• Fans kunnen rare dingen doen, en soms gaan ze te ver, dat is niet onbekend. Maar wat nou als ze écht te ver gaan. Als ze je gaan bedreigen. Schakel je de politie in? Dan maken ze waar waarmee ze gedreigd hebben. Vertel je het aan iemand? Dan is het het einde van die persoon. Probeer je het te negeren... Dan wordt het je eigen dood.

    Vijf gestoorde fans hebben een plan bedacht om de aandacht van One Direction te krijgen. Het probleem is dat ze echt tot alles in staat zijn. Hun plan gaat als volgt: Ze ontvoeren het gezin van alle leden van One Direction. Daarna maken ze een mooie video, met beelden waarin ze uitleggen wat de spelregels zijn, en die zijn simpel. Ze moeten gewoon doen wat hun wordt opgedragen, en dan gebeurt hun familie niets. Als dat niet het geval is... Dan gaat de jongste als eerste.

    Regels:
    #Geen one-liners. Ik ben hier niet al te streng in, maar als ik iemand erop aanspreek, moet diegene wel langere stukken schrijven
    # OOC in het praattopic
    #Voordat je post, moeten er minstens 2 post tussen je vorige post en je nieuwe post inzitten. Dit voorkomt dat er twee mensen de rest buiten sluiten.
    #Niet zomaar een tijdsprong maken, dit is niet te overzien voor anderen


    De kamer

    Rollen: ER ZIJN NOG 2 ROLLEN OVER
    One Direction:
    Louis Tomlinson: Script
    Niall Horan: Reservatie || MinimuisBeta
    Zayn Malik: xAlways
    Harry Styles: Styles
    Liam Payne:


    De ontvoerders: ER IS NOG 1 ROL OVER!!!
    - Ryanne Lucy McGurr || Pirouette - bedreigt Zayn Malik
    - Kathy Rose Jones || Dobreva - Bedreigt Harry Styles
    - Tyler Joël Valentino || Casiramos - Bedreigt Niall Horan
    - Jacelyn Aimee Everald || Daddario - Bedreigt Louis Tomlinson
    -


    Vrienden en familie:
    Zusje Niall || Lysan Ashlyn Rose Horan || IrishNialler
    Zusje Louis || Megan Jade Tomlinson || Evolution
    Vriendin Zayn || Lina Vermear || MinimuisBeta
    Zusje Liam || Kyra Rose Payne ||Casiramos
    Vriendin Harry || Georgia Madison Jaspers || xAlways
    Zusje Zayn || Daenerys Sansa Malik || KiliOfDurin
    (maximaal 5 per lid)


    Rollentopic
    Praattopic

    Begin:
    Alle familieleden/vrienden van de band worden wakker, in een donkere kamer, waar ze erachter komen dat ze ontvoerd zijn. De ontvoerders maken op dit moment alle vijf een filmpje met hun eis erin. bijvoorbeeld dat ze nu het nieuwe vriendinnetje van dat 1D lid zijn. De leden van 1D hebben net een tour achter de rug, en ze kunnen er misschien al achter komen dat er iemand mist.

    [ bericht aangepast op 6 nov 2013 - 17:32 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Georgia Madison Jaspers

    Na een tijdje komt Lysan wat dichterbij liggen. 'Hij is lief.' Zegt ze. Ik glimlach. 'Ja. Hij zou nu bij zijn vader moeten zijn. Hij verdient het om zijn vader te zien.' Zeg ik, half tegen Sam, half tegen Lysan. Toen ik net voor hem zong, bedacht ik me dat het zijn vader zou moeten zijn die voor hem zong.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lysan Horan

    Ja. Hij zou nu bij zijn vader moeten zijn. Hij verdient het om zijn vader te zien.' knikt ze. Ik knik instemmend. 'Ja maar helaas kunnen we er niets aan doen.' zucht ik. Ik streel zachtjes over zijn wangetje. 'Hij is echt de perfecte mix tussen hun.' glimlach ik. 'Gaat het weer wat beter Geo?" vraag ik haar en kijk haar aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Georgia Madison Jaspers

    'Hij is echt de perfecte mix tussen hun.' Ik glimlach. Dat is echt waar. 'Gaat het weer wat beter Geo?' Vraagt ze. Ik denk even na. 'Nou, qua zien en horen gaat het goed. Ik hoor nog niet alles, en mijn blikveld is erg beperkt. Jij bent op dit moment redelijk wazig, en Sam kan ik net zien. Alleen het ergste is voorbij. Ik was net echt bang dat ik voor altijd doof zou blijven. Dan zou ik nooit meer naar muziek kunnen luisteren...' Zeg ik, en ik denk na over hoe dat zou zijn. 'Ik zou zo graag gewoon weer even bij Harry zijn. Gewoon weer met hem praten. Hij was tot nu toe de enige die me echt begreep. Met hem kan ik echt over alles praten.' Zeg ik, en ik denk met een glimlach terug aan alle dagen waarop ik gewoon met Harry zat te praten. Niets meer en niets minder. We praatten gewoon.


    Spoiler alert: you will save yourself

    [sorry, ik had een hele drukke week op school, vanwege inleverweek. Is er iets wat ik met Harry kan doen?]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    (Misschien kun je naar niall enzyn, je hebt een bericht van ze)


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Styles schreef:
    [sorry, ik had een hele drukke week op school, vanwege inleverweek. Is er iets wat ik met Harry kan doen?]


    [Niall is bij Zayn thuis. Misschien kan hij daarheen?]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lysan Horan

    'Hij is echt de perfecte mix tussen hun.' ik knik instemmend 'Nou, qua zien en horen gaat het goed. Ik hoor nog niet alles, en mijn blikveld is erg beperkt. Jij bent op dit moment redelijk wazig, en Sam kan ik net zien. Alleen het ergste is voorbij. Ik was net echt bang dat ik voor altijd doof zou blijven. Dan zou ik nooit meer naar muziek kunnen luisteren...' ik knik begrijpen. 'Het klinkt ook niet echt fijn. 'Ik zou zo graag gewoon weer even bij Harry zijn. Gewoon weer met hem praten. Hij was tot nu toe de enige die me echt begreep. Met hem kan ik echt over alles praten.' Ik knik 'ik wil ook gewoon even bij Niall zijn. Gewoon even nkuffelen en praten met hem' zucht ik zachtjes


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    KiliOfDurin schreef:
    Daenerys Sansa Malik
    Ik grijnsde bij haar woorden, maar al snel kwam er een hoge piep van pijn uit mijn keel toen ze tegen mijn knie trapte en ik mijn al ingescheurde pees voelde afscheuren. Ik vloekte luid en liet mijn been toen hangen voor wat het was. "Daar krijg je spijt van, teef." siste ik. Bij haar woorden gaf ik haar een sarcastische grijns. Ik veegde haar spuug van mijn gezicht en veegde het mes af aan mijn kleren. "Jij bent een vieze spugende llama, dat is wat je bent. En jij kan alleen tegen me op omdat ik verdomme neit kan lopen. Zullen we eens zien hoe jij dat vind." Ik dook omlaag en haalde eerst uit naar haar ene been, waar ik een grote wond op haar dijbeen maakte, waarna ik het mes diep in haar andere knie stak en die ronddraaide voor ik hem er weer uit haalde. "Zo, nu is het in elk geval 'eerlijk'" Ik maakte de luchthaken naast mijn hoofd terwijl ik opkrabbelde. Dat was nog lastig met een werkend been. Mijn ademhaling was oppervlakking door mijn zere ribben en luchtpijp, mijn hoofd lichter dan normaal door het bloedverlies, maar ik stond nogsteeds klaar. Echt vermoorden zou ik haar waarschijnlijk niet, maar tot het randje, tot daar zou ik zeker gaan.


    Megan Jade Tomlinson
    'Daar krijg je spijt van, teef' sist Daeneys naar me. Ik rol met mijn ogen, heb ik al vaak genoeg gehoord. Ze grijnste sarcastisch na mijn woorden en ze veegde het spuug van zich af. Ook maakte ze de zakmes schoon. 'Jij bent een vieze spugende lama, dat is wat je bent. En jij kan alleen maar tegen mij op omdat ik verdomme niet kan lopen. Zullen we eens zie hoe jij dat vind' zei ze en haalde uit op mijn linkerbeen, waar ze een grote snee in mijn dijbeen maakte, waarna ze door ging naar mijn rechte been en daar de mes in mijn knie stak. Ik slaakte een gil van pijn, maar keek haar toen kil aan. Ik zag het bloed uit de wonden druppelen, en keek toen even naar de grond dat helemaal bezaaid lag onder ons bloed, en dan kijk ik naar Sansa, die ook onder het bloed zat. 'Zo, nu is het in elk geval 'eerlijk' ' zegt ze. Ik zie dat Daenerys opstaat, dus ik sta ook op, wat nog al moeilijk gaat met die wonden in mijn been. Als ik dan eindelijk sta komt Lina oppeens op ons afgelopen. 'En nu kappen!' roept ze tegen ons. Ik tel even haar wonden en mijn wonden, allebei zeven, genoeg. 'Oké, goed. Maar ik ben nog niet klaar met jullie, familie Malik.' zeg ik tegen hun. Aangezien ik achter Daenerys sta, geef ik haar een schouderduw en loop ik langs Lina. Dan ga ik naar de deur, die tot mijn verbazing open is. Ik heb geen zin om daar nog langer te moeten zijn.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2013 - 14:38 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Georgia Madison Jaspers

    'Ik wil ook gewoon even bij Niall zijn. Gewoon even knuffelen en praten met hem.' Zegt ze. Ik knik. 'Ik had ook een broer, Jeff.' Tranen springen in mijn ogen. Ik heb het verhaal van Jeff nog nooit aan iemand verteld nadat hij dood is gegaan. 'Er was een gestoorde fan naar ons huis toe gegaan, en die probeerde mij te wurgen, zei dat ik Harry niet waard was. Jeff kwam woedend naar buiten en zei haar dat ze op moest rotten en dat ik hem wel waard was. Het bleek dat ze nog een heleboel vriendinnen had meegenomen, en ze gingen mij in elkaar slaan. En Jeff...' Ik slik mijn tranen door. 'Jeff probeerde ze te stoppen. Maar ze waren met teveel. Ze hebben hem in elkaar geslagen, en hij is aan zijn verwondingen overleden.' Ik begin te huilen, en knuffel Sam wat. 'Sam doet me aan hem denken. Hij lijkt op Jeff. Misschien is dat waarom ik Sam zo graag wil beschermen. Omdat ik Jeff niet kon beschermen.' Zeg ik.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lysan Horan

    'Ik had ook een broer, Jeff.' Ik zie dat ze verdrietig word en sla een arm stevig om haar heen. 'Er was een gestoorde fan naar ons huis toe gegaan, en die probeerde mij te wurgen, zei dat ik Harry niet waard was. Jeff kwam woedend naar buiten en zei haar dat ze op moest rotten en dat ik hem wel waard was. Het bleek dat ze nog een heleboel vriendinnen had meegenomen, en ze gingen mij in elkaar slaan. En Jeff...' 'Jeff probeerde ze te stoppen. Maar ze waren met teveel. Ze hebben hem in elkaar geslagen, en hij is aan zijn verwondingen overleden.' 'Sam doet me aan hem denken. Hij lijkt op Jeff. Misschien is dat waarom ik Sam zo graag wil beschermen. Omdat ik Jeff niet kon beschermen.' Ik aai zachtjes over haar rug. 'Dat is erg , dat 'fans' dat doen' zucht ik zacht. ik ben ook wel eens lastig gevallen maar niet zo erg.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Deanerys Sansa Malik
    Ik grijnsde sadistisch toen ik haar hoorde gillen van de pijn. Wat een mooi geluid was dat toch. Ik maakte nog een vrij bijtende opmerking voor ik met veel moeite opkrabbelde. Ik wist zeker dat mijn knieband afgescheurd was en ik zou dus waarschijnlijk geopereerd moeten worden als ik hieruit kwam. Het beste zou nu zijn, maar dat zag ik nog niet gebeuren, ookal waren deze ontvoerders wel heel erg stom. Ik zag Megan maar moeilijk overeind komen, maar ik had wel genoeg eergevoel om toen niets te doen. Pas als ze weer stond zou ik haar aanvallen. Tot die tijd kon ik uithijgen, wat hard nodig was. Jammer genoeg kwam Lina ertussen. Ik hoorde Megan instemmen, dus ik moest ook wel, maar die schouderduw die ik van haar kreeg was erg laag. "Ik ook nog niet met jou, Tomlinson." beet ik haar na. Ik gooide het mes achter haar aan die een centimeter of tien naast haar hoofd in de deurpost blijft steken. ik kon dus nog wel mikken. Nu begon de adrenaline langzaam te zakken en stortte ik letterlijk door mijn knie heen als een hoopje trillend op de grond. Dit gebeurde ook altijd na wedstrijden. Ik pushte mijn lichaam tot het uiterste en er ver overheen en dat nam het me niet in dank af. "Mag ik wat water?" vroeg ik met een klein stemmetje aan Lina. Dit was zowel om mijn wonden schoon te spoelen als om wat te drinken.

    [ bericht aangepast op 4 nov 2013 - 17:36 ]


    Bowties were never Cooler

    Georgia Madison Jaspers

    'Dat is erg , dat 'fans' dat doen.' Zegt ze. Ik knik. Tranen rollen over mijn wangen. Sam wordt wakker en begint ook te huilen. Ik probeer hem rustig te krijgen, maar ik begin alleen maar harder te huilen. Ik mis Jeff... Echt niet normaal veel. Ik sta op, met Sam, en zoek Daenerys. Aangezien niemand meer schreeuwt neem ik aan dat ze opgehouden zijn met vechten. Ik vind Daenerys. 'Hey, ik dacht... Misschien wil je je neefje vasthouden?' Ik zeg het als een vraag, omdat ik bang ben dat ze boos wordt ofzo.


    Spoiler alert: you will save yourself

    [Iemand die met Megs wil praten die zwaar geïrriteerd is ;3]


    That is a perfect copy of reality.

    [ze kan naar Lysan]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Oké, maar Meg is in de gang, misschien kan Lysan naar Megan komen?]


    That is a perfect copy of reality.