• Fans kunnen rare dingen doen, en soms gaan ze te ver, dat is niet onbekend. Maar wat nou als ze écht te ver gaan. Als ze je gaan bedreigen. Schakel je de politie in? Dan maken ze waar waarmee ze gedreigd hebben. Vertel je het aan iemand? Dan is het het einde van die persoon. Probeer je het te negeren... Dan wordt het je eigen dood.

    Vijf gestoorde fans hebben een plan bedacht om de aandacht van One Direction te krijgen. Het probleem is dat ze echt tot alles in staat zijn. Hun plan gaat als volgt: Ze ontvoeren het gezin van alle leden van One Direction. Daarna maken ze een mooie video, met beelden waarin ze uitleggen wat de spelregels zijn, en die zijn simpel. Ze moeten gewoon doen wat hun wordt opgedragen, en dan gebeurt hun familie niets. Als dat niet het geval is... Dan gaat de jongste als eerste.

    Regels:
    #Minstens vijf regels per post. Anders dan kan niemand het meer volgen. Je krijgt 2 waarschuwingen
    # OOC in het praattopic
    #Niet zomaar een tijdsprong maken, dit is niet te overzien voor anderen
    #Liever geen topics meer aanmaken zonder mijn toestemming, hier wordt het voor mij erg onoverzichtelijk door.


    De kamer

    Rollen: ER ZIJN NOG 2 ROLLEN OVER
    One Direction:
    Louis Tomlinson: Lothian
    Niall Horan: MinimuisBeta
    Zayn Malik: xAlways
    Harry Styles: IrishNialler
    Liam Payne: Kendizzzzle


    De ontvoerders: ER IS NOG 1 ROL OVER!!!
    - Ryanne Lucy McGurr || Pirouette - bedreigt Zayn Malik
    - Joél Lucas Lockwood || Evolution - Bedreigt Harry Styles
    - Tyler Joël Valentino || Casiramos - Bedreigt Niall Horan
    - Jacelyn Aimee Everald || Daddario - Bedreigt Louis Tomlinson
    - Rhine Jessica Mason || xAlways - Bedreigt Liam Payne


    Vrienden en familie:
    Zusje Niall || Lysan Ashlyn Rose Horan || IrishNialler
    Zusje Niall || June Felice Eve Horan ||Evolution
    Zusje Louis || Megan Jade Tomlinson || Evolution
    Zusje Louis || Lauren Alexia Tomlinson || Evolution
    Zusje Liam || Kyra Rose Payne ||Casiramos
    Vriendin Harry || Georgia Madison Jaspers || xAlways
    Broertje Harry || Jack Matthew Styles || xAlways
    Zusje Zayn || Daenerys Sansa Malik || KiliOfDurin
    Vriendin Zayn || Lina Vermear || MinimuisBeta

    (maximaal 5 per lid)


    Als er een streep door staat zijn ze dood

    Rollentopic
    Praattopic

    Begin:
    Alle familieleden/vrienden van de band worden wakker, in een donkere kamer, waar ze erachter komen dat ze ontvoerd zijn. De ontvoerders maken op dit moment alle vijf een filmpje met hun eis erin. bijvoorbeeld dat ze nu het nieuwe vriendinnetje van dat 1D lid zijn. De leden van 1D hebben net een tour achter de rug, en ze kunnen er misschien al achter komen dat er iemand mist.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2013 - 19:24 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lysan Horan.

    Ik hoor allemaal gehijg en geroep dat er honden zijn. Mijn ogen worden groot waarom honden? Niet dat ik er bang om was. Ik ga naar een andere badkamer en zie een groot raam Ik begin te glimlachen en door zoek even alle kastjes. Ik weet niet waarom maar er lag een flesje. Het flesje vul ik met water en hang hem aan mijn broek. Ik draai de deur opslot en open het raam. Ik spring naar beneden en niet veel later komt er een grote hond blafend 'shhh russtig maar' sus ik. Daarna zet ik het op het remmen. Ik open de poort die dus gewoon open was en ik begin hard te rennen. Ja ik had de poort dicht gedaan. Nu hoop ik maar dat ze de blafende honden niet horen want dan hadden ze het vast door

    [ Sorry kon het niet laten]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jacelyn Aimee Everald

    ''Gewoon..'' mompelde hij en zakte vervolgens wat onderuit. Ik rolde met mijn ogen en zuchtte. Opeens hoorde ik de stem van de vriend van Tyler en daarna het geblaf van honden. Ik keek Tyler fronsend aan en haalde mijn schouders op. Honden, tja dat kon ook natuurlijk. ''Dus..'' Ik zuchtte even en keek Tyler aan. ''Wat is er met je? Ik meen het en ik kan het zien aan je. Vertel het me, alsjeblieft.'' zuchtte ik en haalde weer een hand door mijn haren.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Tyler Joël Valentino

    ''Wat is er met je? Ik meen het en ik kan het zien aan je. Vertel het me, alsjeblieft.'' zuchtte ze en mijn tanden boren zich nog wat dieper in mijn lip. "Het is niks.. Het is gewoon.. Nee laat maar' zeg ik en kijk weg. Opeens hoor ik de honden buiten keihard blaffen en ik kijk op. 'Ze doen hun werk goed...' zeg ik en sta op. "Blijf maar gewoon liggen, oké? Ik ben zo terug.' zeg ik en zet een sprintje naar buiten. Ik zie Lysan rennen en ik fluit Zodat de honden naast me staan. 'pak haar' zeg ik en zie hoe ze naar haar toe rennen.


    El Diablo.

    Lysan horan.

    Ik hoor een fluittoon 'pak haar' hoor ik daarna Tylers stem en ik begin harder te rennen. ik hoor het geblaf en getrippel van de beste die echt veelste hard rennen. Voor ik het weet heb ik tanden in mijn enkels en polzen staan. 'Laat me los kut beesten' schreeuw ik van de pijn en probeer ze los te schudden. Maar hetwaren mega honden, niet van die kleine poedelbeesten. Ik val hard op de grond en tranen stromen over mijn wangen van pijn. Voor Tyler was ik niet zo bang. Volgens mij heeft hij zijn woede goed op Megan afgericht en ik vermoede dat ik daarom geen klappen of straf of wat dan ook kreeg. Ik twijfel even of ik het zakmes ging gebruiken dat nog veilig in mijn binnen zak zat maar besloot het later te gebruiken als hij een keer sliep om hem te vermoorden ofzo.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Tyler Joël Valentino

    Ze hebben haar al snel en ik grijns breed. Goede beesten.. Ik loop ernaartoe en draai Lysan om zodat ik recht in haar gezicht kijk. "Zo dom" sis ik en schud mijn hoofd. Ik frons als ik iets in haar zak zie en ik vis het eruit. "Zakmes huh? Wat dacht je, laten we even moorden?' sis ik en trek haar hardhandig omhoog. Ik trek haar mee naar het huis en sluit de deur achter me. Ik loop naar de kamer en duw haar op de grond. "Ik zou het niet weer proberen' sis ik. Ik fluit en al snel staat er een zwarte pitbull in de kamer. "Let maar op ze" zeg ik en geef een aai over zijn kop. Ik doe de deur dicht. Ik loop weer naar Jace en plof neer. "Goede aankoop dit" zeg ik.


    El Diablo.

    Jacelyn Aimee Everald

    "Het is niks.. Het is gewoon.. Nee laat maar'' Ik zuchtte even. "Vertel het me." Opeens hoorde ik de honden blaffen. "Blijf maar gewoon liggen, oké? Ik ben zo terug.' Ik knikte en stond op om uit het raam te kijken. Lysan probeerde weer eens te ontsnappen. Wat een hopeloze poging van dat mens. Ze werd gepakt door de honden en weer naar binnen gebracht. Ik plofte weer neer op het bed en friemelde wat aan mijn haar. Tyler kwam weer de kamer binnen. "Goede aankoop dit" Ik knikte even. "Maar jij moet me even iets uitleggen Tyler Joël Valentino." Zei ik nu uiterst serieus.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Lysan Horan

    Ik word pijnlijk omgedraaid en kijk recht in Tylers gezicht.. "Zo dom" sist hij en hij kijkt bestuderend naar mijn zak en ik krimp in een. Zie het niet! Zie het niet! "Zakmes huh? Wat dacht je, laten we even moorden?'sist hij en pakt het mes af en trekt me hard handig omhoog. 'Weet je al wel dat ik misschien zwanger van je ben' sis ik zacht naa r hem. Hij gooit me op de grond en ik slaak een harde kreet.. "Ik zou het niet weer proberen' sist hij en hij laat een zwarte best grote hond de kamer in"Let maar op ze' zegt hij en loopt weg. Met ene pijniljk gezicht kruip ik ohoog en zucht hard. Op mijn polsen en enkels staan diepe tandafdrukken van de honden met hun tanden.
    er kwam ook aardig wat bloed van af maar ja ik wist niet wat ik nu moest doen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik ga even spoken met Meg.

    Lauren Alexia Tomlinson
    Daenerys begint een heel verhaal te houden over dat het haar spijt, maar ik knik alleen maar. Het zal wel. Dan loop ik bij haar weg, ik ben best kwaad op haar, maar ik wil ook niet dat ze moet lijden. Ik zie hoe er oppeens honden het huis binnenkomen en ik schrik even. Dat zijn nooit mijn favoriete dieren geweest. Opeens komt een koude windvlaag de kamer binnen. Ik lach even. Ik voel de aanwezigheid van Megan. Het is doodzonde dat ik haar niet kan zien. Ik achtervolg de koude luchtstroom. Dan kom ik bij de kamer van Jacelynn aan. De deur gaat zomaar open en ik duik snel weg. Dan zie ik een schim, is dat Megan? Het voelt heel koud aan hier. Wat een temperatuur wisseling zeg. Dan vallen de lichten in Jace's kamer uit. Dit is niet goed.


    Megan is kwaad. Meep.


    That is a perfect copy of reality.

    Tyler Joël Valentino

    "Maar jij moet me even iets uitleggen Tyler Joël Valentino." Zei ze serieus. Ik kijk haar aan en slik. I can't..... "Vind jij iemand leuk?" vraag ik aan haar en scan met mijn karamelbruine kijkers haar gezicht. Ik kon het vragen en dan mijn kansen inschatten..


    El Diablo.

    Jacelyn Aimee Everald

    Hij keek me aan en slikte. Ik fronste even. ''Vind jij iemand leuk?'' vroeg hij aan me en keek me aan. Mijn wenkbrauwen fronsten even en keek hem aan. ''Wat? Wat bedoel je?'' Ik dacht even na en het zonk in. ''Wacht.. Vind je mij leuk?'' vroeg ik en keek hem met grote ogen aan. De deur ging opeens open en de lichten gingen uit. Ik slaakte een gil en sprong op. ''Wat the fuck is dit?!'' schreeuwde ik. ''Tyler?!'' riep ik. Oké, ik was nogal bang in het donker, maar dat wist niemand, dus ja.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Joél Lucas Lockwood
    Ik ben even een tijdje in gedachten geweest als ik opeens Jace hoor schreeuwen. Ik snel naar haar kamer toe en zie daar Tyler ook staan. Wanneer ik binnenkom zie ik dat de lichten uit zijn. Ik wil ze weer aan doen, maar dat gaat niet meer. Ik kijk even raar en vraag dan wat er gaande is. Ik ga naast Jace staan en veeg wat haar weg. Dan fluister ik in haar oor 'Bang in het donker?' en ik geef even snel een kusje in haar nek.

    [HA-HA-HA. :3]


    That is a perfect copy of reality.

    Tyler Joël Valentino

    ''Wacht.. Vind je mij leuk?'' vroeg ze en ik bijt op mijn lip. Ik wil net antwoorden als het licht uitvalt. Ik hoor Jace gillen en mijn blik schiet haar kant op. ''Wat the fuck is dit?!'' schreeuwde ze, ''Tyler?!''. Ik heb haar al snel gevonden en ik trek haar mee naar buiten. "Het is al goed." zeg ik zacht en ik bijt op mijn lip. Ik kijk haar niet aan, ik heb hwt toch al verpest...


    El Diablo.

    (Iemand voor Liam?)


    How far is far

    [NAHW. Ik dacht dat Jace geschreven had n-n]


    That is a perfect copy of reality.

    [doe maar hazza miss.]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan