een keuken met voedsel en drinken' fluistert Lysan opgewonden. Geen idee waarom ze fluisterd, ze zal wel bang zijn denk ik. Ik kom haar achter na. Ik zie de deur op een kier staan en wil hem verder open doen. Als ik merk dat dat niet lukt, duw ik hard met mijn arm die het minste wonden heeft. Mijn gezicht geeft aan dat ik pijn heb, maar ik ga door. Dan opeens, zonder dat ik het door heb, val ik met deur en al door de deurpost heen. 'Voila' zeg ik en ik sta op. Dat gaat moeilijk, maar toch lukt het me. Al snel zie ik de keuken staan. Ik trek Lysan mee en open de koelkast. Ik kijk Lysan aan en zeg 'Nu hebben we ze. haha.'

    [Nu zou eigelijk Tyler of Jace ofzo binnen moeten komen, dramaa :3]


    That is a perfect copy of reality.

    ahah eigenlijk wel ja

    Lysan Horan

    'Niet persé naar drinken, ik moet gewoon even weg van die zeikerds daar.' ik knik begrijpend. We sluipen naar de keuken maar de deur gaat niet open. Ze duwt met haar arm en valt vervolgens met de deur op de grond. Ik gniffel zacht en help haar omhoog. 'VOila' zegt ze en ik grinnik. Ik kijk met open mond naar de koelkast. 'Nu hebben we ze' grijnst ze en ik knik. Ik pak een flesje wat en gulzig drink ik hem leeg. 'wacht is er brood, we moeten voedzame dingen naar binnen krijgen en misschien kan ik je wonden helpen schoonmaken' fluister ik. Ik ga kastjes af en zie zachtje bolletjes liggen en een ehbo koffer. Beide leg ik neer. 'Wat wil jij erop' vraag ik zacht. Snel smeer ik een paar broodjes voor mezelf. 'We moeten wat mee smokkelen maar hoe' zucht ik. Al snel heb ik een bolletje kaas naar binnen gewerkt en begin aan de volgende


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Tyler Joël Valentino

    Verveeld haal ik een hand door mijn haar en kijk in de spiegel in mijn kamer. Hmh, het kan beter zitten. Met wat gel en wat simpele bewegingen zit mijn haar weer goed in model en ik grijns breed. Perfect. Met een brandende sigaret tussen mijn lippen geklemd loop ik de gang op en ik kijk kort om me heen. Opeens hoor ik een harde knal en ik sluit mijn ogen even. Wat is dit joh, het lijkt wel een full-time job.. Ik zucht en loop naar de richting van het kabaal. De woonkamer dus. 'Nu hebben we ze. haha.' hoor ik een bekende stem zeggen en ik rol met mijn ogen. Ik zie Lysan en Megan in de keuken en ik sluip naar ze toe. Al snel sta ik achter ze en ik ben blij dat ik zo stil ben. 'Wie hebben jullie?' grijns ik en kijk de twee meiden voor me aan. Nou ja, eigenlijk kijk ik tegen hun rug aan. Maarja..


    El Diablo.

    Megan Jade Tomlinson
    Ik hoor achter ons voetstappen, en ik weet dat het foute boel is. Ik hou me even stil en al snel hoor ik een stem die ik heel goed herken. Tylers stem. 'Wie hebben jullie?' vraagt hij grinnikend. Ik rol even met mijn ogen. In mijn gezicht zie je totaal geen angst, al wil ik van binnen op dit moment het liefste wegrennen. 'Zeg, we zijn dan wel 'gevangenen', beetje privacy mag ook wel. Oh en ik wou eigelijk zeggen dat we de andere gevangenen zouden hebben, maar dan zou ik liegen, ik bedoelde jullie, probleempjes mee?' zeg ik kil tegen hem. Ik kijk zijn ogen doordringend aan. Als ik nog in volle snelheid was, en nog geen wonden had opgelopen, had ik hem allang wat aangedaan vanwege privacy schending, maar ik heb een speer, pijlen, messteken gehad, ben bijna gewurgd, en heb rake klappen gehad, het is een wonder dat ik nog kan staan of zelfs nog leef, maar ik moet blijven leven zodat ze geen ander zusje oppakken, dat is wel het laatste wat ik wil. 'Dus ik vraag het je een keer lief. Wat moet je hier Tyler?' vraag ik kil aan hem.

    [ bericht aangepast op 4 nov 2013 - 18:10 ]


    That is a perfect copy of reality.

    lysan Horan.

    Ik hoor voetstappen en gelijk weet ik al dat het Tyler is. 'Wie hebben jullie?' vraagt hij grinnikend. Met nog een stuk van het broodje in mijn mond erop kauwend draai ik me om en iets wat bangig kijk ik hem aan.. 'Zeg, we zijn dan wel 'gevangenen', beetje privacy mag ook wel. Oh en ik wou eigelijk zeggen dat we de andere gevangenen zouden hebben, maar dan zou ik liegen, ik bedoelde jullie, probleempjes mee?'Ik slik even door Megan, wist ze niet dat hij in staat was je te vermoorden, blijkbaar niet dus. 'Meg' sis ik en ik kijk haar aan. Ze moest ophouden of Tyler zou haar wat aandoen. Het feit dat we de kamer uit waren gegaan was al niet wat hij wou. En het feit dat ik met een half broodje nog in mijn handen stond zou hij ook wel niet goed keuren en dat we de koelkast plunderne dus ook niet.'Dus ik vraag het je een keer lief. Wat moet je hier Tyler? ' vraaagt ze kil en ik pies zowat van angst in mijn broek.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Tyler Joël Valentino

    'Zeg, we zijn dan wel 'gevangenen', beetje privacy mag ook wel. Oh en ik wou eigelijk zeggen dat we de andere gevangenen zouden hebben, maar dan zou ik liegen, ik bedoelde jullie, probleempjes mee? Dus ik vraag het je een keer lief. Wat moet je hier Tyler?' sist Megan gelijk. Ik rol met mijn ogen. Weer dat bitcherige.. Ze zou nu toch moeten leren dat het niet in haar voordeel werkt. 'Wat moet ik hier?' zeg ik en laat een zacht, spottend lachje horen. 'Dit is míjn huis.. En dat betekent mijn regels... Nu heb je geluk dat je niet onder toezicht van mij zit, dus vermoorden kan ik helaas nóg niet. Maar eenmaal uit die kamer kan ik bijna alles wat ik wil.' sis ik. Ik grijp haar bij haar nek en mijn vingers boren zich in haar nek. Ik kijk dreigend en kil naar Lysan. 'Nou... Laat je dat zelf vallen en ga je terug of heb je hulp nodig.' sis ik en span mijn spieren nog wat aan...


    El Diablo.

    Zayn Javvad Malik

    Na een tijdje heb ik wel door dat Ryanne niet meer gaat reageren. Ik pak Nialls mobiel van hem af en stuur een sms naar Tyler. Ryanne reageert niet meer. Ze is niet duidelijk in wat ze van me wil. Kan ik haar spreken of zo? Als ze niet reageert kan ik niets doen. Gr Zayn. Stuur ik. Ik besluit Ryanne toch nog maar iets te sturen. Ik dacht dat je iets van me wou? Zo kan je het toch niet krijgen? Of ben je er gewoon op uit om Lina, Daen en Sam te vermoorden? Stuur ik.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lysan Horan

    'Wat moet ik hier?' Tyler lacht even spottend. 'Dit is míjn huis.. En dat betekent mijn regels... Nu heb je geluk dat je niet onder toezicht van mij zit, dus vermoorden kan ik helaas nóg niet. Maar eenmaal uit die kamer kan ik bijna alles wat ik wil.' Ik slik even als hij haar hard bij haar nekvel pakt en hij kijkt mij aan 'Nou... Laat je dat zelf vallen en ga je terug of heb je hulp nodig.' Ik kijk hem iets wat bang aan. 'M-maar we hebben gewoon honger en dorst' zeg ik zacht en kijk naar het broodje. Oke ik had al een flesje water en een broodje naar binnen gekregen maar ik had meer nodig zeker nu ik niet wist wanneer we wel en geen eten kregen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Tyler Joël Valentino

    Ik voel mijn mobiel even trillen maar negeer het. Ik check het zo wel. Ik zie Lysan bang kijken. 'M-maar we hebben gewoon honger en dorst' zegt ze. 'Dat is niet mijn probleem.' sis ik terwijl mijn blik nog wat killer wordt. Ik sla het broodje uit haar handen en grijp ook haar bij haar nek. 'Maar ik begrijp het al. Zo'n dikke slet als jij heeft altijd overal hulp bij nodig.' sis ik en trek de twee meiden mee terug naar de kamer. Ik duw ze tegen de grond en kijk naar Jacelyn. 'Die Tomlinson bitch heeft wat meer toezicht nodig. Dat is jouw verantwoordelijkheid, niet?' mompel ik.


    El Diablo.

    Dit is het laatste stukje dat ik met Megan schrijf, sorry guys. Megan gaat dood.

    Megan Jade Tomlinson
    Tylers vingen sluiten zich al snel om mijn nek, en ik weet dat dit mijn laatste minuten zijn. Ik voel tranen opborrelen, en doe geen moeite om ze niet te laten stromen. Zijn grip verstrakt, en ik voel het leven al uit me stromen. Ik zie hoe hij nog wat tegen Lysan zegt, maar ik ben al tever in het doodgaan om dat nog te kunnen horen. Ik voel me nog zwakker worden en uiteindelijk dooft het licht in mijn ogen. Hij sleurt me mee naar de normale kamer, maar het is al te laat.Ik zak weg uit de greep van Tyler, maar hij gooit me al op de grond, hij zegt wat tegen Jace, maar het heeft geen nut. Ik adem niet meer, mijn hart klopt niet meer. Ik leef niet meer.

    I'm dead..

    Tot straks met mijn nieuwe char.

    [ bericht aangepast op 4 nov 2013 - 18:44 ]


    That is a perfect copy of reality.

    0_0

    Lysan Horan

    bang zie ik hoe hij mijn broodje weg mept. Dat is niet mijn probleem.''Maar ik begrijp het al. Zo'n dikke slet als jij heeft altijd overal hulp bij nodig.' sist hij 'ik ben geen slet' zeg ik vastbesloten. Hij trekt ons mee en gooit ons op de grond. Bezorgd kijk ik naar Megan, ze was al aardig zwak en net reageerde ze amper. 'Die Tomlinson bitch heeft wat meer toezicht nodig. Dat is jouw verantwoordelijkheid, niet?' hoor ik Tyler en ik kruip naar Megan iets wat hijgend. Levenloos ligt ze daar en mijn ogen worden groot. Ze voelde koud. Ik pak haar pols, niets , ik voelde of er nog lucht kwam ook niet. Ze was dood. Hard begin ik te huilen en boos sta ik op. Ik beuk hard tegen Tyler met mijn vuisten. 'JE HEBT HAAR VERMOORD. Je hebt haar verdomme vermoord vieze vuile egoïstische lul. Dat je ons ontvoert gaat al te ver maar dat je haar verdomme vermoord is gewoon te gek. Jij bent echt een een of andere imbeciel' schreeuw ik naar Tyler en beuk hem hard met mijn vuisten op zijn borst. 'Ik zal wraak nemen' sis ik en geef hem hard een knietje in zijn balen. Daarna laat ik me weer vallen bij het dode lichaam van Megan. 'Megan word wakker alsjeblieft word wakker' snik ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Tyler Joël Valentino

    Ik kijk even naar Tomlinson die geen beweging meer laat zien. Tuurlijk. Daar trap ik in. 'Get up.' mompel ik. Ik frons als ik Lysan naar haar toe zie kruipen waarna ze begint te huilen. 'JE HEBT HAAR VERMOORD. Je hebt haar verdomme vermoord vieze vuile egoïstische lul. Dat je ons ontvoert gaat al te ver maar dat je haar verdomme vermoord is gewoon te gek. Jij bent echt een een of andere imbeciel' schreeuwt ze en ze slaat en trapt me. Ik frons even. 'Ik zal wraak nemen' sist ze en ik kijk naar Lysan. 'Really? Je geeft mij de schuld? Ik ben niet degene die haar zo zwak heeft gemaakt, dan moet je bij die trut daar zijn.' sis ik en knik naar dat zusje van Malik. Ik grom kort en haal gestresst een hand door mijn haar. Ik ging eerlijk zijn, nu kon ik wel een beetje gaan stressen. Dit is niet de planning.. Maar kom op. Het is niet mijn schuld, ik heb haar niet gewurgd ofzo. Ik hield haar net zo vast als Lysan en die leeft nog, dus dat zegt wel genoeg.


    El Diablo.

    Kathy Rose Jones

    Verslagen keek ik naar de grond, waar een levenloze Megan lag. Ik kon echt geen woord uitbrengen.
    'JE HEBT HAAR VERMOORD. Je hebt haar verdomme vermoord vieze vuile egoïstische lul. Dat je ons ontvoert gaat al te ver maar dat je haar verdomme vermoord is gewoon te gek. Jij bent echt een of andere imbeciel' gilt Lysan naar Tyler hem nogal hard slaand. 'Ik zal wraak nemen' sist ze en geeft hem een knietje waarna ze zich laat vallen naast Megan. 'Megan word wakker alsjeblieft word wakker' snikt ze. Dat is moment waarop ik wakker lijk te worden.
    'TYLER JIJ ACHTERLIJKE IDIOOT.' schreeuw ik. Ik loop naar hem toe en steek mijn mes diep in zijn bovenbeen. 'We moesten ze alleen hier houden, en wachten tot we kregen wat we wouden.' sis ik. 'EN ZELFS DAT VERPEST JE.' gil ik weer terwijl ik met al mijn kracht het mes verder in zijn been druk.


    Because I love him, do I need another reason?

    Lysan Horan

    Really? Je geeft mij de schuld? Ik ben niet degene die haar zo zwak heeft gemaakt, dan moet je bij die trut daar zijn.' Ik knik 'Jij hebt haar verdomme bij haar nek gepakt niet ik' sis ik dodelijk. 'TYLER JIJ ACHTERLIJKE IDIOOT" schreeuwt Kathy en ik begin te grijnzen. Mooi zijn 'vriendjes' zijn ook boos. 'We moesten ze alleen hier houden, en wachten tot we kregen wat we wouden.' EN ZELFS DAT VERPEST JE.' Krijst ze en ik begin vals te grijnzen als ze een paar keer een mes in zijn bovenbeen duwt. 'Eigen schuld dikke bult' mompel ik grijnzend. Oke nu zou hij mij hopelijk gewoon met rust laten door wat hij gedaan heeft. Want ik denk dat als hij boos is en wat er allemaal gebeurd is dat hij me dat niet met een dankje van me zou af nemen. Maar heey hij heeft oke hij heeft iemand vermoord dus ik vermoedde dat hij me de komende tijd wel met rust zou laten dus dat maakte me rustig


    Change is for weirdos ~ Niall Horan