• Fans kunnen rare dingen doen, en soms gaan ze te ver, dat is niet onbekend. Maar wat nou als ze écht te ver gaan. Als ze je gaan bedreigen. Schakel je de politie in? Dan maken ze waar waarmee ze gedreigd hebben. Vertel je het aan iemand? Dan is het het einde van die persoon. Probeer je het te negeren... Dan wordt het je eigen dood.

    Vijf gestoorde fans hebben een plan bedacht om de aandacht van One Direction te krijgen. Het probleem is dat ze echt tot alles in staat zijn. Hun plan gaat als volgt: Ze ontvoeren het gezin van alle leden van One Direction. Daarna maken ze een mooie video, met beelden waarin ze uitleggen wat de spelregels zijn, en die zijn simpel. Ze moeten gewoon doen wat hun wordt opgedragen, en dan gebeurt hun familie niets. Als dat niet het geval is... Dan gaat de jongste als eerste.

    Regels:
    #Minstens vijf regels per post. Anders dan kan niemand het meer volgen. Je krijgt 2 waarschuwingen
    # OOC in het praattopic
    #Niet zomaar een tijdsprong maken, dit is niet te overzien voor anderen
    #Liever geen topics meer aanmaken zonder mijn toestemming, hier wordt het voor mij erg onoverzichtelijk door.


    De kamer

    Rollen: ER ZIJN NOG 2 ROLLEN OVER
    One Direction:
    Louis Tomlinson: Lothian
    Niall Horan: MinimuisBeta
    Zayn Malik: xAlways
    Harry Styles: IrishNialler
    Liam Payne: Kendizzzzle


    De ontvoerders: ER IS NOG 1 ROL OVER!!!
    - Ryanne Lucy McGurr || Pirouette - bedreigt Zayn Malik
    - Joél Lucas Lockwood || Evolution - Bedreigt Harry Styles
    - Tyler Joël Valentino || Casiramos - Bedreigt Niall Horan
    - Jacelyn Aimee Everald || Daddario - Bedreigt Louis Tomlinson
    - Rhine Jessica Mason || xAlways - Bedreigt Liam Payne


    Vrienden en familie:
    Zusje Niall || Lysan Ashlyn Rose Horan || IrishNialler
    Zusje Niall || June Felice Eve Horan ||Evolution
    Zusje Louis || Megan Jade Tomlinson || Evolution
    Zusje Louis || Lauren Alexia Tomlinson || Evolution
    Zusje Liam || Kyra Rose Payne ||Casiramos
    Vriendin Harry || Georgia Madison Jaspers || xAlways
    Broertje Harry || Jack Matthew Styles || xAlways
    Zusje Zayn || Daenerys Sansa Malik || KiliOfDurin
    Vriendin Zayn || Lina Vermear || MinimuisBeta

    (maximaal 5 per lid)


    Als er een streep door staat zijn ze dood

    Rollentopic
    Praattopic

    Begin:
    Alle familieleden/vrienden van de band worden wakker, in een donkere kamer, waar ze erachter komen dat ze ontvoerd zijn. De ontvoerders maken op dit moment alle vijf een filmpje met hun eis erin. bijvoorbeeld dat ze nu het nieuwe vriendinnetje van dat 1D lid zijn. De leden van 1D hebben net een tour achter de rug, en ze kunnen er misschien al achter komen dat er iemand mist.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2013 - 19:24 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Harry Styles

    Ik glimlach zwakjes en kijk op. 'Kom we proberen het. parkeer daar de auto' ik was achter bosjes waar je makkelijk weg kan en hij niet echt zichtbaar is. Als hij staat sluip ik als een James Bond in de richting van het gebouw. 'oke jij kijkt links en ik rechts.' fluister ik en open de deur zachtjes en hoor een hondje blaaffne


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jacelyn Aimee Everald

    Hij keek me aan om vervolgens naar voren te buigen en zijn lippen op de mijne te drukken. Dit was niet bepaald handig met zijn lengte en de mijne. Ik had dan wel een normale lengte voor een meisje, maar Tyler's lengte was gewoon lang. Ik beet wat onzeker op zijn lip en grijnsde even. Oké, hier was ik dus niet goed in. Zeker omdat dit mijn verdomde eerste kus was. Oh God.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Hoe weten ze waar ze moeten zijn eigenlijk t-t]


    That is a perfect copy of reality.

    Liam James Payne:

    Hij keek op, en glimlachte zwakjes. 'Kom we proberen het. parkeer daar de auto' Zei hij, en ik volgde zijn verzoek op, en parkeerde de auto achter de bosjes. Harry stapte uit. En sloop als een zogenaamd James Bond naar de deur van het gebouw. 'oke jij kijkt links en ik rechts.' Fluisterde hij. "Hazz, we zitten niet in een James Bond film he" grinnikte ik een beetje. Hij deed de deur open en we hoorden een hond blaffen. "Gaan we naar binnen, James Bond?" Fluisterde ik. We zaten totaal niet in een grappige situatie, maar die kon ik gewoon niet laten.


    How far is far

    Tyler Joël Valentino

    Ik voel haar wat onzeker op mijn lip bijten en ik trek even terug. "Chill" zeg ik met een zwakke glimlach. Ik druk mijn lippen weer op die van haar en strijk zacht langs haar onderlip.. Mijn armen krullen zich rond haar middel en ik glimlach lichtjes..


    El Diablo.

    Harry Styles dat weten ze niet

    Hazz, we zitten niet in een James Bond film he" ik grojnns eben flauw. "Gaan we naar binnen, James Bond?" Fluisterd hij en ik knik. We sluipen naar beneden en ik hoor honden hard blaffen. ' zouden ze honden hebben' fluister ik en we sluipen verder


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam James Payne:

    Hij knikte. En we slopen naar beneden, nu hoorden we de honden erg hard blaffen. ' zouden ze honden hebben' Fluisterde hij. "Ik denk het, of we zijn gewoon een honden asiel binnen geslopen" Fluisterde ik terug, en ik vouwde mijn hand in de vorm van een pistool, wat ik automatisch deed als ik iets, of iemand moest besluipen.


    How far is far

    Joél Lucas Lockwood
    Ik begin me te vervelen en bedenk me dan dat Jace weer naar binnen kan omdat de lichten weer aan zijn. Ik loop alvast naar buiten en als ik eenmaal buiten ben, zie ik dingen die ik liever niet zou willen zien, of anders gezegd, ik wil daar staan inplaats van Tyler. Ik voel woede opkroppen en loop hun kant op. Zonder iets te zeggen stomp ik Tyler vol tegen zijn gezicht aan. 'Je wist dat ik Jace leuk vond, en nu sta je vol te zoenen met haar?' vraag ik kwaad. Dan richt ik me op Jace, 'Je kan trouwens weer naar binnen, de lichten zijn weer aan. Ik kijk weer naar Tyler en vraag dan 'Tyler, we zijn vrienden, gun je me niet een vriendin?' Ik kijk hem doordringend aan.

    - Marie, lach maar -

    [ bericht aangepast op 10 nov 2013 - 20:26 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Tyler Joél Valentino

    Ik schrik op als ik een harde klap tegen de zijkant van mijn gezicht voel. Ik draai me om en kijk recht in het gezicht van Joél. 'Je wist dat ik Jace leuk vond, en nu sta je vol te oenen met haar?' vraagt hij kwaad. Hij kijkt me weer aan en ik kijk hem kwaad aan. 'Tyler, we zijn vrienden, gun je me niet een vriendin?' zegt hij. Ik lach spottend. 'Ik gun je van alles.. Jij bent degene die me stompt als ik eens blij ben' sis ik en ik duw hem naar achter.


    El Diablo.

    Joél Lucas Lockwood
    Tyler lacht spottend en sist 'Ik gun je van alles.. Jij bent degene die me stompt als ik eens blij ben' en hij duwt me naar achter. Ik kijk hem ook spottend aan en sis dan tegen hem 'Dude, je kan elk meisje krijgen die je wil, je weet dat ik Jace leuk vind, en dan, zelfs dan.. Je bent een ongelooflijke egoïst, echt waar' Ik kijk hem kwaad aan en trap hem dan in zijn kruis. Dan keur ik hem geen blik meer waardig en neem ik Jace mee naar binnen. Tyler, hoe kon hij? Hij zegt dat hij me veel gunt, ja, héél veel, behalve een vriendin. Als we eenmaal binnen zijn zeg ik tegen Jace 'Sorry voor dat daarnet, maar je hebt nu vast wel gehoord dat ik je leuk vind, hé?' Ik bijt even op mijn lip en ik voel dat mijn wangen rood worden. Wait? Wut? Joél die bloost?

    [ bericht aangepast op 10 nov 2013 - 20:44 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Harry Styles

    ij. "Ik denk het, of we zijn gewoon een honden asiel binnen geslopen" ik gniffel ' zou wel echt iets voor ons zijn' ik zir een soort stok liggen en pak hem vast. Ik hoor wat gepraat' laten we eens op dat geruzie afgaan' grijns ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Tyler Joël Valentino

    'Dude, je kan elk meisje krijgen die je wil, je weet dat ik Jace leuk vind, en dan, zelfs dan.. Je bent een ongelooflijke egoïst, echt waar' sist hij en ik duik ineen als hij me trapt. Ik kijk hem kwaad na en sta al snel weer rechtop. Ik loop de twee achterna en duw Joél tegen de grond. "Ooit bedacht dat je niet de enige kan zijn?" sis ik en trap hem hard in zijn maag. "En de laatste keer was jij degene die iedereen kreeg, niet?' sis ik en trap hem nog eens


    El Diablo.

    Liam James Payne:

    Hij gniffelde. ' zou wel echt iets voor ons zijn' Zei hij. "Inderdaad" Zei ik grinnikent. Hij pakte een soort stok van de grond. We hoorden wat gepraat. "laten we eens op dat geruzie afgaan" Grijnsde hij. "Kom op dan, James Bond" Grijnsde ik, en ik liep richting het gekibbel, met nog steeds mijn hand in de vorm van een pistool gevouwen.


    How far is far

    Joél Lucas Lockwood
    Ik word al snel weer tegen de grond gegooid. 'Ooit bedacht dat je niet de enige kan zijn?' sist Tyler tegen me en hij trapt me in mijn maag. Ik wil wat terug antwoorden, maar hij trapt me nog een keer en sist dan 'En de laatste keer was jij degene die iedereen kreeg, niet?' Ik kijk hem kwaad aan en sta op, zijn trappen doen me niks. 'Klopt, maar jij kreeg met Emilie Newton, zij die ik ook leuk vond. Nu is het mijn beurt om met een meisje te gaan die we allebei leuk vinden' sis ik tegen hem. Ik trap hem nog een keer in zijn kruis, maar dan harder. Ik trap hem ook hard in zijn maag en loop dan door met Jace. Die klootzak.


    That is a perfect copy of reality.

    Tyler Joël Valentino

    'Klopt, maar jij kreeg met Emilie Newton, zij die ik ook leuk vond. Nu is het mijn beurt om met een meisje te gaan die we allebei leuk vinden' sist hij en hij trapt me weer. Ik grom en sla hem met zijn hoofd tegen de muur. 'Ik kan er niks aan doen dat zij je had afgewezen..' sis ik. " weetje wat ik denk? Jij haat me nog steeds omdat ik wel met je eerste liefde kon krijgen.. Geef het maar toe hoor.. Waarom ben je anders terug gekomen?' sis ik en trap hem hard in zijn kruis.


    El Diablo.