• De vloek van de Evil Queen zorgt dat alle sprookjesfiguren van de Enchanted Forest in de echte wereld belanden, in Storybrooke. geen een sprookjesfiguur weet wie ze werkelijk zijn, behalve een vermoed dat ze vervloekt zijn door de Evil Queen, diegene heeft namelijk een sprookjesboek van zijn leraar/lerares gekregen waardoor diegene denkt dat ze vervloekt zijn en sprookjesfiguren zijn, ook vermoedt hij dat zijn adoptiemoeder de Evil Queen is en dit dus alles in gang heeft gezet. Maar er is een profetie over een redster de echte moeder van de adoptiekind van de Evil Queen, hij besluit haar te zoeken, mee te nemen naar Storybrooke en haar te overtuigen dat zei hun allemaal kan redden. De Evil Queen en Rumple zijn zo ongeveer de enigste die zich vrijwel alles herinneren.


    Invullijstje
    Rol:
    Naam:
    Sprookjesfiguur:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Werk:
    Extra:



    Meisjes:
    Red riding hood ||Damianne Stavros || Barnowl
    Rickena "Ricky" Bell ||Tinkerbell || Luminis
    Amy Ella Adams || Assepoester regbo
    huntsman gereserveerd door Maximesa
    Brooke Ranzel Chamberlain ||Rapunzel || Stillinski
    Aurora Starlinski || Doornroosje || WenseKronik
    Isabelle Dumont || Belle || Merrow


    Jongens:
    Mr.gold || Rumplestiltskin || Barnowl
    Jefferson Hatta Chesir|| Mad hatter || Maximesa
    Killian Jones || Captain Hook || Ensiferum Ensiferum
    Hansel Grimm || Hans || WenseKronik
    Ashar Darrak || Jafar gereserveerd doorMerrow
    Robin Hood gereserveerd door Ensiferum
    Julio Caspari || Gelaarsde kat || Fennec


    Invullijstje
    Rol:
    Naam:
    Sprookjesfiguur:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Werk:
    Extra:



    Regels
    *Ook wat oudere personages boven de 20 of de 30+ dus niet allemaal in de 17-19 jaar
    *ongeveer 5 zinnen schrijven meer mag altijd.
    *Naamsverandering doorgeven
    *Als je paar weken/dagen niet kan reageren ivm vakantie of andere reden even melden.
    *Andere niet buitensluiten
    *Boven de post zet je de naam van je personage en welke sprookjesfiguur hij/zij is.
    *16+ is toegestaan
    *OC aanduiden met (){}[]
    *Hou meisjes en jongens gelijk.
    *De vloek wordt later in de rpg verbroken
    *Reserveringen blijven twee dagen staan.

    [ bericht aangepast op 17 nov 2013 - 13:18 ]

    BarnOwl schreef:
    (...)
    Haha Hook is zeker dat ;p
    En hoe vond je de serie verder? ;p

    Oh, behalve dat is het ook een leuke serie hoor. (a).
    Ik moest echt even de zender wegzetten, omdat ik anders bleef kijken lolol. Alleen ik snapte het niet van die Belle of zo, want eentje was er bij Mulan en de andere bij Hook. I don't get that. Al mis ik natuurlijk al wat.

    [ bericht aangepast op 13 nov 2013 - 23:00 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Oh, behalve dat is het ook een leuke serie hoor. (a).
    Ik moest echt even de zender wegzetten, omdat ik anders bleef kijken lolol.



    Haha okee ;p

    Ik ben dus al een uur bezig aan Belle :'D whaha shame on me dat ik altijd zo in de weer ben met m'n plaatjes en opmaak :'D
    Maar goed, nu nog uiterlijke beschrijving, karakter en werk invullen en dan kan ik haar posten...

    Misschien is het een idee om achter elk personage in de beginpost de/het? paginanummer te zetten, zodat het gemakkelijker is om de personages in het topic te vinden?
    Met regelmaat kijk ik altijd naar andermans personages (die invullijstjes) en als het in de beginpost staat waar je deze kan vinden, dan scheelt dat een hoop zoekwerk... het is natuurlijk maar een suggestie XD


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    Ik ben dus al een uur bezig aan Belle :'D whaha shame on me dat ik altijd zo in de weer ben met m'n plaatjes en opmaak :'D
    Maar goed, nu nog uiterlijke beschrijving, karakter en werk invullen en dan kan ik haar posten...

    Misschien is het een idee om achter elk personage in de beginpost de/het? paginanummer te zetten, zodat het gemakkelijker is om de personages in het topic te vinden?
    Met regelmaat kijk ik altijd naar andermans personages (die invullijstjes) en als het in de beginpost staat waar je deze kan vinden, dan scheelt dat een hoop zoekwerk... het is natuurlijk maar een suggestie XD


    Oke, ik ben benieuwd

    Ik kan ook een story maken waar ik alle rollen inclusief die van mij zelf natuurlijk daarin zet, zodat ze alleen daar hoeven te kijken en niet perse hier.

    BarnOwl schreef:
    (...)

    Oke, ik ben benieuwd

    Ik kan ook een story maken waar ik alle rollen inclusief die van mij zelf natuurlijk daarin zet, zodat ze alleen daar hoeven te kijken en niet perse hier.

    Een rollenstory is ook gemakkelijk, ja ^_^
    Al vind ik dat zelf altijd iets meer werk, maar als je dat wilt doen, is dat natuurlijk ook super :3


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    (...)
    Een rollenstory is ook gemakkelijk, ja ^_^
    Al vind ik dat zelf altijd iets meer werk, maar als je dat wilt doen, is dat natuurlijk ook super :3


    achja ik vind het opzich wel mee vallen. en dan heb ik tenminstes iets te doen haha XD ^_^

    Ik heb Belles geschiedenis dus ietwat compact geschreven. Een beetje als in: ze is Rumples gevangene, er ontstaat een vriendschap en ze krijgt uiteindelijk gevoelens voor hem (dit wilt natuurlijk niet zeggen dat het wederzijds is, tenzij je dat zelf ook wilt behouden, maar hierin spreek ik dus echt voor m'n eigen personage XD ik wil je verder niks opdringen), tot ze een ruzie krijgen en ze het kasteel weet te verlaten :'D
    Ik heb dus ook niks geschreven over die kus en waar die ruzie verder over gaat, of over andere gebeurtenissen, gewoon heerlijk compact, zodat je zelf nog dingen kan aanpassen/toevoegen of het gewoon van de serie kunnen aanhouden :'D
    En naar het einde toe heb ik het wat aangepast, hope that's oké. In plaats van dat ze dus gevangen wordt genomen door de Evil Queen, belandt ze gewoon door de vloek in Storybrooke :'D

    En dan nog de laatste paar puntjes zoals werk en extra invullen, en dan ben ik eindelijk klaar :3


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    Ik heb Belles geschiedenis dus ietwat compact geschreven. Een beetje als in: ze is Rumples gevangene, er ontstaat een vriendschap en ze krijgt uiteindelijk gevoelens voor hem (dit wilt natuurlijk niet zeggen dat het wederzijds is, tenzij je dat zelf ook wilt behouden, maar hierin spreek ik dus echt voor m'n eigen personage XD ik wil je verder niks opdringen), tot ze een ruzie krijgen en ze het kasteel weet te verlaten :'D
    Ik heb dus ook niks geschreven over die kus en waar die ruzie verder over gaat, of over andere gebeurtenissen, gewoon heerlijk compact, zodat je zelf nog dingen kan aanpassen/toevoegen of het gewoon van de serie kunnen aanhouden :'D
    En naar het einde toe heb ik het wat aangepast, hope that's oké. In plaats van dat ze dus gevangen wordt genomen door de Evil Queen, belandt ze gewoon door de vloek in Storybrooke :'D

    En dan nog de laatste paar puntjes zoals werk en extra invullen, en dan ben ik eindelijk klaar :3



    Okee. Nyah Rumple rol moet ik eigk nog wel invullen... ik zit te twijfelen of ik gwn de uiterlijk van mr.gold van Storybrooke neem en zijn uiterlijk als de dark one in Enchanted Forest want de uiterlijk in de Enchanted Forest vind ik eigenlijk stiekem best wel een leuke uiterlijk ghehe :P
    Maar verder zal hij ook wel gevoelens voor Belle ontwikkelen, alleen gaat het bij hem nogal sloom en langzaam, en zal hij er veel moeilijker mee om kunnen gaan zeg maar.^^

    BarnOwl schreef:
    (...)


    Okee. Nyah Rumple rol moet ik eigk nog wel invullen... ik zit te twijfelen of ik gwn de uiterlijk van mr.gold van Storybrooke neem en zijn uiterlijk als de dark one in Enchanted Forest want de uiterlijk in de Enchanted Forest vind ik eigenlijk stiekem best wel een leuke uiterlijk ghehe :P
    Maar verder zal hij ook wel gevoelens voor Belle ontwikkelen, alleen gaat het bij hem nogal sloom en langzaam, en zal hij er veel moeilijker mee om kunnen gaan zeg maar.^^

    I just love the way Rumple looks in de Enchanted Forest! Die moet je zeker behouden :3
    En tja, het uiterlijk van mr Gold.... zelf vind ik het gewoon awesome hoe hij eruit ziet, maar opzicht kan ik me voorstellen dat je nog best een jonger iemand wilt als play-by. Ik val nu eenmaal op oudere acteurs :'D
    Al zal ik een jonger uiterlijk niet zo heel erg vinden, maar goed, in deze moet je zelf gewoon beslissen en het niet van mij - of van iemand anders - laten afhangen ^_^

    Ik behoudt wel gewoon Emilie de Ravin als play-by voor Belle ^_^


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    (...)
    I just love the way Rumple looks in de Enchanted Forest! Die moet je zeker behouden :3
    En tja, het uiterlijk van mr Gold.... zelf vind ik het gewoon awesome hoe hij eruit ziet, maar opzicht kan ik me voorstellen dat je nog best een jonger iemand wilt als play-by. Ik val nu eenmaal op oudere acteurs :'D
    Al zal ik een jonger uiterlijk niet zo heel erg vinden, maar goed, in deze moet je zelf gewoon beslissen en het niet van mij - of van iemand anders - laten afhangen ^_^

    Ik behoudt wel gewoon Emilie de Ravin als play-by voor Belle ^_^



    Ik zie wel... sws krijgt hij wel de uiterlijk van the Enchanted forest maar van Storybrooke... hij moet er dan wel op lijken ofzo niet dat hij in Storybrooke opeens zwart haar heeft en blauwe ogen terwijl hij in the Enchanted forest bruin haar en bruine ogen heeft ;p ghehe
    En ik ben slecht in foto's van mannelijke personages te zoeken. ;p

    [ bericht aangepast op 14 nov 2013 - 12:51 ]

    BarnOwl schreef:
    (...)


    Ik zie wel... sws krijgt hij wel de uiterlijk van the Enchanted forest maar van Storybrooke... hij moet er dan wel op lijken ofzo niet dat hij in Storybrooke opeens zwart haar heeft en blauwe ogen terwijl hij in the Enchanted forest bruin haar en bruine ogen heeft ;p ghehe
    En ik ben slecht in foto's van mannelijke personages te zoeken. ;p

    Als je wil, wil ik straks - als Belle klaar is - eens wat opzoeken. En dan kan je nog zien wat je doe ^_^


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    (...)
    Als je wil, wil ik straks - als Belle klaar is - eens wat opzoeken. En dan kan je nog zien wat je doe ^_^



    haha is goed hoor ;p



    Rol: Fairytale character
    Naam: Isabelle Dumont
    Sprookjesfiguur: Belle
    Geslacht: Vrouw
    Leeftijd: 27








    Karakter: Isabelle is erg zorgzaam en goed van hart. Ze ziet dan ook voornamelijk enkel het goede in anderen, wat haar met momenten erg naïef maakt. Ze is eerlijk en oprecht, en houdt er niet van om belogen te worden. Ze zegt waar het op staat en spreekt haar gedachten veelal openlijk hardop. Ze is betrouwbaar en heeft er een hekel aan als het vertrouwen dat zij anderen schenkt, wordt geschonden.
    Haar voorliefde gaat uit naar boeken en in dat opzicht is Isabelle dan ook erg avontuurlijk ingesteld. Ze is nieuwsgierig, soms ‘te’ voor haar eigen goed, wat haar dus ook veelal in de problemen brengt. Ze is niet snel bang en is daarbij moedig van inborst, wat maakt dat ze soms roekeloos lijkt te handelen, zeker wanneer het anderen – en dan vooral degenen waar ze omgeeft - betreft.
    Isabelle kan er niet tegen als anderen voor haar beslissingen nemen, en zeggen van wat ze wel moet en kan doen en wat niet. Ze heeft er dan ook een gruwelijke hekel aan als ze de controle verliest over zowat alles in haar leven, en in dat opzicht zou je haar zelfs een kleine controlefreak kunnen noemen.


    Uiterlijk: Isabelle heeft lang, bruin haar, waarin een lichte, natuurlijke krul in zit en haar ogen zijn lichtblauw van kleur, die soms groen kunnen lijken door het lichtinval. Ze draagt vaak jurkjes en heeft haar haren het liefste los. Ze heeft een normaal figuur, met de juiste rondingen, waardoor ze niet bepaald mager is, maar ook zeker niet te dik.
    Isabelle heeft een zachtaardig, vriendelijk voorkomen en zelfs in haar uiterlijk kan je terugvinden dat ze soms te naïef kan zijn.


    Geschiedenis: Belle heeft haar vrijheid vrijwillig opgegeven, om zo het volk van haar vader te redden. Daardoor is ze de gevangene van Rumple geworden. Na lange tijd is er een vriendschap ontstaan tussen hen, doordat Belle meer in hem zag dan het monster dat hij toont. Ze leerde hem beter kennen, mede door de tijd die verstreek, als door het feit dat ze enkel het goede in anderen wilt zien als door haar nieuwsgierigheid naar zijn verhaal. Tot ze uiteindelijk daadwerkelijk gevoelens voor hem kreeg.
    Een ruzie heeft hen echter uiteen gedreven, waardoor Belle uiteindelijk dan toch zijn kasteel verlaat en de wereld intrekt. Iets wat ze eigenlijk altijd had willen doen, maar nooit de kans toe heeft gekregen of had willen nemen.
    Na enkele avonturen, besluit ze echter terug te willen keren naar Rumple, aangezien haar gevoelens voor hem niet over zijn gegaan en ze van plan is zijn ‘vloek’ te verbreken. Ze wilt het ‘goede’ in hem terughalen en hem zo een happy ending geven. Voordat ze echter de kans krijgt om daadwerkelijk bij hem terug te keren, slaat de vloek van de Evil Queen toe, waardoor ze in Storybrooke eindigt, zonder herinneringen.


    werk: Isabelle werkt als hoofdsecretaresse in de bibliotheek van Storybrooke, wat haar liefde voor boeken definieert. Ze is vaak bezig met het sorteren en ordenen van boeken, helpt bezoekers met eventueel opzoekwerk en zit tussendoor ook veelal zelf met de neus in de boeken.


    Extra:Je zal Isabelle veelal met een boek vinden, ook gewoon als ze niet in de bibliotheek is. Ook is het misschien handig om te weten dat de relatie met haar vader Maurice niet optimaal is, al weten beiden niet zozeer waardoor ze niet meer met elkaar spreken. Als iemand ernaar vraagt, antwoorden ze beiden altijd met: 'Het is gewoon zo gekomen'.
    Ook kan Isabelle er niet tegen als mensen haar naam afkorten tot Izzy of tot Belle, en ze zal degene dan ook altijd corrigeren die haar naam afkort.





    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Belle (A) ^^

    Mijn rollen zijn ook bijna af... en denk dat ik vanavond of morgenmiddag/avond de speeltopic aanmaak ^_^
    Denk ik. ;p

    BarnOwl schreef:
    (...)


    haha is goed hoor ;p

    Goed, ik heb eens m'n best gedaan :'D

    Chris hemsworth
    Josh Hollowway Mehi nog een Lost actor, kan het niet helpen :'D
    Gaspard Ulliel
    Gabriel Aubry

    Niet echt veel bijzonders, maar misschien dat je er iets aan heb, en misschien ook niet :'D
    Je beziet maar wat je ermee doet. Ik kijk in ieder geval echt uit naar Rumple (;
    Whaha en Rumple is going down als hij Isabelle Belle noemt gehe :'D

    Ik moet nu stoppen, want om half 3 heeft de kleine projectvoorstelling op school, dus ik ga seffes vertrekken, anders had ik nog wel even verder gezocht voor je ^_^

    [ bericht aangepast op 14 nov 2013 - 13:46 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”