• Fans kunnen rare dingen doen, en soms gaan ze te ver, dat is niet onbekend. Maar wat nou als ze écht te ver gaan. Als ze je gaan bedreigen. Schakel je de politie in? Dan maken ze waar waarmee ze gedreigd hebben. Vertel je het aan iemand? Dan is het het einde van die persoon. Probeer je het te negeren... Dan wordt het je eigen dood.

    Vijf gestoorde fans hebben een plan bedacht om de aandacht van One Direction te krijgen. Het probleem is dat ze echt tot alles in staat zijn. Hun plan gaat als volgt: Ze ontvoeren het gezin van alle leden van One Direction. Daarna maken ze een mooie video, met beelden waarin ze uitleggen wat de spelregels zijn, en die zijn simpel. Ze moeten gewoon doen wat hun wordt opgedragen, en dan gebeurt hun familie niets. Als dat niet het geval is... Dan gaat de jongste als eerste.

    Regels:
    #Geen one-liners. Ik ben hier niet al te streng in, maar als ik iemand erop aanspreek, moet diegene wel langere stukken schrijven
    # OOC in het praattopic
    #Voordat je post, moeten er minstens 2 post tussen je vorige post en je nieuwe post inzitten. Dit voorkomt dat er twee mensen de rest buiten sluiten.
    #Niet zomaar een tijdsprong maken, dit is niet te overzien voor anderen


    De kamer

    Rollen: ER ZIJN NOG 2 ROLLEN OVER
    One Direction:
    Louis Tomlinson: Script
    Niall Horan: Reservatie || MinimuisBeta
    Zayn Malik: xAlways
    Harry Styles: Styles
    Liam Payne:


    De ontvoerders: ER IS NOG 1 ROL OVER!!!
    - Ryanne Lucy McGurr || Pirouette - bedreigt Zayn Malik
    - Kathy Rose Jones || Dobreva - Bedreigt Harry Styles
    - Tyler Joël Valentino || Casiramos - Bedreigt Niall Horan
    - Jacelyn Aimee Everald || Daddario - Bedreigt Louis Tomlinson
    -


    Vrienden en familie:
    Zusje Niall || Lysan Ashlyn Rose Horan || IrishNialler
    Zusje Louis || Megan Jade Tomlinson || Evolution
    Vriendin Zayn || Lina Vermear || MinimuisBeta
    Zusje Liam || Kyra Rose Payne ||Casiramos
    Vriendin Harry || Georgia Madison Jaspers || xAlways
    Zusje Zayn || Daenerys Sansa Malik || KiliOfDurin
    (maximaal 5 per lid)


    Rollentopic
    Praattopic

    Begin:
    Alle familieleden/vrienden van de band worden wakker, in een donkere kamer, waar ze erachter komen dat ze ontvoerd zijn. De ontvoerders maken op dit moment alle vijf een filmpje met hun eis erin. bijvoorbeeld dat ze nu het nieuwe vriendinnetje van dat 1D lid zijn. De leden van 1D hebben net een tour achter de rug, en ze kunnen er misschien al achter komen dat er iemand mist.

    [ bericht aangepast op 6 nov 2013 - 17:32 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Elena Mary Styles

    Kreunend en met een gigantische hoofdpijn werd ik wakker. De kamer waarin ik lag was een grote chaos, wat was er aan de hand? Overal hoorde ik stemmen die ik niet kon plaatsen. Het laatste dat ik me kon herrinneren was dat ik thuis aan het wachten was op mijn broer die eindelijk thuis zou komen.
    'Hallo!?' riep ik met schorre stem terwijl ik moeizaam overeind probeerde te komen.


    Because I love him, do I need another reason?

    Jacelyn Aimee Everald

    Hij knikte en nam een trek om de rook weer uit te blazen. Ik had mezelf beloofd om niet meer tr gaan roken. 'Mhm.. Ik heb tenminste iemand die aan mijn kant staat.' Ik grinnikte. "Ach ja. Leuk toch?" Glimlachte ik. 'Nee, maar we moeten haar in de gaten houden. Wie weet is ze wel zo laf dat ze ons neerschiet in onze slaap.' Ik kreunde geërgerd en schudde mijn hoofd. Nee dank je. "Ik wil nog wat dingen beleven in mijn leven en hoe cliché dat ook klinkt - liefde zoeken, echt een keer van mijn leven genieten en dat soort dingen. Ik wil niet dood geschoten worden door een bitch." Mompelde ik en leunde wat meer tegen de muur aan.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Tyler Joël Valentino

    "Ik wil nog wat dingen beleven in mijn leven en hoe cliché dat ook klinkt - liefde zoeken, echt een keer van mijn leven genieten en dat soort dingen. Ik wil niet dood geschoten worden door een bitch." zegt ze en ik knik instemmend. 'Wat je zegt.' zeg ik en zucht even. 'Liefde.. Ik ben zowat vergeten wat het is, mede doordat ik het maar een keer heb meegemaakt denk ik.' zeg ik. Het is wel zo. Ik voelde geen liefde voor familie, voor vrienden.. Alleen voor dat ene meisje. En toen dat over was.. Nooit meer... Ik zucht en blaas voor de laatste keer wat rook uit voor ik de sigaret uit trap. 'Dat wordt slapen achter een deur met tien sloten.' mompel ik bijna onhoorbaar...


    El Diablo.

    Jacelyn Aimee Everald

    Hij knikte en zuchtte even. "Wat je zegt." Ook ik zuchtte even. 'Liefde.. Ik ben zowat vergeten wat het is, mede doordat ik het maar een keer heb meegemaakt denk ik.' Ik glimlachte. "Ik echt nog nooit. Dan blijf ik leuk forever alone." Lachte ik zachtjes. Het klonk echt triest. Ik had nog nooit gevoeld hoe echt liefde werkelijk was. Mijn 'moeder' stond namelijk in de weg en toen ging ik de verkeerde kant op. Nog nooit liefde. Ik zuchtte opnieuw diep en keek naar de lucht. "Ik weet nog geen eens of mijn leven wel iets gaat worden, maar ik blijf genieten." Glimlachte ik. Ik lachte en knikte. "We kunnen haar immers niet meer vertrouwen."

    [ bericht aangepast op 4 nov 2013 - 22:39 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Lysan Horan.
    Ik ga verder met eten tot ik een zachte halo hoor. Ik zie iemand die ze net edumpt hadden en loop naar haar toe en kniel neer. ' heey. Gaat het een beetje? Je hebt vast hoofdpijn' ik reik haar een flesje water toe. 'w wacht jik bent familie van Harry?' zeg ik verbaasd. ' ik heb je wel eens gezien toen Niall me fotos liet zien over de hut van Robin' sramel ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Tyler Joël Valentino

    "Ik echt nog nooit. Dan blijf ik leuk forever alone." Lachte ze zachtjes. Ik knik en kijk haar kort aan. 'Het is geweldig als je het eenmaal hebt. En je voelt je echt even verschrikkelijk als je het niet meer hebt.' mompel ik. 'God, I sound like a teenage girl.' mompel ik. "Ik weet nog geen eens of mijn leven wel iets gaat worden, maar ik blijf genieten. We kunnen haar immers niet meer vertrouwen." zegt ze vervolgens en ik knik. 'Hmh.. Zeg, heb jij niet een nieuw iemand nodig nu die Megan dood is?' zeg ik en kijk haar aan.


    El Diablo.

    Elena Mary Styles

    Er kwam een neisje naar me toe gelopen alsof dit de normaalste zaak van de wereld was. 'Heey, gaat het een beetje? Je hebt vast hoofdpijn.' ze geeft een flesje water aan die ik dankbaar aanpak en begin wat te drinken.
    'Ja, nu gaat het wel. Waar zijn we in godsnaam?'
    'W-wacht, jij bent familie van Harry?' vraagt ze verbaasd. 'Ik heb je wel eens gezien toen Niall me foto's liet zien ocer de hut van Robin.' stamelt ze.
    'Ja, dat klopt. Ik ben Elena, Harry's tweelingzus. Jij bent Lysan toch? Niall's zusje?' vraag ik, nu ook verbaasd. Wat was hier aan de hand?

    [ bericht aangepast op 4 nov 2013 - 22:55 ]


    Because I love him, do I need another reason?

    Lysan Horan

    Ze kijkt me verbaasd en verwart aanbwat ik wel begreep. 'Ja, nu gaat het wel. Waar zijn we in godsnaam'ik kijk haar aan. " we ehm zujn ontvoerd en iedereen heeft een eigen ontvoerder die wat eist van je broer. En het is slimmer om mee te werken kan ik je vertellen want ze zojn in staat je te vermoorden en hele andere dingen. Maar ik heb een mes kunnen jatten en heb iemand gedwonfen eten te halen dus we hebben eten' .'Ja, dat klopt. Ik ben Elena, Harry's tweelingzus. Jij bent Lysan toch? Niall's zusje?' vraagt ze verbaasd enniknknuk. Ik twijfelde moest ik het van Megan zeggen of niet?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Elena Mary Styles

    'We ehm zijn ontvoerd en iedereen heeft een eigen ontvoerder die wat eist van je broer. En het is slimmer om mee te werken kan ik je vertellen want ze zijn in staat je te vermoorden en hele andere dingen. Maar ik heb een mes kunnen jatten en heb iemand gedwongen eten te halen dus we hebben eten.' Ik knikte nadenkend, dat was een heel verhaal. Maar het was nu het belangrijkste dat we wapens en eten hadden, dan konden we overleven. Ze knikt op mijn vraag of ze Niall's zus was.
    'Zijn er ook nog... anderen?' vraag ik dan voorzichtig, het leek me wel logisch.


    Because I love him, do I need another reason?

    Lysan Horan

    'Zijn er ook nog... anderen?' vraagt ze zacht en ik knik. 'Ehm van Zayn Lina zijn vriendin met haar pas geboren zoon Sam , Het zusje van Zayn, het zusje van Liam, de vriendin van Harry en ik dan met jou. ' zeg ik zacht en besluit niets te zeggen over Megan aangezien ik neit wist hoe ze zou reageren en ja, ik wou haar neit overstuur of van streek maken


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jacelyn Aimee Everald

    'Het is geweldig als je het eenmaal hebt. En je voelt je echt even verschrikkelijk als je het niet meer hebt. Oh God, I sound like a teenage girl.'' Ik lachte eventjes en schudde mijn hoofd. ''De meiden die ik vroeger heb gekend, waren wel erger. Geloof me. Die zwijmelden al over een jongen die zowat onbereikbaar is.'' Grinnikte ik en dacht aan de goede tijden. De donkere tijden. Ik zuchtte diep en haalde een hand door mijn haren. 'Hmh.. Zeg, heb jij niet een nieuw iemand nodig nu die Megan dood is?' Mijn mondhoeken krulden omhoog en ik knikte hevig. ''Ja, eigenlijk wel. Anders kan ik me niet vermaken.'' lachte ik zachtjes.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Tyler Joël Valentino

    Haar mondhoeken krullen bijna meteen omhoog en ze knikt hevig. ''Ja, eigenlijk wel. Anders kan ik me niet vermaken.'' lachte ze zacht en ik grinnik. 'Hmh... Kon ik weten' knipoog ik en vis de sleutels van de auto ondertussen uit mijn zak. 'Wil jij rijden of?' vraag ik en kijk haar even aan terwijl de autosleutels heen in weer zwaaien.


    El Diablo.

    Jacelyn Aimee Everald

    'Hmh... Kon ik weten' knipoogde hij. Ik rolde met mijn ogen en pakte zijn sleutels af. 'Wil jij rijden of?' Ik stak mijn tong uit en grinnikte. ''Ja, ik wil rijden.'' Ik huppelde naar zijn auto toe en stapte in. Ik pakt mijn telefoon erbij en zocht naar de andere Tomlinson die er was. Er waren teveel Tomlinson's voor mijn doen. Ik zuchtte toen ik de naam zag. ''Lauren Tomlinson.'' zuchtte ik. ''Ik heb er zo zin in.'' zei ik sarcastisch, maar ik hield er wel van om mensen te mishandelen. Ik grinnikte even om mijn gedachtes en startte de auto alvast.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    sorry dat ik zo lang niet online ben geweest, kan iemand me uitleggen wat er ongeveer is gebeurt sinds dat sansa en megan stopten met vechten?


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Tyler Joël Valentino

    ''Ja, ik wil rijden.'' zei ze waarna ze haar tong uitstak. Ik grinnik zachtjes en loop haar rustig achterna. Ik stap in en zak wat onderuit terwijl ik haar aankijk. ''Lauren Tomlinson.'' zuchtte ze, ''Ik heb er zo zin in.'' zei ze sarcastisch en ik lach. 'Nou, vertel mij wat.' mompel ik en wacht tot we wegrijden. 'Weetje, eigenlijk zouden we deze Lauren ookal wat zwakker moeten maken. Ik bedoel maar, als ze net zo is als haar zus, dan wordt dat nog erger als ze hoort van haar dood.' zeg ik. Ik had geen zin om zulke klappen op te moeten vangen, zoals die Daenerys...


    El Diablo.