• Tweede topic!
    JOIN MEEEEEE! :'D



    [ bericht aangepast op 4 nov 2013 - 21:34 ]


    | Reality is for people that lack imagination |


    Kawaii ^w^

    Parachutes schreef:
    Wow, behoorlijk heftige episode van Golden Time...


    Moet hem nog zien D: had gisteren geen tijd.. Heel de tijd bezig geweest met school..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midori schreef:


    Sword Art Online had best wat hoger gemogen qua romance.

    En Clannad had dik op 1 moeten staan qua romance.
    Ik bedoel Tomoya & Nagisa, dat is gewoon romance samen!


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Hoe staat Fruit Basket op 2? Na mijn weten zat er vrij weinig romance in o-O
    En waarom staat Sukitte Ii Na yo er niet in o-o -Die is toch van 2013?-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    Hoe staat Fruit Basket op 2? Na mijn weten zat er vrij weinig romance in o-O
    En waarom staat Sukitte Ii Na yo er niet in o-o -Die is toch van 2013?-

    Sukitte Ii Na yo staat op mijn to-watch-list. Ik ben benieuwd hoe die gaat/verloopt.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Sukitte Ii na yo... Ik heb me wat af gehuild tijdens die anime. (': Vooral die eerste paar episodes. Echt een prachtige anime.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Taka schreef:
    (...)

    Sword Art Online had best wat hoger gemogen qua romance.

    En Clannad had dik op 1 moeten staan qua romance.
    Ik bedoel Tomoya & Nagisa, dat is gewoon romance samen!

    Dit is de lijst van mijn vriendin en die heeft geen quizlet daarom heeft ze het op mijne gepost.
    En iedereen zijn eigen menig toch !!


    Kawaii ^w^

    Shion schreef:
    Hoe staat Fruit Basket op 2? Na mijn weten zat er vrij weinig romance in o-O
    En waarom staat Sukitte Ii Na yo er niet in o-o -Die is toch van 2013?-

    Ja sukitte li na yo is idd een goede anime. Maar als al te lezen bij een andere quote van mij hierboven is het mijn vriendin haar lijst. Ze maak ook altijd eentje van de beste anime of the year ik denk dat say i love you daar in komt :)


    Kawaii ^w^

    Midori schreef:
    (...)
    Dit is de lijst van mijn vriendin en die heeft geen quizlet daarom heeft ze het op mijne gepost.
    En iedereen zijn eigen menig toch !!


    Haha jaa, klopt, maar ik vond de lijst niet erg logisch.
    maar iedereen mag daarin zijn/haar eigen mening hebben :)
    Ze heeft trouwens dan best veel anime gezien volgens mij :X


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Parachutes schreef:
    Sukitte Ii na yo... Ik heb me wat af gehuild tijdens die anime. (': Vooral die eerste paar episodes. Echt een prachtige anime.

    Oh, dear. Ik houd niet van huilen. Nu ga ik twijfelen.. :')


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Osaki schreef:
    (...)
    Oh, dear. Ik houd niet van huilen. Nu ga ik twijfelen.. :')

    Gewoon kijken ;D This cute en er komen katten in voor ;d.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    (...)
    Gewoon kijken ;D This cute en er komen katten in voor ;d.


    Wat een reden XD. Maar je hebt helemaal gelijk. Je moet gewoon gaan kijken. :Y)
    Die katten zijn wel leuk trouwens. ;o


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Wat een reden XD. Maar je hebt helemaal gelijk. Je moet gewoon gaan kijken. :Y)
    Die katten zijn wel leuk trouwens. ;o


    Zie je!




    Hmm ik zal vanavond alles maar eens proberen bij te gaan kijken...


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    (...)

    Zie je!




    Hmm ik zal vanavond alles maar eens proberen bij te gaan kijken...


    Ik loop eindelijk eens een keer bij. :'D
    En ik heb Loveless ook al afgezien, dus ik ga maar eens een nieuwe kijken. Nu ik toch bezig ben, blijf ik maar even in de shounen ai anime's hangen denk ik, het bevalt me wel. :Y)


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Ik loop eindelijk eens een keer bij. :'D
    En ik heb Loveless ook al afgezien, dus ik ga maar eens een nieuwe kijken. Nu ik toch bezig ben, blijf ik maar even in de shounen ai anime's hangen denk ik, het bevalt me wel. :Y)


    Ghehe zo ging het bij mij ook xd. Ging daarna toen beide seizoenen van junjou romantica & Sekaiichi hatsukoi gekeken xd.
    Mja ik loop niet echt bij... ik moet vanaf woensdag of zo? bij kijken.. stuk of 7 geloof ik..
    Even kijken.. Ja 7 xd. Nja eigenlijk 6 maar vanavond ergens komt nummer 7


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you