• Fans kunnen rare dingen doen, en soms gaan ze te ver, dat is niet onbekend. Maar wat nou als ze écht te ver gaan. Als ze je gaan bedreigen. Schakel je de politie in? Dan maken ze waar waarmee ze gedreigd hebben. Vertel je het aan iemand? Dan is het het einde van die persoon. Probeer je het te negeren... Dan wordt het je eigen dood.

    Vijf gestoorde fans hebben een plan bedacht om de aandacht van One Direction te krijgen. Het probleem is dat ze echt tot alles in staat zijn. Hun plan gaat als volgt: Ze ontvoeren het gezin van alle leden van One Direction. Daarna maken ze een mooie video, met beelden waarin ze uitleggen wat de spelregels zijn, en die zijn simpel. Ze moeten gewoon doen wat hun wordt opgedragen, en dan gebeurt hun familie niets. Als dat niet het geval is... Dan gaat de jongste als eerste.

    Regels:
    #Geen one-liners. Ik ben hier niet al te streng in, maar als ik iemand erop aanspreek, moet diegene wel langere stukken schrijven
    # OOC in het praattopic
    #Voordat je post, moeten er minstens 2 post tussen je vorige post en je nieuwe post inzitten. Dit voorkomt dat er twee mensen de rest buiten sluiten.
    #Niet zomaar een tijdsprong maken, dit is niet te overzien voor anderen


    De kamer

    Rollen: ER ZIJN NOG 2 ROLLEN OVER
    One Direction:
    Louis Tomlinson: Script
    Niall Horan: Reservatie || MinimuisBeta
    Zayn Malik: xAlways
    Harry Styles: Styles
    Liam Payne:


    De ontvoerders: ER IS NOG 1 ROL OVER!!!
    - Ryanne Lucy McGurr || Pirouette - bedreigt Zayn Malik
    - Kathy Rose Jones || Dobreva - Bedreigt Harry Styles
    - Tyler Joël Valentino || Casiramos - Bedreigt Niall Horan
    - Jacelyn Aimee Everald || Daddario - Bedreigt Louis Tomlinson
    -


    Vrienden en familie:
    Zusje Niall || Lysan Ashlyn Rose Horan || IrishNialler
    Zusje Louis || Megan Jade Tomlinson || Evolution
    Vriendin Zayn || Lina Vermear || MinimuisBeta
    Zusje Liam || Kyra Rose Payne ||Casiramos
    Vriendin Harry || Georgia Madison Jaspers || xAlways
    Zusje Zayn || Daenerys Sansa Malik || KiliOfDurin
    (maximaal 5 per lid)


    Rollentopic
    Praattopic

    Begin:
    Alle familieleden/vrienden van de band worden wakker, in een donkere kamer, waar ze erachter komen dat ze ontvoerd zijn. De ontvoerders maken op dit moment alle vijf een filmpje met hun eis erin. bijvoorbeeld dat ze nu het nieuwe vriendinnetje van dat 1D lid zijn. De leden van 1D hebben net een tour achter de rug, en ze kunnen er misschien al achter komen dat er iemand mist.

    [ bericht aangepast op 6 nov 2013 - 17:32 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Tyler Joël Valentino

    'TYLER JIJ ACHTERLIJKE IDIOOT.' schreeuwt Kathy dan. Tuurlijk, die begint ook nog even. Ik voel een scherpe pijn door mijn bovenbeen gaan waardoor ik zeker weet dat het een messteek is. Rotwijf dat het is.. 'We moesten ze alleen hier houden, en wachten tot we kregen wat we wouden.' sist ze terwijl ze het mes steeds dieper in mijn been zet. 'EN ZELFS DAT VERPEST JE.' gilt ze en ik negeer haar. Met een harde blik kijk ik haar aan en trek het mes uit mijn been en vervolgens uit haar hand. Met een snelle beweging steek ik het in haar buik en draai het martelend langzaam rond. 'Het is wel heel toevallig dat ik Lysan hetzelfde heb aangedaan en die leeft nog. Dat zegt genoeg over de echte dader, niet.' sis ik en laat het mes los. Ik trap het mes nog wat dieper en loop de kamer uit die ik achter me dicht doe. Ik heb hier geen tijd voor. Ik moet iemand bezoeken die dat lichaam voor me kan wegwerken en snel ook...


    El Diablo.

    Lysan Horan

    Vol vermaakt kijk ik toe hoe hij het mes eruit trekt en in Kathy haar buik steek en gniffel zachtjes. 'Het is wel heel toevallig dat ik Lysan hetzelfde heb aangedaan en die leeft nog. Dat zegt genoeg over de echte dader, niet.' hij trapt het mes verder en loopt weg. Met een grijns trek ik het mes uit Kathy haar buik. 'Hmm wat zal ik eens met dit mes gaan doen' grijns ik vals en kijk Kathy aan. 'Zeg lieve Kathy jij haalt vast wel even wat eten en drinken voor ons allemaal en een luier voor Sam' grijns ik en het mes druk ik zachtjes tegen haar keel aan. Ja ik was erg vals maar dit was een van de weinige kansen maar vermoorden durfde ik niet, ik wou niemand doden maar ik kon wel dreigen en voedsel krijgen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kathy Rose Jones

    Ik hap naar adem als Tyler het mes uit zijn been trekt en het in mijn buik steekt. Mijn handen grijpen naar mijn buik en zitten gelijk onder het bloed. Hij loopt weg en Lysan komt naar me toe, haalt het mes uit mijn buik en drukt het tegen mijn keel aan. 'Hmm wat zal ik eens met dit mes gaan doen.' grijnst ze vals en ze kijkt me aan. 'Zeg lieve Kathy jij haalt vast wel even wat eten en drinken voor ons allemaal en een luier voor Sam.' grijnst ze weer en drukt het mes iets steviger tegen mijn keel.
    'Dat gaat nogal moeilijk als ik half doodbloed he? Of een mes tegen mijn keel aan heb.' sis ik, zachter dan normaal vanwege alle pijn.


    Because I love him, do I need another reason?

    LYsan Horan

    'Dat gaat nogal moeilijk als ik half doodbloed he? Of een mes tegen mijn keel aan heb.' sist ze zacht. Dodeljik kijk ik haar aan en zet het puntje van de mes achter op haar keel. 'Lopen' dwing ik haar en duw wat harder het mes in haar vel.

    sorry kort.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Met dank aan Yvonne. ^.^]

    Louis Tomlinson.

    Ik verveelde me mateloos, maar dat kwam gewoon omdat je gewend was geraakt aan het touren en als het dan ineens over was dan was er een soort leegte zeg maar. Ik slaakte een zucht en zette het inmiddels lege kopje op de tafel en drukte vervolgens de tv uit. Mijn telefoon had ik al een paar keer horen overgaan, het teken dat ik een smsje had, maar ik was gewoonweg lui geweest, maar misschien was het wel iemand die iets gezelligs wilde doen dus waagde ik er toch maar aan om het ding te pakken en te ontgrendelen. Ik had inderdaad een smsje, van Zayn wel te verstaan. Ik klikte op openen en mijn ogen vlogen over de tekst. Mijn gezicht werd lijkbleek en met een klap belandde mijn telefoon op de grond, dit was een leugen, toch? Hoe konden ze zoiets nou weer doen, sommige mensen zouden ze voor altijd in een gekkenhuis moeten stoppen, die verdiende het niet eens om vrij rond te lopen op deze wereld. Ik pakte mijn telefoon weer terug op en tikte een smsje aan Zayn. Ik kom eraan, is het erg? Veel kracht om er meer van te maken had ik niet en ik drukte dus ook maar gauw op verzenden. Mijn telefoon propte ik in mijn zak, waarna ik in de gang mijn schoenen aantrok en de jas van de kapstop afhaakte. Mijn sleutels haalde ik van het kastje en ik opende deur, om naar buiten te verdwijnen, de deur trok ik gewoon dicht zonder er over na te denken deze op slot te draaien. Niet dat er iemand hier zou komen, maar toch. Mijn jas trok ik toch maar even aan en ik stopte mijn sleutels zorgvuldig in mijn jaszak, binnen een klein half uurtje, wat toch wel lang duurde, was ik dan uiteindelijk bij Zayn en ik drukte op de bel. Met mijn voet tikkend op de grond wachtte ik tot er open werd gedaan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Kathy Rose Jones

    Ze kijkt me dodelijk aan en zet het puntje van het mes tegen mijn keel. 'Lopen.' sist ze en duwt het mes iets dieper in mijn vel. Met tegenzin loop ik naar de kelder, waar de etensvoorraad ligt. 'Kijk eens aan, pak wat je nodig hebt.' zeg ik sarcastisch.


    Because I love him, do I need another reason?

    Lysan Horan

    Ik grijns tevredenen druk even het puntje wat verder. Met het mes stevig in mijn handen pak ik een flinke voorraad en loop zonder Kathy terug. 'ik heb eten' roep ik vrolijk en geef iedereen wat en een luier voor Sam. Snel open ik het etten en begin hongerig te eten en te drinken. Ik lette totaal niet meer op want ik stierf echt van de honger. Het klokhuis leg ik opzij en pak een boterham waar ik banaan op snij en eet vrolijk verder.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Tyler Joël Valentino

    'Oké, ziet er goed uit... Hoe diep is dit ongeveer, vier meter?' vraag ik aan de twee gasten voor me. 'Ja, zo vier a vijf meter diep, moet wel te verbergen zijn. 'Jayden, pak jij haar uit de kamer? Je weet waar het is.' zeg ik en hij knikt terwijl hij snel naar het huis loopt. Ik wist dat ik op mijn twee beste vrienden kan rekenen, ze mogen ook niet klagen want ze hebben ook geen goede naam. 'Wow, dat jij ooit een moord op je naam zou hebben staan.' zegt Angelo en ik kijk hem aan. 'Ik blijf erbij dat het niet mijn schuld is, maar zeg dat maar tegen die bitches binnen.' mompel ik. Binnen twee minuten is Jayden met het lichaam terug. Ik kijk hem aan en vervolgens naar Angelo. 'Oké, maken jullie het af?' zeg ik en wacht niet op een antwoord voor ik wegloop. Aan de voorkant van het huis zie ik Jace en ik loop naar haar toe. Al snel sta ik naast haar en ik leun tegen de muur. 'Heb ik het verpest?' vraag ik en kijk haar niet aan maar blijf strak voor me uit kijken.


    El Diablo.

    Jacelyn Aimee Everald

    Ik zuchtte diep en deed mijn handen in de zakken van mijn broek. Ik wilde even weg van de choas daar binnen, ik kreeg er een beetje hoofdpijn van. Niet veel later zag ik Tyler met zijn twee beste vrienden een gat graven. Ik fronste mijn wenkbrauwen en keek ze schuin aan. Eén van zijn vrienden ging naar binnen en kwam terug met een lichaam. Mijn ogen werden groot toen ik zag wie het was. Megan. Ik slikte en haalde een hand door mijn haren. Nee toch? Tyler kwam naar me toe gelopen en keek strak voor zich uit. 'Heb ik het verpest?' Ik haalde mijn schouders op. "Nee, niet echt. Ik kon het erger gedaan hebben. Het is niet jouw fout, maak je geen zorgen." Zuchtte ik en keek hem aan met een glimlachje.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Tyler Joël Valentino

    "Nee, niet echt. Ik kon het erger gedaan hebben. Het is niet jouw fout, maak je geen zorgen." Zuchtte ze en ik kijk haar aan. Ik glimlach klein als ik haar glimlach zie. 'Vertel dat maar aan Kathy.. Die staat volgens mij gewoon aan hun kant.' zucht ik. Ik had al langer zulke vermoedens en ik werd er steeds zekerder van. Vandaar dat ik ook niet had getwijfeld toen ik haar neer stak. Ik had zo het gevoel dat ik ook haar in de gaten moest gaan houden, als ik zelf in leven wou blijven tenminste. 'Maargoed.. Ik wou me nog verontschuldigen want... Ze was wel zegmaar, van jouw. Als je weet wat ik bedoel.. Straks geeft die gozer jouw de schuld van haar dood.' zeg ik.


    El Diablo.

    Jacelyn Aimee Everald

    'Vertel dat maar aan Kathy.. Die staat volgens mij gewoon aan hun kant.' Ik grinnikte en schudde afkeurend mijn hoofd. Dat had ik eigenlijk wel van haar verwacht. "Verbaast me helemaal niks. We moeten haar in de gaten houden. Dan lukt het wel." Zei ik luchtig. Ik draaide me naar Tyler toe en glimlachte breed bij zijn woorden. 'Maargoed.. Ik wou me nog verontschuldigen want... Ze was wel zegmaar, van jouw. Als je weet wat ik bedoel.. Straks geeft die gozer jouw de schuld van haar dood.' Ik grinnikte en schudde mijn hoofd. "Ach ja. Dat gaan ze toch al denken. Het kan me niets meer schelen. Geniet van het leven." Grinnikte ik. Het kon mij serieus niks neer schelen, ik vond het namelijk maar vermakelijk.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Tyler Joël Valentino

    Ik zag haar glimlach breder worden en mijn mondhoek krult automatisch wat verder omhoog. "Ach ja. Dat gaan ze toch al denken. Het kan me niets meer schelen. Geniet van het leven." grinnikte ze en ik grinnik kort. 'Ach ja.. Geniet van het leven.. Betekent dat dat ik Kathy mag behandelen als een ontvoerde?' grijns ik. 'Want dan kan ik wel even genieten.' grijns ik. Ik vis het pakje sigaretten uit mijn zak en steek er een aan. 'Jij ook?' vraag ik en hou het pakje aan Jace voor.


    El Diablo.

    [Jacelynn, You're such a bitch D:]


    That is a perfect copy of reality.

    Jacelyn Aimee Everald

    'Ach ja.. Geniet van het leven.. Betekent dat dat ik Kathy mag behandelen als een ontvoerde?' Ik lachte en knikte. "Hey, ze heeft ons praktisch verraden. Ze staat aan de verkeerde kant en we hebben niks aan haar. Dus van mijn part mag het." Lachte ik. 'Want dan kan ik wel even genieten.' Ik lachte en knikte hevig. "Dan kunnen we beiden gaan genieten van onze leven." Hij viste een pakje sigaretten uit zijn zak en stak er eentje aan. "Jij ook?" Ik schudde mijn hoofd. "Slechte ervaringen. Sorry." Zei ik en glimlachte licht. Mijn verleden zat me heel soms nog wat in de weg. Helaas.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Tyler Joël Valentino

    "Hey, ze heeft ons praktisch verraden. Ze staat aan de verkeerde kant en we hebben niks aan haar. Dus van mijn part mag het. Dan kunnen we beiden gaan genieten van onze leven." lachte ze en ik grinnik kort. "Slechte ervaringen. Sorry." zei ze met een lichte glimlach en ik steek knikkend het pakje terug in mijn zak. Ik neem een trek en blaas vervolgens de rook uit. 'Mhm.. Ik heb tenminste iemand die aan mijn kant staat.' grinnik ik. Er waren volgens mij drie groepjes momenteel. De ontvoerden. Ik en Jace. En dan heb je nog Kathy alleen. Gezellig.. 'Nee, maar we moeten haar in de gaten houden. Wie weet is ze wel zo laf dat ze ons neerschiet in onze slaap.' mompel ik en blaas weer wat rook uit.


    El Diablo.