• De vloek van de Evil Queen zorgt dat alle sprookjesfiguren van de Enchanted Forest in de echte wereld belanden, in Storybrooke. geen een sprookjesfiguur weet wie ze werkelijk zijn, behalve een vermoed dat ze vervloekt zijn door de Evil Queen, diegene heeft namelijk een sprookjesboek van zijn leraar/lerares gekregen waardoor diegene denkt dat ze vervloekt zijn en sprookjesfiguren zijn, ook vermoedt hij dat zijn adoptiemoeder de Evil Queen is en dit dus alles in gang heeft gezet. Maar er is een profetie over een redster de echte moeder van de adoptiekind van de Evil Queen, hij besluit haar te zoeken, mee te nemen naar Storybrooke en haar te overtuigen dat zei hun allemaal kan redden. De Evil Queen en Rumple zijn zo ongeveer de enigste die zich vrijwel alles herinneren.


    Invullijstje
    Rol:
    Naam:
    Sprookjesfiguur:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Werk:
    Extra:



    Meisjes:
    Red riding hood ||Damianne Stavros || Barnowl
    Rickena "Ricky" Bell ||Tinkerbell || Luminis
    Amy Ella Adams || Assepoester regbo
    huntsman gereserveerd door Maximesa
    Brooke Ranzel Chamberlain ||Rapunzel || Stillinski
    Aurora Starlinski || Doornroosje || WenseKronik
    Isabelle Dumont || Belle || Merrow


    Jongens:
    Mr.gold || Rumplestiltskin || Barnowl
    Jefferson Hatta Chesir|| Mad hatter || Maximesa
    Killian Jones || Captain Hook || Ensiferum Ensiferum
    Hansel Grimm || Hans || WenseKronik
    Ashar Darrak || Jafar gereserveerd doorMerrow
    Robin Hood gereserveerd door Ensiferum
    Julio Caspari || Gelaarsde kat || Fennec


    Invullijstje
    Rol:
    Naam:
    Sprookjesfiguur:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Werk:
    Extra:



    Regels
    *Ook wat oudere personages boven de 20 of de 30+ dus niet allemaal in de 17-19 jaar
    *ongeveer 5 zinnen schrijven meer mag altijd.
    *Naamsverandering doorgeven
    *Als je paar weken/dagen niet kan reageren ivm vakantie of andere reden even melden.
    *Andere niet buitensluiten
    *Boven de post zet je de naam van je personage en welke sprookjesfiguur hij/zij is.
    *16+ is toegestaan
    *OC aanduiden met (){}[]
    *Hou meisjes en jongens gelijk.
    *De vloek wordt later in de rpg verbroken
    *Reserveringen blijven twee dagen staan.

    [ bericht aangepast op 17 nov 2013 - 13:18 ]

    Belle x Mulan. *puppy-eyes*


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Merrow schreef:
    (...)
    Goed, ik heb eens m'n best gedaan :'D

    Chris hemsworth
    Josh Hollowway Mehi nog een Lost actor, kan het niet helpen :'D
    Gaspard Ulliel
    Gabriel Aubry

    Niet echt veel bijzonders, maar misschien dat je er iets aan heb, en misschien ook niet :'D
    Je beziet maar wat je ermee doet. Ik kijk in ieder geval echt uit naar Rumple (;
    Whaha en Rumple is going down als hij Isabelle Belle noemt gehe :'D

    Ik moet nu stoppen, want om half 3 heeft de kleine projectvoorstelling op school, dus ik ga seffes vertrekken, anders had ik nog wel even verder gezocht voor je ^_^



    geeft niet in iedergeval bedankt en heb stiekem al mn keuze gemaakt. ;p
    Ach ja Rumple zal haar vast wel perungeluk Belle noemen.

    -Loopt ergens binnen en ziet een vrouw staan die op Belle lijkt, kijkt even geschrokt of verbaast of naja in iedergeval hij wordt er even stil van dan zegt hij zachtjes. 'Belle.' Helaas voor hem hoorde de vrouw hem en even later licht Rumple op de grond. Rumple krijgt opeens zin om haar te vermoorden, als hij nou maar magie bezit naja dan maar met iets anders maar terwijl hij haar wilt vermoorden kijkt hij haar in haar prachtige ogen en al zijn moordlustige neigingen zijn vertrokken-

    Sorry dat speelde even af in mijn hoofd haha. ;p

    BarnOwl schreef:
    (...)


    geeft niet in iedergeval bedankt en heb stiekem al mn keuze gemaakt. ;p
    Ach ja Rumple zal haar vast wel perungeluk Belle noemen.

    -Loopt ergens binnen en ziet een vrouw staan die op Belle lijkt, kijkt even geschrokt of verbaast of naja in iedergeval hij wordt er even stil van dan zegt hij zachtjes. 'Belle.' Helaas voor hem hoorde de vrouw hem en even later licht Rumple op de grond. Rumple krijgt opeens zin om haar te vermoorden, als hij nou maar magie bezit naja dan maar met iets anders maar terwijl hij haar wilt vermoorden kijkt hij haar in haar prachtige ogen en al zijn moordlustige neigingen zijn vertrokken-

    Sorry dat speelde even af in mijn hoofd haha. ;p

    Ik ben erg benieuwd naar je keuze :3

    Whaha en ik lig dus echt dubbel om je hersenspinsel. Gehe kon het niet laten om toch even te reageren voordat ik vertrek :'D


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    -Hij loopt weer naar buiten dan weer naar binnen met het gedachte ik moet je vermoorden, dan loopt hij weer naar buiten, dan weer naar binnen dan weer naar buiten, dan weer naar binnen en dan wisjt hij met een vinger naar Belle en kijkt dreigend. 'Ík ga je vermoorden.' hij grijns even maar dan kijkt hij even bedenkelijk. 'Of toch niet.' dan loopt hij weer naar buiten dan weer naar binnen 'Of toch wel dan weer naar buiten dan weer naar binnen 'Of toch niet.'-

    Dat kwam ook even mijn hersens ingewandeld ;p

    [ bericht aangepast op 14 nov 2013 - 14:07 ]

    BarnOwl schreef:
    -Hij loopt weer naar buiten dan weer naar binnen met het gedachte ik moet je vermoorden, dan loopt hij weer naar buiten, dan weer naar binnen dan weer naar buiten, dan weer naar binnen en dan wisjt hij met een vinger naar Belle en kijkt dreigend. 'Ík ga je vermoorden.' hij grijns even maar dan kijkt hij even bedenkelijk. 'Of toch niet.' dan loopt hij weer naar buiten dan weer naar binnen 'Of toch wel dan weer naar buiten dan weer naar binnen 'Of toch niet.'-

    Dat kwam ook even mijn hersens ingewandeld ;p

    Te grappig :'D
    Schiet maar gauw op met het aanmaken van het topic, want ik heb onwijs veel zin om te starten :3
    En vanavond ga ik Jafar in orde maken, aangezien vriendlief voetbal gaat kijken, dus dan heb ik alle tijd ^_^


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    (...)
    Te grappig :'D
    Schiet maar gauw op met het aanmaken van het topic, want ik heb onwijs veel zin om te starten :3
    En vanavond ga ik Jafar in orde maken, aangezien vriendlief voetbal gaat kijken, dus dan heb ik alle tijd ^_^



    Ja ja maak Rumple even snel af dan maak ik de topic aan.

    Zoooo hij is af.

    Ik heb m'n foto ook al voor Jafar af :3
    Ik wilde een andere opmaak, maar heb besloten dezelfde opmaak te houden als hoe ik het bij Belle gedaan heb, dan is dat zo'n beetje gelijk :'D
    Klik
    Whaha in Storybrooke is hij een kinda maffiabaas :'D
    Nu nog een verhaal rondom hem maken, en dan is hij ook klaar, al ga ik toch eens kijken om wat extra plaatjes bij te voegen, eventueel ook bij Belle, al vind ik zelf die simpelheid met één plaatje ook erg fijn XD
    Ik ga nog wel even bezien wat ik doe (:


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    Ik heb m'n foto ook al voor Jafar af :3
    Ik wilde een andere opmaak, maar heb besloten dezelfde opmaak te houden als hoe ik het bij Belle gedaan heb, dan is dat zo'n beetje gelijk :'D
    Klik
    Whaha in Storybrooke is hij een kinda maffiabaas :'D
    Nu nog een verhaal rondom hem maken, en dan is hij ook klaar, al ga ik toch eens kijken om wat extra plaatjes bij te voegen, eventueel ook bij Belle, al vind ik zelf die simpelheid met één plaatje ook erg fijn XD
    Ik ga nog wel even bezien wat ik doe (:



    Dus dat is nou Jafar ;p ghehe.
    Okeeeee, dan zal ik nu maar de speeltopic aanmaken?
    of zal ik wachten tot jij Jafar hebt gemaakt^^

    Laat hem de vijand van Rumple zijn, ik wil dat Rumple een vijand heeft, nyah wss heeft hij er toch al best veel haha. maar ja je moet het toch zelf weten, misschien is het wel zijn beste vriend haha;p okee nee je moet het echt zelf weten. ;p

    -Hersenspinsel-

    -Rumple loopt over straat, daar komt Jafar. 'Jafaaaa!' zegt Rumple. 'Rumpaaaa,' zegt Jafar. en dan zingen ze samen, niemand weet niemand weet dat ik Rumplestiltskin-Jafar heet- ;p

    Oke sorry ben nog al in een vrolijke bui.;p

    [ bericht aangepast op 14 nov 2013 - 18:25 ]

    BarnOwl schreef:
    (...)


    Dus dat is nou Jafar ;p ghehe.
    Okeeeee, dan zal ik nu maar de speeltopic aanmaken?
    of zal ik wachten tot jij Jafar hebt gemaakt^^

    Gehe yupzz, al had ik al gezegd dat ik Naveen Andrews ging houden/gebruiken XD
    Van mij mag je alvast het speeltopic aanmaken, aangezien Jafar er toch wel aankom vanavond. Dus in dat opzicht hoef je zeker niet naar mij kijken (:


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    (...)
    Gehe yupzz, al had ik al gezegd dat ik Naveen Andrews ging houden/gebruiken XD
    Van mij mag je alvast het speeltopic aanmaken, aangezien Jafar er toch wel aankom vanavond. Dus in dat opzicht hoef je zeker niet naar mij kijken (:



    Ik ga eerst even vragen aan Ensiferum of zij vanavond ook haar personage instuurt^^
    en dan beginnen we.

    BarnOwl schreef:
    (...)


    Laat hem de vijand van Rumple zijn, ik wil dat Rumple een vijand heeft, nyah wss heeft hij er toch al best veel haha. maar ja je moet het toch zelf weten, misschien is het wel zijn beste vriend haha;p okee nee je moet het echt zelf weten. ;p

    -Hersenspinsel-

    -Rumple loopt over straat, daar komt Jafar. 'Jafaaaa!' zegt Rumple. 'Rumpaaaa,' zegt Jafar. en dan zingen ze samen, niemand weet niemand weet dat ik Rumplestiltskin-Jafar heet- ;p

    Oke sorry ben nog al in een vrolijke bui.;p

    Gehe genius :'D
    Al is Jafar veel te cool om zo over straat te gaan, tenzij hij teveel raki op heeft :'D
    Ik heb eerlijk gezegd nog niet echt een idee wat ik met Jafar wil, maar hij gaat in ieder geval een echte bad ass zijn. Ik heb nog heel de avond om over hem na te denken. Whaha ergens speel ik ook met de gedachten om wat van Sayids personage in hem te steken, maar goed, ik lief Sayid dan ook echt gewoon. Van Lost is hij echt m'n favo personage :3
    Maar zoals gezegd, ik heb nog geen idee verder wat ik wil :'D


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    (...)
    Gehe genius :'D
    Al is Jafar veel te cool om zo over straat te gaan, tenzij hij teveel raki op heeft :'D
    Ik heb eerlijk gezegd nog niet echt een idee wat ik met Jafar wil, maar hij gaat in ieder geval een echte bad ass zijn. Ik heb nog heel de avond om over hem na te denken. Whaha ergens speel ik ook met de gedachten om wat van Sayids personage in hem te steken, maar goed, ik lief Sayid dan ook echt gewoon. Van Lost is hij echt m'n favo personage :3
    Maar zoals gezegd, ik heb nog geen idee verder wat ik wil :'D


    haha okee, ik heb geen idee wie Sayid is enzo mja heb alleen ooit van Lost gehoord maar nooit gekeken.

    BarnOwl schreef:
    (...)

    haha okee, ik heb geen idee wie Sayid is enzo mja heb alleen ooit van Lost gehoord maar nooit gekeken.

    Azo XD Zelf ik heb altijd gedacht dat Lost eigenlijk een baggerserie was, en ik heb het dus echt nooit gekeken en was het eigenlijk ook niet van plan een kans te geven. Tot alle seizoenen gratis te bekijken viel in het rio pakket van Telenet, en dus ben ik er toch maar aan begonnen. Whaha zelfs m'n vriend is verslaafd geworden en we kijken dus echt zo'n 2 tot 3 afleveringen op een avond :'D
    En ik faal dus onwijs in het uitleggen van hoe een personage is, dus ik ga daar ook niet echt aan beginnen :'D Als je nieuwsgierig ben kan je altijd eens googlen. Of gewoon de serie eens kijken :'D


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    (...)
    Azo XD Zelf ik heb altijd gedacht dat Lost eigenlijk een baggerserie was, en ik heb het dus echt nooit gekeken en was het eigenlijk ook niet van plan een kans te geven. Tot alle seizoenen gratis te bekijken viel in het rio pakket van Telenet, en dus ben ik er toch maar aan begonnen. Whaha zelfs m'n vriend is verslaafd geworden en we kijken dus echt zo'n 2 tot 3 afleveringen op een avond :'D
    En ik faal dus onwijs in het uitleggen van hoe een personage is, dus ik ga daar ook niet echt aan beginnen :'D Als je nieuwsgierig ben kan je altijd eens googlen. Of gewoon de serie eens kijken :'D



    Ow oke, nyah misschien ga ik het ooit eens kijken. ;p
    Iemand zei tegen mij dat je once upon a time de hele seizoen 2 online kan kijken wel zonder ondertitteling maar goed ;p en ik die echt best erg ongeduldig kan zijn zit overal te zoeken maar ik kan het nergens vinden. of nyah ze zei dat t via zo torrent kon maar daar zitten overal alleen maar kei veel virussen op tenminstes die ik vond. ;p

    Maar goed ik ben ook gewoon best wel ongeduldig om een week te wachten tot de volgende afleveringen zijn haha ;p