• Oorspronkelijk is dit verhaal begonnen op Hyves, maar omdat die er helaas mee gaat stoppen, willen we hier graag verder gaan.
    Iedereen is natuurlijk vrij om mee te doen, maar we zitten dankzij Hyves' faillissement dus wel midden in het verhaal! Hopelijk hebben jullie hier begrip voor.

    De wereld was een zooitje en hoewel Morgan dat probeerde op te lossen, was iedereen eigenlijk alleen maar bezig elkaar uit te moorden en opnieuw de macht te grijpen.

    De tijd wordt weer teruggedraaid en iedereen wordt opnieuw wakker. Dit keer bevinden ze zich echter niet meer op Zweinstein. Ze worden wakker in een doodnormaal gezin, waarvan de ouders denken dat het hun eigen kinderen zijn.

    Het blijkt zelfs dat ze hun toverkracht zijn kwijtgeraakt en als normale tieners naar school moeten.

    Meer uitleg en het inschrijftopic vind je hier

    Personages

    • Abel-Cain Breckenrige - 17 q]Unox22[/q
    • Ablaze Zealous Vivacious - 16 q]Hohenheim[/q
    Adrienne Gates - 16 q]Ensiferium[/q
    Aenea van Zwaarden - q]Ensiferium[/q
    Alaine Dylis Sneep - 14 q]Unox22[/q
    Alassëa - 17 q]Unox22[/q
    Alice Potter - 16 q]Marjannee[/q
    • Angie
    Brian - 17 q]Ensiferium[/q
    Boaz
    Claire Sneep - 16 q]RosanneB[/q
    • Claudia
    Daisy Sneep - 16 q]Unox22[/q
    Daniel Potter - 16 q]Marjannee[/q
    Debby Nickson - 21 q]WenseKronik[/q
    Gaara - 18 q]Ensiferium[/q
    Hanna - 16 q]Margotanne[/q
    • Ignatius Sneep - 17 q]Unox22[/q
    • Jenny François - 17 q]Marjannee[/q
    Jurgen Motres - 17 q]Marjannee[/q
    Li Zhaijian - 16 q]Hohenheim[/q
    Luuk - 24 q]Ensiferum[/q
    Madelon
    • Mae Estella Simons - 17 q]Ensiferium[/q
    Mark Donjano - 21 q]Marjannee[/q
    Megan Sneep - 16 q]RosanneB[/q
    Moon Desrosiers - 20 q]Ensiferium[/q
    Mori Donjano - 16 q]Marjannee[/q
    Nick q]Ensiferium[/q
    Noha Fatch - Gunslinger - 19 q]Hohenheim[/q
    • Patrick
    Quinn' Odius - 16 [Hohenheim
    Rufus
    • Sam Fear - 16 q]WenseKronik[/q
    • Sebastiaan
    Simon
    Thijs
    Tomas Bunardi - 20 q]Ensiferium[/q
    • Van Madden q]Hohenheim[/q
    Wense Der Kronik - 16 q]WenseKronik[/q
    • Zoë Zhaijian - 16 q]Hohenheim[/q



    Familieindeling
    1: [Woods] Alaine Dylis Sneep + Geno Woods + Tomas Bunardi
    2: Nick + Zoë Zhaijian + Li Zhaijian + Daisy Sneep
    3: Gaara + Wense Der Kronik + Ignatius Sneep + Daniel Potter
    4: [Simons] Megan Sneep + Mae Estella Simons + Adrienne Gates
    5: Quinn' Odius + Claire Sneep + Aenea van Zwaarden + Hermes
    6: Moon Desrosiers + Noha Fatch – Gunslinger + Sam Fear
    7: [Donjano] Brian + Mori Donjano + Mark Donjano + Van Madden
    8: [Breckenridge] Jurgen Motres + Jenny François + Hanna + Abel-Cain Breckenrige
    9: Alassëa + Ablaze Vivacious + Alice Potter
    Emmy Sneep, Luuk, Debby Nickson, Epialthes, Ardaneus


    Cellenindeling:
    1. Aenea, Nick, Debby, Ignatius, Ignatius II, Sam.
    2. Megan, Mark, Ablaze, Noha, Quinn.
    3. Daniel, Daisy, Alaine, Epialthes , Gaara.
    4. Claire, Brian, Abel-Cain, Mori, Hanna, Ardaneus.
    5. Alice, Mae, Zoe, Van, Jenny.
    6. Jurgen, Emmy, Adrienne, Allassea, Sykes.
    7. Moon, Luuk, Li, Tomas, Hermes.

    Volgende uitverkorene: Luuk

    Volgende speeltopic

    [ bericht aangepast op 17 nov 2013 - 18:49 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    'En de andere helft niet, ' zei Hermes.

    Zoë rolde met haar ogen. Dus ze was er zo een.
    'Nou, meid. Dan zal ik je helaas uit de droom moeten hebben, want goden bestaan niet, tenzij je jezelf tot een god maakt. Ik heb toch gezegd dat we niet dood zijn?'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ignatius gaf Sam een klap in haar gezicht.
    'Houd je mond. Het is al vreselijk genoeg om hier met jou opgescheept te zitten als je je bek zou houden, laat staan dat je hem opentrekt!'
    Opnieuw gaf hij haar een klap en duwde haar toen achteruit.

    Sam viel achterover. Ze voelde haar gezicht branden van de klappen van Ignatius.
    'Jij bent geen man, je bent gewoon een klein zielig jongentje,' Sam stond op en ging tegenover Ignatius staan. 'Die nooit echte liefde gekent heeft. Uitgekots door iedereen, berafschuwd door de rest. Je bent gewoon een zielige zwakke onzekere klootzak.' Sam keek de andere kant op en voelde weer een klap aankomen.

    [ bericht aangepast op 10 nov 2013 - 0:38 ]

    Ignatius sloeg haar zo hard in haar gezicht als hij kon.
    'Ik denk dat jíj degene bent die nooit liefde gekend heeft. Niemand hield van jou, niemand geeft om jou, niemand mag jou. Je mag blij zijn dat ik je toegelaten heb in mijn leven en dat ik je de kans heb gegeven om mijn kinderen te baren, maar zelfs dat verpestte je door tijdens de zwangerschap te drinken,' hij sloeg Sam weer in het gezicht, 'en door het kind Dastan te noemen. Maar wees niet bang. Ik zal het joch af laten maken, net zoals ik jou afmaak zodra ik de kans krijg.'


    -

    Alaine werd wakker in een ziekenhuisbed.

    [ bericht aangepast op 10 nov 2013 - 0:28 ]

    'Dat lef heb je niet.' Sam wist dat hij dat heus wel zou doen, maar ze hoopte vurig van niet. Ze proefte bloed in haar mond. 'Zelfs al dood je mij er zal altijd een manier zijn dat ik terug kom en geloof mij daar zorg ik wel voor.' Zei Sam plechtig.

    'Dan maak ik je met alle plezier weer af. Er is niemand die jou wilt, Samantha.'

    'Hou godver op, IK HEET GEEN SAMANTHA!' Schreeuwde Sam de longen uit haar lijf. ' plots klonk er geklop op de deur.

    [ bericht aangepast op 10 nov 2013 - 0:56 ]

    Ignatius trok zijn wenkbrauw op en draaide zich om.

    Sam haalde diep adem, er klonk geklik van een sleutel. Ze hielt haar adem even in.

    Geno keek verheugd op toen hij Alaine haar ogen zag openen. Zijn ouders hadden hem in zijn rolstoel even bij haar bed laten staan. Zijn vader ging roken en zijn moeder had behoefte aan koffie. Geno bleef echter liever zitten, in plaats van door zijn moeder naar het cafetaria te worden gerold.
    'Hé,' zei hij zacht.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Hoi,' zei Alaine. Alles leek nog steeds wat wazig en haar hoofdpijn was nog niet voorbij.
    'Waarom zit je in een rolstoel? Wat is er met je gebeurd?'

    Die namen zeiden Luke helemaal niets, maar dat wilde hij niet laten merken. 'Doe maar Italiaans,' stelde hij voor.

    -

    'Nee, dat is waar,' gaf Aenea toe. 'De tijd zal leren wie het beste af is. Voor sommigen mensen scheelt het een hoop ellende dat ze vroeg de pijp uit gaan.'
    Ze dacht even aan haar broertjes, die de zestien niet eens gehaald hadden.

    -

    'En waarom zou ik dat voor waarheid moeten aannemen?' snoof Mae. 'Je hebt net een fucking bus over je heen laten rijden, man. Je bent een imbeciel.'

    -

    Nimue keek naar de twee. De experimenten waren klaar om te beginnen en ze wist al precies wat ze van deze jongedame zou afnemen.
    'Kom jij maar mee.'
    Ze gebaarde naar het meisje.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Sam schudde met haar hoofd.
    'Mooi niet dame!' Jammer genoeg was Ignatius er ook en die kon niet wachten dat er wat met Sam ging gebeure. Hij was groter en sterker dan Sam pakte haar op en gaf haar als het ware aan de mevrouw. Magische kettingen kwamen om haar voeten en armen en die waren aan elkaar vast. 'Neee ik wil niet!!' Gilde Sam, ze wist niet wat er zou gebeuren.

    'Oke, wat voor pizza wil je? Of wil je een pasta?' Debbie keek Luuk aan. Luuk keek moeilijk toen hij aan het denken was wat hij wou. 'we kunnen ook van alles wat bestellen.' Debbie glimlachte vriendelijk naar de jongen.

    [ bericht aangepast op 10 nov 2013 - 9:37 ]