• Tweede topic!
    JOIN MEEEEEE! :'D



    [ bericht aangepast op 4 nov 2013 - 21:34 ]


    | Reality is for people that lack imagination |


    en op dat moment zat ik; DRAAI JE OM!!! Doe D: doe doe doe fck -.-


    -moet dit in een spoiler?-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    OHJA DAT WAS ZO ERG. Volgens mij heb ik me nooit zo gefrustreerd gevoeld tijdens een anime dan bij dat stuk. XD


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ze waren beide zo onzeker en alles xd.. Het werd gewoon pijnlijk...


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ja idd. D:
    Die anime was sowieso best wel pijnlijk vond ik, dat kwam omdat ik eigenlijk best wel op Mei lijk en daar nogal mee werd geconfronteerd tijdens die anime... Maar hij was heel erg mooi.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Je bent niet de enige..
    1 groot verschil is dat zei een baan durfde te nemen en ik durf dat niet xd...
    Ok en zij heeft nu een lief vriendje.. Ik wil die ook D: Zou ze hem aan mij willen geven denk je?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Wou dat ik zoveel kon meepraten, maar ik heb nog niet zóooo veel gezien, haha.
    Maarja, serie kijken is ook niet mijn 1e keuze om te doen als ik vrije tijd heb.


    I live for the applause, you will die for it.

    Stiekem wel heel fijn om te horen dat ik niet de enige ben. ^^
    Dat zij toch een heel lief vriendje kreeg maakte het alleen maar erger, want ik zat toen echt van; fuck it anime, dat gebeurt toch niet in real life. :/
    Hmm, ik denk niet dat ze dat oké gaat vinden. >< En anders moet je hem met me delen, oké? :'D


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Damn indeed @Rivaille, hoeveel animes hebben jullie hier wel niet completed?

    Rivaille schreef:
    Wou dat ik zoveel kon meepraten, maar ik heb nog niet zóooo veel gezien, haha.
    Maarja, serie kijken is ook niet mijn 1e keuze om te doen als ik vrije tijd heb.

    Ghehe ik kan ook lang niet zo veel mee praten hoor ;d Welke animes heb jij allemaal gezien? Dan kunnen we er rekening mee houden ;d.
    Parachutes schreef:
    Stiekem wel heel fijn om te horen dat ik niet de enige ben. ^^
    Dat zij toch een heel lief vriendje kreeg maakte het alleen maar erger, want ik zat toen echt van; fuck it anime, dat gebeurt toch niet in real life. :/
    Hmm, ik denk niet dat ze dat oké gaat vinden. >< En anders moet je hem met me delen, oké? :'D

    Precies ;o.
    Gebeurd ook niet gauw in real life dat je een model als tegenstander heb... Alhoewel.. In je ogen zijn bijna alle meisjes volgens jou model als je een vriend heb xd. Denk ik.. Dat leek me namelijk wel logisch..
    Guitarros schreef:
    Damn indeed @Rivaille, hoeveel animes hebben jullie hier wel niet completed?

    Ik 129.. Maar de helft ofzo ervan is iets met een seizoen 2.. en er zitten een boel ova's & specials tussen ;d

    [ bericht aangepast op 11 nov 2013 - 23:00 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Guitarros schreef:
    Damn indeed @Rivaille, hoeveel animes hebben jullie hier wel niet completed?


    Ik volgens MAL 87, maar dat zijn net als bij Shion een hoop tweede seizoenen en specials en OVA's. Ik heb er eigenlijk niet heel veel gezien, hoor. ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    @Shion, hehe ja idd. (': Hij was ook echt gewoon te lief. Zulke jongens bestaan helemaal niet. :/


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    @Parachutes, helemaal mee eens ): Ze moeten bestaan.. en als ik er 1 vind deel ik hem met jou ;D

    Ik kijk nu Loveless en het is derpisher dan ik had onthouden
    Yuiko blablabla you can call me yuiko
    No.

    Ok dat is duidelijk Ritsuka xd.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Yaaay, thanks. ;D En als ik er één vind, zal ik hem ook met jou delen, oké? ^^
    Hahaha ja idd. XD

    Yuiko: Yuiko wants to be friends with you, Ritsuka-kun!
    Yuiko would even die for you!
    Yayoi: Noooooo Yuiko! T^T You can't fall in love with him, he's shorter than you! D:
    Ritsuka: ....

    Yuiko was echt... -____-


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ritsuka was wel lekker duidelijk tegen haar ja. XD
    Yuiko wants to be friends with you!
    I don't like stupid girls.

    Heh. Ok. (':


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Yee thank joe ;D

    Yuiko is raar en groot borstig.. Ik vond ook raar dat niemand dat zich af vroeg.. Tot 1 persoontje dan..
    Mja episode 1 was wel leuk ;d Begin was alleen raar door Yuiko...
    Soubi was wel gemeen; Ik doe je niks! -kust-
    Lekkere overtuiging Soubi xd. Ik snap het waarom je hem eerst niet mocht..

    Irritante nu is vind ik dan.. Er zijn van die dingen die je wilt weten, maar gewoon niet verteld word in de anime..
    Zoals hoe het zit met Soubi dat hij Ritsuka's fighter is..
    en waarom Soubi zo'n grote litteken heeft als naam terwijl de rest een soort van moedervlekje had.


    Misschien dat ik mijn naam deze week terug verander in Soubi ;d


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you